Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    Šį kartą remontuojame kelio ruože įvažiavimas ir susidūrimas su žvyro krūva pareikalavo žmogaus gyvybės...neapsaugoti jokiomis priemonėmis darbų vietos ir teigti,kad kalti tik vairuotojai, būtų keista...

    https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=95426959
    Nissan Qashqai“ vairuotojas (gim. 1972 m.) būdamas blaivus, nepasirinko saugaus greičio ir taip pat nuvažiavo į supiltą žvyro krūvą

    Tyrimas dar nebaigtas, o avarijos priežastis jau aiški ir standartinė - nepasirinktas saugus greitis. Policija, jūs šaunuoliai, kad fizikos žinių reikalaujančius faktus kremtat kaip lazdyno riešutus!

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      45 A9 – „Google“ žemėlapiai arba Panevėžyje nebaudžia už šias linijas arba visi jau be teisių, nes jau baigia nutrinti
      Taigi jau ne kartą sakiau, lietuvoje veši nebaudžiamumas.
      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      tai reiškia esi:

      1. egoistas
      2. sistemos vergas.

      panašią situaciją kaip tik vakar mačiau: JAV rusė lesbietė fūros vairuotoja kirto ištisinę, nes nenorėjo stabdyti eismo ir sulaukusi tarpo persirikiavo tik prieš pat šviesoforą, kur jau buvo ištisinė. Gavo baudą. Apskundė bausmę teismui. Teisėjas suprato kad pažeidimas pavojaus niekam nesukėlė ir buvo padarytas iš gerų paskatų. Bausmė buvo panaikinta.
      Moralas: yra "šventa ištisinė" ir yra sveikas protas. Yra vergai ir yra laisvi žmonės.
      Tik primenu, kad JAV pagal saugumą kelyje yra prastesnė nei Rusija.

      Comment


        Ten kažkoks kelio vingis toje vietoje? Jeigu dvi mašinos nuvažiavo nuo kelio ant to pačio vingio, tai gal iš tikrųjų per greit važiavo ir paslydo? Važiavo per greitai slidžiam keliui.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
          Nissan Qashqai“ vairuotojas (gim. 1972 m.) būdamas blaivus, nepasirinko saugaus greičio ir taip pat nuvažiavo į supiltą žvyro krūvą

          Tyrimas dar nebaigtas, o avarijos priežastis jau aiški ir standartinė - nepasirinktas saugus greitis. Policija, jūs šaunuoliai, kad fizikos žinių reikalaujančius faktus kremtat kaip lazdyno riešutus!
          Nebūtina visais atvejais laukti kažkokio tyrimo pabaigos, kad nustatytum akivaizdų dalyką. Pvz. gal iš įvykio deklaracijos, pasirašytos vairuotojo aišku, kad kažkokių pašalinių veiksnių nebuvo, tai kas dar gali būti kaltas dėl nesuvaldyto automobilio? Smėlio krūva?

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
            Ten kažkoks kelio vingis toje vietoje? Jeigu dvi mašinos nuvažiavo nuo kelio ant to pačio vingio, tai gal iš tikrųjų per greit važiavo ir paslydo? Važiavo per greitai slidžiam keliui.
            Ten kelio darbuose pervažiavimas į kitą būsimos autostrados pusę. Smėlio krūva, kad nenuskristų tiesiai į statybas.

            Comment


              Kai kurie matyt ižmiršo vairavimo kursą, kad prieš posūkį galima stabdį paspausti.

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                Nebūtina visais atvejais laukti kažkokio tyrimo pabaigos, kad nustatytum akivaizdų dalyką. Pvz. gal iš įvykio deklaracijos, pasirašytos vairuotojo aišku, kad kažkokių pašalinių veiksnių nebuvo, tai kas dar gali būti kaltas dėl nesuvaldyto automobilio? Smėlio krūva?
                Jei smėlio krūva supilta ir ji tinkamai pažymėta, tada OK. Jei tinkamai nepažymėta - tada tai yra yra kliūtis kelyje.

