Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rPn Rodyti pranešimą
    Avarijos priežastys yra visų pirma greitis ir pavojingas manevravimas. Antra - neatidus vairuotojas, kuris ne tik, kad nepraleido policijos (juk turėjo sustoti dešinėje pusėje prie pat kelio krašto), bet dar ir užkišo jiems kelią. Ir trečia - neatsargus policijos pareigūno vairavimas, situacijos neįvertinimas.
    Policijos automobilio vairuotojo kaltės nėra - jie visada yra teisūs, nes visi kiti vairuotojai privalo juos praleisti.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Važiuojant su spec. signalais irgi yra taisyklės, kurių turi laikytis, pvz., pavojingose vietose ar prieš sankryžas prilėtint. Lėkt kaip akis išdegus teisės neturi niekas.

      Comment


        Ten nebuvo pavojingos vietos.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          KET draudžia lenkti per dešinę, vadinasi pavojinga vieta.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            O lenkimas nėra apibrėžiamas kaip manevras, kurio metu išvažiuojama į priešpriešinio eismo juostą?
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Policijos automobilio vairuotojo kaltės nėra - jie visada yra teisūs, nes visi kiti vairuotojai privalo juos praleisti.
              Na, Volvo vairuotojas ir bandė jį praleisti pagal taisykles, pro kairę.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                O lenkimas nėra apibrėžiamas kaip manevras, kurio metu išvažiuojama į priešpriešinio eismo juostą?
                Taip. Yra buvę Lietuvoje, kai policija išrašo pažeidimą dėl lenkimo (kas dažniausiai reiškia teisių atėmimą), tačiau išvažiuota į priešpriešinio eismo juostą nebuvo.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  Na, Volvo vairuotojas ir bandė jį praleisti pagal taisykles, pro kairę.
                  Pagal taisykles turi priartėti prie artimiausio keli krašto, jeigu važiuoji antroje juostoje dviejų juostu kelyje turi priartėti prie vidurinės linijos kad policijos automobilis galėtu per vidurį tarp juostų pravažiuoti.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Pagal taisykles turi priartėti prie artimiausio keli krašto, jeigu važiuoji antroje juostoje dviejų juostu kelyje turi priartėti prie vidurinės linijos kad policijos automobilis galėtu per vidurį tarp juostų pravažiuoti.
                    Ar šitas KET pakeitimas jau įsigaliojęs? rodos tik šiemet buvo svarstoma pakeisti jį. Pagal seną punktą iš visų juostų reikėjo suvažiuot į dešinį kelkraštį.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Pagal taisykles turi priartėti prie artimiausio keli krašto, jeigu važiuoji antroje juostoje dviejų juostu kelyje turi priartėti prie vidurinės linijos kad policijos automobilis galėtu per vidurį tarp juostų pravažiuoti.
                      Šis praleidimo būdas (avarinio koridoriaus sudarymo tvarka) pagal KET įsigalios tik nuo 2022 m. sausio 1d.
                      Kol kas galioja senas būdas. Mažiau nei 3 juostas į vieną pusę turinčiuose keliuose visi sustoja dešinėje.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        O lenkimas nėra apibrėžiamas kaip manevras, kurio metu išvažiuojama į priešpriešinio eismo juostą?
                        Toks apibrėžimas būtų nelogiškas, nes praktikoje neįmanoma išvažiuot į priešpriešinę juostą lenkimui pro dešinę, jeigu pas mus vyksta eismas dešine kelio puse, o ne kaire, kaip UK, etc. Pvz. pagal KET dviračiai gali lenkti ir pro dešinę.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Toks apibrėžimas būtų nelogiškas, nes praktikoje neįmanoma išvažiuot į priešpriešinę juostą lenkimui pro dešinę, jeigu pas mus vyksta eismas dešine kelio puse, o ne kaire, kaip UK, etc. Pvz. pagal KET dviračiai gali lenkti ir pro dešinę.
                          Bet mūsiškės KET apibrėžia būtent taip. Gal grįžus iš anglijos vertėtų pasivartyti vietines?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Bet mūsiškės KET apibrėžia būtent taip. Gal grįžus iš anglijos vertėtų pasivartyti vietines?
                            Grįžau iš Anglijos. Pasivarčiau:
                            XIV. TRANSPORTO PRIEMONIŲ IŠSIDĖSTYMAS KELYJE

                            170. Draudžiama apvažiuoti ta pačia kryptimi važiuojančias transporto priemones iš dešinės (išskyrus leistiną sukančių į kairę, apsisukančių transporto priemonių apvažiavimą iš dešinės) važiuojant kelkraščiu,lėtėjimo ar greitėjimo juosta, jeigu kelio ženklai ir ženklinimas nenumato kitaip.
                            Suklaidino ne pagal STR 2.06.04:2014 42-ą punktą įrengiama centrinė skiriamoji juosta, kurios plotis turėtų būti min. 2 m. Iš foto nepanašu į tokią, tad pamaniau ten lėtėjimas į šalia kelio esančią teritoriją ir atskiriamą VT stotelę. Draudimas apvažiuoti iš dešinės galiotų tik lėtėjimo juostoj. Tai jo, policija malačiai, viskas gerai, taip ir toliau.

