Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vat širyt važiuoju 6:20, laikas kai tikrai niekam niekur nereikia skubėti (na nebent dirbi Kaune, tuomet tikrai laikas paspausti tapkę), tai pilna "mongolų ant karo žirgų". Važiuoja vienas lesitinu greičiu 80, aš jį ruošiuosi apvažiuoti, nes nu +10, tai vos spėjau sureaguoti ir grįžti savo juoston, nes jau būtų įvažiavęs mongolas +50 greičiu subinėn - net nepastebėjau iš kur jis išdygo. Kažkokia makalynė dar net eismui neprasidėjus.

    Comment


      Laaabai būdinga Ginthus aprašyta situacija.
      Taip kad čia forume susidariusios stovyklos "viskas puiku, varykim toliau" prieš "visiška tragedija, vien pažeidėjai" galėtų prieiti prie kažkokio kompromiso, kaip forume, taip ir realiuose keliuose

      Comment


        Na, po truputį lygtai imamasi tvarkyti padėtį su furomis. Gal net keliai nebus taip provėžuoti:
        Niekur kitur Europoje dar nėra to, ką išbandys Lietuva: mūsų keliuose montuojama unikali kontrolės įranga
        http://www.technologijos.lt/n/techno...ntroles-iranga

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Tai gal įvedam baudas 10 kartų didesnes nei Norvegijoje, o jei be teisių, tai konfiskuojame ne tik automobilį, bet ir atimame visą turtą, įskaitant artimųjų giminaičių bei tėvystės teises? Už pakartotinį nusižengimą - sunkiųjų darbų kalėjimas.
          ka cia bandai tuo pasakyt? kad nieko keist nereikia?
          Studentas

          Comment


            Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

            ka cia bandai tuo pasakyt? kad nieko keist nereikia?
            Kad nereikia persistengti ten, kur neefektyvu. Jau dabar daugeliui 500 EUR bauda yra visos mėnesio pajamos. Neišieškotų baudų sumos siekia jau dešimtis milijonų.
            Tuo tarpu gaidelių neveikia, nes nėra baudžiamumo neišvengiamybės.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Kad nereikia persistengti ten, kur neefektyvu. Jau dabar daugeliui 500 EUR bauda yra visos mėnesio pajamos. Neišieškotų baudų sumos siekia jau dešimtis milijonų.
              Tuo tarpu gaidelių neveikia, nes nėra baudžiamumo neišvengiamybės.
              Neišieškotoms baudoms yra antstoliai. Tereikia ryžto. Kiek galima tyčiotis iš valstybės?

              Comment


                Dažnai yra taip kad skolininkas niekur oficialiai nedirba ir jokio turto neturi (aiškina kad jį išlaiko žmona, vaikai, tėvai ir t.t.).
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Dažnai yra taip kad skolininkas niekur oficialiai nedirba ir jokio turto neturi (aiškina kad jį išlaiko žmona, vaikai, tėvai ir t.t.).
                  Tada skolininkų kalėjimas, kaip aprašyta Dikenso

                  Comment


                    Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                      Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                      Nu aš pavyzdžiui pirmą kartą girdžiu apie tokią nuobaudą. Gal tame ir problema, kad dauguma nieko panašaus nesitiki, todėl ir išdrąsėja. Gal vietoj banalių socialinių reklamų, geriau nušviesti vat tokius priverstinio pasivaikščiojimo atvejus?

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                        Tai kad Seime jau pradedama burbuliuoti jog tai per griežta bausmė. Vienintelį kartą padarė normalią bausmę už tokius pažeidimus ir še tau, jau per griežta.

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                          Ar visus pažeidėjus fiksuoja? Kodėl nėra jokių baudų, na nebent pagal ATPK str.417-8, už saugaus atstumo ar intervalo nesilaikymą? Už šviesos prietaisų naudojimą ne pagal paskirtį?
                          Vien vakar dešimtys vairuotojų skrendančių avarine juosta "saugiu" 80-100 kmh greičiu vos per kokias 10 min. Kur policija, aū-ū?

                          Palyginimui, vairavimas be TA vos 30-40 EUR baudelė.
                          Be to, iš esmės, jau greitai "apsimokės" vairuoti iš viso be teisių.

                          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                          Tai kad Seime jau pradedama burbuliuoti jog tai per griežta bausmė. Vienintelį kartą padarė normalią bausmę už tokius pažeidimus ir še tau, jau per griežta.
                          Turi būti bausmės neišvengiamumas. Pačias baudas galima kelti iki kosmoso, jeigu realiai baudžiami tik "žemės kirminai". Ir eismo tvarkytojai, kaip tyčia, sudėtingų vietų vengia kaip velnias kryžiaus.
                          Paskutinis taisė Sula; 2017.08.03, 14:46.

                          Comment


                            Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                            Tai kad Seime jau pradedama burbuliuoti jog tai per griežta bausmė. Vienintelį kartą padarė normalią bausmę už tokius pažeidimus ir še tau, jau per griežta.
                            Nes matomai jau kažkokiu giminystės ryšiu bumerangu sugrįžo atgal. Todėl šioje mažoje švogerių valstybėlėje niekada ir neužtenka ryžto kažką keisti, nes pokyčiai būtinai atsilieps kažkam iš aplinkinių: giminei, bendrapartiečiui, rėmėjui ir pan.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Nes matomai jau kažkokiu giminystės ryšiu bumerangu sugrįžo atgal. Todėl šioje mažoje švogerių valstybėlėje niekada ir neužtenka ryžto kažką keisti, nes pokyčiai būtinai atsilieps kažkam iš aplinkinių: giminei, bendrapartiečiui, rėmėjui ir pan.
                              Tai būtent. Va dėl tokių dalykų Lietuva yra beveik žlugusi valstybė, dėl to prakeikto švogerizmo žmonės emigruoja nes nemato perspektyvos kad kas keisis..
                              Paskutinis taisė J.U.; 2017.08.03, 18:07.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Nes matomai jau kažkokiu giminystės ryšiu bumerangu sugrįžo atgal.
                                Taip, Gražulį užkabino - Skandalas Seime: Petras Gražulis bandė prastumti įstatymą, kuris būtų padėjęs jo dukrai
                                Petro Gražulio dukters bėdos su kelių policija vos neįnešė daugiau chaoso ir nelygybės į vairuotojams skiriamas bausmes.