                Comment


                  Žvyro krūva nepasirinko saugaus greičio ir nespėjo pasitraukti iš trajektorijos automobiliui.

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                    Žvyro krūva nepasirinko saugaus greičio ir nespėjo pasitraukti iš trajektorijos automobiliui.
                    Vakar puikiai žinomoj sankryžoj prie Kauno (A5/Kalvarijos g.) susikalė 3 mašinos. LAKD atsakymas: nepaisant to, kad mes esam lochai ir 3 metus nesugebam ten įrengti greitėjimo/lėtėjimo juostų, vairuotojai turi laikytis taisyklių, ir važiuoti saugiai. Viskas teisinga? 100% taip. Kam nuo to geriau? Tie žmonės kurie papuolė į įvykį toliau kaip niekur dirba, kuria vidaus produktą. Ar vis tik laksto, aiškinasi kaip susiremontuoti mašinas, blogesniu atveju gydosi sužeidimus (tam valstybė naudoja biudžeto pinigus).

                    O priežastis ta pati: kažkas nepasirinko saugaus greičio.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Kai kurie matyt ižmiršo vairavimo kursą, kad prieš posūkį galima stabdį paspausti.
                      Normaliu atveju būna toks žymėjimas, kad iš tolo matai posūkį ir nepamiršti paspaust stabdį net jei esi išsiblaškęs pienius. Bet durnių gelbėjimasis pačių durnių reikalas pagal LAKD.

                      Comment


                        Gi nuotrauką įkelta. Matos stulpeliai su mirksiukais kurie nukreipią į šoną, matos ir kurie nutrenkti. Abu tiesiog nežiurėjo kur važiuoja ir tiek.

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          Nebūtina visais atvejais laukti kažkokio tyrimo pabaigos, kad nustatytum akivaizdų dalyką. Pvz. gal iš įvykio deklaracijos, pasirašytos vairuotojo aišku, kad kažkokių pašalinių veiksnių nebuvo, tai kas dar gali būti kaltas dėl nesuvaldyto automobilio? Smėlio krūva?
                          Čia nieko akivaizdaus nėra. Ir greitis čia visiškai nesusijęs, nes automobiliai ne kokiame posūkyje nuvažiavo nuo kelio (neišsuko), o tiesiog ten, kur reikia persirikiuoti į kitą kelio pusę - nuvažiavo tiesiai. Akivaizdu, kad net nebuvo bandoma išsukti, nes susukus vairą automobilis tiesiai nebevažiuoja. Vadinasi kaltas visiškai ne greitis ir lieka du variantai: dėl kažkokių priežasčių vairuotojai nepamatė kliūties (užmigo, nežiūrėjo į kelią, nebuvo tinkamai pažymėta ar pan.), arba įvyko koks techninis gedimas, kuris nebeleido valdyti automobilio.
                          Tačiau kaip visada, pas mus formaliai įrašoma "nepasirinko saugaus greičio" ir tada pagal lenteles sprendžiama jog visas bėda išspręs daugiau greičio matuoklių.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            Žvyro krūva nepasirinko saugaus greičio ir nespėjo pasitraukti iš trajektorijos automobiliui.
                            Jeigu už vairo užsiimama pašaliniais veiksmais, laiku nespaudžiama stabdžio ir nepasukama vairo, tai į tokią krūvą galima įvažiuoti ir ant 90km/h ir ant 50 ir ant 20... Pagal logiką, jei posūkyje nesuksi vairo, tai saugus greitis yra lygus 0km/h. Praktiškai "nepasirinko saugaus greičio" galima teigti tik jei posūkyje skersas išslydo. Kitais atvejais priežastis yra konkretūs vairuotojo veiksmai arba barankos nepasuko, kai reikėjo, arba laiku nestabdė, arba žioplinėjo.

