Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.
- 5 patinka
Comment
-
Vien administravimas baudos kainuoja 8 eur, tai baudas reikia didinti būtinai:
„Minimali bauda, kuri gali būti skiriama 6 eurai, administravimas – ne mažiau 8 eurų“ – tvirtina vidaus reikalų viceministras Vitalijus Dmitrijevas.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 7 patinka
Comment
-
Kontrolės priemonės (radarai, trikojai, vidutinio greičio matuokliai) puikiai veikia, bet kombinacijoje su labai mažomis baudomis nuvertina jų atliktą darbą ir prevenciją viršyti greitį sekantį kartą.
Pvz viršijau 28km/h mieste, gavau 15 eur. Galvojau bajeris, bet rimtai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 8 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKontrolės priemonės (radarai, trikojai, vidutinio greičio matuokliai) puikiai veikia, bet kombinacijoje su labai mažomis baudomis nuvertina jų atliktą darbą ir prevenciją viršyti greitį sekantį kartą.
Pvz viršijau 28km/h mieste, gavau 15 eur. Galvojau bajeris, bet rimtai.
Comment
-
Šiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąVien administravimas baudos kainuoja 8 eur, tai baudas reikia didinti būtinai:
Kad iki 10km/h yra neskiriama bauda net mieste, tai tikrai yra absurdas. Reikia bent 30 eur, kad būtų.
https://www.google.lt/maps/@54.21812...8192?entry=ttu
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
KET nėra apibrėžimo miestas, ne miestas, yra gyvenvietė. Bet čia aišku ar tikrai gyvenvietės pradžioje jau reikėtų staigiai sumažinti greitį iki 50 km/h diskutuotinas objektas. Ir neskaitant gyvenamosios zonos spėkit kiek čia, mieste, pravažiuoja neviršindami iki 10 km/h:
https://www.google.lt/maps/@54.21812...8192?entry=ttu
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
Jo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.
Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką. Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kada institucijos užsiims normaliai visokiais M5 SUKA veikėjais. Gal problemos pradės spręstis tuomet, kai bus baudžiama ir už eismo trikdymą, kas ir yra draudžiama pagal KET. Bet čia tik šiaip pamąstymai, negi imsi ir spręsi tikras problemas.
Bet kam dirbti, jeigu galima pinigus į biudžetą rinkti su vienu trikoju, nežymėta Kia ir dviem sėdėtojais tarp jos. Ofisinį planktoną lengviau nubausti, nei oficialiai nieko neturintį kelių recidyvistą. Ane, baudėjai?
Ai, dar pamiršau dviratininkus, pėsčiuosius ir paspirtukininkus. Gali prieš mašinas šokt, šonus braukyt, eiti ne vietoje, kelti avarines situacijas. Šitie gi nebaudžiami, nes dokumentą nešiotis neprivaloma, o tapatybės nustaymas vėl negerai - darbas, užtrunkantis laiko. Negi dirbsi. Tai va, jau geriau Sigutį apmokestinti, nes ant jo lizinginio Golfo yra numeriai ir bauda automatiškai sukuriama. Tobulas "ginti, saugoti, padėti"
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.
Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką. Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kada institucijos užsiims normaliai visokiais M5 SUKA veikėjais. Gal problemos pradės spręstis tuomet, kai bus baudžiama ir už eismo trikdymą, kas ir yra draudžiama pagal KET. Bet čia tik šiaip pamąstymai, negi imsi ir spręsi tikras problemas.
Bet kam dirbti, jeigu galima pinigus į biudžetą rinkti su vienu trikoju, nežymėta Kia ir dviem sėdėtojais tarp jos. Ofisinį planktoną lengviau nubausti, nei oficialiai nieko neturintį kelių recidyvistą. Ane, baudėjai?
Ai, dar pamiršau dviratininkus, pėsčiuosius ir paspirtukininkus. Gali prieš mašinas šokt, šonus braukyt, eiti ne vietoje, kelti avarines situacijas. Šitie gi nebaudžiami, nes dokumentą nešiotis neprivaloma, o tapatybės nustaymas vėl negerai - darbas, užtrunkantis laiko. Negi dirbsi. Tai va, jau geriau Sigutį apmokestinti, nes ant jo lizinginio Golfo yra numeriai ir bauda automatiškai sukuriama. Tobulas "ginti, saugoti, padėti"
- 15 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą. Taip pat įdomu, kodėl uždėtas 60 km/h apribojimas Žirnių g. – Minsko pl. tunelyje. Iki jo ir už jo – 80 kmh, o jame – 60, nors tas tunelis kaip ir saugiausia dalis – apšviestas, priešingos krypties eismas atskirtas, nėra jokių pėsčiųjų ir dviratininkų, nes jie išvis ten negali patekti. Tai spėkit, ar dažnas ten laikosi to apribojimo, net ir įskaitant 10 km/h viršijimą.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.02.06, 05:57.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Per savo 20+ metų vairavimo stažo ir kelių šimtų tūkstančių km tiek Lietuvoje, tiek kitur Europoje, esu gavęs 0.00 Eur baudų. Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių. Apie kokį baudimą tu čia kalbi? Jei vairuoji kaip normalus žmogus, o ne beždžionė, tai niekas tavęs nei baus, nei apskritai rūpės tokie dalykai. O jeigu jau nuolat baudžia, tai problema matyt ne sistemoje, o tokio vairuotojo makaulėje.
Nulis baudų? Jeigu nepagautas, nereiškia, kad neklystantis. Jeigu neklystantis, tai gali pasakas sekti ir toliau - tokių žmonių nėra
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nulis baudų? Jeigu nepagautas, nereiškia, kad neklystantis. Jeigu neklystantis, tai gali pasakas sekti ir toliau - tokių žmonių nėraPaskutinis taisė John; 2024.02.06, 12:20.
- 9 patinka
Comment
-
Vairuotojams – nauji pakeitimai: didesnės baudos už greitį ir būtinas teisių atėmimas 10–20 dienų
Registruotose pataisose siūloma nustatyti didesnes baudas už greičio viršijimą iki 20 km/val. (nuo 30 iki 60 eurų vietoje dabartinės baudos nuo 12 iki 30 eurų) ir už greičio viršijimą iki 30 km/val. (nuo 60 iki 120 eurų vietoje dabartinės baudos nuo 30 iki 90 eurų) dydžius.
Kartu siūloma nustatyti, kad už greičio viršijimą iki 40 km/val., kai jau buvo paskirta nuobauda už greičio viršijimą iki 40 km/val., iki 50 km/val. arba virš 50 km/val., būtų privaloma atimti teisę vairuoti nuo 10 iki 20 dienų.
Už greičio viršijimą iki 50 km/val., kai jau buvo paskirta nuobauda už greičio viršijimą iki 40 km/val., iki 50 km/val. arba virš 50 km/val., siūloma, kad būtų privaloma skirti teisės vairuoti atėmimą nuo 20 dienų iki vieno mėnesio.
Sukčiaujantiems – irgi baudos
Be kita ko, ANK siūloma papildyti papildomu straipsniu, nustatančiu, kad už techninių priemonių naudojimą vairavimo egzaminų metu siekiant apgaulės būdu įgyti ar susigrąžinti teisę vairuoti transporto priemones, arba pagalbą neteisėtu būdu išlaikyti tokius egzaminus būtų skiriama bauda nuo 500 iki 800 eurų bei konfiskuojamos techninės priemonės.
- 5 patinka
Comment
Comment