Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kurį laiką panašiai ir buvo (gal ir yra jei nieko neatkeitė?). Padėjus teises už rimtus pažeidimus ir pakartojus teorijos kursą reikdavo dar nueiti į psichologo konsultaciją. Iš žmonių teikusių konsultacijas teko girdėti, kad klientai būdavo tiek dėl sunkaus girtumo, tiek chuliganiško vairavimo.
    Tai šaunu. O jie buvo rimti, kur realiai yra tikimybė kažką pakeisti, ar tik koks valandos trukmės susitikimas?

    Idealiausia būtų rimti, kokių 20 valandų, o teises atgautum tik realiai išmokęs ir parodęs, kad neprarasi savitvardos ir nepradėsi daryti nesąmonių dėl to, kad "kažkoks lopas velkasi".

    Parašė Sula

    Praėjusį mėnesį du kartus pervažiavau A1 ten ir atgal - antraeilininkų beveik nėra. O 1+1 kelyje kokie antraeilininkai? Šiandien iš Druskininkų tvarkingai kolona 1.5-2 km (nors eismas dar nedidelis iš esmės)
    Aš A2 pastaruoju metu irgi nemažai važinėjau, irgi padėtis labai pagerėjusi. Antroje juostoje besivelkančių nėra, o net jei lenki važiuodamas lėčiau tai prisiviję nebemirksi. O ir šiaip važinėjančių 180 km/h nebelabai matosi. Gal visi BMW mirksėtojai užsikarantinavo ir dar iš namų neišlindo.
    Paskutinis taisė index; 2020.05.17, 20:39.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą
      Tai šaunu. O jie buvo rimti, kur realiai yra tikimybė kažką pakeisti, ar tik koks valandos trukmės susitikimas?
      Nelabai rimtai. Nereikėjo parašo, kad tinkamas vairuoti, bet dalyvavimas būtinas. Rodos viena ar dvi akademinės valandos. Bet sakė žmonėm palikdavo įspūdį pati prievolė apsilankyti pas psichologą. Gal nėra idealu, bet sakyčiau labai rimtas žingsnis į priekį. Atsispyrus nuo šito jau galima didinti reikalavimus jei pasiteisina.

      Šiuo metu galiojanti tvarka: https://dorkanas.lt/mokymo-trukme-ir-turinys/

      Comment


        Aš šiaip dėl viso pikto pasikartosiu su savo klausimu dėl registratorių, į kurį kol kas niekas neatsakė. Ar kas nors turi patirties ir galėtų duoti patarimų, kaip policijai pateikti registratoriaus medžiagą, kad pažeidėjams liktų kuo mažiau galimybių išsisukti?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Aš šiaip dėl viso pikto pasikartosiu su savo klausimu dėl registratorių, į kurį kol kas niekas neatsakė. Ar kas nors turi patirties ir galėtų duoti patarimų, kaip policijai pateikti registratoriaus medžiagą, kad pažeidėjams liktų kuo mažiau galimybių išsisukti?
          Kai dar prieš porą metų žiūrėdavau laidas apie automobilius, tai, kiek pamenu ir vieno policininko interviu, tie registratorių vaizdeliai yra labiau patariamojo pobūdžio. Padeda policijais spręsti apie eismo įvykio kaltininką, etc., bet tiesioginės tokios juridinės galios tarsi nelabai turi. Manau, jei nusiųsi, vargu ar ims ir baus, tiesiog už KET pažeidimą. Kaip ir minėjai, juk svarbu metrologiškai patvirtinta įranga, taviškė tokia nėra. Jei klystų, pataisykit kas nors.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Kai dar prieš porą metų žiūrėdavau laidas apie automobilius, tai, kiek pamenu ir vieno policininko interviu, tie registratorių vaizdeliai yra labiau patariamojo pobūdžio. Padeda policijais spręsti apie eismo įvykio kaltininką, etc., bet tiesioginės tokios juridinės galios tarsi nelabai turi. Manau, jei nusiųsi, vargu ar ims ir baus, tiesiog už KET pažeidimą. Kaip ir minėjai, juk svarbu metrologiškai patvirtinta įranga, taviškė tokia nėra. Jei klystų, pataisykit kas nors.
            Kad greičio viršyjimo nefiksuotų, tai taip. Bet kaip, pavyzdžiui, su ištisinių linijų kirtimu ar raudono šviesoforu? Ir kodėl tokia medžiaga veikia kaip neginčyjamas įrodymas už su parkavimu susijusius KET pažeidimus?
            Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 22:57.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Kad greičio viršyjimo nefiksuotų, tai taip. Bet kaip, pavyzdžiui, su ištisinių linijų kirtimu ar raudono šviesoforu? Ir kodėl tokia medžiaga veikia kaip neginčyjamas įrodymas už su parkavimu susijusius KET pažeidimus?
              Nemontuokit/nekonvertuokit/neglaudinkit pats vaizdo medžiagos, failus pateikit tiesiai iš registratoriaus. Ar bus tiriamas kiekvienas pažeidimas priduotas per epoliciją negaliu atsakyti, turbūt priklauso nuo pačio pažeidimo. Jei norit padidint pažeidėjo nubaudimo šansus, tai kiek girdėjau, jeigu vaizdelis pasklinda soc. tinkluose ar per žurnalistus, tuomet policija dirba labai neblogai. Nenustebčiau jeigu toks vadovybės nurodymas, nes tokie tyrimai labai pigi ir nebloga reklama


