Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai tau reikia žymaus kiekio? Nežymaus nepakanka? Net jei visiškai tuščias kelias ir jis važiuoja antrą juosta, tai KET pažeidimas.

    Kuo šitoje diskusijoje skirtųsi apvažiavimas ir lenkimas? Pateisina antraeilininkus? Kad apvažiavęs automobilį neturi grįžti į pirmą juostą jei ji laisva?

    Vokietijoje kuo greičiau stengiasi apvažiuoti? Prisivijęs lėtesnį spaudžia iki dugno ir apsilenkes vėl nusimeta greitį iki prieš tai buvusio? Tai pagal tave yra saugumas kelyje?
    Šiaip tai reik pažiūrėt dar ir konkrečią situaciją. Pvz. Panevėžio išvažiavime į Kauną visi antraeilininkai pasibaigė perklojus asfaltą, nes pirma juosta buvo jausmas kaip Dakare.

    Šiaip tai šita diskusija prasidėjo nuo lenkimo dvipusiame kelyje, o tu užsiciklinai ant magistralės.

    Žinok Vokietijoj dar ir "nitro" prideda apvažiuodami . Jei neužtenka pilkųjų ląstelių suvokt kas yra sakoma, gal tikrai baigiam diskusiją

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
      O kuo paremta vokiška kultūra?
      Kuo paremta vokiška kultūra? Nebūti paskųstam kaimyno ir negauti baudos.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Šiaip tai reik pažiūrėt dar ir konkrečią situaciją. Pvz. Panevėžio išvažiavime į Kauną visi antraeilininkai pasibaigė perklojus asfaltą, nes pirma juosta buvo jausmas kaip Dakare.

        Šiaip tai šita diskusija prasidėjo nuo lenkimo dvipusiame kelyje, o tu užsiciklinai ant magistralės.

        Žinok Vokietijoj dar ir "nitro" prideda apvažiuodami . Jei neužtenka pilkųjų ląstelių suvokt kas yra sakoma, gal tikrai baigiam diskusiją
        o tau užtenka lastelių kas sakoma? Kai pasakiau kad Vokietijoje nėra antraeilininkų (tai reiškia apvažiuoja lėčiau judančią transporto priemonę rodydami posūkio signalus tiek pradėdami manevrą tiek pabaigdami ir grįžta į laisvą eilę kuo dešiniau) tai tu tą patį perpasakoji kitaip, atseit aš kažką kitaip pasakiau. Ne trukdymas lenkti taip pat yra ir ne mirksėjimas lempomis - pasitrauk aš pirmas noriu aplenkti arba įjunk "nitro" (didink greitį) apvažiuodamas.

        Comment


          Noriu daugiau žibalo į ugnį papilti:

          Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            Kai pasakiau kad Vokietijoje nėra antraeilininkų (tai reiškia apvažiuoja lėčiau judančią transporto priemonę rodydami posūkio signalus tiek pradėdami manevrą tiek pabaigdami
            dėl šito nebūčiau toks tikras. Kiek mačiau dauguma nerodo grįždami į pirmą juostą, bent jau lengvieji.



            -

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
              Noriu daugiau žibalo į ugnį papilti:

              Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
              Labai išsigaravęs žibalas Pagal visas gero elgesio taisykles ir turėtum trauktis į antrą juosta. Nes ne visi su 3ltr. ar Teslom važiuoja ir į pirmą juostą lenda ten kur tarpas yra, nes gale po to ir stabdyt gali tekt.

              Comment


                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                Noriu daugiau žibalo į ugnį papilti:

                Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
                Jeigu antra juosta laisva, visuomet persirikiuoju į ją jeigu matau, kad kažkas bando įvažiuoti į greitėjimo juostą arba jau joje yra - atrodo tai dažniausiai pasitaikantis variantas. Dėl 70 km/h įsiliejimo - nežinau, toks drastiškas variantas taip dažnai gal nenutinka, greičiau ta mašina sustos greitėjimo juostoje negu bandys lietis 70km/h nes jeigu pasirinktas toks greitis in the first place, vairuotojas nėra užtikrintas ir neatrodo kad išdrįs lietis. Labiau tenka sutikti 90km/h variantus.

