Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Seniai sakiau, kad baudos apmokėjimas turėtų būti žiauriai nepatogus, t.y. tu turėtum važiuoti į kitą Lietuvos galą sumokėti baudą kaip pavyzdys, arba atlikti 600 klausimų testą, iš kurių 595 atsakyti teisingi turėtų būti.
    Šiaip jau didesnė problema yra baudų iš vis nemokantys, vairuotojo pažymėjimo, turto ir darbo neturintys nuolatiniai pažeidėjai, kurie ant tų nepatogumų nusišvilpt.
    Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
    Attached Files
    Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.11.12, 16:55.

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Jei stovint galima naudoti telefonu ir kompiuteriu, tai jokio laiko nuostolio.
      Jei ir negalima būtų. 80-160 EUR bauda 31-40kmh viršijus.
      Tai tik idiotas (nekalbu apie veluojančius į lėktuvą, ar vestuves, ar egzaminą ir pan) nesirinktų valandos kai vidutiniška alga valandos Lietuvoje nesiekia 10 eurų.
      ​​​​​​

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas
        O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.

        Comment


          Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

          Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
          Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
          Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

          Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

          P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
            Vienas pažįstamas pasinaikino "teistumą" už ištisinės kirtimą lenkiant traktorių, tuo pagrindu kad žymėjimas neatititiko teisės aktų. Nors realiai pačio pažeidimo tai niekaip neįtakojo - taip pat būtų kirsta ir "legali" ištisinė linija.
            -

            Comment


              ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

                Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
                Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
                Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

                Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

                P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
                Kai pagalvoji, kiek "galimai" atsilupusių rašo šiame forume, nenuostabu, kad forumas virsta ambicijų, patyčių, įžeidinėjimų sąvartynu.
                Kadangi vis dar čia komentuojame, (neužsiėmę eismo įvykio deklaracijomis, negulime ligoninėse, nesėdime už grotų ar nesiilsime kapuose) tai turbūt apie kažkokius kitokius atsilupusius mąstei?

                Visų oponuojančių vardu atsiprašau tamstos, kad išdrįsome paklausti kaip įveikėte šią atkarpą. Supratom, valstybinė paslaptis. Kitą kart pasistengsim, kad atsakymas pats iki mūsų "daeitų", jei kelias bus netolimas

                Kai jau prieš metus sakiau, kad prie KET "važiuojant reik įjungt ir sveiką protą" paties iškart užlipinta etiketė buvo - automarozas. Labai rimtas argumentas tam buvo ane? O dabar staiga ir pats sveiku protu bandai argumentuoti? Tai kodėl ir toliau kiekviename savo įraše oponuojantiems bandai lipinti menkinančias etiketes, lyg prie paties neliptų?
                Apsidairyk, kur čia matai įsižeidusius?
                Tiesiog nepagarbiai bendraujant, pagarbos neužsitarnausi. Na kokiu žodžiu sekantis įrašas prasidės? Įsižeidę gaideliai?

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.
                  Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
                    Nežinau niuansų, bet ne dėlto kad linija nusitrynusi būtų.
                    Galimai toks punktas galėjo būti pažeistas, nupaišius 30,1 m. ilgio ištisinę liniją, be jokio pagrindo viršijus 30 m ribą:

                    71. Persirikiavimo ribojimas taikomas tarp tų eismo juostų, kurios neturi nė vienos bendros krypties (išskyrus pagrįstus atvejus), taip pat prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tuo tikslu prieš pat sankryžą ženklinama siaura ištisinė linija 1.1, ne ilgesnė kaip 30 m. Pagrįstais atvejais (pvz., sankryža yra nepakankamo matomumo zonoje) persirikiavimo ribojimas gali būti taikomas ir ilgesnėje atkarpoje.
                    P.S. arba neužpiešta buvo artėjimo linija 1.6., arba jos ilgis buvo 3,9 m.

