Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Temoje apie eismo kultūrą puikiai atsiskleidžia skirtingas kutūros suvokimas ir kai kurių forumiečių egozentriškas požiūris (šitas tai atsiskleidžia ir kitose temose).

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Temoje apie eismo kultūrą puikiai atsiskleidžia skirtingas kutūros suvokimas ir kai kurių forumiečių egozentriškas požiūris (šitas tai atsiskleidžia ir kitose temose).
      Panašiai kaip ir su antivakseriais - negalioja jokie argumentai.

      Comment


        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

        Blokavimas važiuojančio greičiau taves didina avaringuma.
        Kaip tik leidimas jam lėkti viršijant greitį didna avaringumą.
        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Greičio viršijimas atsiliepia tik eismo saugumui, o vilkimasis kairėje juostoje ne tik eismo saugumui, bet ir aplinkinių psichinei sveikatai, o tai daug svarbiau.
        Tik greitį viršijančių psichinei sveikatai, eismo saugumas svarbiau.

        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Spidometras dažnai rodo +5... +8 kmh, dar apsidraudžia ir realiai važiuoja -10 ... -15 kmh nuo leistino. Na nieko tragiško, bet paprastai žmonės išvažiuoja į kelią ne pasivažinėti o nuvykti į tašką B suplanuotu laiku.
        Gal jūsų spidometras sugedęs jeigu mieste rodo 15 km paklaidą....

        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Gariūnų gatvė - automagistralė jau?
        Pagal vairuotojų elgesį - taip.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


          Gal jūsų spidometras sugedęs jeigu mieste rodo 15 km paklaidą....

          Skaitykite vėl ir vėl, iki prasmės suvokimo. "Spidometras dažnai rodo +5... +8 kmh,"
          -

          Comment


            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

            Durnas klausimas. Jei jau esi toks teisuolis, tai laikomės taisyklių tvarkingai.

            Kaip tu įsivaizduoji laisvą pirma/dešinę juostą? Dažnai antroj juostoj prilipėlis mano kad jeigu aš fiziškai (teoriškai) galiu persirikiuot į dešinesnę juostą tai ir turėčiau tai padaryti. Esmė ta kad tarp mašinų turi būti saugus atstumas. Mieste tai yra apie 25m. Tam kad galėčiau saugiai persirikiuot i dešinesnę juosta, tarp automobiliu tarp kurių aš lendu turi būti 50m tarpas. Kitu atveju ji nėra "laisva" ir aš neprivalau į ją lyst. Realybėje aišku vertiname situaciją kas yra saugu.

            Ir svarbiausia - jeigu aš važiuoju antra/trečia juosta +10kmh ir kažkas lenda šiknon nes neva aš turėčiau važiuoti dešiniau nes ta juosta prilipėlio manymu yra "laisva" tai kodėl jis pats nevažiuoja ta juosta jeigu jau ji "laisva" ? Kiek žinau nei vienas ant lėtų "antraeilininkų" burnojantis budulis neturi jokio normalaus atsakymo į šita klausimą.
            Eismo stabdis, tamsta, ne kitaip. Jei mažesnis tarpas nei 50 metrų, tai net nevažiuoji į tarpą? Come on, vaikai įtikinamiau meluoja... Tai kaip tuomet iš šalutinio į pagrindinį piko metu išsuki? Kaip tuomet iš daugiabučio kiemo į gatvę išvažiuoji? Net tuneliu važiuojantys pensininkai adekvačiau vairuoja
            20 metrų tarpas mieste yra daugiau nei pakankamai.

