Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Suvokimas ateina ne su patirtimi, jo arba nėra ir niekada nebus arba yra nuo pat pradžių.
    Nori pasakyti tavo suvokimas i pasauli buvo toks pats kai tau buvo 18ka kaip buvo 25 ir dabar (Sprendziu kad esi vyresnis nei 30)? Tikrai nepatikesiu. Deja pas kiekviena jauna zmogu buna periodu kai atrodo "juros iki keliu", kai mano galis nugaleti visa pasauli, su laiku, vis labiau atsikandant realybes, tas maksimalizmas mazeja. O kur dar jaunatviskas noras pasipuikuoti, pavaidinti, suzaveti panele ir pan.

    Su skolinta mašina reikia elgtis dar atsargiau, kiekviena mašina yra skirtinga.
    Tu ta zinai, as ta zinau. Taciau jauni zmones daznai ta pamirsta ar tiesiog per daug pasitiki savo jegomis.

    Comment


      #62
      Parašė taspac Rodyti pranešimą
      Deja pas kiekviena jauna zmogu buna periodu kai atrodo "juros iki keliu", kai mano galis nugaleti visa pasauli, su laiku, vis labiau atsikandant realybes, tas maksimalizmas mazeja. O kur dar jaunatviskas noras pasipuikuoti, pavaidinti, suzaveti panele ir pan.
      Per 22 metus vairavimo stažo niekada tokio noro nebuvo. Žavėti reikia kitoje vietoje ir kitomis priemonėmis.

      Comment


        #63
        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Per 22 metus vairavimo stažo niekada tokio noro nebuvo. Žavėti reikia kitoje vietoje ir kitomis priemonėmis.
        Gal teises issilaikei ne 18kos o kokia 27? Nelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan. Visi vaikai isdykauja, visas jaunimas maistauja, priesinasi, ekperimentuoja, tyrineja, mokosi, mano, kad jie visagaliai, kad vyresni nieko nesupranta ir pan. Tai naturalus zmogaus brendimo procesas. Ir tik gero svietimo pagalba ji galima suvaldyti, pakreipti gera linkme, taciau jokiu budu negalima to bandyti isnaikinti draudimais, baudimu ir pan. Taip tik traumuosime jaunima ir gausis atvirkstinis rezultatas.

        Comment


          #64
          Parašė taspac Rodyti pranešimą
          Gal teises issilaikei ne 18kos o kokia 27? Nelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan. Visi vaikai isdykauja, visas jaunimas maistauja, priesinasi, ekperimentuoja, tyrineja, mokosi, mano, kad jie visagaliai, kad vyresni nieko nesupranta ir pan. Tai naturalus zmogaus brendimo procesas. Ir tik gero svietimo pagalba ji galima suvaldyti, pakreipti gera linkme, taciau jokiu budu negalima to bandyti isnaikinti draudimais, baudimu ir pan. Taip tik traumuosime jaunima ir gausis atvirkstinis rezultatas.
          Įdomi teorija

          Comment


            #65
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Įdomi teorija
            Piridesiu, nesupraskite neteisingai, uz prasizengimus kaip sis ivykis tikrai reikia bausti pagal istatymus. Ir neteigiu, kad jaunimui reikia viska atleisti. Toli grazu ne... taciau svarbiau turi buti prevencija/svietimas, nei bausmes. As cia labiau issireiskiau apie bendra jaunimo elgsena, auklejima, buda ir pan. Nes Aleksio jau senai bando teigti, kad zmogus gali buti robotas (jo senesni pareiskimai apie darbuotoju ir darbdaviu santykius, kariu morale ir mustravimus ir pan.), kad nuo mazu/jaunu dienu turi/gali elgtis kaip suauges, istatytas i remus ir pan. Jaunas zmogus todel ir vadinamas jaunu, kad jis toli grazu dar nera suauges ir nemasto/nesielgia taip kaip suauges, ir tai tikrai nera blogai. Zmogus tik formuojasi ir jam reikia palikti siek tiek kontroliuojamos laisves, kad galetu atrasti save siame pasaulyje, savarankiskai susiformuoti pasauleziura, vertybes. Taciau tas procesas turi buti konktroliuojamas, padedant jam sunkiose situacijose, nukreipiant ji teisinga linkme. Tam reikalingas stiprus svietimas, visuomeniskumo, samoningumo skatinimas pirma ateinantis is seimos, po to is draugu, svietimo instituciju, valstybes, mass medios ir pan. Deja LT siuo metu labai toli iki to, labiau bandome jauna zmogu bausti, teisti, nei sviesti. O bandyti 18-25 metu ar net jaunesni zmogu jega igrusti i 40 mecio mastysena, elgsena ir pan. yra blogiausia ka galima jam padaryti.
            Paskutinis taisė taspac; 2015.10.23, 10:53.

