Parašė R.D.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.14, 09:37.
- 1 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Požiūris vakarietiškas ir demokratiškas, kol parkavimo problemos neišspręstos, tol nelogiška bausti, nes problemų baudos nesprendžia. Nebe sovietiniai laikai, kada visiems rūpėjo tik zadanijos ir įstatymų "vykdymai" nemąstant, kam jie reikalingi ir ką jie gina. Sovietmečiu žmones gaudydavo mieste vidurį dienos už tai, kad ne darbe sėdi. Nes pagal įstatymą juk turi sėdėti. Iš kai kurių pranešimų matau, kad jiems irgi visai nerūpi parkavimo problemos, infrastruktūra, VT, automobilizacijos mažinimas, o tik kerštas už formalų KET pažeidimą.
Taip yra todėl, kad nebaudžiamumas yra universalus. Tiesiog pastačius mašiną ant šaligatvio ar ant vejos už tai nieko nebūna, dėl ko daugelis vairuotojų taip ir elgiasi. Kai kur galioja nusistovėjusios vietinės panetkės, kur pastačius mašiną "ne savo" vietoje yra praduriamos padangos ir panašiai.
Taip pat būtų įdomu išgirsti tokios Vakarų valstybės pavadinimą, kur toks "vakarietiškas" požiūris veikia praktikoje? Man tokį požiūri geriausiai sekasi rasti Rusijoje, Ukrainoje, Uzbekistane ir panašiose vietose. Kiek teko susidurti su parkavimo tvarka Vakarų valstybėse, neleistinai priparkuota mašina beveik visada garantuotai reiškia nemažą baudą ir, dažnu atveju, mašinos pašalinimą iš neleistinos vietos. Vairuotojui, be abejo, padengiant visas su tuo susijusias išlaidas.Paskutinis taisė John; 2019.01.14, 14:07.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Parkingo problemos daug kur išspręstos. Tiksliau, jos kaip tokios neegzistuoja. Yra vietos mašinų parkavimui, bet jos ten neparkuojamos. Pilna laisvų vietų mokamuose parkinguose. Bet mašinos visvien parkuojamos nelegaliai už 100 ar 200 metrų nuo tų vietų, kur tai galima apdaryti saugiai ir civilizuotai. Ir taip yra ne tik senuose miegamuosiuose rajonuose, o visur, nepriklausomai nuo to, ar yra kur mašiną parkuoti legaliai, ar ne.
Taip yra todėl, kad nebaudžiamumas yra universalus. Tiesiog pastačius mašiną ant šaligatvio ar ant vejos už tai nieko nebūna, dėl ko daugelis vairuotojų taip ir elgiasi. Kai kur galioja nusistovėjusios vietinės panetkės, kur pastačius mašiną "ne savo" vietoje yra praduriamos padangos ir panašiai.
Taip pat būtų įdomu išgirsti tokios Vakarų valstybės pavadinimą, kur toks "vakarietiškas" požiūris veikia praktikoje? Man tokį požiūri geriausiai sekasi rasti Rusijoje, Ukrainoje, Uzbekistane ir panašiose vietose. Kiek teko susidurti su parkavimo tvarka Vakarų valstybėse, neleistinai priparkuota mašina beveik visada garantuotai reiškia nemažą baudą ir, dažnu atveju, mašinos pašalinimą iš neleistinos vietos. Vairuotojui, be abejo, padengiant visas su tuo susijusias išlaidas.
https://www.google.lt/maps/@54.70065...7i13312!8i6656
O čia - futbolo stadionas vaikams - parkingas.
