Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Arba neduot teisių, arba daryt atitinkamą infrastruktūrą.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Infrastruktūra šiuo atveju buvo tinkama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Infrastruktūra šiuo atveju buvo tinkama.
Biurokratinis atitikimas visiems teisės aktams ir realus pasaulis yra du atskiri dalykai. Teoriškai ir sveikatos apsauga ar švietimas visai normaliai laikosi.
- 1 patinka
Comment
-
Sunkvežimis atsitrenkė į stovintį kelininkų automobilį.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95476171
tai kaip čia šitaip?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąSunkvežimis atsitrenkė į stovintį kelininkų automobilį.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95476171
tai kaip čia šitaip?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Verdiktas "nuo sofos"?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimąKokie standartai,tokios ir pasekmės. Be galimybės papildyti mokantis iš klaidų,kurios dažnai krauju dvelkia...Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.29, 17:20.
Comment
-
Nekokie reikalai su žūvusiųjų skaičiais keliuose. Nors turbūt nieko keisto, turint omeny, kad policija laikosi užmerktų akių politikos prieš bet kokius pažeidimus, o KET pažeidimų kamerų ir stacionarių radarų įrengimo tempas neadekvačiai lėtas, kas leidžia padugnėms siautėti keliuose ir žudyti kitus
Po tragiškos praėjusių metų žūčių statistikos – policijos reakcija: paskelbė apie suplanuotas specialias priemones - LRT
Iš viso pernai keliuose žuvo 160 asmenų – 124 vyrai ir 36 moterys, iš jų: 64 automobilių ir 19 motociklų vairuotojų, 23 keleiviai, 11 dviratininkų ir 33 pėstieji. 34 proc. asmenų žuvo tamsiuoju paros metu.
Dėl neblaivių transporto priemonių vairuotojų kaltės žuvo 10 asmenų (2022 m. – 15), dėl neblaivių ir neturinčių teisės vairuoti asmenų kaltės – 4 (2022 m. – 9).
Daugiausia žuvusiųjų Vilniaus ir Kauno apskrityse – atitinkamai 34 ir 21 žmogus. Labiausiai žuvusiųjų skaičius išaugo Kauno apskrityje – nuo 17 atvejų 2022 m. iki 26 atvejų 2023 m.Tuo tarpu Seime keletas gandonėlių sugalvojo pasirinkti pigių taškų žmonių gyvybių ir sveikatos sąskaita. Manau visai sveika prisiminti šitų urodų pavardes, artėjant rinkimams:Žuvę Sužeisti 2023 160 3 279 2022 122 3 349 2021 147 3 182 2020 176 3 161 2019 186 3 769 2018 173 3 390
2023 Rugsėjo straipsnis:
Seimo nariai užsimojo prieš greičio matuoklius: jie statomi nepadoriose vietose - Delfi verslas
...
Šias įstatymo pataisas inicijavo parlamentarai, konservatoriai Mindaugas Skritulskas, Andrius Kupčinskas, Kazys Starkevičius, Rasa Petrauskienė, liberalas Eugenijus Gentvilas ir „darbiečiai“ Andrius Mazuronis bei Viktoras Fiodorovas.
...
„Trikojį“ pažymėjęs buvęs Kauno meras Kupčinskas atsiprašė - Delfi
Buvęs Kauno meras, Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) partijos narys Andrius Kupčinskas feisbuke pateikė ilgą paaiškinimą ir atsiprašymą, kodėl internete pranešė apie kelyje esančią įrangą, vadinamąjį „trikojį“.Paskutinis taisė John; 2024.01.21, 16:04.
- 13 patinka
Comment
-
Labiausiai trūksta ne kokių kamerų, o elementaraus patruliavimo. Tiek viešai, tiek nežymėtu transportu. Gal per pandemiją atpratau, bet iš vaizdo eismo kultūra labai suprastėjo per paskutinius kelis metus. Daugiau nardančių debilų, daugiau pėsčiųjų lakstančių pvz per Geležiaką arba Savanorių žiedą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLabiausiai trūksta ne kokių kamerų, o elementaraus patruliavimo. Tiek viešai, tiek nežymėtu transportu. Gal per pandemiją atpratau, bet iš vaizdo eismo kultūra labai suprastėjo per paskutinius kelis metus. Daugiau nardančių debilų, daugiau pėsčiųjų lakstančių pvz per Geležiaką arba Savanorių žiedą.
