Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau jau greitai visos auto turės privalomus gps ir duomenys bus siunčiami į policiją, panašiai kaip pvz. dabar citybee žino tiksliai, kada, kiek ir kur viršyji greitį. Pigi ir paprasta technologija, tai ateityje brangių infrastruktūros sprendimų ar vargo su trikojais nebereiks
    Na, naujos galbūt, abejoju ar įrenginės senoms. Bus garažiukams darbo jas apgaudinėti.

    Comment


      Vilniuje nufilmuoti kurioziniai vaizdai: BMW skriejo dviračių taku
      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ku-221-1474150

      15min skaitytojas pasidalino vaizdo įrašu, kuriame užfiksuotas Vilniuje, Batoro gatvėje, dviračių taku lekiantis automobilis BMW. „Jei toks „vairuotojas“ liks nenubaustas, tegul policija viešai paskelbia apie tai, kad BMW pas mus yra nebaudžiami veikėjai“, – piktinosi į 15min vaizdo įrašą atsiuntęs pilietis. „Gali daryti ką tik nori, nors ir važiuoti tiesiai į žmones“, – pridūrė jis. Už tokį pasivažinėjimą numatyta atsakomybė Administracinių nusižengimų kodekso 417 straipsnyje. Čia numatyta, kad už važiavimą šaligatviu, veja ar pėsčiųjų (dviračių) taku gresia bauda nuo 30 iki 90 eurų.
      Sostinės vodyteliai visu gražumu.

      Comment


        Ir dar baudų adekvatumas gerai matosi, už važiavimą šaligatviu ar dviračių taku tik iki 90 eurų.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Realybėje, jeigu nubaus, bus minmali 30 Eur, nes neturės tokio nusižengimo, o iškart sumokėjus gausis 15 Eur.

          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Realybėje, jeigu nubaus, bus minmali 30 Eur, nes neturės tokio nusižengimo, o iškart sumokėjus gausis 15 Eur.
            Kažin, ar tokie per metus nėra nei karto nepažeidę taisyklių.
            Flickr

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Per tokius įvažiavimuose statančius (o šiaip tai statyti tiesiog eismo taisyklės neleidžia ) ne tai kad kyla pavojus pėstiesiems ir dviratininkams, bet vis po kokį vieną kitą tiesiog žūna. Ir būna paskui visokie pasiteisinimai, kad "nemačiau, nesuprantu iš kur jis atsirado". Ir kur matysi kai transporto priemones judančias skersai pamatai tik tada kai jau išlendi į gatvę, nes šiaip vaizdą tokie parkuotojai užstoja.
              Natūrali pėsčiųjų atranka. Mane nervina užstatyti išvažiavimai, bet jeigu aš, būdamas gana žemas, sugebu pamatyti kas atvažiuoja ir įvertinti saugų perėjimą, tai gali tikrai visi.

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                Natūrali pėsčiųjų atranka. Mane nervina užstatyti išvažiavimai, bet jeigu aš, būdamas gana žemas, sugebu pamatyti kas atvažiuoja ir įvertinti saugų perėjimą, tai gali tikrai visi.
                Tu pamatai, o dešimtmetis vaikas ar pamatys?

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Tu pamatai, o dešimtmetis vaikas ar pamatys?
                  Tėvai vietoj verkimo facebooko komentaruose, kad karantinas pažeidžia jų teises, geriau išmokintų savo vaikus kaip elgtis gatvėje.

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                    Natūrali pėsčiųjų atranka. Mane nervina užstatyti išvažiavimai, bet jeigu aš, būdamas gana žemas, sugebu pamatyti kas atvažiuoja ir įvertinti saugų perėjimą, tai gali tikrai visi.
                    Nemanau, kad reiktų laikyti normaliu dalyku pėsčiųjų ir dviratininkų žūtis dėl pažeidžiant taisykles priparkuotų automobilių. Tuo labiau, kad sprendimas labai paprastas - tiesiog nepažeidinėti eismo taisyklių.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Nemanau, kad reiktų laikyti normaliu dalyku pėsčiųjų ir dviratininkų žūtis dėl pažeidžiant taisykles priparkuotų automobilių. Tuo labiau, kad sprendimas labai paprastas - tiesiog nepažeidinėti eismo taisyklių.
                      Kad parkavimas matymo zonose yra blogai, yra viena. Visai kas kita, kai eini tuneliu užsimerkęs su savo "pirmumu ir teisybe". Grubiai tariant, prie kiekvieno žmogaus stebėtojo nepastatysi ir kiekvieno aklo ir negalvojančio pėsčiojo neišsaugosi.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Tėvai vietoj verkimo facebooko komentaruose, kad karantinas pažeidžia jų teises, geriau išmokintų savo vaikus kaip elgtis gatvėje.
                        Tai turbūt ir prie perėjų pastatytų automobilių nereikėtų bausti? O bausti tėvus, kurie neišmokė užmuštų vaikų eiti per perėjas, kurias užstoja tokie automobiliai?