                            Comment


                              Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
                              Gi nuotrauką įkelta. Matos stulpeliai su mirksiukais kurie nukreipią į šoną, matos ir kurie nutrenkti. Abu tiesiog nežiurėjo kur važiuoja ir tiek.
                              Prieš kokį mėnesį ten važiavau tai mirksinčių ženkliukų jūroje galėjo susidaryt vaizdas, kad reikia važiuoti tarp jų. Viena didelė nukreipianti rodyklė būtų aiškiau.

                              Antram išvis galėjo pasirodyti, kad reikia važiuot paskui jau stovintį jei kaip įprasta neįsijungė iškart avarinių ir liko su paprastom šviesom.

                              Comment


                                Dieve, dieve, kiek čia eSpertų... Duotų jiems kas žymėti ir kurti KET tai būtų tvarka ir keliai lygūs kaip stygos ir nx tos taisyklės apskritai gi jas gali kiekvienas interpretuoti kaip nori, nepamačiau kliūties (vienas iš keliolikos tūkstančių ) reiškiasi kažkas kaltas kitas bet tik ne aš ...

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                  Dieve, dieve, kiek čia eSpertų... Duotų jiems kas žymėti ir kurti KET tai būtų tvarka ir keliai lygūs kaip stygos ir nx tos taisyklės apskritai gi jas gali kiekvienas interpretuoti kaip nori, nepamačiau kliūties (vienas iš keliolikos tūkstančių ) reiškiasi kažkas kaltas kitas bet tik ne aš ...
                                  Turi būti pažymėta taip, kad nesvarbu kiek viršytum - visvien nepavyktų nepastebėti.
                                  Tiesa čia galėjo būti ir atstumo nesilaikymas. Mėgstama važiuoti prilipus prie subinės ir nebematyti kelio, o po to uždanga staiga dingsta šonan
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.22, 04:49.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                    Dieve, dieve, kiek čia eSpertų... Duotų jiems kas žymėti ir kurti KET tai būtų tvarka ir keliai lygūs kaip stygos ir nx tos taisyklės apskritai gi jas gali kiekvienas interpretuoti kaip nori, nepamačiau kliūties (vienas iš keliolikos tūkstančių ) reiškiasi kažkas kaltas kitas bet tik ne aš ...
                                    Laba diena. Tai vadinama wishfull thinking. LAKD paskutiniu metu labai jį pamėgo. Jei darai kažkokias saugumo sistemas (ar tai kelio elementus, lėktuvo sistemą, priešgaisrinę signalizaciją), turi galvoti apie labiausiai atsilupusį tos sistemos vartotoją (kelių atveju - vairuotoją/pėstįjį).

                                    LAKD dažnu atveju (nebūtinai šiuo konkrečiu), padaro taip, kaip pigiau, arba kaip atrodo tam rašiusiam taisykles, ir tikisi, kad taip ir įvyks.

                                    Taip mąstant, A1 galima vietoj tiltų pristatyti 1 lygio lygiaverčių sankryžų, ir pasakyti, kad KET labai aiškiai apibrėžta, kad per tokias sankryžas reikia važiuoti vadovaujantis dešinės rankos taisykle.

                                    pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      Vakar puikiai žinomoj sankryžoj prie Kauno (A5/Kalvarijos g.) susikalė 3 mašinos. LAKD atsakymas: nepaisant to, kad mes esam lochai ir 3 metus nesugebam ten įrengti greitėjimo/lėtėjimo juostų, vairuotojai turi laikytis taisyklių, ir važiuoti saugiai. Viskas teisinga? 100% taip.
                                      Skaitau kad reikia panaikinti visas greitėjimo/lėtėjimo juostas. Susitaupys marios aksfalto ir jo priežiūros išlaidų, o vairuotojams niekas nenudžius, kad reiks palaukti minutę - kitą. /s

                                      -

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
                                        O siaube, negi vietoje tvarios žvyro krūvos?

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                          pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
                                          Įrodymui, kad Skardinavijos vairuotojai tokie patys atsilupėliai?
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X