Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pradėt reikia nuo administravimo mokesčio+ bauda, kad ir kiek ji būtu.

    Comment


      Šiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
      1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
      2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.

      Comment


        labai graziai spalva derinasi prie ruskyno ismatu

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Vien administravimas baudos kainuoja 8 eur, tai baudas reikia didinti būtinai:


          Kad iki 10km/h yra neskiriama bauda net mieste, tai tikrai yra absurdas. Reikia bent 30 eur, kad būtų.
          KET nėra apibrėžimo miestas, ne miestas, yra gyvenvietė. Bet čia aišku ar tikrai gyvenvietės pradžioje jau reikėtų staigiai sumažinti greitį iki 50 km/h diskutuotinas objektas. Ir neskaitant gyvenamosios zonos spėkit kiek čia, mieste, pravažiuoja neviršindami iki 10 km/h:
          https://www.google.lt/maps/@54.21812...8192?entry=ttu

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            KET nėra apibrėžimo miestas, ne miestas, yra gyvenvietė. Bet čia aišku ar tikrai gyvenvietės pradžioje jau reikėtų staigiai sumažinti greitį iki 50 km/h diskutuotinas objektas. Ir neskaitant gyvenamosios zonos spėkit kiek čia, mieste, pravažiuoja neviršindami iki 10 km/h:
            https://www.google.lt/maps/@54.21812...8192?entry=ttu
            Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.
              Visi važiuoja maždaug 18-20 km/h, bet esmė ir buvo, kad svarbiausia kontroliuoti.

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Šiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
                1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
                2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
                Tas tiesa. Visokios perėjos A kategorijos gatvėse (turėtų būti bent jau nežymėtos). Taip pat įdomu, kodėl uždėtas 60 km/h apribojimas Žirnių g. – Minsko pl. tunelyje. Iki jo ir už jo – 80 kmh, o jame – 60, nors tas tunelis kaip ir saugiausia dalis – apšviestas, priešingos krypties eismas atskirtas, nėra jokių pėsčiųjų ir dviratininkų, nes jie išvis ten negali patekti. Tai spėkit, ar dažnas ten laikosi to apribojimo, net ir įskaitant 10 km/h viršijimą.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Jo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.

                  Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką. Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kada institucijos užsiims normaliai visokiais M5 SUKA veikėjais. Gal problemos pradės spręstis tuomet, kai bus baudžiama ir už eismo trikdymą, kas ir yra draudžiama pagal KET. Bet čia tik šiaip pamąstymai, negi imsi ir spręsi tikras problemas.

                  Bet kam dirbti, jeigu galima pinigus į biudžetą rinkti su vienu trikoju, nežymėta Kia ir dviem sėdėtojais tarp jos. Ofisinį planktoną lengviau nubausti, nei oficialiai nieko neturintį kelių recidyvistą. Ane, baudėjai?

                  Ai, dar pamiršau dviratininkus, pėsčiuosius ir paspirtukininkus. Gali prieš mašinas šokt, šonus braukyt, eiti ne vietoje, kelti avarines situacijas. Šitie gi nebaudžiami, nes dokumentą nešiotis neprivaloma, o tapatybės nustaymas vėl negerai - darbas, užtrunkantis laiko. Negi dirbsi. Tai va, jau geriau Sigutį apmokestinti, nes ant jo lizinginio Golfo yra numeriai ir bauda automatiškai sukuriama. Tobulas "ginti, saugoti, padėti"

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                    Jo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.

                    Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką. Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kada institucijos užsiims normaliai visokiais M5 SUKA veikėjais. Gal problemos pradės spręstis tuomet, kai bus baudžiama ir už eismo trikdymą, kas ir yra draudžiama pagal KET. Bet čia tik šiaip pamąstymai, negi imsi ir spręsi tikras problemas.

                    Bet kam dirbti, jeigu galima pinigus į biudžetą rinkti su vienu trikoju, nežymėta Kia ir dviem sėdėtojais tarp jos. Ofisinį planktoną lengviau nubausti, nei oficialiai nieko neturintį kelių recidyvistą. Ane, baudėjai?