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                          Kad parkavimas matymo zonose yra blogai, yra viena. Visai kas kita, kai eini tuneliu užsimerkęs su savo "pirmumu ir teisybe". Grubiai tariant, prie kiekvieno žmogaus stebėtojo nepastatysi ir kiekvieno aklo ir negalvojančio pėsčiojo neišsaugosi.
                          Tai taip. Saugotis reikia ir pačiam ir saugiausia nežiopsoti ir dairytis. Tik tas visiškai nepateisina automobilių parkavimo trukdant matomumui.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tai turbūt ir prie perėjų pastatytų automobilių nereikėtų bausti? O bausti tėvus, kurie neišmokė užmuštų vaikų eiti per perėjas, kurias užstoja tokie automobiliai?
                            Aš manau jog žmogus tiesiog neturi vaikų, jeigu įsivaizduoja jog vaikai irgi eina tuneliu užsimerkę, nes žino, kad turi pirmenybę ir yra teisūs Arba kad įmanoma vaiką išmokyti tokio pat atsargumo kaip ir suaugusįjį visiškai neatsižvelgiant į aspektus kurie skiria vaikus nuo suagusiųjų.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tai turbūt ir prie perėjų pastatytų automobilių nereikėtų bausti? O bausti tėvus, kurie neišmokė užmuštų vaikų eiti per perėjas, kurias užstoja tokie automobiliai?
                              Reikia. Gimiau toks kaip ir visi, bet saugumo mane išmokė būtent tėvai, paskui ir pats šį bei tą supratau. Užtenka vieno kertinio sakinio - negalima savo gyvybės patikėti kažkam kitam.

                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Tai taip. Saugotis reikia ir pačiam ir saugiausia nežiopsoti ir dairytis. Tik tas visiškai nepateisina automobilių parkavimo trukdant matomumui.
                              Visiškai sutinku. Tik vėliau tėvų auklėjimo klaidas patys supranta kai jau per vėlu. Arba nebesupranta.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Aš manau jog žmogus tiesiog neturi vaikų, jeigu įsivaizduoja jog vaikai irgi eina tuneliu užsimerkę, nes žino, kad turi pirmenybę ir yra teisūs Arba kad įmanoma vaiką išmokyti tokio pat atsargumo kaip ir suaugusįjį visiškai neatsižvelgiant į aspektus kurie skiria vaikus nuo suagusiųjų.
                                Vaikų neturiu, bet nereikia turėti vaikų, kas suprasti, kad vaikai ima pavyzdį pirmiausia iš tėvų. Jeigu tėvai už rankos vaikus tampo per gatvę, kai perėja už 10 metrų, tai ir vaikas taip pat elgsis.

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                  Reikia. Gimiau toks kaip ir visi, bet saugumo mane išmokė būtent tėvai, paskui ir pats šį bei tą supratau. Užtenka vieno kertinio sakinio - negalima savo gyvybės patikėti kažkam kitam.
                                  Nesupratau ką reiškia "reikia", gali patikslinti? Kuriuos reikia bausti?

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Nesupratau ką reiškia "reikia", gali patikslinti? Kuriuos reikia bausti?
                                    Pirmiausia, statytojus, o jeigu prireiktų, tai ir tėvus.

