Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
Žinau visą tą, galite nesikartoti. Ne pirmą dieną forume.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.14, 19:35.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.
- 1 patinka
Comment
-
Vėl ir vėl ištisinių juostų perdaug/jos veltui etc. Gal galite ne palaidomis nuotraukomis, bet ant projekto brėžinių ar bent ant satelitinės nuotraukos nubrėžt šiuos savo teiginius. Dar jei argumentuotumet teisinėm/rekomendacinėm nuorodom kodėl ten jų nereikia, senai nebūtų jokių prisikabinėjimų prie jūsų tekstų. Tiek postų ir tiek praleistų galimybių įrodyt savo tiesą..
- 6 patinka
Comment
-
Neseku įdėmiai šios diskusijos, bet kažkas lyg rašė, kad ištisinės, be kita ko, paliktos ten, kur anksčiau buvo eismo įvykiai. Jei čia rimtai, tai ką aš žinau...Tai juk pertvarkė kelią kapitaliai, tai kodėl daryti išvadą, kad ir pertvarkius ten pavojinga ir reikia ištisinės? Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąPrimena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąLenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.15, 08:42.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
Tik nesinervuok ir nebeapsiverk... nes vėl temą užrakins
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Labai vienpusis požiūris, viską perdėm supaprastinantis. Žvėris pavyzdžiui, neaptvertame kelyje gali iššokti bet kada (net važiuojant 50 km/h), ar tai reiškia kad norint kad greitis būtų saugus reikia visuose neaptvertuose keliuose važiuoti tik 50 km/h, o gal dar lėčiau?
Nors, pvz. pažįstamo auomobilį elnias aplamdė stovintį
O šiaip tai panašiais orais kaip vakar iš viso bet koks greitis skirtingas nuo 0 km/h bus nesaugus su nedygliuotomis padangomis nebarstytuose keliuose .
Klausimas, o kaip pati policija važiuoja?
- 1 patinka
Comment
-
Tai žodžiu, vienintelis būdas padaryti kad eismas būtų saugus yra apriboti greitį 0 km/hArba gal nesuvedinėkime visko į absurdą ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis. Tų priežasčių yra labai daug.
Predator dar gerą priežastį prisiminė - pašalinių dalykų darymas sėdint už vairo. Kiek kartų teko apvažiuoti neprognozuotai važiuojantį, iš šono į šoną besimėtantį automobilį, kad paskui pamatyti kad pas vairuotoją vienoje rankoje ragelis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
būdamas apsvaigęs nuo alkoholio (avarijos metu jo kraujuje buvo 1,72 prom.) , nepasirinko saugaus greičio, nesilaikė saugaus atstumo iki priekyje važiavusio vilkiko „Daf FT 19“ su puspriekabe, kurį vairavo L. Z., ir , pastarajam mažinant važiavimo greitį, atsitrenkė į puspriekabės galą,
vairavo transporto priemonę būdamas neblaivus (nustatytas 1,81 promilės neblaivumas), nepasirinko saugaus greičio, nesuvaldė transporto priemonės ir trenkėsi į pakelės medį,
Būtų pasirinkę saugų greitį pagal promiles, viena priežastimi mažiau įvardytų? Koks girtam yra saugus greitis?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai čia dar nieko. Mačiau, kaip vairuotojas centrinėje panelėje žiūri filmą, telefone kitoje pusėje kabo navigacija ir dar gurkšnoja kavą iš puodo.
Kalbėjimas per telefoną prie ausies net moderniuose automobiluose šiaip jau stebina, nes visi jie turi laisvų rankų įrangą.
Lietuvoje filmų nesu matęs, bet telefono maigymas – masinis reiškinys. Automatiškai preziumuoju, kad žmogus į kelią nežiūri, kai keistai elgiasi kelyje. Praėjo tie laikai, kai įtardavai girtumą pirmiausia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąT ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis.
O šiaip, jau senai minėjau, kad reikia grįžti į 1865, ir priimti raudonos vėliavos įstatymą.Paskutinis taisė goolfietis; 2025.01.15, 21:07.
- 1 patinka
Comment
Comment