eismą būten tie ir stabdo "iš karto sukantys į pirmą juostą". arba-arba. Arba visi į pirmą dar prieš kamštį (taip nebus, nes nevietiniai nežino kad ten susisurėjimas bus), arba užtrauktukas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąUžtrauktuko principu ir reikėtų važiuoti iki galo antra juosta bei rikiuotis gale. Jei vietinė fauna neįleidžia, pypsinimas yra pakankamai adekvatu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Aplenki šimtą metrų kamščio pirmoj juostoj ir pypsindamas įlendi - lenkiško užtrauktuko principas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei vairuotojai išnaudotų abi juostas, o ne grūstųsį į pirmą horizonte pamatę susiaurėjimą, šimto metrų kamščio nebūtų.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei vairuotojai išnaudotų abi juostas, o ne grūstųsį į pirmą horizonte pamatę susiaurėjimą, šimto metrų kamščio nebūtų.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTodėl pradėt mastyt rikiuotis reik šiek tiek anksčiau, neįleis vienas piktas, įleis kitas pareigingas. Ir eilė tikrai judės sklandžiau, nei šiaip dabar.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Absurdas ir idiotizmas. Rikiuotis reikia pačioje juostos pabaigoje, kad visi susirikiuotų proporcija 50/50, t.y. vienas iš vienos juostos, kitas iš kitos. Kai mūsų "protingieji kurmiai" rikiuojasi, o kiti ileidžia dar iki pačio susiaurėjimo, tai gaunasi jog pro blokuotą juostą pravažiuoja 70 proc. srauto, o pro tą į kurią rikiuojamasi 30 proc., nes tas anksčiau ilindęs, pačioje pabaigoje dar kažką įleis kaip ir priklauso pagal KET.
Užtrauktukas ties kakliuku idealiai veiks tik tada kai greičiai abiejose juostose vienodi ir pirma juosta jau iš anksto formuos pakankamus tarpus įsiliejimui. Kitais atvejais tos pačios problemos.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLygiai tokius pat, net didesnius kamščius antroje juostoje sukelsi laukdamas, kol tave įleis "ne po pirmo, tai po antro įleidžiančio auto".
- 4 patinka
Comment
-
Važiuojant iki galo antrą juosta ir rikiuojantis gale užtrauktuku yra akivaizdžiai matomas ir žinomas taškas kur ir kas turi įleisti. O visi rikiuotis iš anksto ir sukelia chaosą, nes vienas jau žino kad bus kamštis tai jis gal prieš kilometrą važiuoja pirma juosta, kitas pastebėjęs kliūtį jau pradeda blaškytis likus keliems šimtams metrų, trečias likus keliolikai metrų, taip sukuriame keliolika vietų kur automobiliai turi pristabdyti ir įleisti.
Vadovaujantis užtrauktuku būtų tik vieną vieta.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąVažiuojant iki galo antrą juosta ir rikiuojantis gale užtrauktuku yra akivaizdžiai matomas ir žinomas taškas kur ir kas turi įleisti. O visi rikiuotis iš anksto ir sukelia chaosą, nes vienas jau žino kad bus kamštis tai jis gal prieš kilometrą važiuoja pirma juosta, kitas pastebėjęs kliūtį jau pradeda blaškytis likus keliems šimtams metrų, trečias likus keliolikai metrų, taip sukuriame keliolika vietų kur automobiliai turi pristabdyti ir įleisti.
Vadovaujantis užtrauktuku būtų tik vieną vieta.
O kas yra geriau ar pristabdyti (tiesiog nukelt koją ir suformuot tarpą) ir vis tiek srautas juda... ar nulėkus į priekį, įrėmus snapą į juostos uždarymo ženklą laukti kol kas įleis? Ir tam įleidžiančiajam jau nebe prilėtinti reik, o žymiai sulėtėti. o jei esantis antroje juostoje dar ir ne toks drąsus, tai pirmoje juostoje ir sustoti reikia, ir šviesom mirktelt, kad įleidi. Va tada tai tobulas užtrauktukas.
