Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Aš labiau norėčiau, kad būtų ne nubaudžiamas „reikšmingas skaičius“, o pagerėtų eismo kultūra.
    Eismo kultūra gerėja tik baudžiant blogos kultūros skleidėjus.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Eismo kultūra gerėja tik baudžiant blogos kultūros skleidėjus.
      Kultūrai gerėjant kris nubaustųjų kiekis. Negerai.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kultūrai gerėjant kris nubaustųjų kiekis. Negerai.
        Tai nesupratote manęs. Nubaustųjų kiekis čia yra procentinė dalis nuo nusižengusių.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Tai nesupratote manęs. Nubaustųjų kiekis čia yra procentinė dalis nuo nusižengusių.
          Idealiu atveju nusižengusiųjų tiek mažai, kad nėra prasmės jų gaudyti. Telieka priežiūra vardan pasirodymo, kad vis dar egzistuoja priežiūra. Kad nebūtų grįžta prie senų įpročių.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Idealiu atveju nusižengusiųjų tiek mažai, kad nėra prasmės jų gaudyti. Telieka priežiūra vardan pasirodymo, kad vis dar egzistuoja priežiūra. Kad nebūtų grįžta prie senų įpročių.
            Toks mažas nusižengusiųjų kieks yra įmanomas pasiekti tik esant bausmės neišvengiamumui. Jeigu priežiūros nėra, nebus ir mažo nusižengusiųjų skaičiaus.

            Comment


              Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
              9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
              9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
              8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
              6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
              6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
              Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.

              Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
                9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
                9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
                8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
                6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
                6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
                Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.

                Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
                pats istrauki is konteksto. 8 proc pesciuju, vat ir parasyta.

                O siaip jau prasta smegenu bukle yra faktorius numeris vienas. Patarimas, neteisink debilu, nes teisindamas pats tokiu save pasidarai.

                Comment


                  Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                  pats istrauki is konteksto. 8 proc pesciuju, vat ir parasyta.

                  O siaip jau prasta smegenu bukle yra faktorius numeris vienas. Patarimas, neteisink debilu, nes teisindamas pats tokiu save pasidarai.
                  Ačiū už diagnozę Kur pateisinu debilus? Ką traukiu iš konteksto?

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Ačiū už diagnozę Kur pateisinu debilus? Ką traukiu iš konteksto?
                    nesipusk, nebuk erelis. Matai, kad visus nervina tavo blondiniska nuomone. Ir ne del to, kad ji isskirtinai bloga, o, kad kartoji kaip putpele garde

                    Comment


                      Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                      nesipusk, nebuk erelis. Matai, kad visus nervina tavo blondiniska nuomone. Ir ne del to, kad ji isskirtinai bloga, o, kad kartoji kaip putpele garde
                      Jei vaidenasi, žegnokis Jau pastebėjau, kad čia toleruojami neliečiamieji "diagnozių specialistai".... mane irgi kai kas nervina, bet savo nervus pasilieku sau. Nervina tekstas APEIK, turi ką replikuoti - replikuok. Ačiū už suteiktą dėmesį man asmeniškai

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
                        9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
                        9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
                        8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
                        6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
                        6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
                        Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.

                        Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
                        Čia praktiškai matematikos Nobeliu gresia

                        Comment


                          Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1707045350697.jpg
Views:	290
Size:	106,1 kB
ID:	2108823
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            [ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":2108823}
                            "Baudų didinimas nieko nekeičia"

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              "Baudų didinimas nieko nekeičia"
                              Čia kalbama ne apie didinimą, o kad dabar nėra visiškai baudos už greičio viršijimą.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                Čia kalbama ne apie didinimą, o kad dabar nėra visiškai baudos už greičio viršijimą.
                                Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.
                                  Lietuvoje su tokiais minkštakiaušiais politikais, kur už 20km/h viršijimą gauni 6€, tai už viršijimą iki 10km/h, tik galima pasvajoti, kad išstenėtų iki 10€ baudą.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.
                                    Būtent, bet jei pragyvenimo lygio esam new nordic'ai, tai šiuo dar rytų Europa.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Vien administravimas baudos kainuoja 8 eur, tai baudas reikia didinti būtinai:
                                      „Minimali bauda, kuri gali būti skiriama 6 eurai, administravimas – ne mažiau 8 eurų“ – tvirtina vidaus reikalų viceministras Vitalijus Dmitrijevas.
                                      Kad iki 10km/h yra neskiriama bauda net mieste, tai tikrai yra absurdas. Reikia bent 30 eur, kad būtų.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Kontrolės priemonės (radarai, trikojai, vidutinio greičio matuokliai) puikiai veikia, bet kombinacijoje su labai mažomis baudomis nuvertina jų atliktą darbą ir prevenciją viršyti greitį sekantį kartą.

                                        Pvz viršijau 28km/h mieste, gavau 15 eur. Galvojau bajeris, bet rimtai.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Kontrolės priemonės (radarai, trikojai, vidutinio greičio matuokliai) puikiai veikia, bet kombinacijoje su labai mažomis baudomis nuvertina jų atliktą darbą ir prevenciją viršyti greitį sekantį kartą.

                                          Pvz viršijau 28km/h mieste, gavau 15 eur. Galvojau bajeris, bet rimtai.
                                          Radarai "dirba ir uždirba" kiškių ir stirnų gyvenamojoje zonoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X