- juokingai mažos baudos ir sankcijos, lyginant su išaugusiomis pajamomis per paskutinius ~10 metų
- Nebaudžiamumas/enforcinimo stoka. Beveik niekur nėra kamerų ar kitokių būdų (kad ir tų pačių policijos aptrulių) tokį elgesį fiksuoti ir už tai bausti, kas reiškia, kad beveik garantuotai už chuliganišką ir pavojingą elgesį kelyje nieko nebus
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia ne "arba, arba" atvejis. Trūksta ir kamerų IR patruliavimo. Ir visiškai sutikčiau dėl eismo kultūros. Tavo visiška norma ignoruoti šviesoforo signalus, kirsti ištisines, lenkti perėjose, užbrūkšniuotuose važiuojamosios dalies plotuose ir t.t. Sunku pasakyti, kodėl tiksliai taip yra, ir turbūt priežasčių yra daugiau, nei viena, bet bent pora priežasčių, imho, būtų šios:
- juokingai mažos baudos ir sankcijos, lyginant su išaugusiomis pajamomis per paskutinius ~10 metų
- Nebaudžiamumas/enforcinimo stoka. Beveik niekur nėra kamerų ar kitokių būdų (kad ir tų pačių policijos aptrulių) tokį elgesį fiksuoti ir už tai bausti, kas reiškia, kad beveik garantuotai už chuliganišką ir pavojingą elgesį kelyje nieko nebus
Eilinis pavyzdys: turbūt visi žino kokios vakar oro sąlygos buvo. Viabaltika netoli magistralės link Kauno nuo Panevėžio. Matomumas 50m, vidutinis visų greitis 60km/h. Žemai skrist galima nebent kaip lėktuve pagal prietaisus. Ir spėk kas ties miškeliu pasitinka. Nepatikėsi... trikojis... Ką ten tikėjosi su juo pagauti, turbūt vėl "tik ekspertams" žinoti. Ar tiesiog bukai, ten kaip pagal grafiką visiems žinomose etatinėse vietose reikėjo atstovėt?
Jei baudos būtų "ale" mažos, tai kodėl jų tik 16proc. surenkama? Sutiksi ne problema 15-30 eur sumokėti. Tai gal tuos 16 proc. ir sumoka visi normalūs vairuotojai. Tai koks tada "kontingentas" slepiasi už tų likusių procentų? Ar čia pusė Lietuvos ant bomžų mašinas užrašę, kad gali jų nemokėti?
Tad bukas baudų ir kamerų didinimas problemos deja neišspręs...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia ne "arba, arba" atvejis. Trūksta ir kamerų IR patruliavimo. Ir visiškai sutikčiau dėl eismo kultūros. Tavo visiška norma ignoruoti šviesoforo signalus, kirsti ištisines, lenkti perėjose, užbrūkšniuotuose važiuojamosios dalies plotuose ir t.t. Sunku pasakyti, kodėl tiksliai taip yra, ir turbūt priežasčių yra daugiau, nei viena, bet bent pora priežasčių, imho, būtų šios:
- juokingai mažos baudos ir sankcijos, lyginant su išaugusiomis pajamomis per paskutinius ~10 metų
- Nebaudžiamumas/enforcinimo stoka. Beveik niekur nėra kamerų ar kitokių būdų (kad ir tų pačių policijos aptrulių) tokį elgesį fiksuoti ir už tai bausti, kas reiškia, kad beveik garantuotai už chuliganišką ir pavojingą elgesį kelyje nieko nebus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPaėmiau Statistikos departamento skaičius iki 2022 metų ir pridėjau iš straipsnių jau žinomus 2023 metų skaičiusŽuvę Sužeisti 2023 160 3 279 2022 122 3 349 2021 147 3 182 2020 176 3 161 2019 186 3 769 2018 173 3 390
Ar jų vis dar gerokai per daug? Taip. Ar Kupčinskas gandonas - taip. Ar prospektus asvalduojantis Benkunskas gandonas - taip. Ar tikros kontrolės per mažai ? Taip.
Bet progresas yra.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Atmetus John emocijas ir kovidinius metus - žuvusiųjų skaičius LT keliuose nuosekliai mažėja.
Ar jų vis dar gerokai per daug? Taip. Ar Kupčinskas gandonas - taip. Ar prospektus asvalduojantis Benkunskas gandonas - taip. Ar tikros kontrolės per mažai ? Taip.
Bet progresas yra.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Taip taip būtent "arba". Arba policijai skiriamos lėšos pareigūnų kiekio keliuose padidinimui, arba toliau imituojam kovą su nebaudžiamumu keliuose. Nei viena kamera dar negaudo ir tikrai negaudys kertančių ištisines, lenkiančių perėjose ir t.t.
Comment
-
Eismo saugumą galima sugadinti ir nieko nepažeidžiant ir tai yra populiaru. Pvz. Viabaltika, važiuoja fūra po fūros, tamsu, sniegas. Iš priekio irgi srautas didelis. Daliai lengvųjų vairuotojų kelia isteriką važiavimas paskui fūrų koloną 80 kmh greičiu. Jie nervuojasi, gaudo momentus kad galėtų aplenkti pirma paskui fūras važiuojančias lengvąsias, o paskui šturmuoti fūrų koloną. Kartais jiems pavyksta, o kartais belieka šypsotis kai matai juos po 20 min. draskymosi vis dar spirgant tarp fūrų.Paskutinis taisė gerietis; 2024.01.22, 08:57.-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąEismo saugumą galima sugadinti ir nieko nepažeidžiant ir tai yra populiaru. Pvz. Viabaltika, važiuoja fūra po fųros, naktis, sniegas. Iš priekio irgi srautas didelis. Daliai lengvųjų vairuotojų kelia isteriką važiavimas paskui fūrų koloną 80 kmh greičiu. Jie nervuojasi, gaudo momentus kad galėtų aplenkti pirma paskui fūras važiuojančias lengvąsias, o paskui šturmuoti fūrų koloną. Kartais jiems pavyksta, o kartais belieka šypsotis kai matai juos po 20 min. draskymosi vis dar spirgant tarp fūrų.
Comment
Comment