Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    mano pastebėjimai:
    1) dauguma (turbūt 90 proc.) avarijų kylą dėl elementarių KET grubaus nesilaikymo (viršytas greitis, pavojingi lenkimai, alkoholis).
    2) didelė dalis vairuotų nesilaiko KET nes Lietuvoje itin mažos administracinės nuobaudos už KET pažeidimus. net ne tai kad kontrolės mažai...
    Pvz. greičio viršijimas iš esmės keliasdešimt eurų (15-60 eurų) ribose, ( na virš 50 kmh, jau gal net keli šimtai eurų ir keli mėnesiai atėmimas) o dar jei administracinis nurodymas, kai dvigubai mažesnė bauda, tai išvis pasaka. dabar pasiturintys asmenys galima mokėti baudas kasdien ir lakstyti.
    3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
    Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.

    Comment


      Parašė Premier Rodyti pranešimą
      mano pastebėjimai:
      1) dauguma (turbūt 90 proc.) avarijų kylą dėl elementarių KET grubaus nesilaikymo (viršytas greitis, pavojingi lenkimai, alkoholis).
      2) didelė dalis vairuotų nesilaiko KET nes Lietuvoje itin mažos administracinės nuobaudos už KET pažeidimus. net ne tai kad kontrolės mažai...
      Pvz. greičio viršijimas iš esmės keliasdešimt eurų (15-60 eurų) ribose, ( na virš 50 kmh, jau gal net keli šimtai eurų ir keli mėnesiai atėmimas) o dar jei administracinis nurodymas, kai dvigubai mažesnė bauda, tai išvis pasaka. dabar pasiturintys asmenys galima mokėti baudas kasdien ir lakstyti.
      3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
      Visiškai pritariu. Baudos jau kurį laiką yra juokingos, o kontrolė – vargiai egzistuojanti. Visokios inžinerinės priemonės ir sąmoningumo didinimas yra puiku, bet nuo debilų, kurie jaučiasi virš visko, tai neapsaugo. Efektyviausia yra gerai vožti per piniginę.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Vakar važiuodamas iš pajūrio mačiau 2 panašias situacijas, kai lenkiama visa kolona. Vieną kartą vos spėjo pralįsti (nes visi kiti eismo dalyviai laiku spėjo sureaguoti ir dėti per stabdžius). Antroje situacijoje pamatė kad jau nespės aplenkti, tai grūdo mašiną tarp manęs ir priešais važiuojančios fūros, bet irgi buvo sėkundės dalių reikalas.
        Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
        Dėl šitos faunos Lietuvoje kasmet žūsta keliolika žmonių. Geriausiai būna kai šiltą Vasaros Sekmadienio vakarą negreit judant kolonai, dar kelioliką km nuo Vilniaus, visada atsiranda keli durniai su BMW, kurie vis pavojingai aplenkia vieną kolonoje esančią mašiną at a time. Nuvažiavę iki miesto jie išlošia kokius 200-300 metrų atstumo ir sutaupo gal okias 5-10 sekundžių. Tam savo žygdarbiui pasiekti prarizikuoja savo ir kitų gyvybę bent kelioliką kartų per tą kelionės pusvalandį. Klausimas, ką policija? ir kodėl tai nėra traktuojama, kaip chuliganiškas vairavimas, kaip, pavyzdžiui, UK, kur už tokius lenkimus tektų pamiršti vairavimą turbūt visam likusiam gyvenimui?

        Comment


          Viskas tvarkoj, Lietuvos saugaus vairavimo egzpertai surado avarijų priežastį - ogi pakilęs Euriboras. Sumažės tarpbankinių palūkanų normos, sumažės ir avarijų.

          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...cios-palukanos
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
            Viskas tvarkoj, Lietuvos saugaus vairavimo egzpertai surado avarijų priežastį - ogi pakilęs Euriboras. Sumažės tarpbankinių palūkanų normos, sumažės ir avarijų.

            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...cios-palukanos
            Ar policija domėjosi žuvusiųjų horoskopais? Manau dar neišnaudota tyrimo kryptis.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Ar policija domėjosi žuvusiųjų horoskopais? Manau dar neišnaudota tyrimo kryptis.
              Šiaip jau visuomenės psichologinis fonas daug lemia tokiose srityse kur svarbu išlaikyt šaltus nervus ir dėmesingumą.

              Comment


                Prastos reputacijos (melagienų ir sekso patarimų) portale žurnalistas Vytenis Miškinis skelbia:
                ----
                Lietuvoje paskutinį kartą baudos didėjo, kai įsigaliojo Administracinių nusižengimų kodeksas, tai buvo prieš 7 metus.
                https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93093889
                ----

                Tai patikslinu, kad ANK įsigaliojo 2017-01-01, kas yra „prieš 6 metus“, o baudos tuo metu didinamos nebuvo, nes jos buvo nustatytos dar 2015-ais ir iš esmės nesikeitė nuo 2000-ųjų.
                Baudos už greičio viršijimą iki 10 kmh išnyko 2007-ais.

                Čia lentelė su nuorodomis į pakeitimus.

