Įranga turi gerokai mažesnę paklaidą. Tačiau visiems įrenginiams taikoma vienoda 3kmh paklaida vairuotojo naudai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
Bijo, oi bijo, kelio savininkas padidinti greičio. Geras pavyzdys - Kuršėnai-Šiauliai. 4 juostos ir 90 kmh.
Atitinkamai kontroliuojantys pradeda taikyti toleranciją.
Arba - A1 kovo 15 d. prie +15'c šviečiant saulei yra 110 km/h.
Austrijoje tokios pat sunkios sąlygos, sniegas (dėl kalnų) ir niekas nemažina greičio žiemos metu "laikinai". Tą gerai įrodo ir GPS, Waze, kurie nesupranta kaip atvaizuoti mūsų A1.
Comment
-
Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 19:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
- 2 patinka
Comment
-
Visu greičiu
Tiek metų ramybės, taikos.
Greit bėga kasdieniškas laikas.
Miesteliai ir kaimai – šilkuos.
Žaliuos autobusuose maigos.
Įrodei, ką moku, galiu.
Dabar galim eiti lenktynių...
Kiek trūksta dar mums „Žigulių“,
Kiek trūksta dar mums užkandinių!
Įdiržę veidai ir delnai.
Ak, žinoma, laimė ne aruos...
Ir auga už tvartų kalnai
Stiklinės nuo „rašalo“ taros...
Visur ir prie visko greiti,
Tik lekiam įraudę, laimingi...
Asfaltas. Vainikai rudi
Prie kryžkelių, šlaitų ir vingių...
Alfonsas Maldonis, 1975
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtvira Klaipėda 2025.01.09
Magistralinėse Klaipėdos gatvėse laukia ženklūs pokyčiai
https://www.atviraklaipeda.lt/2025/01/09/magistralinese-gatvese-laukia-zenklus-pokyciai/Įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h.
<...>
„Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąYpač pamačius vidutinio greičio matavimą - tautiečių smegenys ir KET žinojimas iškart išsijungia ir visi važiuoja ne leistiniu greičiu, o 70, ir dar dažniausiai kokia 5 km/h mažiau.
Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.
Comment
Comment