                            P. S. Tik vėl VMS ne malačiai, ne pagal STR.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė rPn Rodyti pranešimą

                              Akyvaizdžiai parašyta avarijos priežastis. Ir ji visiškai nesutampa su jūsų išsigalvojimais. Ar neskaitėt straipsnio kurį pats pateikiat?
                              • Policija važiavo su įjungtais šviturėliais ir garsiniu signalu viršydama leistiną greitį.
                              • Volvo vairuotojas važiavo antra eismo juosta, nematė ir negirdėjo policijos bei nesitraukė.
                              • Policija pradėjo lenkimą dideliu greičiu per pirmą juostą.
                              • Tuo pat metu Volvo vairuotojas (greičiausiai pagaliau pamatęs policiją ir išsigandęs) irgi metėsi į pirmą juostą.
                              • Avarija įvyko dar gerokai prieš prasidedant skiriamajai juostai.


                              Avarijos priežastys yra visų pirma greitis ir pavojingas manevravimas. Antra - neatidus vairuotojas, kuris ne tik, kad nepraleido policijos (juk turėjo sustoti dešinėje pusėje prie pat kelio krašto), bet dar ir užkišo jiems kelią. Ir trečia - neatsargus policijos pareigūno vairavimas, situacijos neįvertinimas.
                              Antra juosta yra daug siauresnė už pirmąją. Jeigu kažkas važiuoja pirma juosta palei dešinį linijos kraštą, antra juosta važiuojantys nebetelpa.
                              Parašiau aiškiai.Įrengė salelę kuo susiaurino važiuojamąją dalį. Tai gerai, tam aš pritariu.

                              Bet salelės įrengimas įvyko antros juostos sąskatai. T.y. ne abi važiuojamosios dalies juostas susiaurino proporcingai. O viską padarė antrosios juostos sąskaita.T.y. ženklinimas nebuvo perprieštas pagal STR.

                              Nors nuvažiuot ir pamatuot

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                Gal ne be pagrindo toks posakis nes, pastebėjau, kokių 80% senų Toyotų važinėja nesparčiau nei 25/30 km/h greičiu kur leistina 50/60 km/h ir savo lėtumu bei nerangumu gatvėse sukelia galbūt nemažiau autoįvykių nei kad 2x(max leistinas greitis) lakstantys BMW. Beje sąnkryžose Toyotos posūkį dažnai daro nęt 5/10 km/h ir tai atlieka tik per antrą žalios šviesos įsižiebimą (per pirmą nespėja).
                                Lėtai važiuojantys eismo įvykių nesukelia. Eismo įvykius sukelia psichologinių problemų turintys vairuotojai, neapgalvotais ir skubotais veiksmais bandantys aplenkti lėčiau važiuojančius.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                  Lėtai važiuojantys eismo įvykių nesukelia. Eismo įvykius sukelia psichologinių problemų turintys vairuotojai, neapgalvotais ir skubotais veiksmais bandantys aplenkti lėčiau važiuojančius.
                                  Psichologinė problema yra važiuoti lėčiau už srautą, ypač antra ar didesne juosta vilktis tokiu pačiu greičiu, kaip ir lygoagrečiai žemesnėse juostose esantys velkasi.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Psichologinė problema yra važiuoti lėčiau už srautą, ypač antra ar didesne juosta vilktis tokiu pačiu greičiu, kaip ir lygoagrečiai žemesnėse juostose esantys velkasi.
                                    Važiuoti kairėje eismo juostoje didžiausiu leistinu greičiu yra ne psichologinė problema, o eismo sauga.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Važiuoti kairėje eismo juostoje didžiausiu leistinu greičiu yra ne psichologinė problema, o eismo sauga.
                                      Kaip?

                                      119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                        Kaip?

                                        119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
                                        O jei už 5 km reiks į kairę sukti?
                                        -

                                        Comment


                                          Automobilistai, kaip juokinga kad kai kalbame apie automobilių kieko mažinimą, jüs visada primenate apie tai, kiek problemų tai sukels garbingo amžiaus/neįgaliems/vaikus vežantiems žmonėms, bet šiaip tai turite nulinę toleranciją vairuojantiems sau saugiu greičiu. Taip tik parodote, kad jums nė kiek nerūpi kiti, pergyvenate tik kad pačių užpakaliams bus mažiau patogu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X