                    Ai, dar pamiršau dviratininkus, pėsčiuosius ir paspirtukininkus. Gali prieš mašinas šokt, šonus braukyt, eiti ne vietoje, kelti avarines situacijas. Šitie gi nebaudžiami, nes dokumentą nešiotis neprivaloma, o tapatybės nustaymas vėl negerai - darbas, užtrunkantis laiko. Negi dirbsi. Tai va, jau geriau Sigutį apmokestinti, nes ant jo lizinginio Golfo yra numeriai ir bauda automatiškai sukuriama. Tobulas "ginti, saugoti, padėti"
                    Per savo 20+ metų vairavimo stažo ir kelių šimtų tūkstančių km tiek Lietuvoje, tiek kitur Europoje, esu gavęs 0.00 Eur baudų. Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių. Apie kokį baudimą tu čia kalbi? Jei vairuoji kaip normalus žmogus, o ne beždžionė, tai niekas tavęs nei baus, nei apskritai rūpės tokie dalykai. O jeigu jau nuolat baudžia, tai problema matyt ne sistemoje, o tokio vairuotojo makaulėje.

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
                      Nu bet iš reikalo tas lėtinimas, nes smūginės apkrovos per temperatūrines siūles labai priklauso nuo greičio

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        . Taip pat įdomu, kodėl uždėtas 60 km/h apribojimas Žirnių g. – Minsko pl. tunelyje. Iki jo ir už jo – 80 kmh, o jame – 60, nors tas tunelis kaip ir saugiausia dalis – apšviestas, priešingos krypties eismas atskirtas, nėra jokių pėsčiųjų ir dviratininkų, nes jie išvis ten negali patekti. Tai spėkit, ar dažnas ten laikosi to apribojimo, net ir įskaitant 10 km/h viršijimą.
                        Nes pastoviai kas nors neįsipaišo, nespėja persirikiuot prieš ir už tunelio. Na o viduriuke belieka suvienodint greitį
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2024.02.06, 04:57.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Per savo 20+ metų vairavimo stažo ir kelių šimtų tūkstančių km tiek Lietuvoje, tiek kitur Europoje, esu gavęs 0.00 Eur baudų. Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių. Apie kokį baudimą tu čia kalbi? Jei vairuoji kaip normalus žmogus, o ne beždžionė, tai niekas tavęs nei baus, nei apskritai rūpės tokie dalykai. O jeigu jau nuolat baudžia, tai problema matyt ne sistemoje, o tokio vairuotojo makaulėje.
                          Sharaniniai dėdės irgi nuolat giriasi, kad neturėję visą gyvenimą nei vienos avarijos, nors kai pasižiūri į jų vairavimą, tai supranti, kad neturėjo nei vienos avarijos dėl kitų vairuotojų budrumo.

                          Nulis baudų? Jeigu nepagautas, nereiškia, kad neklystantis. Jeigu neklystantis, tai gali pasakas sekti ir toliau - tokių žmonių nėra

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių.
                            Turėjau eismo įvykių iš jų 2 kartus net nebuvau automobilyje, paskutiniame važiuojant kolonoje iš paskos važiavusi mergina supainiojo aksceleratorių su stabdžiu. Gal patarsite kaip atitinkamai neturėti tokių įvykių?

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą


                              Nulis baudų? Jeigu nepagautas, nereiškia, kad neklystantis. Jeigu neklystantis, tai gali pasakas sekti ir toliau - tokių žmonių nėra
                              Žinoma klystantis. Tiesiog iš to galima daryti išvadą, kad tie, kurie vis gavinėja baudas ir dėl to labai pyksta, klysta ne dėl atsitiktinių žmogiškųjų faktorių ar neapsižiūrėjimo, bet dėl piktybiškumo ir tyčinio elgesio. Kitaip sunku paaiškinti, kaip panašų vairavimo stažą (metais ir km) turintys žmonės, gyvenantys tame pačiame mieste ir važinėjantys panašiais maršrutais, vienu atveju sugeba negauti nei vienos baudos per metus, o kitas per tą patį laiką gauna 5. Yra common sense (žinau žinau, tau šitas konceptas nesuvokiamas), kurio laikantis įmanoma saugiai ir efektyviai vairuoti negaunant baudų.
                              Paskutinis taisė John; 2024.02.06, 11:20.

                              Comment


                                Vairuotojams – nauji pakeitimai: didesnės baudos už greitį ir būtinas teisių atėmimas 10–20 dienų
                                Registruotose pataisose siūloma nustatyti didesnes baudas už greičio viršijimą iki 20 km/val. (nuo 30 iki 60 eurų vietoje dabartinės baudos nuo 12 iki 30 eurų) ir už greičio viršijimą iki 30 km/val. (nuo 60 iki 120 eurų vietoje dabartinės baudos nuo 30 iki 90 eurų) dydžius.

