Parašė Shernas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
toks greitis jau techniškai būtų pavojingas (keliuose, kur reikia daug manevruoti, yra staigesnių posūkių ir danga galbūt negeriausios kokybės), kai daugelis važinėja su ne pirmos jaunystės padangomis ir automobiliais apskritai
127. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip Rusijoj (20 km/h) gali viršyt, nors prietaisai dabar nebetarybiniai, neprieštvaniniai, tikslūs. Žodžiu, praktiškai sakoma: nepaisykit ženklų kaip norit; kai ką nors užmušit, gali būt, kad nubausim, o iki tol galit bandyt laimę visi.Paskutinis taisė manometras; 2020.01.20, 19:39.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąKaip Rusijoj (20 km/h) gali viršyt, nors prietaisai dabar nebetarybiniai, neprieštvaniniai, tikslūs. Žodžiu, praktiškai sakoma: nepaisykit ženklų kaip norit; kai ką nors užmušit, gali būt, kad nubausim, o iki tol galit bandyt laimę visi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai realus greičio ribojimas mieste - 70 km/h?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Manyčiau kreipiate dėmesį ne per tą perspektyvą - Vilniaus policija (dabar negaliu atsižvelgti per visą Lietuvą) sukėlė sujudimą tarp daugelio, nors realiai tik gaudė bendrai pagreitėjusiame sraute "besislepiančius" lakstūnus. Kai potencialiai tvarkingi piliečiai viršija 20km/h+, nes juos "spaudžia" eismas - tai užtenka tik bendro srauto nurimimo ir daug paprasčiau važiuoti ramiau. O tada ralistai labai smarkiai iššoka iš konteksto, tų nuo kurių verta pradėti auklėti. Asmeniškai taip pat į neteisėtą parkavimą žiūriu, kam cackintis su smulkme, kad ir didžiąja dauguma lyg su didžiausiais priešais, jei kontekstui pastebėti gali pakakti pačius demonstratyviausius atvejus apraminti.
Esmė, kad išmokus naudotis apratais iš Galaktikos toli toli (siūlau pasižiūrėti kaip video operatorius parodo matuoklį iš arti pritūpęs priešais) bus fiksuojami trumpi vaizdo įrašai - kas tinkamai filmuojant gali tapti labai svariu ir išmokus lengvai išgaunamu įrodymu. Asmeniškai džiaugiuosi, kad švystelėjo mintis apie auklėjimą ir atsižvelgiant į kitokius pažeidimus. Tarkim minėtos: A juostos, raudono šviesoforo, chuliganiško elgesio(?) tuo pačiu bematuojant greitį atvažiuojančių ir nuvažiuojančių.
Galbūt būtų įmanoma grąžinus lenteles su rodykle, fiksuoti kaip yra atliekamas manevras užsidegus raudonam šviesoforo ženklui. Prikaupus pakankamai medžiagos - galbūt nuasmeninę galėtų iliustruoti dažnai daromas vairuotojų klaidas - informuoti tuos, kurie net nepagalvoja apie tam tikras aplinkybes.
Smalsu kaip atrodys tas žemėlapis - kokiu saugumo atžvilgiu telks dėmesį.Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.21, 11:37.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai realus greičio ribojimas mieste - 70 km/h?
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Deja bet realybė tokia, mano nuomone mieste neturėtų būti tolerancija 40%, max 5% turėtų būti. Užmiestyje galima būtų didinti tolerancijos ribą iki 10%.