Žinoma tai negalioja mieste, kur savaime abi juostos dažniausiai jau stovi. Tada tikrai nėra tikslo rikiuotis iš anksto.
Ar paprastame kelio susiaurėjime į vieną juostą irgi mini iki pačio galo (nu kažkaip įlysiu) ar artėdamas jau iš anksto dairaisi laisvo tarpo persirikiuoti, stengdamasis kuo mažiau lėtint srautą?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pala tai prieš kilometrą pirma juosta važiuot draudžiama? Kažkokius nepatogumus tai kelia?
O kas yra geriau ar pristabdyti (tiesiog nukelt koją ir suformuot tarpą) ir vis tiek srautas juda... ar nulėkus į priekį, įrėmus snapą į juostos uždarymo ženklą laukti kol kas įleis? Ir tam įleidžiančiajam jau nebe prilėtinti reik, o žymiai sulėtėti. o jei esantis antroje juostoje dar ir ne toks drąsus, tai pirmoje juostoje ir sustoti reikia, ir šviesom mirktelt, kad įleidi. Va tada tai tobulas užtrauktukas.
Žinoma tai negalioja mieste, kur savaime abi juostos dažniausiai jau stovi. Tada tikrai nėra tikslo rikiuotis iš anksto.
Ar paprastame kelio susiaurėjime į vieną juostą irgi mini iki pačio galo (nu kažkaip įlysiu) ar artėdamas jau iš anksto dairaisi laisvo tarpo persirikiuoti, stengdamasis kuo mažiau lėtint srautą?
Kas rašė, kad važiuoti draudžiama pirma juosta, kalbame apie situaciją kai automobiliai jau juda dvejomis juostomis ir tokia situacija yra jau virš kilometro, tai vienas vairuotojas jau gal ten važinėja kasdien ir jis žino kad bus susiaurėjimas, todėl jau rikiuojasi į pirmą juosta.
Jeigu visi naudotųsi užtrauktuku tai ir stabdymo nebūtų ir eismas judėtų vienodu greičiu, nes visi iki vieno žinotų kurioje vietoje reikia įleisti. O dabar pristabdymai vyksta keliose vietose.
Paprastame kelio susiaurėjime? Tai taip pat elgiesi ir greitėjimo juostose? Iškart šaunu į kelią? Neišnaudoji juostos pasiekti reikiamo greičio? Ai nu ne, nes pirma juosta ir važiuoja toks pats kai tu ir jis tikrai nepasitraukė, ar nepristabdys, kad įleistų...
Tokie kaip tu vairuotojai rėkia, kad reikia kuo platesnių gatvių, o kai tik gauna kliūtį tada užtenka jau vienos juostos, kam naudoti kitas?
- 3 patinka
Comment
-
Dėl "užtrauktuko" esant NENUMATYTAI IR NEPAŽYMĖTAI ŽENKLAIS kliūčiai kelyje (pvz sugedusio automobilio) tai sutinku, tačiau tikrai nesutiksiu dėl tokios pačios logikos skirtingų krypčių juostose (arba remonto atveju, kur jau pries kelis km yra informuojama apie kelio susiaurėjimą).
