Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įranga turi gerokai mažesnę paklaidą. Tačiau visiems įrenginiams taikoma vienoda 3kmh paklaida vairuotojo naudai.

    Comment


      Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
        Liberalizmas yra iš to, kad Lietuvoje Aukštadvario vingių ir kalnų kelias yra 90 km/h ir tiesusis Vilnius-Utena yra 90 km/h.
        Bijo, oi bijo, kelio savininkas padidinti greičio. Geras pavyzdys - Kuršėnai-Šiauliai. 4 juostos ir 90 kmh.

        Atitinkamai kontroliuojantys pradeda taikyti toleranciją.

        Arba - A1 kovo 15 d. prie +15'c šviečiant saulei yra 110 km/h.
        Austrijoje tokios pat sunkios sąlygos, sniegas (dėl kalnų) ir niekas nemažina greičio žiemos metu "laikinai". Tą gerai įrodo ir GPS, Waze, kurie nesupranta kaip atvaizuoti mūsų A1.

        Comment


          Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
          Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 19:25.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
            Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.

            Comment


              Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

              Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.
              Reikia papildomų kintamų ženkliukų su 805 lentele

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
                Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.

                Comment


                  Kitais metų laikais ne taip pavojinga.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.
                    Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.
                      Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.
                        Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.
                          Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.
                            pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
                              Ar vasarą po akvaplanavimo ant 130km/h verstis kaip ir legalu?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
                                Ir su laisvai 90 apsiverčia.

                                Comment


                                  Visu greičiu

                                  Tiek metų ramybės, taikos.
                                  Greit bėga kasdieniškas laikas.
                                  Miesteliai ir kaimai – šilkuos.
                                  Žaliuos autobusuose maigos.

                                  Įrodei, ką moku, galiu.
                                  Dabar galim eiti lenktynių...
                                  Kiek trūksta dar mums „Žigulių“,
                                  Kiek trūksta dar mums užkandinių!

                                  Įdiržę veidai ir delnai.
                                  Ak, žinoma, laimė ne aruos...
                                  Ir auga už tvartų kalnai
                                  Stiklinės nuo „rašalo“ taros...

                                  Visur ir prie visko greiti,
                                  Tik lekiam įraudę, laimingi...
                                  Asfaltas. Vainikai rudi
                                  Prie kryžkelių, šlaitų ir vingių...

                                  Alfonsas Maldonis, 1975

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Atvira Klaipėda 2025.01.09
                                    Magistralinėse Klaipėdos gatvėse laukia ženklūs pokyčiai
                                    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/01/09/magistralinese-gatvese-laukia-zenklus-pokyciai/
                                    Įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h.
                                    <...>
                                    „Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“.
                                    Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Ypač pamačius vidutinio greičio matavimą - tautiečių smegenys ir KET žinojimas iškart išsijungia ir visi važiuoja ne leistiniu greičiu, o 70, ir dar dažniausiai kokia 5 km/h mažiau.
                                      Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
                                      Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
                                        Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.
                                        Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                          Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.
                                          Reguliariai pravažiuoju Marijampolė-Vilkaviškis. Sakyčiau problemų labiausiai sumažėjo kai sutvarkė Marijampolė - Kaunas ir dar labiau sumažėjo dabar sutvarkius Marijampolės aplinkelį. Kam draskytis ir lakstyt jei po kokių 10min spausi 150km/h ir niekas netrukdys? Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X