Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ai tai tamstai nereikia ir suomių. Gi ir šitame viename punkte galima įskaityti, kad +20 turi būti nebaudžiamas, nes gi negalima trukdyti srautui.
    Pateikite pažymą, kad tamstos automobilio spidometras yra patikrintas metrologų, bet net ir tai nesuteiktų teisės pažeisti :
    "119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."

    Comment


      Parašė Shernas Rodyti pranešimą
      "119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."
      Čia tik abstrakti, net gi sakyčiau triviali rekomendacinio pobūdžio taisyklė.

      Nes realiai net nubausti negali. Arba tada turėtum bausti 99,99% vairuotojų.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...
          O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
            Va, pagaliau kalba pasisuko link to, kam ir skirtas tas punktas, o ne kad visi turi trauktis man iš kelio, nes man vienam ta taisyklė negalioja, nes aš visą maršrutą ištisai einu "ant lenkimo" (apvažiavimo).

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
              O kaip įrodysi, kad važiavai per žalią, o ne per raudoną, jei kamerų nėra ir liudininkų nėra, o kaltininkas, kuris važiavo per raudoną, suras "liudininką"? Deja, bet 19 ar 20 cm yra lengviau įrodoma, nei tai, ką tik minėjau su "liudininku".

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...
                praktikoje tokiais atvejais yra pripažįstama abipusė kaltė.

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                  Kiek žinau Girulių pl. tarp Melnragės ir Girulių tėra viena perėja, kurioje ne vasara būna žmonių. Ta perėje yra papildomai apšviesta ir su salele. Visi į kairę posūkiai turi atskiras juostas. Tikrai nesuprantu kodėl ten negalima padaryti 70km/h leistino greičio. Juolab, kad ir dabar visi važiuoja tokiu greičiu. Aišku komentaras apie leistiną greitį ir kamščius yra absurdiškas.
                  Kai leistinas 70, tai važiuoja 90. Ar normalu tokiose vietose perėjos? Į tuos laikinus sumažinimus iki 50 retas kuris reaguoja. Juo labiau žino, kad už perėjos vėl 70.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Kai leistinas 70, tai važiuoja 90. Ar normalu tokiose vietose perėjos? Į tuos laikinus sumažinimus iki 50 retas kuris reaguoja. Juo labiau žino, kad už perėjos vėl 70.
                    Tokiu atveju visuose užmiesčio keliuose reikia sumažinti greiti nuo 90km/h iki 70km/h nes juk dabar visi apie 100km/h važiuoja.

                    Comment


                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                      Tokiu atveju visuose užmiesčio keliuose reikia sumažinti greiti nuo 90km/h iki 70km/h nes juk dabar visi apie 100km/h važiuoja.
                      Užmiestyje nėra nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų.

                      Comment


                        Atsakingas už eismo saugumą...

                        Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas, buvęs susisiekimo viceministras, atsakingas už eismo saugumą, Saulius Girdauskas buvo užfiksuotas neblaivus prie vairo

                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...blaivus-956474
                        ​​​​​​

                        Comment


                          Grašys apie nemalonią karantino pusę: ištuštėjusiose gatvėse nuo balandžio pradžios „prisilakstė“ 19 tūkst. pažeidėjų
                          2020-04-15 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukst-pazeideju
                          Nors dėl karantino gatvėse sumažėjo automobilių, tačiau pažeidėjų skaičius verčia policijos pareigūnus išpūsti akis. Nuo balandžio pradžios „trikojai“ greičio matuokliai jau užfiksavo 19 tūkst. greitį viršijusių pažeidėjų.

                          Po ilgojo savaitgalio sutriko policijos sistema – vien Kaune „trikojis“ užfiksavo 5 tūkst. pažeidėjų
                          2020-04-14 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukst-pazeideju
                          Nors šalyje įsibėgėjo penktoji karantino savaitė, o praėjusį savaitgalį savivaldybėse buvo taikomi judėjimo ribojimai, tai nepristabdė greičio megėjų. Vien Kaune pastarąją savaitę „trikojis“ užfiksavo virš 5 tūkst. pažeidėjų
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Jeigu gaudymo vietų būtų daugiau nei tos pačios 6-8 Vilniaus priemiesčiuose ir 2-3 mieste, tai skaičius realiai atspindėtų pažeidėjus ir spėju skaičiai būtų iki 20x didesni. Dar pridėjus tolerancijos mažinimą iki 10km/h kaip kituose miestuose, tai dauguma lakstūnų liktų apkirptais sparnais.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu. Reiktų lyginti su avarijų skaičiumi. Bet aišku, ideali proga papildyti biudžetą, nes kitų būdų tuoj ženkliai sumažės...
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Atidžiai vairuoti yra saugu, o lėtesnis greitis tik mažina mirties tikimybę ar kitas pasekmes nelaimės atveju. Greičio kontrolė efektyviai nuramina skubančius pagal bandos jausmą, didžioji dalis vairuotojų dar gali būti išugdyti bent iki adekvačių skubėjimų, atsižvelgiant į aplinkybes.

