Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na nelabai ta pati logika. Kelių eismo taisyklių žinojimas yra privalomas net ir tiems, kurie neturi teisės vairuoti automobilio. Plius nuo saugaus greičio priklauso ir tavo paties gerovė ir gyvybė.
    Deja, oficialus dokumentas apie eismo taisyklių žinojimą yra tik vairuotojo pažymėjimas. O visiems likusiems "Privalomas" yra tik rekomendacija, dėl pačių saugumo. O gaila...

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Deja, oficialus dokumentas apie eismo taisyklių žinojimą yra tik vairuotojo pažymėjimas. O visiems likusiems "Privalomas" yra tik rekomendacija, dėl pačių saugumo. O gaila...
      Absurdiška būtų, jeigu demokratinės valstybės piliečiai būtų privalomai egzaminuojami iš KET, bet ne iš, pvz., Lietuvos Respublikos Konstitucijos.

      Comment


        Šiaip gaila ir keista, kai yra visuomeninis žiniasklaidos kanalas (kurį išlaikome), kuris nepilnai išnaudojamas.

        Galėtum sukti laidas, filmukus apie saugų eismą, įvairias priklausomybes ir k.t. aktualias temas.

        Įaugtų į kraują nuo mažens visiems, kam tai rūpi.

        A. Pakėnas (vairavimo instruktorius) kalba per mažiau klausomą radiją, o galėtų jis ar kas kitas tomis temomis kalbėti per LRT.

        Comment


          Parašė kuk Rodyti pranešimą

          Absurdiška būtų, jeigu demokratinės valstybės piliečiai būtų privalomai egzaminuojami iš KET, bet ne iš, pvz., Lietuvos Respublikos Konstitucijos.
          Nežinant Konstitucijos, tikimybė nedidelė žūti už kampo.
          O šiaip nepamaišytų ir Konstitucijos egzaminas, gal tada demokratinės šalies piliečiai labiau įsisąmonintų, kad be laisvės ir demokratijos turim ir atitinkamų pareigų valstybei bei taisyklių laikytis, tarp jų ir KET mokėti.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Gal ten buvo poršas iš Latvijos? Ten įprasta trauktis į kelkraštį, kad praleist lenkiančius
            Kas įdomu, kad Latvijoje tai legalu pagal KET, net kelkraščių linijos pažymėtos punktyrais, o ne ištisine linija kaip pas mus.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Kas įdomu, kad Latvijoje tai legalu pagal KET, net kelkraščių linijos pažymėtos punktyrais, o ne ištisine linija kaip pas mus.
              Ar tikrai legalu? Yra koks geras šaltinis dėl tokios info?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ar tikrai legalu? Yra koks geras šaltinis dėl tokios info?
                Ant punktyro kaip ir legalu važiuoti, ar Latvijoje kitos taisyklės?
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ant punktyro kaip ir legalu važiuoti, ar Latvijoje kitos taisyklės?
                  Tai vat nežinau. Spėčiau, kad gal ir taip, bet norėčiau žinoti, o ne spėlioti.

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Nežinant Konstitucijos, tikimybė nedidelė žūti už kampo.
                    Sutikčiau tik tuo atveju, jeigu, kartu su privalomu KET egzaminavimu, būtų privalomi savigynos kursai, įskaitant savigyną prieš ginkluotus asmenis neturint ginklo ir ginklu (šaltuoju ar šaunamuoju), po ko automatiškai gautum leidimą ginklo įsigijimui.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tai vat nežinau. Spėčiau, kad gal ir taip, bet norėčiau žinoti, o ne spėlioti.
                      Juolab tie punktyrai tampa ištisinėmis linijomis, kur ir viduryje yra ištisinė, t.y. kur negalima lenkti ar pavojingose vietose pvz. prie susikirtimų su šalutiniais keliais. Čia toks latviškas variantas 3 juostų kelio.

                      https://www.google.com/maps/@56.6951...7i16384!8i8192
                      Flickr

                      Comment


                        Latvijoje gana greitai aišku pasidaro, kas yra tie punktyrai, ir ką reikia daryti. Jei pats nepasitrauksi, tave gali (netyčia) patraukti, vis per tą nesusikalbėjimą. Papildomo streso prideda, bet jei esi Romoje, elkis kaip romėnas.