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Kad greičio viršyjimo nefiksuotų, tai taip. Bet kaip, pavyzdžiui, su ištisinių linijų kirtimu ar raudono šviesoforu? Ir kodėl tokia medžiaga veikia kaip neginčyjamas įrodymas už su parkavimu susijusius KET pažeidimus?
              Nebūtinai, jeigu būtų akivaizdžiai didelis greičio viršijimas ir pasitaikytų principingas tyrėjas, tuomet būtų galima daryti vaizdo ekspertizę iš bet kokio įrašo, tuomet tiesiog būtų nustatytas greitis su tam tikra paklaida priklausomai nuo kiek tiksliai nustatyti atskaitos taškai ir pan. Metrologiškai patikrinta įranga reikalinga norint nubausti už greičio viršijimą pagal vaizdo/radaro medžiagą nedarant panašios ekspertizės.

              O anot šios naujienos vieną pažeidėją nubaudė pagal jo paties įkeltą vaizdelį socialiniuose tinkluose, kur tiesiog matosi spidometro rodmenys:

              "manymas, kad asmuo už greičio viršijimą gali būti nubaustas tik transporto priemonę užfiksavus greičio matavimo prietaisu, yra klaidingas. Pavyzdžiui, LKPT asmenį, kuris socialiniuose tinkuose nusifilmavo gerokai viršydamas greitį (nufilmavo ir spidometro rodmenis), patraukė administracinėn atsakomybėn už chuliganišką vairavimą ir greičio viršijimą. Nors nutarimas buvo skundžiamas tiek apylinkės, tiek apygardos teismui, teismai asmens skundo netenkino ir paliko galioti Lietuvos kelių policijos tarnybos priimtą nutarimą“, – pabrėžė pareigūnai „Delfi“ skirtame atsakyme.

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=84298761
              "
              Paskutinis taisė themanual; 2020.05.18, 00:22.

              Comment


                Patirties neturiu, bet paieškojus straipsnių radau čiut.

                Jeigu užfiksuotas grubus KET pažeidimas nuo pradžių iki galo (pvz. ištisinės linijos kirtimas), tai sako neva nagrinėja ir baudžia. Taip pat kitur minima, kad įrašų siunčia daug ir ne viską išnagrinėja (matyt "nerimtus" pažeidimus ignoruoja, vieno entuziasto 5 iš 100 tenagrinėja - bet šis teikia daug parkavimo pažeidimų). Svarbu neviešinti ir neredaguoti apart esmės iškirpimo.

                LRT:"Kaip teisingai naudoti vaizdo registratoriais užfiksuotą medžiagą"
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Pataisyk jei klystu, bet pvz Vokietijoje rodos draudžiamas ir apvažiavimas dešine juosta.
                  Dar Vokietijoje draudžiama naudoti vaizdo registratorius ir, pabandžius priduoti pažeidėją pateikiant filmuotą vaizdo medžiagą, greičiausiai pats turėsi nemažų nemalonumų.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Aš A2 pastaruoju metu irgi nemažai važinėjau, irgi padėtis labai pagerėjusi. Antroje juostoje besivelkančių nėra, o net jei lenki važiuodamas lėčiau tai prisiviję nebemirksi. O ir šiaip važinėjančių 180 km/h nebelabai matosi. Gal visi BMW mirksėtojai užsikarantinavo ir dar iš namų neišlindo.
                    180 lakstančių sumažėjo kai trikojus pradėjo statyti. Matyt išsigando.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      O anot šios naujienos vieną pažeidėją nubaudė pagal jo paties įkeltą vaizdelį socialiniuose tinkluose, kur tiesiog matosi spidometro rodmenys:
                      Nufilmuoti galima viską. "Zaporožietį" su 200 km/val. spidometro parodymais tame tarpe.

                      Bet realiai turėtų spręsti teismas, remdamasis įrodymų visuma.

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Aš A2 pastaruoju metu irgi nemažai važinėjau, irgi padėtis labai pagerėjusi. Antroje juostoje besivelkančių nėra, o net jei lenki važiuodamas lėčiau tai prisiviję nebemirksi. O ir šiaip važinėjančių 180 km/h nebelabai matosi. Gal visi BMW mirksėtojai užsikarantinavo ir dar iš namų neišlindo.
                        A2 nelabai ir būdavo tokių lakstačių. Kiek teko važiuot (dažniausiai penktadienį ir sekmadienį), maksimum vienas greituolis ~160km/h prašvilpia. Didžioji masė važiuoja iki 120 km/h.