https://www.google.lt/maps/@54.75742...7i13312!8i6656Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.14, 14:18.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai ant šaligatvio parkuojantis niekas baudų nededa? Pabandykit auto palikti ant šaligatvio kur nors Konstitucijos ar Gedimino pr. Kaip suprantu didžiausia problema yra visokios žvyruotos aikštelės, gatvės be šaligatvių ir kelkraščių, kur nesuprasi, ar ten normalus parkingas ar "pieva" ir aišku senų daugiabučių kiemai, kur vėl nėra normalios ribos tarp pievos, parkingo ir vaikų žaidimo aikštelės. Bet čia kaip ir sakiau yra apleistos infrastruktūros problema, ne baudų dėjime. Klasikinis pvz. čia tuo pačiu ir parkingas, ir pieva ir šaligatvio tęsinys šalia gatvės.
https://www.google.lt/maps/@54.70065...7i13312!8i6656
O čia - futbolo stadionas vaikams - parkingas.
https://www.google.lt/maps/@54.75742...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPožiūris vakarietiškas ir demokratiškas, kol parkavimo problemos neišspręstos, tol nelogiška bausti, nes problemų baudos nesprendžia. Nebe sovietiniai laikai, kada visiems rūpėjo tik zadanijos ir įstatymų "vykdymai" nemąstant, kam jie reikalingi ir ką jie gina. .
- 5 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Absoliučiai nepritariu. Ir, drįsčiau teigti, kad pasakėte nesąmonę. Turbūt neprieštarausite teiginiui, kad Vilniuje automobilių fiziškai tiesiog per daug. Iš to seka, kad vietų daugiau neatsiras, be to, nemokamų. Miestas ir visa infrastruktūra nėra guminė ir pritaikyta, kad kiekvienas turėtų po parkavimo vietą bet kur, kai komiblokuose gyvenančios šeimos turi po du automobilius nuo šeimos. Tai, pagal jūs, savivaldybė iš bendro kapšo turėtų įrenginėti tūkstančius parkavimo vietų, kad patenkintų kiekvieno norą turėti automobilį? Absoliuti nesąmonė. Baudos sprendžia problemą, nes baimė prarasti pinigus bet ką skatina nesielgti iracionaliai ir statyti automobilį ant vejos ar ant šaligatvio. Aš nematau pagrindo toleruoti automobilistų nenormalų siekį suniokoti bet ką, ką tik jie gali. Puikus pvz. mano kieme priešais namas. Gyventojai 2 metus rašinėjo, kad jiems perklotų palei namą šaligatvį, kuris atrodė baisiai. Perkolojo. Šiandien jo būklė nekokia, nes prekių išvežiotojai, krovėjai, šiaip gyventojai mėgsta dviem ratais užvažiuoti ant šaligatvio, sumalė kraštines plyteles, nes ne mašinom parkuotis apskaičuota. Tai nematau reikalo toleruoti nevalyvumą, degradaciją ir žmonių kvailumą. Aš kelčiau baudas iki tokio lygio, kad žmonems net į galvą neateitų mašinas statyti ant šaligatvių ar vejų. O dabar tiesiog visus tenkina tokia situacija. Ir, žinote, juokingiausia, kad tie, gyventojai, kurie taip elgiasi, paskui burnoja, kodėl šaligatviai išdaužyti kreivi. Žmonėms jokio kognityvinio disonanso nėra. Fantastika!
- tikrai nežinojau, kad negalima
- tik 5 minutėms
- tik trumpam
- taigi niekam netrukdo
- o tai kur parkuoti
ir t.t.
