Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąČia apie dyzelio draudimą tau atsakiau, ne apie greičio.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš komentavau "NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo" - matyt tamsta nežino, kad NOx išskiria dyzelinės transporto priemonės. Nieko tokio - sužinojai kažką naujo.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš tik paaiškinau, kaip būtų paprasčiau sumažinti NOx išmetimą.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO uždrausti dyzelines lengvąsias ne paprasčiau?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVien lengvasias, bet ne fūras? Nu tai realiai uždraustum kokiems 20-30% lengvųjų važinėti autostradomis.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai tą ir sakau - greičio sumažinimas iki 100 km/h nieko nekeičia, nes NOx išskiria dyzeliniai. Kadangi jų yra 20-30%, kaip pats ką tik sakei, tai kiek greičio sumažinimas iki 100 km/h sumažins NO2 išskyrimą gali pats pasiskaičiuot.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNu tai matyt NL valdžia paskaičiavo, kiek reikia mažinti leistiną greitį, kad vykdyti teismo sprendimą. Negi šiaip iš lempos 100km/h sugalvojo?
NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš tik paaiškinau, kaip būtų paprasčiau sumažinti NOx išmetimą.
Benzinai irgi NOX meta sėkmingai. Beje, Lietuvos TA netikrinami nei VOC, nei NOX išmetimai.
Pagal EUR7 NOX vienodas benzinams ir dyzeliams, o ir kiti reikalavimai išmetimams benzininiams ir dyzeliniams VDV bus vienodi.Paskutinis taisė Sula; 2022.11.11, 07:29.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąNL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.
----
The Dutch prime minister, Mark Rutte, has taken what he has described as the “rotten measure” of cutting the maximum speed limit on roads in the Netherlands to 100km/h (62mph) after being ordered by the courts to cut pollution.
The reduction from the current limit of 130km/h followed a Dutch court ruling earlier this year that found government policies breached EU rules in regard to the protection of nature reserves from ammonia and nitrous oxide.
https://www.theguardian.com/world/20...-air-pollution
----
Parašė John Rodyti pranešimąUždrausti fūras? Nu čia biškį per smarku būtų gal. Aišku dyzelį uždrausti reikia ir jis bus uždraustas, bet tai bus kažkada po 2030.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O VOC (beje žymiai stipresni kancerogenai nei C dust, pvz. benzopirenas) išmetimų nereikia mažinti?
Benzinai irgi NOX meta sėkmingai. Beje, Lietuvos TA netikrinami nei VOC, nei NOX išmetimai.
Pagal EUR7 NOX vienodas benzinams ir dyzeliams, o ir kiti reikalavimai išmetimams benzininiams ir dyzeliniams VDV bus vienodi.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Daug gamintojų dabar atsisako išvis VDV gaminti pagal EUR7 nes sako negalintys pasiekti reikalavimų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Deja man žinomos sankryžos su nuimtais apribojimais, ne sektorinių atkarpose. Tad radarai neįtakoja. Kiek "ale lakstymas" didina avaringumą klausimas irgi retorinis. Gal labiau avarijos pasekmes. Pagrindiniai įvykiai nesaugus lenkimas arba žioplas išvažiavimas iš šalutinio.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nesaugus lenkimas ir išvažiuojančio numušimas dažniausia įvyksta dėl per didelio greičio.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Didžioji dalis šių lenkimų iš vis neįvyktų, jeigu nebūtų noro važiuoti 20 km greičiau nei kiti.
1. Važiuojantis priekyje nesivilktų pliurpdamas telefonu.
2. Važiuojantis priekyje sugebėtų palaikyti pastovų greitį (nes dažnam autopilotas yra neatrastas auto privalumas)
3. Važiuojantis priekyje nesibaidytų kelio ženklų ir nekirstų per stabdžius 100m iki ženklo.
4. Važiuojančios priekyje (te nesupyksta kai kurios damos) nesibaidytų "numetant greitį" prasilenkiant su fura
5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų.
6. Arba atvirkščiai, grožėtis furos gamintojo ženkliuku per visą galinį stiklą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.
- 2 patinka
Comment
Comment