            Comment


              #66
              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              Gal teises issilaikei ne 18kos o kokia 27? Nelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan. Visi vaikai isdykauja, visas jaunimas maistauja, priesinasi, ekperimentuoja, tyrineja, mokosi, mano, kad jie visagaliai, kad vyresni nieko nesupranta ir pan. Tai naturalus zmogaus brendimo procesas. Ir tik gero svietimo pagalba ji galima suvaldyti, pakreipti gera linkme, taciau jokiu budu negalima to bandyti isnaikinti draudimais, baudimu ir pan. Taip tik traumuosime jaunima ir gausis atvirkstinis rezultatas.
              Vairuoju nuo 19. Per 4 metus kai vairuoju nė karto nebuvo tokios minties, kad va reik pamandravot Žinoma, jei esi visiškai tuščioj ir prisnigtoj aikštelėj tai apsuki mašiną pravažiuodamas, bet tik tiek Viskam yra laikas ir vieta. O tėvai manęs karo sąlygom neauklėjo Mano atveju buvo turbūt mokymasis iš svetimų (pvz dabar aptariamos situacijos) klaidų. Jaunas ne jaunas nesvarbu, jei nesuvoki, kad transporto priemonę vairuoti reikia atsargiai tai naudokis troleibusu

              Comment


                #67
                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                Nelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan.
                Jokios muštros, jokios izoliacijos.

                Comment


                  #68
                  Parašė fiction Rodyti pranešimą
                  Nu tik nereikia, tame pačiame Molėtų plente tenka sutikti daugybę vairuotojų kurie dar keturių juostų dalyje prieš porą kilometrų iki jo baigimosi persirikiuoja į antrą juostą ir ten velkasi mažesniu nei leistina greičiu. Tada visi kiti priversti lenkti iš dešinės, o ten dažniausiai ir taip nemažai mašinų kurios duoda kelią antrai juostai.

                  O pačiam reikėtų pasimokyti tolerancijos. Taip, gal dauguma ir viršija greitį dėl proto trūkumo, bet dalis gal tikrai tuo momentu turi skubėti dėl įvairiausių priežasčių - žmona gimdo, troba dega, vaikas serga. Kiekvieno teisė rinktis, bet nei vieno teisė nurodinėti
                  Čia gal jums reiktų pasimokyti tolerancijos važiuojantiems leistinu greičiu ir iš anksto persirikiuojantiems. Daugiausia lekiančių ir "banzai" lenkimų vasaros penktadienio vakarais, turbūt tikrai visi skuba degančių sodybų gesinti, o ne prisigerti pirtyse.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.08, 12:13.
                  Flickr

                  Comment


                    #69
                    Parašė fiction Rodyti pranešimą
                    O pačiam reikėtų pasimokyti tolerancijos. Taip, gal dauguma ir viršija greitį dėl proto trūkumo, bet dalis gal tikrai tuo momentu turi skubėti dėl įvairiausių priežasčių - žmona gimdo, troba dega, vaikas serga. Kiekvieno teisė rinktis, bet nei vieno teisė nurodinėti
                    Neteisk ir nebūsi teisiamas!
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      #70
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Čia gal jums reiktų pasimokyti tolerancijos važiuojantiems leistinu greičiu ir iš anksto persirikiuojantiems. Daugiausia lekiančių ir "banzai" lenkimų vasaros penktadienio vakarais, turbūt tikrai visi skuba degančių sodybų gesinti, o ne prisigerti pirtyse.
                      Na esmė tame, kad jei antra juosta užkišta, tai "banzai" lenkėjai pradeda nardyti per abi juostas ir tada jau bardakas po visą kelią. Kaip sakoma duok durniui kelią ir tegul lekia kas nori ir kur nori. Ir tai tuo labiau nereiškia, kad reikia įvedinėti savo tvarką ir sąmoningai blokuoti kitus važiuojančius, nes protingas be reikalo neskubės, o durnas vistiek nesupras. Juolab kai Molėtų kelias ypač vasarą yra labai nenuspėjamas, tai beganydamas kitus dar ir sau bėdos prisišauksi.

                      Comment


                        #71
                        Ko gero vienas iš potencialių. Galbūt ne visur, bet įkalnėse tikėtina. Man konkrečiai teko tokius matyti:

                        Comment


                          #72
                          KET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.

                          Čia ir policijai pretekstas bausti už tai yra, bet abejoju ar kada tai buvo naudota.

