Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje:
Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8
-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Dar klausimas kelių palyginimui, tik dabar atkreipiau dėmesį.... gal kas žino kaip ten su sankryžomis... įspėjamojo ženklo kad sankryža nėra, sankryžoje brūkšninis žymėjimas kaip ir nepasikeičia, -ženklai pagrindinis-šalutinis yra.... https://www.google.lt/maps/@48.04508...oASAFQAw%3D%3D tai gal ten ir lenkt leidžiama?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
tai gal ten ir lenkt leidžiama?
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
p.s. tik priminsiu, kad Nyderlandų plotas yra 36% mažesnis nei Lietuvos, o gyventojų skaičius 638% didesnis nei Lietuvos. Lietuvos kelių tinklas sudaro 21 268 km, Nyderlandų - 139 000 km. (653% daugiau nei Lietuvoje).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis ()
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis ()
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
Pvz. https://www.google.lt/maps/@55.12948...UzSAFQAw%3D%3D čia koks reljefo kriterijus, riboja matomumą, kad reikalinga buvo ištisinė? Jei čia viskas ok? Tai kodėl ir likusio kelio viena ištisine nenubraižius? Juk viskas dėl saugumo ane?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis ()
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
2. Lengvieji su priekaba - 90km/h,
131.4. lengvaisiais automobiliais ir krovininiais automobiliais, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su priekabomis automagistralėse, greitkeliuose ir keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kuo atitvarai susiję su lenkimais?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąLygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
Dalis lietuvių neišmokomi laikytis dešinės pusės, jie važiuoja ne eismo juostos dešiniame krašte ar juostos viduryje, tačiau vos ne ant ašinės linijos. Tai apsunkima lenkimą.
Kai atitvarai pastatomi beveik be jokio kelkraščio (kaip A14), smarkiai padaugėja "antraeilininkų", važiuojančių ant ašinės linijos.
Be to, A14 tarp Molėtų ir Utenos dauguma atitvarų eina poroje su ištisine linija, nors tiesiame kelyje dažniausia yra puikus matomumas.
Žiemos sekmadienį ten buvo apytuštis kelias. Reikia palaukti pavasario - vasaros sezono, tuomet bus galima pamatyti, kaip (ne)pavyks atlikti lenkimo manevrą.
- 1 patinka
Comment
-
Lenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą...siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Baisu, kad Latvijoje tokie lenkimai netgi legalūs, nes vietomis kelkraščiai pažymėti ne ištisine linija, o punktyrais.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąPas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.
- 2 patinka
Comment
Comment