Parašė rPn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPolicijos automobilio vairuotojo kaltės nėra - jie visada yra teisūs, nes visi kiti vairuotojai privalo juos praleisti.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO lenkimas nėra apibrėžiamas kaip manevras, kurio metu išvažiuojama į priešpriešinio eismo juostą?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, Volvo vairuotojas ir bandė jį praleisti pagal taisykles, pro kairę.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal taisykles turi priartėti prie artimiausio keli krašto, jeigu važiuoji antroje juostoje dviejų juostu kelyje turi priartėti prie vidurinės linijos kad policijos automobilis galėtu per vidurį tarp juostų pravažiuoti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal taisykles turi priartėti prie artimiausio keli krašto, jeigu važiuoji antroje juostoje dviejų juostu kelyje turi priartėti prie vidurinės linijos kad policijos automobilis galėtu per vidurį tarp juostų pravažiuoti.
Kol kas galioja senas būdas. Mažiau nei 3 juostas į vieną pusę turinčiuose keliuose visi sustoja dešinėje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO lenkimas nėra apibrėžiamas kaip manevras, kurio metu išvažiuojama į priešpriešinio eismo juostą?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Toks apibrėžimas būtų nelogiškas, nes praktikoje neįmanoma išvažiuot į priešpriešinę juostą lenkimui pro dešinę, jeigu pas mus vyksta eismas dešine kelio puse, o ne kaire, kaip UK, etc. Pvz. pagal KET dviračiai gali lenkti ir pro dešinę.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet mūsiškės KET apibrėžia būtent taip. Gal grįžus iš anglijos vertėtų pasivartyti vietines?
XIV. TRANSPORTO PRIEMONIŲ IŠSIDĖSTYMAS KELYJE
170. Draudžiama apvažiuoti ta pačia kryptimi važiuojančias transporto priemones iš dešinės (išskyrus leistiną sukančių į kairę, apsisukančių transporto priemonių apvažiavimą iš dešinės) važiuojant kelkraščiu,lėtėjimo ar greitėjimo juosta, jeigu kelio ženklai ir ženklinimas nenumato kitaip.
P. S. Tik vėl VMS ne malačiai, ne pagal STR.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Akyvaizdžiai parašyta avarijos priežastis. Ir ji visiškai nesutampa su jūsų išsigalvojimais. Ar neskaitėt straipsnio kurį pats pateikiat?- Policija važiavo su įjungtais šviturėliais ir garsiniu signalu viršydama leistiną greitį.
- Volvo vairuotojas važiavo antra eismo juosta, nematė ir negirdėjo policijos bei nesitraukė.
- Policija pradėjo lenkimą dideliu greičiu per pirmą juostą.
- Tuo pat metu Volvo vairuotojas (greičiausiai pagaliau pamatęs policiją ir išsigandęs) irgi metėsi į pirmą juostą.
- Avarija įvyko dar gerokai prieš prasidedant skiriamajai juostai.
Avarijos priežastys yra visų pirma greitis ir pavojingas manevravimas. Antra - neatidus vairuotojas, kuris ne tik, kad nepraleido policijos (juk turėjo sustoti dešinėje pusėje prie pat kelio krašto), bet dar ir užkišo jiems kelią. Ir trečia - neatsargus policijos pareigūno vairavimas, situacijos neįvertinimas.
Parašiau aiškiai.Įrengė salelę kuo susiaurino važiuojamąją dalį. Tai gerai, tam aš pritariu.
Bet salelės įrengimas įvyko antros juostos sąskatai. T.y. ne abi važiuojamosios dalies juostas susiaurino proporcingai. O viską padarė antrosios juostos sąskaita.T.y. ženklinimas nebuvo perprieštas pagal STR.
Nors nuvažiuot ir pamatuot
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Gal ne be pagrindo toks posakis nes, pastebėjau, kokių 80% senų Toyotų važinėja nesparčiau nei 25/30 km/h greičiu kur leistina 50/60 km/h ir savo lėtumu bei nerangumu gatvėse sukelia galbūt nemažiau autoįvykių nei kad 2x(max leistinas greitis) lakstantys BMW. Beje sąnkryžose Toyotos posūkį dažnai daro nęt 5/10 km/h ir tai atlieka tik per antrą žalios šviesos įsižiebimą (per pirmą nespėja).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Lėtai važiuojantys eismo įvykių nesukelia. Eismo įvykius sukelia psichologinių problemų turintys vairuotojai, neapgalvotais ir skubotais veiksmais bandantys aplenkti lėčiau važiuojančius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPsichologinė problema yra važiuoti lėčiau už srautą, ypač antra ar didesne juosta vilktis tokiu pačiu greičiu, kaip ir lygoagrečiai žemesnėse juostose esantys velkasi.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVažiuoti kairėje eismo juostoje didžiausiu leistinu greičiu yra ne psichologinė problema, o eismo sauga.
119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kaip?
119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.-
- 1 patinka
Comment
-
Automobilistai, kaip juokinga kad kai kalbame apie automobilių kieko mažinimą, jüs visada primenate apie tai, kiek problemų tai sukels garbingo amžiaus/neįgaliems/vaikus vežantiems žmonėms, bet šiaip tai turite nulinę toleranciją vairuojantiems sau saugiu greičiu. Taip tik parodote, kad jums nė kiek nerūpi kiti, pergyvenate tik kad pačių užpakaliams bus mažiau patogu.
- 5 patinka
Comment
Comment