                                Kartu siūloma nustatyti, kad už greičio viršijimą iki 40 km/val., kai jau buvo paskirta nuobauda už greičio viršijimą iki 40 km/val., iki 50 km/val. arba virš 50 km/val., būtų privaloma atimti teisę vairuoti nuo 10 iki 20 dienų.

                                Už greičio viršijimą iki 50 km/val., kai jau buvo paskirta nuobauda už greičio viršijimą iki 40 km/val., iki 50 km/val. arba virš 50 km/val., siūloma, kad būtų privaloma skirti teisės vairuoti atėmimą nuo 20 dienų iki vieno mėnesio.

                                Sukčiaujantiems – irgi baudos

                                Be kita ko, ANK siūloma papildyti papildomu straipsniu, nustatančiu, kad už techninių priemonių naudojimą vairavimo egzaminų metu siekiant apgaulės būdu įgyti ar susigrąžinti teisę vairuoti transporto priemones, arba pagalbą neteisėtu būdu išlaikyti tokius egzaminus būtų skiriama bauda nuo 500 iki 800 eurų bei konfiskuojamos techninės priemonės.

                                Comment


                                  tiesiog kosminės baudos dažna praktika, kad susimi laiku tai bauda per pusę, tai mieste važiuojant 80, bauda max 45€ tokiu greičiu važinėjant mieste, tikriausiai daugiau kuro akcizo susimoki, nei gali gauti baudą
                                  Skaitau ir galvojo ar nesuklydo 10-20 DIENŲ? ne mėnesių? kai antrą kartą mieste pagavus važiuojant dvigubai greičiau nei leidžiama?
                                  Tikrai, kad einam teisingu keliu

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Žinoma klystantis. Tiesiog iš to galima daryti išvadą, kad tie, kurie vis gavinėja baudas ir dėl to labai pyksta, klysta ne dėl atsitiktinių žmogiškųjų faktorių ar neapsižiūrėjimo, bet dėl piktybiškumo ir tyčinio elgesio. Kitaip sunku paaiškinti, kaip panašų vairavimo stažą (metais ir km) turintys žmonės, gyvenantys tame pačiame mieste ir važinėjantys panašiais maršrutais, vienu atveju sugeba negauti nei vienos baudos per metus, o kitas per tą patį laiką gauna 5. Yra common sense (žinau žinau, tau šitas konceptas nesuvokiamas), kurio laikantis įmanoma saugiai ir efektyviai vairuoti negaunant baudų.
                                    Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Visos KET baudos turėtų būti pakeltos 10 kartų, o 10km/h tolerancija sumažinta iki 5 km/h.
                                      Tolernacija turėtų būti procentali, o ne absoliuti. 5 km/h viršijimas nuo 130km/h ir nuo 20km/h labai didelis skirtumas. Galėtų būti kokį 10%.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Aš tai tik pasidalinsiu savo patirtimi: gyvenu užsienyje ir grįžęs į Lietuvą, tiesą sakant, kartais nejaukiai jaučiuosi vairuodamas. Ypač lenkimo metu autostradose, kai iš galo pastoviai atskrenda koks automarozas pakeliui į pajūrį, o aš važiuoju ant autopiloto užsimetęs kokius 135 (kas realybėje yra 130, maksimalus greitis.) Nejaukumo prideda ir tai, kad lietuviškos autostrados, o ypač atkarpa Kaunas-Klaipėda, yra tragiškos kokybės, neįsivaizduoju kaip kyla noras ten skraidyti neadekvačiais greičiais. Laikau save neblogu vairuotoju.

                                        Ypač marozinimą pajutau Kuršių nerijoje, atkarpoje nuo kelto iki Juodkrantės. Tamsu, laksto gyvūnai, kelio kokybė kaip po karo, bet vis tiek reikia lenkti per ištisines.
                                        Paskutinis taisė eigh; 2024.02.07, 13:46.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.
                                          Va toks mąstymas yra kelių gaidelių:

                                          ...Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį...ir toliau skraidau... - tai neskraidyk, nepalaikyk įplaukų į biudžetą. PS.: patikslink kur dėti kablelį, prieš ar po "netyčia"?
                                          Baudos mieste turi būti didesnės nei užmiestį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X