                Click image for larger version

Name:	ANK-nuobaudos-greičio-viršijimas.jpg
Views:	570
Size:	46,8 kB
ID:	2044534

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.
                  Visi baubia ant tų matuoklių, net užsieniečiai (nors gal nesiskaito, jei latviai, lenkai, ?prancūūzai) ale stebisi, kad išprotėjom su tais radarais.
                  Šiaip čia John pasitikiu, geriau jau visą šalį dengiantis vidutinių greičio matuoklių tinklas, negu tos iki skausmo absurdiškos avarijos, kurios deja būna mirtinos, ir amžiaus nežiūri.
                  Kai kuriuos kelius reiktų vis tik išplatinti (dėl aukšto sunkiojo tr. procento bendram sraute), bet ne visus, kai kur užteks užtikrinti drausmę (hint: radarai).
                  Pvz. Via Baltiką platinčiau iki Rygos (kaip ir tikiuosi išplatins A5 iki S61 ekspresowkos). Dar negreit bus laikas, kai ardysim visus greitkelius.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 01:24.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Visi baubia ant tų matuoklių, net užsieniečiai
                    Šaltinis?

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Šaltinis?
                      Ok,
                      skyscrapercity avtomobilistų subforumas, kur apie autostradų projektus diskutuoja pagal šalį.
                      Stebėjosi vienas ar keli radarų gausa (+patiktukai), kai kiti elementai nėra jau taip gerai prižiūrėti (tokie dalykai kaip daugmaž visur geros dangos, daug kur statomi greitkeliai, aplinkkeliai ir t.t.). Aš sakau, kaip ir John sako, kad vis tik patinka man tie radarai, nors sutinku, kad priežiūra kelių galėtų būti adekvatesnė, nors kosmosų nesitikiu.
                      Dar turime šiek tiek pro auto forumiečių ir šiaip didelį procentą pro auto žmones kaip ten bebūtų.

                      bet prisipažinsiu, persūdžiau dėl "visi".
                      Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 02:21.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.
                        Turiu nuojautą, kad dalį tokių avarijų, kai susipliekia kaktomuša lenkdami, padaro vietinė fauna, kuriai nereikia važiuoti viso vidutinio greičio ruožo, todėl jie "gali" nesilaikyti greičio režimo, o tokiu atveju važiuojantys visą ruožą tampa žymiai lėtesni, nei lakūnas.

                        edit: Apie nebaudžiamumą: Kažkuriais metai priėmė pakeitimus, kad už girtumą (sunkų?) baudžiakas ir laisvės atėmimas. Įdomu būtų statistika, kiek realiai alkašų mato kvadratinę saulę? Ar nors vienas realiai buvo pasodintas pagal šitą straipsnį? Ar visi išsisuka pagal laidavimą?
                        Tai jei yra tokia akivaizdi įstatymo skylė, kodėl jos negalima panaikinti?
                        Paskutinis taisė goolfietis; 2023.04.18, 08:21.

                        Comment


                          Parašė Premier Rodyti pranešimą
                          3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
                          Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Vakar važiuodamas iš pajūrio mačiau 2 panašias situacijas, kai lenkiama visa kolona. Vieną kartą vos spėjo pralįsti (nes visi kiti eismo dalyviai laiku spėjo sureaguoti ir dėti per stabdžius). Antroje situacijoje pamatė kad jau nespės aplenkti, tai grūdo mašiną tarp manęs ir priešais važiuojančios fūros, bet irgi buvo sėkundės dalių reikalas.
                            Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
                            Čia visur važiuojant masinis reiškinys, lėkimas be proto ir akli lenkimai. Stebina dar palyginus kiek nedaug žmonių užsimuša, kai tūkstančiai taip vairuoja kasdien keliuose.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.
                              Važinėjimas be teisių apskritai turėtų būti baudžiakas

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Visiškai pritariu. Baudos jau kurį laiką yra juokingos, o kontrolė – vargiai egzistuojanti. Visokios inžinerinės priemonės ir sąmoningumo didinimas yra puiku, bet nuo debilų, kurie jaučiasi virš visko, tai neapsaugo. Efektyviausia yra gerai vožti per piniginę.
                                Policijos, kuri patruliuotų keliuose, apskritai senai teko matyti, matyt kontrolės nebuvimas yra dėl to, kad trūksta policininkų, kurie tik į visokias avarijas važinėja, iškvietimus, bet užsiimti prevencija nebespėja.

                                SAUGUMO KRIZĖ: VIEN SOSTINĖJE TRŪKSTA APIE 450 PAREIGŪNŲ

                                Tokioms funkcijoms kaip patruliavimas, proaktyvi veikla, kaip nusikalstamų veiklų užkardinimas neliks laiko. Galima būtų stebėti rezultatus, nes viešosiose vietose nusikalstamų veikų skaičius – augantis. Nenuostabu, kad patys policijos pareigūnai labai aiškiai transliuoja – mes šiandien lekiame iš įvykio į įvykį, t. y. kovojame su padariniai, o kad būtų įmanoma užtikrinti gyventojų saugumą, realiai pajėgų trūksta. Vilniuje trūksta apie 450 policijos pareigūnų. Tai – labai daug
                                Flickr

                                Comment


                                  Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
                                    Čia turbūt susiję su padidėjusiu Euribor'u.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.
                                      tai sodinti reikia, viešų darbų duoti. Ar tegu toliau žudo žmones?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
                                        aš jau kuris laikas po biškį stebiu šį mažėjimą. Man atrodo tiesiog kai buvo įvestas privalomas lempučių deginimas, tai policija prižiūrėjo, o dabar jau „mūsų darbas čia padarytas“.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
                                          o aš matau vis dar populiarią mada važinėti su prieš rūkinėmis lempomis. Juk taip "kietai" atrodo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X