Pvz. anksčiau aš besileisdamas savanorių prospektu žinojau kad ten yra perėja ir ten pristabdydavau, dabar kai ten stovi radaras, aš vietoj to kad rūpinčiaus perėja - tą sekundės laikotarpį tarp radaro ir perėjos - instinktyviai pradedu žiūrėt ar neviršiju greičio arba instinktyviai stabdau, tada pradedu žiūrėt į veidrodėlį ar kažkas "šinkon" nebando atsitrenkt, ir tada būna tas momentas "oi bl čia gi perėja". Kiek pastebiu iš kitų vairuotojų elgesio vaizdas iš šono neretai toks pats. Čia aišku tik vienas pavyzdys kaip perdėtas reguliavimas gali turėti priešingas pasekmes. Mobilūs matuokliai čia daug efektyvesni "išrankiojant" iš eismo tuos kas iš tikrųjų pažeidinėja taisykles ir sukelia pavojų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimąPvz. anksčiau aš besileisdamas savanorių prospektu žinojau kad ten yra perėja ir ten pristabdydavau, dabar kai ten stovi radaras, aš vietoj to kad rūpinčiaus perėja - tą sekundės laikotarpį tarp radaro ir perėjos - instinktyviai pradedu žiūrėt ar neviršiju greičio arba instinktyviai stabdau, tada pradedu žiūrėt į veidrodėlį ar kažkas "šinkon" nebando atsitrenkt, ir tada būna tas momentas "oi bl čia gi perėja". Kiek pastebiu iš kitų vairuotojų elgesio vaizdas iš šono neretai toks pats. Čia aišku tik vienas pavyzdys kaip perdėtas reguliavimas gali turėti priešingas pasekmes. Mobilūs matuokliai čia daug efektyvesni "išrankiojant" iš eismo tuos kas iš tikrųjų pažeidinėja taisykles ir sukelia pavojų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Galbūt jūs nevairuokite automobilio, jeigu nesugebate vienu metu palaikyti leidžiamo greičio ir stebėti perėjas. Visiems bus saugiau.
Dar kartą paaiškinsiu - vairuoti neviršydamas aš sugebu, bet dėmesio nukreipėjas priverčia papildomai įisitikinti ar tikrai neviršiju. Ir kalba kaip minėjau eina ne tik apie mane, o apie daugybę vairuotų.
- 1 patinka
Comment
-
Neįsižeiskite themanual bet manau, kad Vilniaus policija sėkmingai apramino ir tvarkos kraštutinumus propaguojančius kaip jūs. Pernelyg daug viešoje erdvėje buvo tų woke žmonių, kurie manė, jog čia prasidės egzekucija daugeliui klystančių. Bus dar pilna akcijų be tolerancijos, tad galėsit džiaugtis. Nėra prasmės erzinti vairuotojus, nes tai skatins atmetimo reakciją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šiaip jau ir ten pradeda šito atsisakyti. Kaip nekeista pas mus tie trikojai atsirado kaip tik tuo pačiu metu, kai ir Rusijoj susirūpinta greičio viršijimu. Sutapimas?
Normaliose šalyse, kur beveik nežudoma, tolerancija yra +3–+5 km/h.
https://www.youtube.com/watch?v=KxTLMRjqNcI
ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNeįsižeiskite themanual bet manau, kad Vilniaus policija sėkmingai apramino ir tvarkos kraštutinumus propaguojančius kaip jūs. Pernelyg daug viešoje erdvėje buvo tų woke žmonių, kurie manė, jog čia prasidės egzekucija daugeliui klystančių. Bus dar pilna akcijų be tolerancijos, tad galėsit džiaugtis. Nėra prasmės erzinti vairuotojus, nes tai skatins atmetimo reakciją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą5proc? tai standartinėj 50km/h gatvėj max 52.5km/h? Kaip tai užtikrint?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Skamba panašus atmazas kaip telefonais kalbančių - "manes neva neblaško kalbėjimas", nors plavinėja per juostas kalbėdamas, pravažiuoja kokią raudoną nepastebėjęs, bet yra save laiko tobuliausiu vairuotoju, ir visiems kurie aiškina kad kalbėjimas telefonu trukdo vairuoti sako "Jeigu nesugebi ir kalbėt telefonu ir vairuot geriau važiuok troleibusu".
Dar kartą paaiškinsiu - vairuoti neviršydamas aš sugebu, bet dėmesio nukreipėjas priverčia papildomai įisitikinti ar tikrai neviršiju. Ir kalba kaip minėjau eina ne tik apie mane, o apie daugybę vairuotų.
