Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ar ten tikrai reikalingos 4 eismo juostos? Sprendžiant iš vaizdo įraše matomo eismo intensyvumo, vieną važiuojamąją dalį drąsiai galima uždaryti (konvertuoti į stovėjimo aikštelę, dviračių taką ar panašiai), kitoje padarius dvipusį eismą. Tai automatiškai sumažintų vairuotojų norą skraidyti.
    Žiūriu palydovines nuotraukas (V. Gerulaičio gatvė). Matosi šiaurinėje pusėje užparkuota pirmoji eismo juosta, o pietinėje pusėje yra vietomis įrengtos stovėjimo vietos, kurios irgi užimtos. Ten, kur nėra įrengta parkavimo vietų, ten nesiparkuojama. Pietinę pusę galima pirmą juostą rezervuoti dviračių juostai, o šiaurinėje pusėję pirmąją eismo juostą perdaryti į stovėjimo vietas

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Ar ten tikrai reikalingos 4 eismo juostos? Sprendžiant iš vaizdo įraše matomo eismo intensyvumo, vieną važiuojamąją dalį drąsiai galima uždaryti (konvertuoti į stovėjimo aikštelę, dviračių taką ar panašiai), kitoje padarius dvipusį eismą. Tai automatiškai sumažintų vairuotojų norą skraidyti.
      Vasarą Opel Calibra (pakankamai žema) pravarė porą ratų per Lazdynus 80-100 km/h per visus "policininkus" ir kalnelius vidury baltos dienos.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Ne, geriau prieš automobilį liepti eiti su raudoną vėliavėle.
        Reiktų prie visų perėjų pakabinti didelius plakatus, skirtus pėstiesiems, su nuotraukomis iš avarijų su ištaškytais smegenimis.
        Panašiai kaip nuotraukos ant cigarečių pakelių.

        Kad žinotų kas būna kai įžūliai perėjoje šoki po ratais senuinamui.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Eiti per raudoną nėra gerai, bet vairuotojas turi būti atsargus, kad nekliudytų pėsčiojo nesvarbu kaip ir kur jis eina. Dėl to, kad tai jis didelis, sunkus, greitas ir pavojingas ir gali kitus nužudyti, o ne pėstysis. Dėl lėtesnio važiavimo dar niekas nenumirė, o dėl per greito žuvusių pilnos kapinės.
          Tipinis leftizmas, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau . Dėl pėsčiųjų, kuriems neegzistuoja elementarios eismo taisyklės ir atsargumas, kyla avarijų, per kurias nukenčia ne tik jie patys, bet ir niekuo dėti aplinkiniai. Panašiai kaip į kelią iššokus briedžiui. Tai nereikia pėsčiųjų prilyginti gyvūnams, nepajėgiantiems nei įvertinti situacijos, nei apsidairyti, nei įsisavinti keleto eismo taisyklių.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Tipinis leftizmas, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau . Dėl pėsčiųjų, kuriems neegzistuoja elementarios eismo taisyklės ir atsargumas, kyla avarijų, per kurias nukenčia ne tik jie patys, bet ir niekuo dėti aplinkiniai. Panašiai kaip į kelią iššokus briedžiui. Tai nereikia pėsčiųjų prilyginti gyvūnams, nepajėgiantiems nei įvertinti situacijos, nei apsidairyti, nei įsisavinti keleto eismo taisyklių.
            Aš manau kad apskritai KET taisyklės yra marksistų sugalvota nesąmonė.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Tipinis leftizmas, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau . Dėl pėsčiųjų, kuriems neegzistuoja elementarios eismo taisyklės ir atsargumas, kyla avarijų, per kurias nukenčia ne tik jie patys, bet ir niekuo dėti aplinkiniai. Panašiai kaip į kelią iššokus briedžiui. Tai nereikia pėsčiųjų prilyginti gyvūnams, nepajėgiantiems nei įvertinti situacijos, nei apsidairyti, nei įsisavinti keleto eismo taisyklių.
              Beabejo, pėstysis niekada nežus, jei eis per gatvę apsidairęs, nors ir per raudoną ar autostradą, bet žmonės ne robotai ir visada darys klaidas, eismo saugumo tikslas toks ir turėtų būti, kad nežūtų ne tik tvarkingai einantys pėstieji, bet ir "žiopliai", o tą galima pasiekti tik su gera infrastruktūra pėstiesiems ir eismo kultūra. Manote tose šalyse, kuriose žūsta mažiausiai pėsčiųjų ar tų pačių vairuotojų, taip ir yra todėl, kad ten išsiblaškiusių žmonių yra mažiau?
              Flickr