                        Comment


                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                          jei esi Romoje, elkis kaip romėnas.
                          Gerai, kad bent dauguma vairuotojų iš Vakarų ar Šiaurės Europos, atvykę į Lietuvą, nesivadovauja šiuo posakiu.

                          Comment


                            Parašė kuk Rodyti pranešimą

                            Sutikčiau tik tuo atveju, jeigu, kartu su privalomu KET egzaminavimu, būtų privalomi savigynos kursai, įskaitant savigyną prieš ginkluotus asmenis neturint ginklo ir ginklu (šaltuoju ar šaunamuoju), po ko automatiškai gautum leidimą ginklo įsigijimui.
                            Mėgsti svaigt? sėkmės, pasižiūrėsiu iš šalies. Todėl ne nuostabu, kad toliau keliuose taškysis, o sprendimų ieškosime, svaigdami kaip čia ką dar sugriežtint.

                            Comment


                              Latvijoje VISI traukiasi į kelkraščius per punktyrą. Iki tokio lygmens, kad realiai nebesvarbu, yra KET numatyta, ar ne (spėčiau, kad yra). Lietuvoje tikrai ne visi marozina, ir ne visi greitį viršija, nors šiaip daug kas ir nuo policijos priklauso. Man, pvz., klasika yra aibė parkavimo taisyklių pažeidėjų prie policijos komisariatų – žmonės ne kvaili, puikiai žino, kad niekas nieko jiems nedarys. Kai pradėjo bent nuo neįgaliųjų vietų automobilius nukėlinėti, iškart situacija pasitaisė. Tereikia principingų sprendimų, ir padėtis pasikeistų tiek greitkeliuose, tiek miestų gatvėse, tiek ir kiemuose.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Pagal tą pačią logiką. Tave operuoti gali ne chirurgas, svarbu rankas nepamirštų dezinfekuoti.
                                jei tai mirties ir gyvybės klausimas, tai lendant prie žaizdos, rankas pageidautina dezinfekuoti. Gal tau pavyks sustabdyti kraujavimą ar panašiai, o jis mirtų nuo infekcijos kurią užkrėtei nedezinfikuotomis rankomis, tai kokia mirties priežastis? Kad ne chirurgas, ar kad rankos nešvarios buvo?

                                Tad rankas dezinfikuoti turi abu, kaip ir greičio laikytis turi abu.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Mėgsti svaigt? sėkmės, pasižiūrėsiu iš šalies. Todėl ne nuostabu, kad toliau keliuose taškysis, o sprendimų ieškosime, svaigdami kaip čia ką dar sugriežtint.
                                  Negirdėjau, kad pėstieji ar dviratininkai kažką labai taškytų. Na, būna retų atvejų, kad dviratininkas partrenkia pėstįjį, bet dažniausiai ne dėl KET nežinojimo, o dėl elementarios vairavimo kultūros stokos (ją galima ugdyti darželyje, mokykloje, vedant, privalomas važinėjimo dviračiu pamokas; kažkas panašaus, girdėjau, yra Nyderlanduose) arba neretai – dėl tragiškos infrastruktūros, neatitinkančios jokių reglamentų.

                                  Šiaip, ypač kalbant apie dviratininkus, tai aklas dabartinių KET grūdimas visiems į gerkles, mano požiūriu, būtų orveliškas automobilistinis smegenų plovimas.
                                  Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 13:38.