Jūsų pavyzdyje jokių ekstra aplinkybių tikrai nėra ir priminsiu, jog jūsų rūšies atstovai geba operuoti smegenis, valdyti lėktuvus, branduolinius reaktorius ir t.t. Labai prašau pasistenkite ir jūs vairuodamas įdėti šiek tiek daugiau pastangų dėl visų eismo dalyvių saugumo arba labai rimtai pagalvokite apie vairavimo teisių atsisakymą.
Kaip gerai kitas forumietis pastebėjo apie perėjas (kad patys ženklai neturi užgožti pėščiųjų), taip ir čia, mane labai gąsdina vairuotojų degradavimas. Jeigu problema DAUGYBEI vairuotojų tampa ne pamatyti pėstyjį o apskritai suvokti, jog važiuojama per perėja arba vairuojant nesugebama suvaldyti kelių dirgiklių, tuomet tikrai reikia labai sunerimti dėl Lietuvos vairuotojų gebėjimų ir svarstyti dėl būtinybės perlaikinėti teorijos ir praktikos vairavimo egzaminus bent kas dešimt metų.
- 4 patinka
Comment
-
Daug pavyzdžių iš užsienio nesugeneruosiu, bet tarkim Vokietijos autobanas man neatrodo priimtinas. Važiuojant 140km/h pasitaikė daug neaišku kur skubančių ir pavojingai manevruojančių preliminariu 160km/h. Suprantu, kai tai daro naujutėlaičiais autombiliais su daugiau apsaugų nei sveiko proto, tačiau nemaža dalis nevertina nei prasto matomumo, nei kelio vingių ir tai daro su aerodinamiškai nestabiliais hatchback'ais (kaip toyota Yaris ar kokiu 2viečiu automobiliu).
Kitas kraštutinumas kokiame Eindhovene, kur tiek vairuotojams pridaryta vedamųjų salelių, juostų ir t.t., kad paprasčiausiai netikėtai privažiavus statybas nesugebama adekvačiai apvažiuoti kliūties (pažeidžiant ištisinę juostą) ir sustojus laukiama nepriimant ryžtingesnio sprendimo.
Nesutinku su kraštutinumais, turi būti pudiausvyra.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąDaug pavyzdžių iš užsienio nesugeneruosiu, bet tarkim Vokietijos autobanas man neatrodo priimtinas. Važiuojant 140km/h pasitaikė daug neaišku kur skubančių ir pavojingai manevruojančių preliminariu 160km/h. Suprantu, kai tai daro naujutėlaičiais autombiliais su daugiau apsaugų nei sveiko proto, tačiau nemaža dalis nevertina nei prasto matomumo, nei kelio vingių ir tai daro su aerodinamiškai nestabiliais hatchback'ais (kaip toyota Yaris ar kokiu 2viečiu automobiliu).
Kitas kraštutinumas kokiame Eindhovene, kur tiek vairuotojams pridaryta vedamųjų salelių, juostų ir t.t., kad paprasčiausiai netikėtai privažiavus statybas nesugebama adekvačiai apvažiuoti kliūties (pažeidžiant ištisinę juostą) ir sustojus laukiama nepriimant ryžtingesnio sprendimo.
Nesutinku su kraštutinumais, turi būti pudiausvyra.
- 7 patinka
Comment
-
Artėja Seimo rinkimai, tai Seimo nariai (beje, buvęs mentas), pradėjo rūpintis vairuotojų gerove:
Įsiklausė į vairuotojų prašymus: nori įpareigoti policiją informuoti apie „trikojus“ kelio ženklu
„Eismo dalyviai (vairuotojai) būtų iš anksto kelio ženklu informuojami apie automatinę eismo kontrolę, dėl ko ją kirstų jau sulėtinę transporto priemonės greitį, staigiai nestabdydami, nejausdami įtampos kelyje, nesinaudodami mobiliuoju įrenginiu, siekiant informuoti kitus apie prietaisą, ir taip nesukeldami pavojaus kitiems eismo dalyviams. Tokiu būdu automatiniai pažeidimų fiksavimo prietaisai atliktų prevencinę, o ne baudžiamąją ar gąsdinančią funkciją“, – sako D. Gaižauskas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=83334711Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.22, 10:11.
- 2 patinka
Comment
Comment