Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąDar yra vairuotojų, kurie greitėjimo juostoje sugeba kirst ištisinę liniję, nes skuba įsirikiuoti į greitkelį, tada su*isa visas taisykles sutrukdydamas, net tam kuris prieš jį greitėjimo juostoje. Tokius tai tikrai į vagonus ir į Sibirą be jokio gailesčio. Nu ir dar aišku tuos, kur matai, kad pristabdo greitėjimo juostoje, nes nedrįsta paspausti akseleratoriaus, kad apsukos bent iki 2k rpm pakiltų.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kai pats sau prieštarauji
ar tai nėra taikymasis prie lėtesnio, jeigu pristabdai ir užleidi iš greitėjimo juostos, tai jau atsilieki nuo srauto, bet padidini eismo saugumą.
Kažin ar visi automobiliai greitėjimo juostoje gali išvystyti 130km/h greitį ir prisitaikyti prie visų?
Aš didesnę bėdą įžvelgiu, kodėl tinkamai neįsilieja į "srautą', nes jis viršija greitį ir nesilaiko atstumo, taip pat nežino kas yra užtrauktuko principas, privalai įleisti transporto priemonę jeigu prieš ją yra kliūtis (greitėjimo juostos pabaiga, sustojęs automobilis, duobė ir t.t. )
Kaip ten tarp furų pirmoje juostoje pavyksta viršyti greitį?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ir dar nepamiršk trečio vagono prikabint. Pirmaeilininkams, kuriems px, man pirmenybė, neatleisiu pedalo kad tarpą persirikiavimui suformuot. O ką tada daryti tam įsibėgėjusiam gale juostos?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Važiuojant 90km/h atstumas tarp dviejų auto bent kokie 20-25 metrai, tai telpa keturios auto įsirikiuoti logiškai žiūrint.
Comment
-
Man panašu, kad čia kai kurie išsidavė iš greitėjimo juostų įsukantys į greitkelius ketvirta pavara / 70 km/h.
Sakau, persirikiuoti į antrą juostą nėr problemų, jei tuščia. Pabandyk ekspromtu tai padaryt važiuodamas 7-9 val. ryte arba 16-18 val. vakare - vienintėlis variantas tokius vieversėlius aptikus yra dėti ant stabdžių. Ir nėra čia ko teisintis - nesupranta greitėjimo juostos esmės ir tiek.
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
pagal KET atstumas turi būti greitį padalinti perpus ir versti į metrus, tai reiškiasi nemažesnis 45m.
Comment
-
Nežinau, kurioje temoje klausti, bet gal čia tiks.
Ar kam nors pavyko ką nors pasiekti duodant administracinių ginčų komisijai nagrinėti savivaldybės raštus dėl atsisakymo ištaisyti, pvz., neteisingai pastatytus ženklus, eismo organizavimą, neatitinkantį teisės aktų ir pan.? Neseniai buvau išsiuntęs, mano manymu, gana skrupulingai paruoštą skundą, kur, kiek įmanoma, aiškiai nurodžiau, ką ginčiju (rašto numeris, pavadinimas, data ir t.t.), ko prašau ir kokiais teisės aktais remiuosi, pridariau situacijos nuotraukų ir panašiai. Šiandien iš komisijos gavau atsakymą su prašymais pataisyti. Kai kurie aspektai atrodo kaip ir suprantami, bet didžioji dalis kvepia visišku biurokratiniu absurdu, pvz., pateikti duomenis, ar nagrinėjant skundą Komisijos posėdyje bus reikalingas vertėjas (visas skundas parašytas lietuviškai, mano prašymas ir savivaldybės atsakymas – lietuviškai).
Dar gavau šitą litaniją, kurią net nelabai įsivaizduoju, kaip galima dar labiau pataisyti negu su jau išsiųstu skundu:
pagal IAGNTĮ 7 straipsnio 2 dalies 6 punktą skunde turi būti nurodytas konkretus skundžiamas veiksmas (neveikimas) ar teisės aktas, jo įvykdymo (priėmimo) data, o pagal to paties straipsnio 2 dalies 7 ir 8 punktus, skunde turi būti nurodomos ir aplinkybės, kuriomis pareiškėjas grindžia savo reikalavimą, ir tai patvirtinantys įrodymai, liudytojų vardai, pavardės ir gyvenamosios vietos, kitų įrodymų buvimo vieta bei pareiškėjo reikalavimas
Dar prirašyta, kad neatitinka reikalavimų, nes skundas nukeliavo į Panevėžio skyrių (ne Klaipėdos, kaip parašiau skundo viršuje), nepaisant to, kad skundą išsiunčiau Klaipėdos skyriui, kuris tą skundą tam Panevėžio skyriui ir perdavė (dėl darbo krūvio). Kaip man reikėjo iš anksto žinoti, kad skundas išsiųstas Klaipėdos skyriui, nukeliaus į Panevėžį – mistika.
Atsiprašau, gal aš tik durnas ir gal dar prisideda tai, kad pirmąkart rašau tokį skundą, bet kol kas įspūdis, kad ta komisija ir pataisius skundą, darys viską, kas įmanoma, kad jo nenagrinėtų.Paskutinis taisė kuk; 2023.03.03, 16:50.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Paskutinį kart TAU asmeniškai PAKARTOJU... aš rašiau apie vienos eismo juostos kelius... ir kokį pavojų kelia tie lėtieji, didelio apkrovimo kelyje... paprasčiau paaiškint nemokėsiu.