                                  Comment


                                    Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                    Negirdėjau, kad pėstieji ar dviratininkai kažką labai taškytų. Na, būna retų atvejų, kad dviratininkas partrenkia pėstįjį, bet dažniausiai ne dėl KET nežinojimo, o dėl elementarios vairavimo kultūros stokos (ją galima ugdyti darželyje, mokykloje, vedant, privalomas važinėjimo dviračiu pamokas; kažkas panašaus, girdėjau, yra Nyderlanduose) arba neretai – dėl tragiškos infrastruktūros, neatitinkančios jokių reglamentų.

                                    Šiaip, ypač kalbant apie dviratininkus, tai aklas dabartinių KET grūdimas visiems į gerkles, mano požiūriu, būtų orveliškas automobilistinis smegenų plovimas.
                                    O vairavimo kultūra čia kaip" nuo Dievo duodama?" ar paremta KET laikymusi. Niekas neliepia visos KET knygelės į galvą kiekvienam sukišt. Spėkim kiek eilinių pėsčiųjų žino ir vadovaujasi, kad prie perėjos reik sustot, apsidairyti ir įsitikint, kad praleidžia ir tik tada įžengti?

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      O vairavimo kultūra čia kaip" nuo Dievo duodama?" ar paremta KET laikymusi. Niekas neliepia visos KET knygelės į galvą kiekvienam sukišt. Spėkim kiek eilinių pėsčiųjų žino ir vadovaujasi, kad prie perėjos reik sustot, apsidairyti ir įsitikint, kad praleidžia ir tik tada įžengti?
                                      Mano nuomone, iki to, kad pėstieji, dviratininkai, ir pan. pradėtų žinoti eismo taisykles - tai kaip pėsčiom iki mėnulio. Labai didelė dalis vairuotojų nežino taisyklių (ne pilnai žino). Taip yra todėl, kad mokyklos moko kaip išlaikyti egzaminą, o ne kodėl vieną ar kitą punktą reikia taikyti.
                                      Policija kita vertus, baudžia tik už greitį, lenkimą, mobilius telefonus. Smulkesni nusižengimai, kurie disciplinuoja vairuotojus, paliekami likimo valiai....

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Mano nuomone, iki to, kad pėstieji, dviratininkai, ir pan. pradėtų žinoti eismo taisykles - tai kaip pėsčiom iki mėnulio. Labai didelė dalis vairuotojų nežino taisyklių (ne pilnai žino). Taip yra todėl, kad mokyklos moko kaip išlaikyti egzaminą, o ne kodėl vieną ar kitą punktą reikia taikyti.
                                        Policija kita vertus, baudžia tik už greitį, lenkimą, mobilius telefonus. Smulkesni nusižengimai, kurie disciplinuoja vairuotojus, paliekami likimo valiai....
                                        Reiktų pridėti, jog nemaža dalis vairuotojų mokosi teoriją „eksternu“ (t.y. tiesiog sprendžia KET bilietus), o vairavimo mokykloje eina tik praktines pamokas. Dėl to nelabai ir yra kaip tos teorijos normaliai išmokyti.

                                        Comment


                                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                          Mano nuomone, iki to, kad pėstieji, dviratininkai, ir pan. pradėtų žinoti eismo taisykles - tai kaip pėsčiom iki mėnulio. Labai didelė dalis vairuotojų nežino taisyklių (ne pilnai žino). Taip yra todėl, kad mokyklos moko kaip išlaikyti egzaminą, o ne kodėl vieną ar kitą punktą reikia taikyti.
                                          Policija kita vertus, baudžia tik už greitį, lenkimą, mobilius telefonus. Smulkesni nusižengimai, kurie disciplinuoja vairuotojus, paliekami likimo valiai....
                                          Dar reik pridėt ir už perėjas... juk lengviausia baust tik vairuotoją foto paslapčia padarius, neatsižvelgus ir į pėsčiojo elgesį. Nes negi pakelsi užpakalį, vysiesi ir bent moralą pėsčiajam atskaitysi ir taisyklių punktą priminsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X