                                Kilus įtarimų dėl šio parlamentaro interesų konflikto Seimas nesiryžo švelninti kai kurių bausmių už kelių eismo taisyklių pažeidimus, įsigaliojusių nuo metų pradžios.

                                Paskutinę pavasario sesijos dieną Seimas buvo užsimojęs skubos tvarka priimti Administracinių nusižengimų kodekso pataisas ir sušvelninti dalį bausmių, numatytų už Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

                                Tačiau politikų skuba sukėlė įtarimų Specialiųjų tyrimų tarnybai (STT) – ji Seimui pateikė išvadą, kad svarstomas projektas naudingas vienam asmeniui, parlamentaro P.Gražulio dukteriai Marijai Šalaševičienei.

                                STT duomenimis, gegužės 11-ąją ji pažeidė Kelių eismo taisykles – kirto horizontaliojo žymėjimo ištisinę liniją, išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir lenkė priekyje važiuojančius automobilius.

                                Už šį pažeidimą M.Šalaševičienei buvo surašytas administracinio nusižengimo protokolas ir nurodyta sumokėti pusę baudos (170 eurų), taip pat trims mėnesiams atimta teisė vairuoti transporto priemonę.
                                Smagu, kad STT kartais ir dirba.

                                Comment


                                  Dviratininkų atstovas: aš pats nenulipu važiuodamas per perėją
                                  Dėl šito sutinku:
                                  Nelogiški reikalavimai

                                  Savo ruožtu dviratininkų bendrijos pirmininkas Eduardas Krisčiūnas problemų mato ne dviratininkų elgesyje, o reikalavimuose.

                                  „Kad dviratininkas važiuodamas per perėją nenulipa nuo dviračio, apskritai nėra jokios problemos. Kažkas įrašė neprotingą punktą, kurio nesilaiko 90 proc. visuomenės. Ar galime pasakyti, kad dėl to jie tampa kelių chuliganais? Aš pats nenulipu važiuodamas per perėją“, – prisipažįsta E. Krisčiūnas.

                                  Pašnekovo teigimu, Kelių eismo taisyklėse įtvirtinta daug draudimų, kurių niekas nesilaiko, o problema ta, kad taisykles sudaro keturių asmenų komisija.

                                  „Kai buvome transporto komisijoje, 2010 metais, buvome sutarę, kad bus įtvirtintas leidimas važiuoti per perėją, įsitikinus, kad tai daryti saugu ir netrukdo pėstiesiems. Tačiau atėjo Stasys Brundza ir pasakė, kad jis nenori būti kaltas, jeigu nutrenks dviratininką. Dėl to pakeitė punktą, kad per perėją dviratį reikia vestis, bet užmiršo pasakyti, kad ta perėja turi būti nereguliuojama. Šviesoforo reguliuojamoje sankryžoje perėjų iš viso nėra. Ministerija nesugebėjo suformuluoti teksto ir gavosi toks dalykas“, – pasakoja Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas.

                                  Comment


                                    Gal reikėtų sukurti peticiją, kad nereikėtų nulipti prie perėjų, dienos metu devėti liemenes ar žibintus, kad dviračių takas turi atitikti nustatytus standartus o ne nesamonių pribraižytų ant šaligatvio, ar vedantys į niekur.

                                    Comment


                                      Užtai teismai dirba chuliganų naudai. Policija sugauna pažeidėjus, surašo protokolus, o lietuviški teismeliai viską paleidžia velniop. Jiems visada pritrūksta įrodymų.
                                      Klaipėdos apygardos teismas šiandien atmetė Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos skundą ir paliko nepakeistą Klaipėdos miesto apylinkės teismo nutarimą, kuriuo buvo panaikinta už chuliganišką vairavimą klaipėdiečiui skirta nuobauda. Policijai teisme pritrūkus įrodymų, kad L. Č. aikštelėje „piešė saules“ ir taip sukėlė pavojų saugumui, administracinio nusižengimo byla nutraukiama: vyras nemokės 450 eurų baudos bei metams nepraras teisės vairuoti.
                                      http://www.alfa.lt/straipsnis/502021...toja-isteisino

                                      Comment


                                        Puiku, žalia šviesa kelių gaideliams. O anksčiau buvo manyta, kad teismai labiau vertina policininkų parodymus.

                                        Comment


                                          Tame ir reikalas - Lietuvos problema #1 yra ne kokia nors emigracija, ne maži atlyginimai, ne nusikalstamumas, netgi ne chuliganiškas elgesys keliuose bet visiškai sovietinio palikimo, neskaidri teismų sistema. Rusija turi ir prisiekusiųjų teismą, ir tarėjų instituciją, kokie jie ten bebūtų. Demokratinę vaizduojanti Lietuva - ne. Paskyčiau dar daugiau, bet bijau.
                                          Paskutinis taisė J.U.; 2017.08.04, 13:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X