Ypač miestuose būna atvejų, kai viena juosta eina tiesiai, o kita į šoną, ir kažkuria kryptimi yra stipriai didesnis srautas, tad natūraliai susidaro mini kamštis, nes tos krypties juostoje susiformuoja automobilių kolona. Daugelis žmonių žinodami, iš anksto stoja į savo krypties juostą, tačiau visada atsiranda apie 30% gudruolių, kurie mano esantys "gudresni", lekia kita tuštesne juosta ir tada stoja, rodo posukį ir veršiuko akimis kiša "nosį" į kitą juostą laukdami kas juos įleis. Taip stabdydami ir laisvos juostos eismą (pvz tiesiai) ir tuo pačiu stabdydami dar labiau jau ir taip besikemšančią juostą. Ir nerekia pasakoti apie "nežiniukus" ir pan. Tokių būtū pavieniai, o ne reguliarūs "gudruoliai". Aišku išimtys būna automobiliams, kurie išsuka iš šalutinio kelio ir jau atsimuša į koloną, tačiau vėlgi, tokių mažuma. Beje, ne kartą ir pačiam teko apsižioplinti ir atsidurti toje laisvojoje juosotoje, kai reikėjo man važiuoti kita kryptimi, kuri jau buvo užimta mašinų kolonos. Na ir tada nuvažiavau laisvaja kryptimi tiesiai, padariau didesnį ratą, bet čia jau kaina mano žioplumo.
Tokių situacijų pavyzdžiai Kaune: Gertrudos gatvė, judėjimas nuo pilies ir posūkis į Birštono g. Eismas tiesiai laisvesnis, didesnis srautas suką į dešine link Birštono g. Kolona pirmoje juostoje (iš kurios bus sukama į dešinę) jau formuojasi nuo pilies žiedo, tačiau n gudriuolių varo antra tuštesne juosta tiesiai ir po to prieš pat sankryžą bando lįsti į pirmą juostą. Analogiška situacija, tik su posūkiu į kairę yra judant Karaliaus MIndaugo pr. nuo Birštono gatvės link Aleksoto tilto. Kai pagrindinis srautas iš anksto stoja į antrą kairiausią juostą, bet vel atsiranda daug "gudresnių už kitus" lekiančių pirma juosta ir lendančių prieš pat posūkį.
Manau, jei nebūtų tu "lindėjų" tos labiau apkrautos kryptys jūdėtų nestabdant ir būtų smarkiai mažesnės, o gal išvis išnyktų. Nes dabar "gyvatėles efektas" veikia nesustojamai.
Paskutinis taisė taspac; 2024.06.04, 10:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Keistas tu žmogus, tau pasakai argumentus kodėl geriau tas ar anas, tu vistiek apie savo neišmanymą arba vartymąsi iš gaidžio....
Kas rašė, kad važiuoti draudžiama pirma juosta, kalbame apie situaciją kai automobiliai jau juda dvejomis juostomis ir tokia situacija yra jau virš kilometro, tai vienas vairuotojas jau gal ten važinėja kasdien ir jis žino kad bus susiaurėjimas, todėl jau rikiuojasi į pirmą juosta.
Jeigu visi naudotųsi užtrauktuku tai ir stabdymo nebūtų ir eismas judėtų vienodu greičiu, nes visi iki vieno žinotų kurioje vietoje reikia įleisti. O dabar pristabdymai vyksta keliose vietose.
Paprastame kelio susiaurėjime? Tai taip pat elgiesi ir greitėjimo juostose? Iškart šaunu į kelią? Neišnaudoji juostos pasiekti reikiamo greičio? Ai nu ne, nes pirma juosta ir važiuoja toks pats kai tu ir jis tikrai nepasitraukė, ar nepristabdys, kad įleistų...
Tokie kaip tu vairuotojai rėkia, kad reikia kuo platesnių gatvių, o kai tik gauna kliūtį tada užtenka jau vienos juostos, kam naudoti kitas?
Užtrauktukas šiaip yra eismo jau susidariusios komplikuotos situacijos sprendimas ir eismo kultūros išraiška. Laiku persirikiuojant tokios problemos minimizuojasi.
Šilagalys, Panevėžio apskr. – „Google“ žemėlapiai Kaip elgiesi greitėjimo juostoje? Būtinai visada minsi iki galo ir kaip Dievas duos, ar esant pakankamam tarpui jau anksčiau rikiuosiesi? Ar dar reikiamo greičio būni nepasiekęs? Kaip aš elgiuosi savo juostoje? VISAIP, pagal situacija. Kartais spusteliu, jei esu šiek tiek priekyje ar susilyginame šonais, kitais atvejais prilėtinu. Čia problema kažkur?