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                  Noriu daugiau žibalo į ugnį papilti:

                  Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
                  Lįst prieš nosį į pirmą juostą negražu, bet dar negražiau yra neįleist kai antra juosta tuščia. Ir tas, deja, pas mus labai paplitę

                  Pamenu pirmą kelionę už vairo vokiškam autobane. Išvažinėju iš degalinės su senu lėtu kibiru, pilnas ekipažas, bagažinė iki stogo užkrauta Intensyvus eismas per visas tris juostas. Galvoju teks spaust gazas-dugnas, užsimerkt ir tikėtis geriausio... Ir ką... Magiškai iš antros juostos persirikiuoja į trečią, iš pirmos į antrą ir ramiai įsipaišau į pirmą juostą. Kosmosas, ne kitaip.

                  Panašiai pasivijus fūrą. Gretima juosta visi skrenda 150-170, pastrigus už fūros atrodo be šansų įšokt apvažiuot. Įjungiu posūkį... Ir gretimoj juostoj pristabdo iki ~90 ir įleidžia. Be jokių mirksėjimų, pypinimų ir t.t. Tiesiog malonumas važiuot..

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Pamenu pirmą kelionę už vairo vokiškam autobane. Išvažinėju iš degalinės su senu lėtu kibiru, pilnas ekipažas, bagažinė iki stogo užkrauta Intensyvus eismas per visas tris juostas. Galvoju teks spaust gazas-dugnas, užsimerkt ir tikėtis geriausio... Ir ką... Magiškai iš antros juostos persirikiuoja į trečią, iš pirmos į antrą ir ramiai įsipaišau į pirmą juostą. Kosmosas, ne kitaip.
                    Pirmąkart aš net "pypsą" iš galo nuo vokiečio gavau, kai iš greitėjimo juostos dairiausi tarpo įlysti į autobaną pagal lietuvišką praktiką. Tiesiog turi greitėti ir rikiuotis, žinoma jei nieks jau greta nevažiuoja ir nespės trauktis. Bet kol pasieki greitėjimo juostos galą, pirma jau būna atlaisvinta.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Labai išsigaravęs žibalas Pagal visas gero elgesio taisykles ir turėtum trauktis į antrą juosta. Nes ne visi su 3ltr. ar Teslom važiuoja ir į pirmą juostą lenda ten kur tarpas yra, nes gale po to ir stabdyt gali tekt.
                      Jeigu mašina netraukia, bet bandai į eismą įsilieti greitėjimo juostos pabaigoje, viskas OK. Jei ant 50km/h bandai įvažiuoti į A1 greitėjimo juostos pradžioje, tada jau labai blogai. Vėlgi - antrasis atvejis labai populiarus, vairuotojai tikrai nesupranta, kokia tikroji greitėjimo juostų paskirtis.

                      Vėlgi kalbu apie A1 tarp Babtų ir Kauno: Babtų įsiliejimas, ties Sausine kasdien tokių kosmonautų pilna...

                      Comment


                        Na aš nieko prieš persirikiuoti į antrą juostą, jei tuščia, na bet kam po velnių tada Vilnius-Kaunas buvo ilginamos tos juostos, jei žiopliai vos į jas įvažiavę, rodos, vos pasiekę ketvirtą pavarą, rikiuojasi į greitkelį?
                        Tai galėtų malonėti bent dalį greitėjimo juostos ilgio išnaudoti.

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                          Na aš nieko prieš persirikiuoti į antrą juostą, jei tuščia, na bet kam po velnių tada Vilnius-Kaunas buvo ilginamos tos juostos, jei žiopliai vos į jas įvažiavę, rodos, vos pasiekę ketvirtą pavarą, rikiuojasi į greitkelį?
                          Tai galėtų malonėti bent dalį greitėjimo juostos ilgio išnaudoti.
                          Jei važiuojantys pirma juosta visados būtų džentelmeniški ir ties greitėjimo juostos pabaiga užleistų manau, kad su laiku pasitaisytų ir besirikiuojančių elgesys. O dabar, jei tik yra tarpas ir rikiuojasi, kad greitėjimo juostos gale stresuot netektų.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                            Noriu daugiau žibalo į ugnį papilti:

                            Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
                            Šitam yra labai paprasta priežastis - nes mato, kad jei nesirikiuos anksčiau, tai spėsi prisivyti ir tuomet jau teks dėti per stabdžius jam pačiam. Logiškiau tokiose vietose tiesiog persirikiuoti antron juoston ir palengvinti įsiliejimą.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                              Na aš nieko prieš persirikiuoti į antrą juostą, jei tuščia, na bet kam po velnių tada Vilnius-Kaunas buvo ilginamos tos juostos, jei žiopliai vos į jas įvažiavę, rodos, vos pasiekę ketvirtą pavarą, rikiuojasi į greitkelį?
                              Tai galėtų malonėti bent dalį greitėjimo juostos ilgio išnaudoti.
                              Kodėl tik jei tuščia?

                              Asmeniškai važiuodamas antra juosta ties įvažiavimais visada stengiuos palikti vietos pirma juosta važiuojantiems įleisti įvažiuojančius.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Šitam yra labai paprasta priežastis - nes mato, kad jei nesirikiuos anksčiau, tai spėsi prisivyti ir tuomet jau teks dėti per stabdžius jam pačiam. Logiškiau tokiose vietose tiesiog persirikiuoti antron juoston ir palengvinti įsiliejimą.
                                O jei antra juosta užimta? O apuokas iš greitėjimo juostos išlenda į pirmą juostą net nebandęs greitėti?

                                Comment


                                  Čia pagelbėtų nebent kuoliukai ant linijos tarp greitėjimo ir pirmos juostos. Kol negalėtų įsilieti dėl kuoliukų, pasiektų normalų greitį.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Čia pagelbėtų nebent kuoliukai ant linijos tarp greitėjimo ir pirmos juostos. Kol negalėtų įsilieti dėl kuoliukų, pasiektų normalų greitį.
                                    Čia galim "pasvaigt" pagal vienų oponuojančių teorijas, kaip sakė srautas turi taikytis lėčiausių, o ne atvirkščiai.

                                    Comment


                                      Dar yra vairuotojų, kurie greitėjimo juostoje sugeba kirst ištisinę liniję, nes skuba įsirikiuoti į greitkelį, tada su*isa visas taisykles sutrukdydamas, net tam kuris prieš jį greitėjimo juostoje. Tokius tai tikrai į vagonus ir į Sibirą be jokio gailesčio. Nu ir dar aišku tuos, kur matai, kad pristabdo greitėjimo juostoje, nes nedrįsta paspausti akseleratoriaus, kad apsukos bent iki 2k rpm pakiltų.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Čia galim "pasvaigt" pagal vienų oponuojančių teorijas, kaip sakė srautas turi taikytis lėčiausių, o ne atvirkščiai.
                                        Srautas turi taikytis prie lėtesnių. Bet tie lėtesni turi pabandyt įsibėgėt kiek gali iki juostos galo. Be to kol jie pasiekia greitėjimo juostos galą, kiti turi laiko juos pamatyti ir padaryti tarpą. Blogai kai yra lėtas ir šoka į pirmą juostą tiesiai iš privažiuojamo kelio.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Čia galim "pasvaigt" pagal vienų oponuojančių teorijas, kaip sakė srautas turi taikytis lėčiausių, o ne atvirkščiai.
                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Jei važiuojantys pirma juosta visados būtų džentelmeniški ir ties greitėjimo juostos pabaiga užleistų manau, kad su laiku pasitaisytų ir besirikiuojančių elgesys.

                                          kai pats sau prieštarauji

                                          ar tai nėra taikymasis prie lėtesnio, jeigu pristabdai ir užleidi iš greitėjimo juostos, tai jau atsilieki nuo srauto, bet padidini eismo saugumą.
                                          Kažin ar visi automobiliai greitėjimo juostoje gali išvystyti 130km/h greitį ir prisitaikyti prie visų?

                                          Aš didesnę bėdą įžvelgiu, kodėl tinkamai neįsilieja į "srautą', nes jis viršija greitį ir nesilaiko atstumo, taip pat nežino kas yra užtrauktuko principas, privalai įleisti transporto priemonę jeigu prieš ją yra kliūtis (greitėjimo juostos pabaiga, sustojęs automobilis, duobė ir t.t. )

                                          Comment

                                          Working...
                                          X