Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Paskutinis taisė taspac; 2015.10.23, 09:53.
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąGal teises issilaikei ne 18kos o kokia 27? Nelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan.Visi vaikai isdykauja, visas jaunimas maistauja, priesinasi, ekperimentuoja, tyrineja, mokosi, mano, kad jie visagaliai, kad vyresni nieko nesupranta ir pan. Tai naturalus zmogaus brendimo procesas. Ir tik gero svietimo pagalba ji galima suvaldyti, pakreipti gera linkme, taciau jokiu budu negalima to bandyti isnaikinti draudimais, baudimu ir pan. Taip tik traumuosime jaunima ir gausis atvirkstinis rezultatas.
Žinoma, jei esi visiškai tuščioj ir prisnigtoj aikštelėj tai apsuki mašiną pravažiuodamas, bet tik tiek
Viskam yra laikas ir vieta. O tėvai manęs karo sąlygom neauklėjo
Mano atveju buvo turbūt mokymasis iš svetimų (pvz dabar aptariamos situacijos) klaidų. Jaunas ne jaunas nesvarbu, jei nesuvoki, kad transporto priemonę vairuoti reikia atsargiai tai naudokis troleibusu
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąNelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė fiction Rodyti pranešimąNu tik nereikia, tame pačiame Molėtų plente tenka sutikti daugybę vairuotojų kurie dar keturių juostų dalyje prieš porą kilometrų iki jo baigimosi persirikiuoja į antrą juostą ir ten velkasi mažesniu nei leistina greičiu. Tada visi kiti priversti lenkti iš dešinės, o ten dažniausiai ir taip nemažai mašinų kurios duoda kelią antrai juostai.
O pačiam reikėtų pasimokyti tolerancijos. Taip, gal dauguma ir viršija greitį dėl proto trūkumo, bet dalis gal tikrai tuo momentu turi skubėti dėl įvairiausių priežasčių - žmona gimdo, troba dega, vaikas serga. Kiekvieno teisė rinktis, bet nei vieno teisė nurodinėtiPaskutinis taisė Lettered; 2016.06.08, 11:13.
Comment
-
Parašė fiction Rodyti pranešimąO pačiam reikėtų pasimokyti tolerancijos. Taip, gal dauguma ir viršija greitį dėl proto trūkumo, bet dalis gal tikrai tuo momentu turi skubėti dėl įvairiausių priežasčių - žmona gimdo, troba dega, vaikas serga. Kiekvieno teisė rinktis, bet nei vieno teisė nurodinėtiSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia gal jums reiktų pasimokyti tolerancijos važiuojantiems leistinu greičiu ir iš anksto persirikiuojantiems. Daugiausia lekiančių ir "banzai" lenkimų vasaros penktadienio vakarais, turbūt tikrai visi skuba degančių sodybų gesinti, o ne prisigerti pirtyse.Juolab kai Molėtų kelias ypač vasarą yra labai nenuspėjamas, tai beganydamas kitus dar ir sau bėdos prisišauksi.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Comment
-
KET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.
Čia ir policijai pretekstas bausti už tai yra, bet abejoju ar kada tai buvo naudota.
O žmonių, kurie važiuoja antra juosta ale leistinu greičiu ir nesitraukia aš apskritai nesuprantu. Yra kultūra ir tvarka, pirma juosta laisva tai ir traukis. Jei tave lenkiantis viršija greiti, tai jau ne tavo teisė ir pareiga ale bausti, nes tu tampi toks pats kelių eismo taisyklių pažeidėjas.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąKET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.
Jeigu lenki automobilį ir prieš tave važiuoja lėčiau, tai tiesiog sulėtini ir vėliau aplenki nesinervindamas lėtesnįjį, kai jis persirikiuoja.
Comment
-
Parašė fiction Rodyti pranešimąNa esmė tame, kad jei antra juosta užkišta, tai "banzai" lenkėjai pradeda nardyti per abi juostas ir tada jau bardakas po visą kelią. Kaip sakoma duok durniui kelią ir tegul lekia kas nori ir kur nori. Ir tai tuo labiau nereiškia, kad reikia įvedinėti savo tvarką ir sąmoningai blokuoti kitus važiuojančius, nes protingas be reikalo neskubės, o durnas vistiek nesupras.Juolab kai Molėtų kelias ypač vasarą yra labai nenuspėjamas, tai beganydamas kitus dar ir sau bėdos prisišauksi.
Aš ne apie dvjuosčius kelius rašiau, o apie keturjuosčius. Trijuostis irgi prie tokių priklauso, jei viena kryptimi dvi juostos (ne reversas).
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąKET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.
Čia ir policijai pretekstas bausti už tai yra, bet abejoju ar kada tai buvo naudota.
O žmonių, kurie važiuoja antra juosta ale leistinu greičiu ir nesitraukia aš apskritai nesuprantu. Yra kultūra ir tvarka, pirma juosta laisva tai ir traukis. Jei tave lenkiantis viršija greiti, tai jau ne tavo teisė ir pareiga ale bausti, nes tu tampi toks pats kelių eismo taisyklių pažeidėjas.
Bausti galima ir tai nėra joks pažeidimas. Nebent jei staigiai stabdyti pradėsi be priežasties.
Comment
-
Parašė Grybas Rodyti pranešimąRekonstruojamas kelias Kazlų Rūda-Ąžuolų Būda (183). Kiek žinau, darbai vyksta nuo pavasario. Nuotraukose gal nelabai matosi, bet kelias tiesinamas. Staigūs posūkiai bus žymiai lengviau įveikiami. Galbūt nebeliks greičio ribojimo ženklų:Atvaizdas
Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTiesiog fakto konstatavimas.. Koks realus mašinos greitis, atsižvelgiant į spidometro paklaidą, padangų slėgį, galima padangų dydžio nesutapimą toms, pagal kurias gamykliškai sukalibruotas spidometras?
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąIr?. Koks realus mašinos greitis, atsižvelgiant į spidometro paklaidą, padangų slėgį, galima padangų dydžio nesutapimą toms, pagal kurias gamykliškai sukalibruotas spidometras?
Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).sureikšminate nulinės svarbos šioje diskusijoje elementą.
Comment
-
Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimąsureikšminate nulinės svarbos šioje diskusijoje elementą.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Na, leidžiamu greičiu važinėjantys 80-mečiai pensininkai daug saugumo keliuose tikrai nepridedalabai svarbu yra mokėti tinkamai įvertinti situaciją - gali viršydamas greitį važinėt be kliurkų ir gerai vertint aplinką, bet gali ir važiuodamas saugiu greičiu pridaryt nesąmonių, ko pasekoje kažkas gali nukentėt.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
Ir šiaip diskusija čia tuščia. Esant norui, galiu mieste pravažiuoti 50 km/h, bet nufotografuoti spidometrą rodantį, kad ir 100. Tik kas iš to?
P.S. saugus greitis nebūtinai sutampa su nurodytais ženkluose, KET. Jis gali būti arba mažesnis, arba didesnis - priklausomai nuo situacijos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
Comment
Comment