                    72. Prieš persirikiavimo ribojimą ženklinama artėjimo linija 1.6. Ne gyvenvietėje ženklinama ne trumpesnė kaip 8 m ilgio, gyvenvietėje – ne trumpesnė kaip 4 m ilgio (ne mažiau kaip vienas brūkšnys ir tarpas) artėjimo linija 1.6.
                    Paskutinis taisė gerietis; 2024.11.13, 19:08.
                    -

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
                      Nesuvokiu, teisės iš Madagaskaro atsiųstos, dar įlaminuotos

                      Gerai tada be išvedžiojimų aprašau kelio situaciją ir laukiu išdėstymo pagal KET punktus kaip jis turi būti įveikiamas:
                      Kelias po dvi juostas pirmyn atgal, ruošiamas remonto darbams - privažiuoji: matai ženklus "Kelio darbai, tarkim jau ir greičio ribojimas" Daugiau jokių vertikalių ženklų nėra. Staiga toliau kelyje pamatai šviežiai pripieštų geltonų linijų (būsimam juostų susiaurėjimui). Vėl nei papildomų kelio darbų gairelių, nei krypties, juostos keitimo ženklų nėra. Už kilometro geltonos linijos baigiasi žalioje vejoje. Primenu, ten irgi jokių vertikalių ženklų nėra.
                      Kur ir kokiais taisyklių punktais vadovausitės?
                      Gal taip visiems bus aiškiau.... tik nesakykit, kad vėl tokios situacijos mūsų keliuose nėra.

                      Comment


                        Tik juokingiausia ir keisčiausia, kad net apsigynus ir nutraukus administracinę teiseną, t. y. tampant nekaltu – išsiėmus pažymą iš kokio Ryšių ir informatikos departamento už praėjusį laikotarpį apie administracinius pažeidimus, bus nurodyta, kad buvai kaltinamas (nors ir nurodyta, kad teisena nutraukta, o bauda nepaskirta).
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
                          Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
                          Attached Files

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                            Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
                            Nereikėjo nuplėšti juodos plėvelės, liktų skiriamasis barjeras ir mersas sveiki.
                            -

                            Comment


                              Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?

                                tai kas čia acitiko? praskrido kažkoks veikėjas per raudoną šviesą ir tiek, kuo čia dėtas asfaltas? toks veikėjas pralėktų ir lėkdamas 1,5 m pločio žvyrkeliu, melejonas vairuotojų važiuoja laikydamiesi taisyklių ir nori važiuoti normaliom gatvėm ir bandymai sunkinti eismo sąlygas tik prives prie daugiau nesąmoningų veiksmų
                                tiesa nežinia dar kuo baigsis tas entuziastų už greičio mažinimą miestuose iki 30 km/h judėjimas, tai gal pakeis patį miesto veidą, nes kiek laiko užims kelionė į darbą judant 30 km/h? matyt visi reikalaus geresnio ir greitesnio VT, nes automobilis bus tik dekoracija
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  Šiaip tiesioginio ryšio tarp šio pažeidimo ir gatvių nėra.
                                  Neseniai prie mano akių Trakų g. Volvo XC90 prasinešė ~70 km/h greičiu, tai ten tikrai nėra "lygus asfaltas" ir "6 m juostos". Ir tai nuolatinė situacija toje vietoje, nes didelė mažorų koncentracija.
                                  Nors ten net pėstieji važiuojamąja dalimi kartais eina (skirtingai nei Panerių ar Kirtimų g.).

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?
                                    Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.

                                    Comment


                                      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                                      Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.
                                      Sukantis įvažiavo į sankryžą dar degant žaliam (pagal taisykles turi teisę pabaigti manevrą, o kitiems reikia praleisti baigaiančius manevrą, net jei žalias dega), o atlėkęs ne tik viršijo greitį, bet dar ir per raudoną, tai kaltininkas labai aišku kas.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.14, 09:45.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                                        Jaučiu tas kur darė posūkį į kairę liks kaltas, gi ne jo pirmenybė. Arba, jei pasiseks tai abipusė kaltė.
                                        Kokia pirmenybė, kai įlėkė į sankryžą aiškiai degand raudonam signalui?

                                        Comment


                                          Esu tikras, jog kai eismo juostos siauresnės tokių avarijų įvyksta žymiai mažiau, nes tiesiog greitis mažesnis ir reik labai piktybiškai elgtis, jog taip viršyti greitį. O tokio Panerių gatvėje reik iš visos valios prisiversti važiuoti leistinu greičiu ir tai ką padarė šis pažeidėjas yra beveik natūralu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X