Paprastai tie žmonės ir gyvenime elgiasi panašiai t.y. elgiasi chamiškai ir yra visiškai nesupratingi savo aplinkai. Tai postsovietinės erdvės bruožas, Ir tokių žmonių problemą išspręsti greituoju laikotarpiu gali ne Lettered minimas neapibrėžtų "parkavimo problemų sutvarkymas", o baudos. Nors tokio tipo pažeidėjai ir yra chamai bei dažniausiai nepasižymi dideliu gudrumu, bet turi polinkį pradėti mąstyti racionaliai, kai ateina reikalavimas susimokėti 50 Eurų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPavyzdys. S.Stanevičiaus gatvė Vilniuje
Comment
-
Tai atliekamas ir kitas pažeidimas, važiuojama dviračių taku ir šaligatviu, kol privažiuojama ta nematoma veja. KET draudžia važiuoti tomis dangomis. Pagal padangų protektorių įspaustą sniege, galima labai lengvai nustatyti nemažai pažeidėjų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai atliekamas ir kitas pažeidimas, važiuojama dviračių taku ir šaligatviu, kol privažiuojama ta nematoma veja. KET draudžia važiuoti tomis dangomis. Pagal padangų protektorių įspaustą sniege, galima labai lengvai nustatyti nemažai pažeidėjų.Paskutinis taisė John; 2019.01.15, 10:30.
Comment
-
Tada reiktų kokį stiprų argumentą turėti. Ne tik, kad nelegaliai priparkuota, nes atsakymas policijos vienas: "juk nėra kur parkuoti" ir turi rimtesnių reikalų. Reikia pateikti jiems tą rimtesnį reikalą, tarkim, palei visą tą dviračių taką eiti su rulete ir argumentuoti, dėl saugos zonos neužtikrinimo, būtent dėl parkuotojų, t. y. jie kelia tiesioginę grėsmę eismo saugumui – gali bet kada netikėtai atsidaryti durelės ir būti sužalotas dviratininkas (minimalus saugus atstumas lygiagrečiai parkuojamiems automobiliams yra 0,75 m nuo dviračių tako). Tamsiu paros metu, vakare ar net vidurnaktį galima būtų kviesti, papildomai argumentuojant tamsiu paros metu ir dėl to suprastėjusiomis eismo sąlygomis, dėl ko jos tampa dar pavojingesnės. Prašyti reikia pareigūnų, kad ne baudą išrašytų, nes jiems gali pasirodyti, jog tu čia kerštauji kaimynams, o suradus šeimininkus per policijos duomenų bazę tiesiog lieptų vairuotojams patraukti automobilius. Kai teks kelias dienas iš eilės vaikyti tuos pačius asmenis, tai policija pati su mielu noru pradės išrašinėt baudeles.Paskutinis taisė dondc; 2019.01.15, 11:17.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad krizės metais marozams baigėsi litai ir tuo pačiu degalai penkialitrinėse tačkėse, pradėjo važinėti su mažalitražiais automobiliais arba emigravo, taip sumažindami žuvusiųjų skaičių.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
prikolas prikolu, bet atsimenu pries kelis metus buvau panasu pranesima gaves kazkur privaciame parkinge nesumokejes rinkliavos. Grasino kad perduos nagrineti policijai, jei nesumokesiu jiems "baudos". Tuomet as jiems pabandziau paaiskint, kad jie ne policija ir "baudu" rinkt negali. Tuomet pasake, kad pirmam kartui man atleidzia. O kokia malone, taip ir issiskyrem.
Geresnis "prikolas" yra tame, kad už pastatymą svetimoje vietoje (parkinge) išvis nėra jokių baudų (nėra KET pažeidimas) ir policija tiesiog pasakys "kreipkis į teismą". Prieš BDAR dar policija padėdavo surasti savininki tel. numerį, galėdavai paprašyti patraukti, dabar sako BDAR neleidžia jiems to daryti nėbent automobilis kelią grėsme tavo saugumui.