Kaip ten tarp furų pirmoje juostoje pavyksta viršyti greitį?
Vis bandai išsivartyti iš gaidžio na tarkime taip nutiko, kad tavo variantas pirmoje juostoje fūros, tai tada tinka mano variantas, kad nesilaiko atstumo, nors gali būti ir variantas kad viršija greitį, taip buvo kai ant kleboniškio tilto vyko ir vyksta darbai ir greitis ten ribojamas iki 70, tai dažna fūra ir lengvosios tarp jų viršija leistiną greitį, tad įsilieti į eismą atvažiavusiems nuo Jonavos g. sunku nes fūros ir lengvosios tarp jų viršija greitį.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąIr dar nepamiršk trečio vagono prikabint. Pirmaeilininkams, kuriems px, man pirmenybė, neatleisiu pedalo kad tarpą persirikiavimui suformuot. O ką tada daryti tam įsibėgėjusiam gale juostos?
Comment
-
Buvau skundęs 3 dviračių takų projektus Vilniuje. Gyvai nunešiau į įstaigą. Įkišau į rankas. Nepamenu kodėl, bet atsiuntė viską atgal paštu. Tada nunešiau ir įmečiau į jų pašto dėžutę (nes buvo karantinas, kažkaip negalėjau / neturėjau teisės jiems įteikti gyvai ar pan.). Ant voko didelėmis raidėmis – kaip manjakai rašo filmuose anoniminius baugius laiškus – parašiau, kad man b* nesiųstų vėl atgal namo viską ką duodu. Spausdinau gal ten 50 lapų projektus, nes jiems neužteko pateikti projekto pavadinimo ir negalėjau internetu pateikti skundo, nes tada dar neturėjau el. parašo ar nemokėjau pasirašyti elektroniškai. Atspausdinto ir ranka pasirašyto bei vėl nuskenuoto dokumento nepriėmė.
Finiše, tiesiog padarė viską, kad nesiimti nagrinėti, irgi apkaltino, kad blogai surašiau, tai nenagrinės. Vietoj to, kad paskambintų ar parašytų el. paštu ir pakonsultuotų, kad padėčiau ginti viešą interesą.
Nors žiniasklaidoj buvo atvejis, jog kažkam pavyko sukovoti dėl kažkokio užtvaro sodininkų bendrijoj. Tik nepamenu ar pareiškėjas neįtraukė teismų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Norėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais (SUV), o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.03.11, 15:02.
Comment
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąNorėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais, o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Griežtint jų registravimo tvarką. Pačioj Amerikoj jie turi visai atskirą kategoriją nuo kitų lengvųjų automobilių, o kokiai priskiriami europoje?
NotJustBikes:
These Stupid Trucks are Literally Killing Us - YouTube
- 3 patinka
Comment
-
Pastaruoju metu kažkokia virtinė mirtinų avarijų. Ir kaip po tokių įvykių kabėti apie eismo saugumą keliuose? :
Kraupi avarija Vilniaus rajone: žuvo penki žmonės, iš jų trys – nepilnamečiai
- 1 patinka
Comment
-
Sunkvežimio vairuotojas (gim. 1988 m.) vairavo blaivus. Jis teigia, kad avarija įvyko, kai lengvasis automobilis „Audi“ išvažiavo į priešingo eismo juostą.
Visos pastarosios mirtinos avarijos yra savo automobilio ir savo galimybių pervertinimo pasekmės.Paskutinis taisė Laure23; 2023.04.17, 11:30.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Aišku, čia tik sunkvežimio vairuotojo pozicija, bet nenustebčiau jeigu tai yra tiesa. Senutėle 'Audi' važiavo rytinio piko metu link Vilniaus, atsibodo važiuoti galiorkoje, bandė apsilenkti.
Visos pastarosios mirtinos avarijos yra savo automobilio ir savo galimybių pervertinimo pasekmės.
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Aišku, čia tik sunkvežimio vairuotojo pozicija, bet nenustebčiau jeigu tai yra tiesa. Senutėle 'Audi' važiavo rytinio piko metu link Vilniaus, atsibodo važiuoti galiorkoje, bandė apsilenkti.
Visos pastarosios mirtinos avarijos yra savo automobilio ir savo galimybių pervertinimo pasekmės.
Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.If a lion could speak, we could not understand him.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąKai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTarp tų lenkiančių turbūt yra ir vienas forumo narys, kuris pastoviai piktinasi, kaip jis vadina, Lietuvos Radarų direkcija.
- 1 patinka
Comment
-
mano pastebėjimai:
1) dauguma (turbūt 90 proc.) avarijų kylą dėl elementarių KET grubaus nesilaikymo (viršytas greitis, pavojingi lenkimai, alkoholis).
2) didelė dalis vairuotų nesilaiko KET nes Lietuvoje itin mažos administracinės nuobaudos už KET pažeidimus. net ne tai kad kontrolės mažai...
Pvz. greičio viršijimas iš esmės keliasdešimt eurų (15-60 eurų) ribose, ( na virš 50 kmh, jau gal net keli šimtai eurų ir keli mėnesiai atėmimas) o dar jei administracinis nurodymas, kai dvigubai mažesnė bauda, tai išvis pasaka. dabar pasiturintys asmenys galima mokėti baudas kasdien ir lakstyti.
3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
- 18 patinka
Comment
Comment