                        Comment


                          Jeigu auto yra assistas tai geriau važiuot pirma eile prisikabinus prie kažko, nes taip patogiau sėdėt telefone.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Jei pirma juosta vaziuoja pakankamai daug automobiliu islaikydami tarpa vienas nuo kito tarkim 50 kmh greiciu, o as antra juosta MIESTE vaziuoju pvz 65 (kur leistinas greitis tarkim 60), nematau prasmes listi kas 20 metru i pirma juosta ir veliau is jos po kiekvienos masinos. Tai as antraeilininkas ar ne?
                            Nes speju tiems kas atsivija mane privaziuojant is galo 80-90 kmh, turbut atrodau ziaurus antraeilininkas.
                            Pritariu. Taisyklės sugalvotos miestams be judėjimo ir maigstralėm (dideli greičio pokyčiai tarp juostų). Bet miestuose dabar de facto pirma juosta yra "pseudo-greitėjimo/lėtėjimo".

                            Kitas dalykas, greitkeliuose/magistralėse. Antra juosta judu tada, kai važiuoju greičiau už bendrą srautą, o yra prastas matomumas (lietus ir/ar naktis) - vėlgi kad išvengti manevravimo. Taip pat yra ir kelių kokybės klausimas. Keliuose, kur pirma juosta yra su vėžėmis, tai tiesiog nesaugu lengvajai važiuoti. Renkuos antrą.

                            Comment


                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                              Kitas dalykas, greitkeliuose/magistralėse. Antra juosta judu tada, kai važiuoju greičiau už bendrą srautą, o yra prastas matomumas (lietus ir/ar naktis) - vėlgi kad išvengti manevravimo. Taip pat yra ir kelių kokybės klausimas. Keliuose, kur pirma juosta yra su vėžėmis, tai tiesiog nesaugu lengvajai važiuoti. Renkuos antrą.
                              Jeigu matomumas yra ant tiek prastas, kad nesaugu manevruoti, tu PRIVALAI sumažinti greitį.

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                Kitas dalykas, greitkeliuose/magistralėse. Antra juosta judu tada, kai važiuoju greičiau už bendrą srautą, o yra prastas matomumas (lietus ir/ar naktis) - vėlgi kad išvengti manevravimo. Taip pat yra ir kelių kokybės klausimas. Keliuose, kur pirma juosta yra su vėžėmis, tai tiesiog nesaugu lengvajai važiuoti. Renkuos antrą.
                                o gal reikėtų tiesiog gerom padangom pasirūpinti - ir pirma juosta nebebus iššūkiu?

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  o gal reikėtų tiesiog gerom padangom pasirūpinti - ir pirma juosta nebebus iššūkiu?
                                  Na, o jeigu neviršiji leistino greičio tai netrukdo ir kiti važiuojantys antra juosta.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    o gal reikėtų tiesiog gerom padangom pasirūpinti - ir pirma juosta nebebus iššūkiu?
                                    Jeigu vėžėse po 5 cm balos, tai jokios padangos nepadės. Aišku, nevažiuojant 50 km/h, kas yra nenormalu automagistralėse net tarpsezonių metu.

                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Na, o jeigu neviršiji leistino greičio tai netrukdo ir kiti važiuojantys antra juosta.
                                    Šiaip jau greitis turi būti pasirinktas saugus. Daugumoje turime po 2 juostas automagistralėse, ir jeigu 1-a juosta važiuoja nemenkas srautas 80 km/h, o 2 juosta srautas 120 km/h, tai staigūs persirikiavimai savaime yra pavojingi. Atlekiantis 160 km/h "mirksiukas" iš viso neįsipaišo į tokį eismą. Labai dažnai tokia situacija būna A1 atkarpoje ties Sausine. O kai fūros pradeda lenkti viena kitą, tai jau iš viso įdomu pasidaro.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2020.05.19, 09:51.

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Na, o jeigu neviršiji leistino greičio tai netrukdo ir kiti važiuojantys antra juosta.
                                      Nuo kada antra juosta visi važiuoja būtinai maksimaliu leistinu greičiu? Didelė srauto dalis ir vasarą ramiai važiuoja 100-110.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Nuo kada antra juosta visi važiuoja būtinai maksimaliu leistinu greičiu? Didelė srauto dalis ir vasarą ramiai važiuoja 100-110.
                                        Autostradoje važiuoju 'leistinas greitis +10'. Nėra buvę, ar bent jau neatsimenu, kad trukdytų kažkas važiuojantis ženkliai lėčiau antra juosta. Taip, yra kas važiuoja antra juosta 110kmh. Dažniausiai tada, kai lenkia kažką, važiuojantį 90kmh. Tai tam ir yra skirta antra juosta.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Autostradoje važiuoju 'leistinas greitis +10'. Nėra buvę, ar bent jau neatsimenu, kad trukdytų kažkas važiuojantis ženkliai lėčiau antra juosta. Taip, yra kas važiuoja antra juosta 110kmh. Dažniausiai tada, kai lenkia kažką, važiuojantį 90kmh. Tai tam ir yra skirta antra juosta.
                                          Kiek pamenu tau poreikis apvažiuot per pirmą juostą nesiskaito trukdymu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X