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Tai, pagal jūs, savivaldybė iš bendro kapšo turėtų įrenginėti tūkstančius parkavimo vietų, kad patenkintų kiekvieno norą turėti automobilį? Absoliuti nesąmonė. Baudos sprendžia problemą, nes baimė prarasti pinigus bet ką skatina nesielgti iracionaliai ir statyti automobilį ant vejos ar ant šaligatvio. Aš nematau pagrindo toleruoti automobilistų nenormalų siekį suniokoti bet ką, ką tik jie gali.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76713619
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSu komuniblokiais tai aišku nieko nebepadarysi, bet savivaldybė turėtu neleisti statyti namų jeigu nėra įrengiama pakankamai parkavimo vietų. Tuo tarpu dabartinė savivaldybė elgiasi atvirkščiai - sumažino maksimalią leistiną parkavimo vietu ribą.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76713619
Tik įdėsiu Houstono (TX) nuotrauką, kad suvoktumėte, kas būtų, jeigu visiems būtų skiriamos vietos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Su komuniblokiais tai aišku nieko nebepadarysi, bet savivaldybė turėtu neleisti statyti namų jeigu nėra įrengiama pakankamai parkavimo vietų. Tuo tarpu dabartinė savivaldybė elgiasi atvirkščiai - sumažino maksimalią leistiną parkavimo vietu ribą.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76713619
- 6 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Šis jūsų komentaras dar kartą patvirtina, kad viskas, kas rašoma šitame forume, yra nereflektuojama net pačių dalyvių. O ko norėti iš kokių savivaldybės darbuotojų, kurie apskirtai sunkiai suvokia, kaip šiuolaikinis miestas turėtų funkcionuoti, tačiau visgi savivaldybė elgiasi teisingai. Daug nerašysiu, nes jau tiek čia prirašyta šiuo klausimu.
Tik įdėsiu Houstono (TX) nuotrauką, kad suvoktumėte, kas būtų, jeigu visiems būtų skiriamos vietos.
O tikėtis kad modernus žmogus neturės automobilio tai čia kaip tikėtis kad vėl sugrįš arklių tempiami vežimai. Automobilių skaičius tik didėja ir šio trendo neapsuksite tokiais sprendimais, tik dar labiau paskatinsite suburbanizaciją kuri yra visiškas krachas miesto infrastrutūrai.
- 1 patinka
Comment
-
Apie eismo kultūrą iš valdininkų varpinės:
Po kauniečio pranešimo – bauda Kauno valdininkei: pasivažinėjo po Laisvės alėją
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...eja-59-1092530
Pats su automobilių statymo vargais Kauno centre susidūręs kaunietis Audrius Kalvėnas nesupranta: ne jau vieni išties yra lygesni už kitus? Prieš pat didžiąsias metų šventes jis užfiksavo Kauno miesto savivaldybės automobilį, besivažinėjantį Laisvės alėja. Paaiškėjo, kad išskirtine panoro pasijusti Gričiupio seniūnė, kuri, kaip patikino Kauno valdžia, neliks už tai nenubausta.
Comment
-
Atsakė į klausimą, iš ko mokosi kelių taisyklių pažeidėjai
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80220443
Tyrimai rodo, kad Lietuvoje jaunų vairuotojų žūsta daugiau nei vidutiniškai Europos Sąjungoje. Taip pat mūsų jaunuoliai kelyje linkę važinėti agresyviau ir labiau rizikuoti. Kodėl taip yra – atsakymų ieško saugaus eismo ekspertai ir psichologai
Lietuvoje pradedančiųjų vairuotojų kelyje žūsta pusantro karto daugiau, nei yra Europos Sąjungos vidurkis. Aiškėja, kad mažesnį nei vienerių metų vairavimo stažą turintys vairuotojai mūsų šalyje sukelia 12 proc. visų eismo įvykių. „Tyrimais įrodyta, kad 90 proc. tai nulemia netinkama vairuotojo elgsena ir tik 10 proc. – nepakankami vairavimo įgūdžiai. Žinoma, nenorėčiau, kad būtų manoma, jog viską lemtų tik elgsena.
Comment
-
Iš straipsnio:
„Nuo pat pradžių pastebėjau daugybę skirtumų su Italija, tačiau pozityvių. Pirmiausiai, man pasirodė neįtikėtina eismo dalyvių kultūra: pėstieji visuomet turi pirmenybę, automobiliai sustoja, man tebestovint ant šaligatvio!“ – gyrė Lietuvą ji.
Comment
Comment