Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tiesiog kosminės baudos dažna praktika, kad susimi laiku tai bauda per pusę, tai mieste važiuojant 80, bauda max 45€ tokiu greičiu važinėjant mieste, tikriausiai daugiau kuro akcizo susimoki, nei gali gauti baudą
    Skaitau ir galvojo ar nesuklydo 10-20 DIENŲ? ne mėnesių? kai antrą kartą mieste pagavus važiuojant dvigubai greičiau nei leidžiama?
    Tikrai, kad einam teisingu keliu

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Žinoma klystantis. Tiesiog iš to galima daryti išvadą, kad tie, kurie vis gavinėja baudas ir dėl to labai pyksta, klysta ne dėl atsitiktinių žmogiškųjų faktorių ar neapsižiūrėjimo, bet dėl piktybiškumo ir tyčinio elgesio. Kitaip sunku paaiškinti, kaip panašų vairavimo stažą (metais ir km) turintys žmonės, gyvenantys tame pačiame mieste ir važinėjantys panašiais maršrutais, vienu atveju sugeba negauti nei vienos baudos per metus, o kitas per tą patį laiką gauna 5. Yra common sense (žinau žinau, tau šitas konceptas nesuvokiamas), kurio laikantis įmanoma saugiai ir efektyviai vairuoti negaunant baudų.
      Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Visos KET baudos turėtų būti pakeltos 10 kartų, o 10km/h tolerancija sumažinta iki 5 km/h.
        Tolernacija turėtų būti procentali, o ne absoliuti. 5 km/h viršijimas nuo 130km/h ir nuo 20km/h labai didelis skirtumas. Galėtų būti kokį 10%.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Aš tai tik pasidalinsiu savo patirtimi: gyvenu užsienyje ir grįžęs į Lietuvą, tiesą sakant, kartais nejaukiai jaučiuosi vairuodamas. Ypač lenkimo metu autostradose, kai iš galo pastoviai atskrenda koks automarozas pakeliui į pajūrį, o aš važiuoju ant autopiloto užsimetęs kokius 135 (kas realybėje yra 130, maksimalus greitis.) Nejaukumo prideda ir tai, kad lietuviškos autostrados, o ypač atkarpa Kaunas-Klaipėda, yra tragiškos kokybės, neįsivaizduoju kaip kyla noras ten skraidyti neadekvačiais greičiais. Laikau save neblogu vairuotoju.

          Ypač marozinimą pajutau Kuršių nerijoje, atkarpoje nuo kelto iki Juodkrantės. Tamsu, laksto gyvūnai, kelio kokybė kaip po karo, bet vis tiek reikia lenkti per ištisines.
          Paskutinis taisė eigh; 2024.02.07, 14:46.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.
            Va toks mąstymas yra kelių gaidelių:

            ...Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį...ir toliau skraidau... - tai neskraidyk, nepalaikyk įplaukų į biudžetą. PS.: patikslink kur dėti kablelį, prieš ar po "netyčia"?
            Baudos mieste turi būti didesnės nei užmiestį.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              Aš tai tik pasidalinsiu savo patirtimi: gyvenu užsienyje ir grįžęs į Lietuvą, tiesą sakant, kartais nejaukiai jaučiuosi vairuodamas. Ypač lenkimo metu autostradose, kai iš galo pastoviai atskrenda koks automarozas pakeliui į pajūrį, o aš važiuoju ant autopiloto užsimetęs kokius 135 (kas realybėje yra 130, maksimalus greitis.) Nejaukumo prideda ir tai, kad lietuviškos autostrados, o ypač atkarpa Kaunas-Klaipėda, yra tragiškos kokybės, neįsivaizduoju kaip kyla noras ten skraidyti neadekvačiais greičiais. Laikau save neblogu vairuotoju.

              Ypač marozinimą pajutau Kuršių nerijoje, atkarpoje nuo kelto iki Juodkrantės. Tamsu, laksto gyvūnai, kelio kokybė kaip po karo, bet vis tiek reikia lenkti per ištisines.
              Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
                Man atrodo kaip tik atvirkščiai, gali savęs niekur neriboti.
                Kažkada Savanorių iš pirmos į ketvirtą juostą prieš nosį praskrido pirmą kartą mano matytas norvegiškas X7. Teko stabdyti, kad neužkabinčiau. Labai supykau, išsiunčiau į epoliciją video iš registratoriaus, bet jie tokiose manevruose nieko blogo nepamatė, ar gal patingėjo aiškintis su ne ES mašina

                Comment


                  Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

                  Man atrodo kaip tik atvirkščiai, gali savęs niekur neriboti.
                  Kažkada Savanorių iš pirmos į ketvirtą juostą prieš nosį praskrido pirmą kartą mano matytas norvegiškas X7. Teko stabdyti, kad neužkabinčiau. Labai supykau, išsiunčiau į epoliciją video iš registratoriaus, bet jie tokiose manevruose nieko blogo nepamatė, ar gal patingėjo aiškintis su ne ES mašina
                  Man kartais tokiems kyla noras nepagailėt savo bamperio Bet kita vertus daug laiko gaišt ir dar aiškintis su ne pačiom maloniausiom personom.