            O ta dalis "svarbiausia", yra ne kas kitas, kaip tik principų rodymas. Tokiems principingiems išvis teises atimčiau.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Skaitykite vėl ir vėl, iki prasmės suvokimo. "Spidometras dažnai rodo +5... +8 kmh,"
              Skaityk vėl ir vėl, iki prasmės suvokimo. Leistinas 90km/h, greitmatis rodo 95km/h - visi patenkinti ir saugūs.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Skaityk vėl ir vėl, iki prasmės suvokimo. Leistinas 90km/h, greitmatis rodo 95km/h - visi patenkinti ir saugūs.
                Tai va, kad būtų kaip rašote, reikia nugalėti baimę "viršyti" tais +5 greitmatyje. Pradžiai bent žinoti kokia tavo greitmačio paklaida.
                -

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą


                  O ta dalis "svarbiausia", yra ne kas kitas, kaip tik principų rodymas. Tokiems principingiems išvis teises atimčiau.
                  Kaip tik ne principuose esmė, o fakte kad pirma juosta nėra laisva ir aš nelįsiu į mažą tarpą tam kad tu galėtum važiuot greičiau, tuo metu kai jau ir aš pats greitį viršiju.
                  Dėl metrų nežinau gatvėj neturiu kaip pamatuot, bet tikrai nesirikiuoju į per mažus tarpus. Persirikiuoti reikia taip kad man liktų saugus atstumas iki prieš mane važiuojančios mašinos, ir kad už manęs atsidursiančiai mašinai nereikėtų stabdyti.

                  Kas dėl išvažiavimo iš šalutinio ar kiemo - važiuoju tada kai galiu išsukti taip, kad man išsukus ir nedrožiant variklio gazuojant galiu įvažiuoti taip, kad pagrindiniu keliu važiuojantiems visiškai nereikėtų stabdyti. Kai važiuoju pagrindiniu keliu negaliu pakęst tokių kurie išsuka iš kiemo ir aš per juos turiu stabdyti. Jei pikas/kamštis tai aišku kitokia situacija, tiek aš užleidžiu tiek ir mane užleidžia.

                  Norintys mieste lakstyti +30 virš leistino gali putotis ir verkšlent dėl blogųjų antraeilininkų kurie mat greitį viršija tik +20 arba neviršija visai. Bet neteisūs yra būtent pirmieji. Ir jokios ten jūsų ašaros apie stabdžius, pensininkus, bobutes ir panašiai niekam išskyrus jus pačius neįdomios.

                  Comment


                    Trumpiau pasakius... kas važiuoja lečiau manes stabdžiai, o kas greičiau debilai. Tokia ta kultura mokytoju.

                    Comment


                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                      Trumpiau pasakius... kas važiuoja lečiau manes stabdžiai, o kas greičiau debilai. Tokia ta kultura mokytoju.
                      Apie save šneki?

                      Comment


                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                        Apie save šneki?
                        Deje, ne, išvažiuoju i kelia kad pasiekt tiksla, o ne kažka mokyt ar trikdit eisma.

                        Comment


                          Va prie ko priveda pernelyg platūs keliai. Du ... užsimano palenktyniaut ir nekaltas žmogus ant mirties slenksčio. Primenu, kad visoje gatvėje 50 km/h greitis.



                          Galima tik įsivaizduot, kiek kartų viršijamas greitis. Per parą policija nustato 10-30 pažeidėjų. O va reportažas apie reidą. Policija stato trikojį, ir už tam tikro atstumo dar pareigūnas stovi. Bet vis tiek per kelias valandas pagauna 60 pažeidėjų, kurie sau laisvai 80 km/h važiuoja, rekordininkas 118 km/h.


                          Akivaizdu, kad palankią terpę parazitams sukūrė būtent per didelis juostų skaičius ir jų plotis.
                          Pirmas dalykas – reikia stacionarių radarų kiekvienoje atkarpoje, kad nebūtų kur įsibėgėt. Tada visi važiuotų kaip privarę į kelnes. Pažaidimai su trikojais akivaizdžiai neturi efekto ir tik gaišina pareigūnų laiką.
                          Antras dalykas – reikia siaurinti gatvę iš 3+3+posūkiai į 2+2 su siauresnėmis juostomis. Kartu galima pagerinti infrastruktūrą iš Čeliabinsko lygio į europinį įrengiant dviračių takus iš abiejų gatvės pusių, atsisakant tvorelių ir panašiai.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Ar yra buvę žūčių susidūrus dviračiui su pėsčiuoju?