Gal galima "mano rėkimą" apie platesnes gatves paviešinti? Matau irgi keistas žmogus, kuris oponuojančiam tam tikru konkrečiu klausimu, "užkabina" visai nesusijusias replikas, teiginius.
Comment
-
Na pasigooglinkite kokie manevrai didina kamščius? Tai yra bereikalingi persirikiavimai. Tad užtrauktuko atveju yra tik vienas taškas kur automobiliai persirikiuoja. Kitais atvejais jų yra daugiau.
Patys rašote, kad kurie žino tie persirikiuoja iš anksto, o jei aš esu svečias kelyje, ar tokių yra 30proc. Tai ką jiems daryti, apsisukti, sustoti, laukti kol visi pravažiuos? Tokių situacijų visada bus, jų NIEKAIP neišvengsi. Vadovautųsi užtrauktuku būtų nesvarbu, ar tu čia kasdien važiuoji ar pirmą kartą.
Jeigu veiktų užtrauktukas tai būtų tas pats, eismas nesustotų kas antra mašina sklandžiai įsilietų į eismą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąNa pasigooglinkite kokie manevrai didina kamščius? Tai yra bereikalingi persirikiavimai. Tad užtrauktuko atveju yra tik vienas taškas kur automobiliai persirikiuoja. Kitais atvejais jų yra daugiau.
Patys rašote, kad kurie žino tie persirikiuoja iš anksto, o jei aš esu svečias kelyje, ar tokių yra 30proc. Tai ką jiems daryti, apsisukti, sustoti, laukti kol visi pravažiuos? Tokių situacijų visada bus, jų NIEKAIP neišvengsi. Vadovautųsi užtrauktuku būtų nesvarbu, ar tu čia kasdien važiuoji ar pirmą kartą.
Jeigu veiktų užtrauktukas tai būtų tas pats, eismas nesustotų kas antra mašina sklandžiai įsilietų į eismą.
Dėl svečių, pirma pats supranti, kad įprastą darbo dieną, nevykstant mieste kažkokiem didesniem renginiam, svečių mieste tikrai nebus 30%, max vienas kitas, kas didesnio efekto nesudarytų. tad dominuoja vietiniai, puikiai eismą žinantys "gudruoliai" norintys kitų sąskaita pravažiuoti greičiau. Na, o jei esi svečias ir nepavyko pataikyti į teisingą eismo juostą, važiuoji ją toliau ir ieškai apylankos, manau svečiai važinėja su navigacijomis ir jos puikiai ir saugiai automatiškai išvestų. Jei aš, net būdamas vietinis vairuotojas, žinantis eismą ir supratęs savo klaidą, tokiais atvejais darau lanką, tai gal ir svečiui labai "onoras" nenukristų? Bet tie 1-2 svečiai per valandą net lįsdami į srautą didelės problemos nesudarytų, nes jei vietiniai rikiuotųsi tvarkingai, ko gero tos kolonos/srauto net nebūtų ir nebūtų reikalo niekur bandyti "Įlįsti".
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
nulėkus į priekį, įrėmus snapą į juostos uždarymo ženklą laukti kol kas įleis?
-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąsavų teorijų besilaikantiems ir "aš gi geriau žinau", "man atrodo" :
<...>
kažkaip sako, kad iki 40% sumažėja kamščiai... na bet čia tikriausiai sąmokslininkai, plokščiažemininkai
Na blin dabar tikiu užversite nuorodomis iš interneto kur teigia priešingai, laukiu
Mano pavyzdžiai yra kitokie, apie juostas ir juose besiskiriančius srautus prieš sankryžas, dažniausiai mieste. Manau jau išsamiai juos paaiškinau praeituose postuose.
- 1 patinka
Comment
Comment