                  Comment


                    Atlekiantys gaideliai dar ir mano kad visi jiems trauktis turi. Pradeda mirksėti ir pypsėti. Bet jiems tas nepadeda. Jeigu mirksi, mane akina, todėl aš renkuosi saugesnį - t.y. mažesnį greitį. Dažniausiai tokį, kokiu važiuoja auto pirmoje juostoje. Tas gaideliams labai nepatinka.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
                      Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.

                      Comment


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                        Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
                        Tai čia ir yra diskusijos raktas - jeigu taip lakstytų užsienyje, grėstų didelė bauda, ypač šiaurės šalyse. O Lietuvoje vieša paslaptis, kad radarai fiksuoja tik didelius greičio viršijimo atvejus, o baudos nedidelės.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.
                          2nd? Gal labiau 3rd-4th

                          Comment


                            Kažkas naujo.

                            Naujamiestyje policija nubaudė pėstįjį, kuris pasimaišė dviratininkei
                            https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...dviratininkei/
                            Vilniaus policijos pareigūnai nubaudė pėsčiąjį, kuris penktadienį Vilniaus centre žengė į dviračių taką ir taip sutrukdė pro šalį važiavusiai dviratininkei, kuri griuvo. Medikų pagalbos niekam neprireikė.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Nu va, prasideda. Kadangi šiemet kaip niekad daug remontų, laukia tęsinio.

                              Autostradoje Kaunas–Vilnius (Vilniaus kryptimi) tarp Žiežmarių ir Bačkonių didžiulės spūstys, nes lengvasis automobilis rėžėsi į kelininkų transporto priemonę
                              https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ustis-n1328102

                              Comment


                                Kelias į kačerginę. Naujas nuliovas dviračių takas šalia. Idealus, danga geresnė nei asfaltas ant kelio. Mina du "sportininkai". Taip, keliu, už savęs laikydami koloną mašinų. Nu kas per dalabajobai?
                                *censored*

                                Comment


                                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                                  Naujas nuliovas
                                  Tiesiog nuliovas.

                                  Pažiūrėkim objektyviai: patyrei turtinę ir / ar neturtine žalas? Jau labai labai ilgai negalėjai apvažiuot, kad kažkas reikšmingo įvyko? Pavėlavai į gimdymą ar pan.? Priežasčių gali būti adekvačių, kaip kažkada policija baudė dviratininką aplinkkelyje Vilniuje, nors atvažiavęs jis net negalėjo patekti į dviračių taką dėl aukštų automobilinių atitvarų. Gali atkarpa būti trumpa. Gali posūkiuose kauptis smėlis nuo mašinų važiuojamosios dalies, jei nėra vejos ar borto, tada pavojinga paslysti. Gali būti siaurokas takas. Gali būti daugiau pėsčiųjų, kaip kartais būna ties Trakais, kai neįmanoma pravažiuot. Net esant keliems pėstiesiems nesigaus kokybiška treniruotė, kai turi be perstojo minti didele jėga pvz. 15 min. intervale. Gali ties skersai prisijungiančiais keliais takas specialiai būti iškreivintas numušant greitį, tai tektų nuolat stabdyt, o ne sportuot. Senuose takuose būna iš vis tik žemės be asfalto "asfaltuotame take". Gali būti ties autobusų stotele tiesiog pavojingi stulpai, šiukšledežės ir suolai, tai kam tokiu taku naudotis? Kaline iškart po statybų suolas su šiukšline stovėjo per patį vidurį, o pats takas dar vingiuoja dėl VT įvažos. Dažniausiai net nauji takai skirti tik batono važiuot iki parduotuvės, o ne saugiai 100 km+ pramint mušant dideliam pulsui.

                                  Gali būti tiesiog nusispjaut. Tai ką, ar tikrai taip stipriai gyvenimą tau trukdo gyvent? Mylėk žmones, jei nori būti mylimas arba nekreipk dėmesio, jei nenori nervuotis.

                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Gera tryda, tik nėščią bobutę ant nuvažiavimo į dvirtakį pamiršai . Arba pagal geriausias tradicijas - ji pati kalta dėl išprevartavimo nes sijoną trumpą užsidėjo. Vat kai toks bandymas pateisint ir pakantumas durniam labai padeda jiem bujot. Ir ne, JOKIOS objektyvios priežąsties važiuot apkrautu keliu stabdant eismą nebuvo, Tiesiog banalus durnumas ir tiek.
                                    *censored*

                                    Comment


                                      Tu iš tų, kuriem kiekvienas greitesnis kelyje yra psichas, o kiekvienas lėtesnis – lopas? Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys. Apkrautu keliu mint nėra maloniausias dalykas pasaulyje.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys.
                                        Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...



                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                                          Tu iš tų, kuriem kiekvienas greitesnis kelyje yra psichas, o kiekvienas lėtesnis – lopas? Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys. Apkrautu keliu mint nėra maloniausias dalykas pasaulyje.
                                          ja ja, "because reasons". durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų. Minu dviratį ir daug, ir kažkaip sugebu ir nuvažiuot kur reik, ir pakankamai didelia kruiziniais greičiais ir neužpisinėju kitų. Bet vat skustom kojytėm sportinkai kažkodėl visad pasirenka tokį būdą, kai paskui juos važiuojantyskeikia visiais įmanomais keiksmažodžiais.
                                          *censored*

                                          Comment

                                          Working...
                                          X