                                Tie kas skuba - lekia. Tikėtinai ne tokie atidūs. Tikėtinai pavojingai manevruoja, kai "pastoja" kelią. Tikėtinai jei vis vien jau vienos taisyklės nepaiso, tai:

                                Kam praleist per perėją, jei "spės" pralėkt.
                                Kam rodyti posūkius, jei ir "taip aišku".
                                Kam prie šviesoforo greičiau reaguoti, jei vis vien viršydamas išlėksiu pirmas.






                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Sėdint namie avarijos tikimybė sumažėja iki nulio, bet mirties tikimybė iki nulio vis tiek nesumažėja.
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                    nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu.
                                    Standartinė tvorų bei požeminių perėjų šalininkų logika. O realybėje, atsipalaidavimas netikėtos kliūties atveju veda prie skaudesnių pasekmių.
                                    p.s. Romai, avarijų sumažėjo, nes sumažėjo pačių vairuotojų, ar todėl, kad greičiau važiuoti galima?

                                    Comment


                                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                      nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu. Reiktų lyginti su avarijų skaičiumi. Bet aišku, ideali proga papildyti biudžetą, nes kitų būdų tuoj ženkliai sumažės...
                                      Greaitai važiuoti saugu nėra niekada, o ypač lietuvoje žinan mūsų kelininkų darbo kokybę.

                                      Comment


                                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                        nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu. Reiktų lyginti su avarijų skaičiumi. Bet aišku, ideali proga papildyti biudžetą, nes kitų būdų tuoj ženkliai sumažės...
                                        Didelis greitis - ne vien tik saugumo klausimas. Tai dar ir didesnis triukšmas ir didesnė tarša. Jei gyventum prie kelio, ar norėtum, kad ten lakstytu didesniu nei leistinu greičiu naktimis, kai yra "tikrai" saugu?

                                        Comment


                                          Panagrinėjau Justiniškių g. C kat. Čia kai važiuojama greičiau nei įprasta ar leistina:

                                          Atlikdamas chuliganišką manevrą Vilniuje apsivertė automobilis „Audi“
                                          2011-12-09 https://kauno.diena.lt/naujienos/nel...is-audi-277004
                                          Susidūrę automobiliai užlėkė ant šaligatvio, „Audi“ apvirto ant šono. <...>
                                          „Aš net nespėjau sureaguoti. Jis gal labai į degalinę skubėjo“, – sakė opelio vairuotojas. <...>
                                          Pirminiais duomenimis, „Audi“ vairuotojas buvo blaivus. Kai įvyko avarija, Vilniuje dar nesnigo, matomumas buvo geras, buvo neslidu.
                                          Vilniuje apvirto automobilis: ir vėl kaltas kažkas kitas
                                          2016-02-23 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-585909?copied
                                          Mašina vertėsi nuo mikroautobuso „Fiat“ smūgio į galą. Pastarasis nespėjo laiku pristabdyti, nes nesilaikė saugaus atstumo ir nesitikėjo, kad taip staigiai stabdys „Peugeot“. O pastarajam esą teko žaibiškai lėtinti greitį, nes prieš jį netikėtai sustojo kažkoks traktorius.
                                          Vilniuje – girto BMW vairuotojo skrydis: išdaužė tvorą, trenkėsi į automobilį ir vertėsi
                                          2020-04-13 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1303170?copied
                                          BMW vairuotojas, gimęs 2000 m., nepasirinko saugaus greičio ir nesuvaldė automobilio. Jis atsitrenkė į tvorą, vertėsi ir dar kliudė antrąja juosta važiavusį automobilį.
                                          Tai stumi sau, kokį kūdikio vežimėlį šaligatviu ir matai, kaip atskrenda koks duslintuvo bakelis ar šiaip variklio skyriaus detalė pro akis. Neblogai. Žinoma, prie mažesnio ir saugesnio greičio automobiliai nepasiverčia ir šiaip jau detalės neskairdo į visas įmanomas puses.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X