                                    Comment


                                      Kalbant apie esimo kultūrą, džiugu, kad buvo atkreiptas dėmesys į visą tą "atvežtinio maisto specialistų" chaotišką važinėjimą bet kur ir bet kaip:

                                      Eglė Girdenytė, LRT.lt
                                      Vilnietis pasipiktino maistą išvežiojančių dviratininkų elgesiu: nepagalvoja nei apie save, nei apie kitus
                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nei-apie-kitus

                                      Maisto pristatymas į namus karantino metu ne vienam gyventojui, o kartu ir daugeliui restoranų tapo tikru išsigelbėjimu, tačiau skubančiais maisto išvežiotojais patenkinti ne visi. Vilnietis Vaidas į LRT.lt redakciją kreipėsi piktindamasis, kad, padaugėjus maistą pristatančių dviratininkų, saugiai eiti šaligatviu tapo kone nebeįmanoma.
                                      Maisto kurjerių anarchija miesto centre
                                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...miesto-centre/
                                      Karantino metu išaugusios maisto pristatymo paslaugos padeda nors kažkaip išgyventi kavinėms ir restoranams. Šios paslaugos tapo ir vilniečiu, sąžiningai besilaikančių karantino ribojimų išsigelbėjimu. Pačių maisto kurjerių skaičius išaugo trigubai, maisto pristatymo platformos jau nepriima naujų kurjerių, o norint juo įsidarbinti reikia gerokai palaukti. Tačiau toks paslaugų augimas kelia visišką eismo chaosą miesto centre. Maisto kurjeriai su numeta automobilius kur tik jiems patinka, dažnai ant šaligatvių, o jei tai Gedimino prospektas, tuomet ant dviračių takų, draudžiamose stovėti vietose, nors šalia gatvėse už kelių metrų yra stovėjimo vietos. Nors maisto pristatymo paslaugų tiekėjai „Bolt“ ir „Wolt“ sako, kad dažniausiai vairuotojai partneriai sustoja tik trumpam paimti maisto, realybė kiek kitokia.

                                      Comment


                                        Kaip man pasakojo vienas kurjeris pasipiktinęs kad aš jo automobilį ant šaligatvio fotografavau: "Tai negi aš dar 5 minutes eisiu pėsčiomis atvažiavęs, kur "žmogiškumas tavo".

                                        P.S. Kurjeris nebuvo invalidus ir paeiti 5 minutes tikrai galėjo.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Tai puiku, bet šiuo atveju kaip suprantu buvo apsiribota komentaru forume, o situacija ne visai standartinė:
                                          1) dažniausiai kovojam su per siaurais šaligatviais, gali būti neaišku projektuotojams kas čia negerai su juo
                                          Šaligatvio plotis šiuo atveju ok Videniškių gatvėje. Problema dėl per siauro šaligatvio yra už kampo Linkmenų gatvėje, kur daromas išvis kažkoks sunkiai protu suvokiamas šakar-makar: siaurokas šaligatvis ties Naujojo skanseno komerciniu aukštu, tada smaaaarkiai per plati žalia juosta (pieva/purvynas), tada dar vienas šaligatvis ties gatvės važiuojamąja dalimi, tada išilginis parkingas ("smulkus pakeitimasTM"?) ir tada jau gatvės važiuojamoji dalis.

                                          Įtariu, kad to priežastis gali būti de facto du atskiri viešosios erdvės projektai. Foto daugmaž iš akies papaišiau, kuri dalis yra Naujojo Skanseno, o kuri Linkmenų g. rekonstrukcijos projekto dalis. Nes nu niekaip nebuvo galima tos visos žaliosios erdvės pakišti po vienu projektu . Iš abiejų projektų varpinės žiūrint viskas ok su ta žaliąja erdve. Tiek viename, tiek kitame projekte ji atrodo tinkamo pločio. Bet kai susiliečia abu projektai, gaunasi tokia vos ne futbolo pieva su neproporcingai siauru šaligatviu ir elementariai neefektyviu vietos išnaudojimu. Nu kažkokia nesąmonė tiesiog.



                                          2) dėl parkingo irgi reiktų argumentų, nes aš pavyzdžiui nematau problemos kiemo lygio gatvelėje įrenginėti stovėjimo vietas kampu, jeigu dėl to nenukenčia šaligatvio plotis
                                          Tas tiesa. Skersinis parkingas nėra toks jau siaubingas blogis ir jo yra netgi Danijoje ar Nyderlanduose. Bet darant visiškai naują projektą, visiškai naujoje vietose be visiškai jokių apribojimų viską padaryti iš karto idealiai gerai, nesinorėtų, kad būtų daromi tokie "kompromisai". Tiesiog šiuo atveju buvo ekspektacija, kad padarys geriau. Padarė blogiau. Ne pasualio pabaiga, bet visgi gaila.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X