              Comment


                Manote tose šalyse, kuriose žūsta mažiausiai pėsčiųjų ar tų pačių vairuotojų, taip ir yra todėl, kad ten išsiblaškiusių žmonių yra mažiau?
                Kad Lietuvos vairuotojų kultūrai yra kur gerėti, aš nesiginčiju. Aš tik nepritariu pėsčiojo, kaip silpno ir neįgalaus, kuriam viskas leidžiama ir atleidžiama, vaizdavimui. Infrastruktūra turi būti saugi ir patogi, bet brangiai kainuos tokia infrastruktūra, kad pėstysis gatvėje galėtų elgtis kaip miško gyvūnas ir išlikti sveikas bei gyvas. Daug pigiau yra kalti pėstiesiems į galvas bazines saugaus eismo taisykles, jei laikysim, kad jis už gyvūną šiek tiek protingesnis.
                Paskutinis taisė senasnamas; 2019.02.05, 10:28.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Beabejo, pėstysis niekada nežus, jei eis per gatvę apsidairęs, nors ir per raudoną ar autostradą, bet žmonės ne robotai ir visada darys klaidas, eismo saugumo tikslas toks ir turėtų būti, kad nežūtų ne tik tvarkingai einantys pėstieji, bet ir "žiopliai", o tą galima pasiekti tik su gera infrastruktūra pėstiesiems ir eismo kultūra. Manote tose šalyse, kuriose žūsta mažiausiai pėsčiųjų ar tų pačių vairuotojų, taip ir yra todėl, kad ten išsiblaškiusių žmonių yra mažiau?
                  Todėl vakaruose neįrengiamos pėsčiųjų perėjos su prioritetu pėstiesiems ten, kur nėra galimybės vairuotojams saugiai praleisti pėsčiųjų (pvz. Žirnių g.). Pėsčiasis visada įsitikins, kad saugu ir eis atidžiai, jei tai darys ten, kur neturi prioriteto ir jo niekas nepraleis. Todėl tokiose vietose gali būti palikti praėjimai pėstieisiems (tarpas atitvaruose ir tvorose su šaligatviu toje vietoje), bet jokiu būdu ne pažymėtos pėsčiųjų perėjos su "zebru" ir pėsčiųjų prioritetu.

                  Comment


                    John, šiandien "apturėjau" malonumą pasiginčyti su piliete, kuri stato belekur mašiną. Įvadas į situaciją: Prie Mindaugo g. "Maxima" yra didžiulė problema, kad žmonės stato ant pesčiųjų takeliuko automobilius, bet dabar jau stato net dviem eilėm, ant tako ir ant važiojamuosios kelio dalies. "TvarkauVilnių" kažkas jau kurį laiką bando kovoti su šiuo reiškiniu, kuris niekam neįdomus, tik pėstiesiems, kurie fiziškai negali praeiti: https://tvarkaumiesta.lt/problem/87351
                    Tai šiand stovi auto ant tako ir šalia ant kelio dar papildomai moteris pasistatė. Kažkokia senyvo amžiaus moteris bandė su ja ginčytis, tai prisijungiau taip pat ir sužinojau kokius argumentus:
                    1) "jums sunku praeiti? leiskite jūs pervesiu saugiai";
                    2) "aš tik 5 min.";
                    3) jūs ant manęs rėkiate, nes esu moteris, o ant kitų, kurie čia stato nieko nesakote". Tipo aš turėčiau žinoti, kas ten pastatė akis į akį...;
                    4) "visi taip stato";

                    Ir taip jau visi metai... Taip, Maximos infrastruktūra nėra "lidl" lygio, bet kas tų žmonių galvose. Pasikartosiu: jeigu atsiras toks kandidatas į merus, kuris pakelbs karą šitam parkavimo chaosui, jis bus pasmerktas pralaimėta absoliučiai viską, nes mūsų žmonės dar tik apie savo subinę galvoja.

