Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
      Boltai su supuvusiais Priusais beveik niekada su šviesomis nevažinėja. Geriausiu atveju su viena šviesa.

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
        O man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom
        Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.

        Comment


          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

          Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.
          Aš čia labiau apie tuos, kuriems 1,5l 110 kw yra ne variklis, nes realiai nevažiuoja mašina su tokiu

          Comment


            Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
              Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
              Žiūrint kokio dydžio mašina ir kiek pasikrovęs. Teko važinėt su panašios galios fokusiuku tai kol vienas dar nieko. Pilna mašina + dviračiai ant stogo - labai liūdna...
              Paskutinis taisė mantasm; 2023.04.18, 12:19.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
                Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.

                Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                  Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.

                  Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
                  Būtent, taškosi kažkodėl pagrinde bmw su galingais varikliais, neprisimenu, kada kas užsimušė su kokia Yaris ir tai nebent, jei įlėkė tas pats bmw.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                    Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.

                    Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
                    Jeigu neviršijant greičio lenkimo metu, tai tas galios skirtumas duoda vaisių tik pačio įsibėgėjimo metu. Žinoma yra vairuotojų, kurie galvoja, kad viso lenkimo metu reikia gazą spaust iki dugno, ir lenkimo manevro pabaigoje vietoj leistino 90 spidometras rodo 120-130.

                    Comment


                      Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
                        Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
                        Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
                        Nelinksma klausytis buvo.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 12:50.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
                          Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
                          Nelinksma klausytis buvo.
                          Nutaranuoti važiuojantį pagrindiniu keliu jau ekstremalus variantas (galimai kartais pasitaikantis), bet užkišimas iš šalutinio kelio ar tiesiog sodybos - daugiau mažiau norma.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Tęsiant nebaudžiamumo temą:

                            Tragedija Lapių kelyje: senjorus pražudė žinomas kelių erelis

                            Vien pernai šis 41-erių metų Kėdainių rajono Truskavos gyventojas baustas už greičio viršijimą bei neapdraustą transporto priemonę, pirminiais duomenimis, dvylika kartų.

                            Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...erelis-1121703
                            Tragišką avariją Maišiagaloje sukėlęs jaunuolis neturėjo teisės vairuoti

                            Praeityje jis ne kartą buvo baustas administracine tvarka už transporto priemonės vairavimą neturint tam teisės.

                            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=93105959

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                              Tęsiant nebaudžiamumo temą:
                              Kaip tu drįsti paniekinti pareigūnų "šventajį gralį" - viršytas greitis.

                              Comment


                                Baudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.

                                Comment


                                  Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                                  Baudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.
                                  Tai čia gi nėra mutually exclusive dalykai.

                                  Yra visiškų ubliudkų gatvėse, kuriems jau niekas apart kaliūzės nepadės. Ten gali didinti baudas nedidinęs, jie jų vis tiek nemoka.

                                  Bet yra nemaža dalis dirbančių/turto turinčių kelių gaidelių, kuriuos tikrai būtų galima atgrasyti nuo lakstymo didesnėmis baudomis. Dabar gi tokie lekia "leistinas greitis +30km/h", kartą ar du per metus pagauti susimoka 30€. Tai jeigu būtų pagauti ne 2, o 5 kartus per metus, ir mokėtų ne po 30€ o po 200€, tada greitai atšoktų noras lakstyti.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    tai sodinti reikia, viešų darbų duoti. Ar tegu toliau žudo žmones?
                                    Pagal įstatymo logiką, tai taip. Arba didinti baudas ir atimti teises. Oi, pala...

                                    Comment


                                      Puiki naujiena!

                                      Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuokliai – aiškios judrios gatvės, kur jie fiksuos pažeidėjus - LRT
                                      Sostinėje jau baigiama testuoti ir kalibruoti 16 naujų stacionarių greičio matuoklių. Anot savivaldybės, netrukus jie pradės fiksuoti pažeidėjus ir pastarųjų lauks baudos. Tačiau tai – ne vienintelė naujiena, laukianti vairuotojų netolimoje ateityje. Kaip LRT.lt informavo savivaldybės atstovas, jau numatytos vietos ir vidutinio greičio matuokliams, juos žadama įsigyti artimiausiu metu.
                                      Tik dabar vis labiau darosi aktuali kita problema: baudų neadekvatumas monetarine išraiška. Ypač po paskutinių dviejų metų infliacijos, faltinės baudos Lietuvoje už KET pažeidimus yra apgailėtinai mažos ir iš esmės skatina marozus žudyti kitus, nieko dėtus, eismo dalyvius.

                                      Comment


                                        deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:

                                        Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900

                                        Comment


                                          Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                          deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:

                                          Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.

                                          Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900
                                          Šimonytės lyderšipas ir atsakomybė strikes again.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X