                            Dviratininkas mirtinai partrenkė pėsčiąją
                            2022.06.03 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...renke-pesciaja
                            Jaunas vyras dviračių mirtinai partrenkė į važiuojamąją dalį išėjusią moterį – praneša Policijos departamentas.

                            Birželio 2 d. apie 20 val. 57 min. Vilniuje, Eitminių g., vairuodamas dviratį vyras (g. 2000 m.) partrenkė ir mirtinai sužalojo staiga į važiuojamąją kelio dalį ne pėsčiųjų perėjoje išėjusią moterį (g. 1958 m.). Pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal LR BK 282 str. 1 d.
                            Tiksli vieta neaiški, bet bendras gatvės vaizdas:
                            https://www.google.com/maps/@54.7406...7i13312!8i6656
                            Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	2,31 MB ID:	1972310
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Ar yra buvę žūčių susidūrus dviračiui su pėsčiuoju?

                              Dviratininkas mirtinai partrenkė pėsčiąją
                              2022.06.03 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...renke-pesciaja


                              Tiksli vieta neaiški, bet bendras gatvės vaizdas:
                              https://www.google.com/maps/@54.7406...7i13312!8i6656
                              Click image for larger version Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	2,31 MB ID:	1972310
                              Spėju pertrenkė ne mėgėjas su kalnų dviračiu, iš kurių John šaiposi.
                              Flickr

                              Comment


                                Laiko klausimas, dauguma burnoja ant paspirtukų, bet dviratistai man ženkliai labiau kliūna. Ypač tie su aptemptais triusikais dešiniojoj krantinėj, važiuojantys kaip pamiršę įjungtą lygintuvą.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Ar yra buvę žūčių susidūrus dviračiui su pėsčiuoju?

                                  Dviratininkas mirtinai partrenkė pėsčiąją
                                  2022.06.03 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...renke-pesciaja


                                  Tiksli vieta neaiški, bet bendras gatvės vaizdas:
                                  https://www.google.com/maps/@54.7406...7i13312!8i6656
                                  Click image for larger version Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	2,31 MB ID:	1972310
                                  Nuotraukoje ši vieta visa nuo Perkūnkiemio g. iki Domu pro kampo šiuo metu visa yra perkasta ir sunkiai pravažiuojama, tvarkoma atkarpa, nes buvo ismalta Meraki verslo centro statybu metu.


                                  Tai lieka tik tos dvi atkarpos pazymeta melynai.

                                  Neitiketina kur dar su dviraciu toki greiti isvystyt
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Dviračių gatvės jau kaitina aistras: vaizdo įraše – apsižodžiavimas, pasibaigęs paspirtuko pervažiavimu ir pradurta BMW padanga

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ta-bmw-padanga

                                    Comment


                                      Nu kodėl kiekvieną kartą tai būna BMW?

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                        Dviračių gatvės jau kaitina aistras: vaizdo įraše – apsižodžiavimas, pasibaigęs paspirtuko pervažiavimu ir pradurta BMW padanga

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ta-bmw-padanga
                                        paspirtukininkai akiviazdžiai provokavo konfliktą, aplenkė, sustabdė, pradėjo "mokyti", kabinėtis vairuotojo. ir paspirtuką kažkodel vos ne po mašina laikė, pakišo paspirtuką.
                                        aišku bnv vairuotojas irgi savo stiliuje, nepavyzdys. bet akiviazdu kad ne jis pradėjo konfliktą,

                                        Comment


                                          man naglai uzsuktu pries nosi neleisdamas apvaziuot, laikyciau tai konflikto provokavimu. eilinis debilas su bmw, tikekimes nepataisomas paspirtukas ir tures kompensuot koki tukstanteli

                                          Comment

                                          Working...
                                          X