Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
    Kažkodėl nei Vokietijoje, nei Belgijoje, nei Prancūzijoje nemačiau, kad būtų tiesiami tiesūs nauji keliai su ištisinėmis per pusę kelio. Ten, jeigu jau yra ištisinė, tai ne be priežasties ir tikrai ne dėl to, kad ten kažkada vyko avarija (kuri gali įvykti dėl šimtų priežasčių, ne vien dėl to, kad ten nesaugi vieta lenkimui). Bet pas mus, žinoma, be geros idėjos suvedimo į absurdą niekaip.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
      Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje: https://www.google.lt/maps/@48.30104...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.29938...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30282...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30630...oASAFQAw%3D%3D
      Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą

        Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
        Reikia ir greičio apribojimą kaip Vokietijoj - 100

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje:
          Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
          Dvi ištisinės, šachas ir matas.

          https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8

          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Dvi ištisinės, šachas ir matas.

            https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8
            Viskas pasiduodu

            Dar klausimas kelių palyginimui, tik dabar atkreipiau dėmesį.... gal kas žino kaip ten su sankryžomis... įspėjamojo ženklo kad sankryža nėra, sankryžoje brūkšninis žymėjimas kaip ir nepasikeičia, -ženklai pagrindinis-šalutinis yra.... https://www.google.lt/maps/@48.04508...oASAFQAw%3D%3D tai gal ten ir lenkt leidžiama?

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              tai gal ten ir lenkt leidžiama?
              ten net ant šventos žolės stovėti galima https://maps.app.goo.gl/baQJzb5CJJtUpV2EA

              -

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
                Beje, Nyderlanduose greitį dienos metu iki 100 km/h apribojo ne dėl saugumo, o dėl emisijų. Būtų mokėję baudas už bendrus CO2 išmetimus, tai jie paskaičiavo, kad sumažinti greitį iki 100km/h yra lengviausiai pasiekiama priemonė.

                p.s. tik priminsiu, kad Nyderlandų plotas yra 36% mažesnis nei Lietuvos, o gyventojų skaičius 638% didesnis nei Lietuvos. Lietuvos kelių tinklas sudaro 21 268 km, Nyderlandų - 139 000 km. (653% daugiau nei Lietuvoje).

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
                  Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
                  1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
                  2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
                  3. Su žaliai lapais 80 km/h
                  4. Keturratis 70 km/h
                  5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
                  6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
                  7. Dviratis ( )
                  8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
                  9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
                  10. Velkami automobiliai 50 km/h

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
                    1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
                    2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
                    3. Su žaliai lapais 80 km/h
                    4. Keturratis 70 km/h
                    5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
                    6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
                    7. Dviratis ( )
                    8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
                    9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
                    10. Velkami automobiliai 50 km/h
                    Ir ką tuo norėjai pasakyti, KET taisykles priminti? Nereik nepamiršau... Kadangi šis kelias skirtas visiems šiems skirtingiems greičiams, tai dar prie kiekvieno iš jų parašyk, kokios reikalingos, važiuojant 90km/h, saugaus aplenkimo atkarpos? Kokio reik matomumo į priekį šiame "įkalnių, serpantinų" kelyje? Jei vairuojantis pats privalo pasirinkti saugų greitį, tai kodėl vairuotojui nebeleidžiama nuspręsti ką saugu lenkti? Ar reikia pasiimti pati sudėtingiausią variantą, "furą", dar uždėti ant rezervo ir pagal tai visur subraižyti ištisines?
                    Pvz. https://www.google.lt/maps/@55.12948...UzSAFQAw%3D%3D čia koks reljefo kriterijus, riboja matomumą, kad reikalinga buvo ištisinė? Jei čia viskas ok? Tai kodėl ir likusio kelio viena ištisine nenubraižius? Juk viskas dėl saugumo ane?

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
                      1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
                      2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
                      3. Su žaliai lapais 80 km/h
                      4. Keturratis 70 km/h
                      5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
                      6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
                      7. Dviratis ( )
                      8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
                      9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
                      10. Velkami automobiliai 50 km/h
                      Kur čia tokios KET galioja?

                      2. Lengvieji su priekaba - 90km/h,

                      131.4. lengvaisiais automobiliais ir krovininiais automobiliais, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su priekabomis automagistralėse, greitkeliuose ir keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        O kuo atitvarai susiję su lenkimais?
                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        Lygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
                        Turbūt seniai teko vairuoti užmiestyje ar juo labiau lenkti. Suprantu, kad troleibusas yra labai gerai, bet pateikti pavyzdžai ne visai tikę - tik nauji troleibusai be "ūsų" gali kažką lenkti.

                        Dalis lietuvių neišmokomi laikytis dešinės pusės, jie važiuoja ne eismo juostos dešiniame krašte ar juostos viduryje, tačiau vos ne ant ašinės linijos. Tai apsunkima lenkimą.
                        Kai atitvarai pastatomi beveik be jokio kelkraščio (kaip A14), smarkiai padaugėja "antraeilininkų", važiuojančių ant ašinės linijos.
                        Be to, A14 tarp Molėtų ir Utenos dauguma atitvarų eina poroje su ištisine linija, nors tiesiame kelyje dažniausia yra puikus matomumas.
                        Žiemos sekmadienį ten buvo apytuštis kelias. Reikia palaukti pavasario - vasaros sezono, tuomet bus galima pamatyti, kaip (ne)pavyks atlikti lenkimo manevrą.

                        Comment


                          Lenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
                          Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            ...siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
                            Pas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Lenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
                              Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
                              Baisu, kad Latvijoje tokie lenkimai netgi legalūs, nes vietomis kelkraščiai pažymėti ne ištisine linija, o punktyrais.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Baisu, kad Latvijoje tokie lenkimai netgi legalūs, nes vietomis kelkraščiai pažymėti ne ištisine linija, o punktyrais.
                                Na latviai jau su tuo pradeda kovoti, ir kur anksčiau buvo punktyrai, daug kur ištisinės. Galima pastebėt pakeliui į Rygą iš LT pusės. Tiesa atsiranda įpratusių iš seno ir besinervinančių, kad nesitrauki į šoną, bet tai laiko klausimas.

                                Comment


                                  Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                  Pas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.
                                  Taip, nebevažiuoja. Tačiau esant siauram kelkraščiui lenkiantysis kelis kartus pagalvos, ar tikrai spės manevrą. Esant plačiam dažnu atveju galvojimas baigiasi "px, pasitrauks jei kas".

                                  Comment

                                  Working...
                                  X