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      John, šiandien "apturėjau" malonumą pasiginčyti su piliete, kuri stato belekur mašiną. Įvadas į situaciją: Prie Mindaugo g. "Maxima" yra didžiulė problema, kad žmonės stato ant pesčiųjų takeliuko automobilius, bet dabar jau stato net dviem eilėm, ant tako ir ant važiojamuosios kelio dalies. "TvarkauVilnių" kažkas jau kurį laiką bando kovoti su šiuo reiškiniu, kuris niekam neįdomus, tik pėstiesiems, kurie fiziškai negali praeiti: https://tvarkaumiesta.lt/problem/87351
                      Tai šiand stovi auto ant tako ir šalia ant kelio dar papildomai moteris pasistatė. Kažkokia senyvo amžiaus moteris bandė su ja ginčytis, tai prisijungiau taip pat ir sužinojau kokius argumentus:
                      1) "jums sunku praeiti? leiskite jūs pervesiu saugiai";
                      2) "aš tik 5 min.";
                      3) jūs ant manęs rėkiate, nes esu moteris, o ant kitų, kurie čia stato nieko nesakote". Tipo aš turėčiau žinoti, kas ten pastatė akis į akį...;
                      4) "visi taip stato";

                      Ir taip jau visi metai... Taip, Maximos infrastruktūra nėra "lidl" lygio, bet kas tų žmonių galvose. Pasikartosiu: jeigu atsiras toks kandidatas į merus, kuris pakelbs karą šitam parkavimo chaosui, jis bus pasmerktas pralaimėta absoliučiai viską, nes mūsų žmonės dar tik apie savo subinę galvoja.
                      Mindaugo maximoj tas parkingų trūkumas man atrodo įtartinas. Kai nerasdavau vietos apačioje, visad ją rasdavau ant stogo. Skirtumas, kad ant stogo kontroliuojamas parkavimo laikas. Kažin ar ne sutapimas, kad vietos labiau trūksta ten, kur nėra laiko kontrolės? Kažin įvedus mokestį absoliučiai visur ar nepaaiškėtų, kad pusė vietų užima įstaigų darbuotojai, todėl atvykusiems tvarkytis reikalų niekada nelieka vietų?

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Atšvaitų/ryškių drabužių rekomendavimas maždaug tai ir atitinka. Bet, aišku, tai yra piliečių teisų pažeidimas ir orumo įžeidimas aiškinti, kaip jie turėtų rengtis.
                        Šiaip tai striukių importuotojams ir gamintojams reiktų įvesti privalomą atšvaitų įsiuvimą į gaminį. Užsienyje dauguma taip ir daro, nieko neverčiami. Praktiškai neteko pastebėti žieminių rūbų be šio atributo, o Lietuvoje kiek tik nori.

                        Comment


                          Mindaugo Maxima pagrindinis hemarojus yra čia (ir niekaip nepsrendžiamas). Stato bet kaip, praeiti neįmanoma, visiems tas pats. Click image for larger version

Name:	20181017_1539767190_802.jpg
Views:	100
Size:	163,8 kB
ID:	1698896Click image for larger version

Name:	20180308_1520509501_567.jpg
Views:	80
Size:	352,0 kB
ID:	1698897Click image for larger version

Name:	20180310_1520677843_676.jpg
Views:	78
Size:	363,3 kB
ID:	1698898Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	87
Size:	216,7 kB
ID:	1698899Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	87
Size:	241,3 kB
ID:	1698900
                          Foto ir schemas skolinuosi iš "tvarkau Vilnių" (autoriaus schemų nežinau, bet, matyt, užkniso žmogų)

                          Comment


                            Ko tikėtis iš eilinio vadzycelio, kai net pats meras Remigijus Šimašiaus paklaustas apie parkavimo chaosą ir nebaudžiamumą, nuleidžia akis ir pradeda teisinti įstatymų pažeidėjus bei meluoti, kad gal neturi kur kitur žmonės statyti mašinų. Žmogus pats teisininkas pagal išsilavinimą.

                            Man nesuprantamas mero ir savivaldybės požiūris teikti prioritetą betvarkei ir panetkėms, o ne įstatymams. Suprasčiau, jei tas šaligatvis būtų panaikintas ir vietoje jo įrengtos parkingo vietos. Arba vietoje žalių plotų ar dviračių takų atsirastų legalūs parkingai (pavyzdžiui Stanevičiaus g.). Arba bauskit už nelegalų parkavimą, arba, jeigu esama tvarka nėra logiška ir praktiška, ją keiskite ir legalizuokite. Arba viena arba kita ne?