                          O žmonių, kurie važiuoja antra juosta ale leistinu greičiu ir nesitraukia aš apskritai nesuprantu. Yra kultūra ir tvarka, pirma juosta laisva tai ir traukis. Jei tave lenkiantis viršija greiti, tai jau ne tavo teisė ir pareiga ale bausti, nes tu tampi toks pats kelių eismo taisyklių pažeidėjas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                            KET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.
                            Bet niekur neparašyta, kad važiuoti stipriai viršyjant leistiną greitį reikia tik kairiąja juosta. Ir mirksėti visomis šviesomis, nesilaikant distancijos.

                            Jeigu lenki automobilį ir prieš tave važiuoja lėčiau, tai tiesiog sulėtini ir vėliau aplenki nesinervindamas lėtesnįjį, kai jis persirikiuoja.

                            Comment


                              #74
                              Parašė fiction Rodyti pranešimą
                              Na esmė tame, kad jei antra juosta užkišta, tai "banzai" lenkėjai pradeda nardyti per abi juostas ir tada jau bardakas po visą kelią. Kaip sakoma duok durniui kelią ir tegul lekia kas nori ir kur nori. Ir tai tuo labiau nereiškia, kad reikia įvedinėti savo tvarką ir sąmoningai blokuoti kitus važiuojančius, nes protingas be reikalo neskubės, o durnas vistiek nesupras. Juolab kai Molėtų kelias ypač vasarą yra labai nenuspėjamas, tai beganydamas kitus dar ir sau bėdos prisišauksi.
                              Tokie ir taip nardo, mirksi šviesomis ir t.t. Kartais reikia užgesinti tokius. Beje, dažnai ardosi ir visokių kurjerių ir firmų mikrobai ar lengvieji krovininiai automobiliai.

                              Aš ne apie dvjuosčius kelius rašiau, o apie keturjuosčius. Trijuostis irgi prie tokių priklauso, jei viena kryptimi dvi juostos (ne reversas).

                              Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                              KET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.

                              Čia ir policijai pretekstas bausti už tai yra, bet abejoju ar kada tai buvo naudota.

                              O žmonių, kurie važiuoja antra juosta ale leistinu greičiu ir nesitraukia aš apskritai nesuprantu. Yra kultūra ir tvarka, pirma juosta laisva tai ir traukis. Jei tave lenkiantis viršija greiti, tai jau ne tavo teisė ir pareiga ale bausti, nes tu tampi toks pats kelių eismo taisyklių pažeidėjas.
                              Kur KET įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti? Tarybiniais laikais ir nepriklausomybės pradžioje lygtai taip buvo, bet negarantuoju. Buvo ir yra nuostata, kad reikia laikytis dešinės kelio pusės. Bet ji nekonkreti. Dvijuosčiam keliui kaip ir aišku, ar keliui kuriame nėra sužymėtų juostų. O kaip su trijuosčiu ar keturjuosčiu keliu? Tačiau yra nuostata, kad jei kelias sužymėtas juostomis, tai privalu važiuoti juostomis, o ne per 1,5 ar kaip nors kitaip, pavyzdžiui, kelkraščiu ir dalimi juostos.

                              Bausti galima ir tai nėra joks pažeidimas. Nebent jei staigiai stabdyti pradėsi be priežasties.
                              Paskutinis taisė Xedos; 2016.06.08, 18:22. Priežastis: Pranešimų sujungimas.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Grybas Rodyti pranešimą
                                Rekonstruojamas kelias Kazlų Rūda-Ąžuolų Būda (183). Kiek žinau, darbai vyksta nuo pavasario. Nuotraukose gal nelabai matosi, bet kelias tiesinamas. Staigūs posūkiai bus žymiai lengviau įveikiami. Galbūt nebeliks greičio ribojimo ženklų:Atvaizdas


                                Toje atkarpoje greitis apribojamas 50km/h, o spidometras rodo 60...
                                Paskutinis taisė Romas; 2016.07.07, 07:40. Priežastis: Nuotraukos rodymas

                                Comment


                                  #76
                                  Ir?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #77
                                    Tiesiog fakto konstatavimas.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Tiesiog fakto konstatavimas.
                                      Ir? . Koks realus mašinos greitis, atsižvelgiant į spidometro paklaidą, padangų slėgį, galima padangų dydžio nesutapimą toms, pagal kurias gamykliškai sukalibruotas spidometras?

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                        Ir? . Koks realus mašinos greitis, atsižvelgiant į spidometro paklaidą, padangų slėgį, galima padangų dydžio nesutapimą toms, pagal kurias gamykliškai sukalibruotas spidometras?
                                        Visi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Visi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
                                          Dega tvartas, bet geriam toliau... sureikšminate nulinės svarbos šioje diskusijoje elementą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X