                            Dabar pasirenkamas tiesiog visko ignoravimas. Sunku suprasti tokią logiką.
                            Paskutinis taisė John; 2019.02.05, 16:00.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Žmogus pats teisininkas pagal išsilavinimą.
                              Jis gi net Lietuvos teisingumo ministras buvo, tai, matyt, gina 'viešąjį interesą", t.y. voditelių teisę statyti kur nori.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Ko tikėtis iš eilinio vadzycelio, kai net pats meras Remigijus Šimašiaus paklaustas apie parkavimo chaosą ir nebaudžiamumą, nuleidžia akis ir pradeda teisinti įstatymų pažeidėjus bei meluoti, kad gal neturi kur kitur žmonės statyti mašinų. Žmogus pats teisininkas pagal išsilavinimą.
                                O kuris meras-kandidatas pazadejo, kad pazabos parkuotojus-nelegalus?

                                Comment


                                  Man atrodo joks meras to nežadėjo, tik Kreivys žadėjo apriboti eismą senamiestyje. Toks pažadas bet kokį merą palaidotų, nes tie patys vodyteliai yra jų rinkėjai. Čia tinka geras rusiškas išsireiškimas: круговая порука.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                    O kuris meras-kandidatas pazadejo, kad pazabos parkuotojus-nelegalus?
                                    Problema nebuvo net iš tolo tokia išplitusi prie ankstesnių merų. Dabar tiesiog visiškai ignoruojami tiek kelio ženklai, tiek horizontalus žymėjimas, o Viešosios tvarkos skyrius niekada "neturi ekipažų". Tokios anarchijos ir chaoso Vilniuje dar nėra buvę.

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      John
                                      3) jūs ant manęs rėkiate, nes esu moteris, o ant kitų, kurie čia stato nieko nesakote". Tipo aš turėčiau žinoti, kas ten pastatė akis į akį...;
                                      Šiaip neginu moters, nes pažeidė taisykles, bet labai geras jos pastebėjimas. Kai moteris nusižengia, gali iškart net keliese prisistatyti sugėdinti. Jeigu taip mašiną numestų agresyvaus veido ambalas, turbūt niekas nieko jam nepasakytų. Čia visiems kurie eina išsirėkti ir
                                      sugėdinti, reikia sau atsakyti - ar aš tą patį tokioj pačioj situacijoj pasakyčiau ambalui, ar tik dabar drąsiai einu, nes moteris, neagresyvus smulkesnio sudėjimo jaunuolis ar pan, jeigu taip - tai viskas ok, eik ir kalbėkis, jeigu ne - tai geriau susilaikyk nuo diskusijų, nes bandydamas padėti visuomenei, iš tikrųjų darai visuomenę tokią, kur agresyvus veidas ar elgesys tau leidžia gyventi geriau.

                                      Comment


                                        Tai va taip ir gaunasi. Neiseina but graziam ir protingam ir dar islikti poste. Zalieji koriai siai dienai skamba daug patraukliau abiem puses. Tol kol zmones nesuvoks ar jiems nebus isaiskinta, kad savivaldybei rupintis senu namu parkingais nepriklauso, tol geriau sitos temos net ir neliesti. Todel, nera sutapimas ar netiketumas, kad jos ir neliecia. Nenoriu but blogas pranasas, taciau John dar ilgai sapnuos situos kosmarus net ir atsimerkes.

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                          Šiaip neginu moters, nes pažeidė taisykles, bet labai geras jos pastebėjimas. Kai moteris nusižengia, gali iškart net keliese prisistatyti sugėdinti. Jeigu taip mašiną numestų agresyvaus veido ambalas, turbūt niekas nieko jam nepasakytų. Čia visiems kurie eina išsirėkti ir
                                          sugėdinti, reikia sau atsakyti - ar aš tą patį tokioj pačioj situacijoj pasakyčiau ambalui, ar tik dabar drąsiai einu, nes moteris, neagresyvus smulkesnio sudėjimo jaunuolis ar pan, jeigu taip - tai viskas ok, eik ir kalbėkis, jeigu ne - tai geriau susilaikyk nuo diskusijų, nes bandydamas padėti visuomenei, iš tikrųjų darai visuomenę tokią, kur agresyvus veidas ar elgesys tau leidžia gyventi geriau.
                                          Šiaip nematau jokio skirtumo. Svarbu visada būti mandagiems ir civilizuotiems, pasisveikinti, paklausti "ar ne galėtumėt patraukti mašinos" ir tolesnius sprendimus priimti pagal situaciją. Svarbu niekada neiti į jokius asmeniškumus ar įžeidinėjimus. Visada suveikia 100%.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X