Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Dieve, dieve, kiek čia eSpertų... Duotų jiems kas žymėti ir kurti KET tai būtų tvarka ir keliai lygūs kaip stygos ir nx tos taisyklės apskritai gi jas gali kiekvienas interpretuoti kaip nori, nepamačiau kliūties (vienas iš keliolikos tūkstančių ) reiškiasi kažkas kaltas kitas bet tik ne aš ...
    Turi būti pažymėta taip, kad nesvarbu kiek viršytum - visvien nepavyktų nepastebėti.
    Tiesa čia galėjo būti ir atstumo nesilaikymas. Mėgstama važiuoti prilipus prie subinės ir nebematyti kelio, o po to uždanga staiga dingsta šonan
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.22, 05:49.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
      Dieve, dieve, kiek čia eSpertų... Duotų jiems kas žymėti ir kurti KET tai būtų tvarka ir keliai lygūs kaip stygos ir nx tos taisyklės apskritai gi jas gali kiekvienas interpretuoti kaip nori, nepamačiau kliūties (vienas iš keliolikos tūkstančių ) reiškiasi kažkas kaltas kitas bet tik ne aš ...
      Laba diena. Tai vadinama wishfull thinking. LAKD paskutiniu metu labai jį pamėgo. Jei darai kažkokias saugumo sistemas (ar tai kelio elementus, lėktuvo sistemą, priešgaisrinę signalizaciją), turi galvoti apie labiausiai atsilupusį tos sistemos vartotoją (kelių atveju - vairuotoją/pėstįjį).

      LAKD dažnu atveju (nebūtinai šiuo konkrečiu), padaro taip, kaip pigiau, arba kaip atrodo tam rašiusiam taisykles, ir tikisi, kad taip ir įvyks.

      Taip mąstant, A1 galima vietoj tiltų pristatyti 1 lygio lygiaverčių sankryžų, ir pasakyti, kad KET labai aiškiai apibrėžta, kad per tokias sankryžas reikia važiuoti vadovaujantis dešinės rankos taisykle.

      pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
      Attached Files

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Vakar puikiai žinomoj sankryžoj prie Kauno (A5/Kalvarijos g.) susikalė 3 mašinos. LAKD atsakymas: nepaisant to, kad mes esam lochai ir 3 metus nesugebam ten įrengti greitėjimo/lėtėjimo juostų, vairuotojai turi laikytis taisyklių, ir važiuoti saugiai. Viskas teisinga? 100% taip.
        Skaitau kad reikia panaikinti visas greitėjimo/lėtėjimo juostas. Susitaupys marios aksfalto ir jo priežiūros išlaidų, o vairuotojams niekas nenudžius, kad reiks palaukti minutę - kitą. /s

        -

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
          O siaube, negi vietoje tvarios žvyro krūvos?

          -

          Comment


            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
            pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
            Įrodymui, kad Skardinavijos vairuotojai tokie patys atsilupėliai?
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              O siaube, negi vietoje tvarios žvyro krūvos?
              O tai ką kalbėti apie vokiečius, ten iki autobano remonto vietos važiuojant kas tam tikrą atstumą tvariai stovėjo trys tokie automobiliai.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Skaitau kad reikia panaikinti visas greitėjimo/lėtėjimo juostas. Susitaupys marios aksfalto ir jo priežiūros išlaidų, o vairuotojams niekas nenudžius, kad reiks palaukti minutę - kitą. /s
                Lėtėjimo juostas tikrai būtų galima panaikinti, retas lietuvis moka jomis naudotis. Tiek daug iššvaistyto asfalto!
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                  Laba diena...

                  pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
                  Nežinau kam tu čia išskiri skandinavus, bet tokias priemones naudoja visa Europoje, esu matęs panašių ir LT.
                  Kam ta platforma reikalinga?
                  Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
                  Kam reikalinga smėlio krūva tokiose vietose?
                  Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.

                  Vadinasi ir ten ir ten yra tikimybė, kad vairuotojas kuris nesilaiko KET bus pagautas šių priemonių ir išvengs didesnių nemalonumų (nepasirinko saugos greičio, saugaus atstumo, naršė telefone...).
                  Tikrai abejoju, kad tokie sunkvežimiai yra statomi remontuojamuose ruožuose kur darbai vyksta ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius, paprastai apsiejama su smėlio krūvomis, betoniniais atitvėrimais ir mirksinčiais žibintais ant šviesą atspindinčių stulpų ar atitvarų.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Nežinau kam tu čia išskiri skandinavus, bet tokias priemones naudoja visa Europoje, esu matęs panašių ir LT.
                    Kam ta platforma reikalinga?
                    Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
                    Kam reikalinga smėlio krūva tokiose vietose?
                    Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.

                    Vadinasi ir ten ir ten yra tikimybė, kad vairuotojas kuris nesilaiko KET bus pagautas šių priemonių ir išvengs didesnių nemalonumų (nepasirinko saugos greičio, saugaus atstumo, naršė telefone...).
                    Tikrai abejoju, kad tokie sunkvežimiai yra statomi remontuojamuose ruožuose kur darbai vyksta ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius, paprastai apsiejama su smėlio krūvomis, betoniniais atitvėrimais ir mirksinčiais žibintais ant šviesą atspindinčių stulpų ar atitvarų.
                    Bla bla bla. Jei nematai skirtumo, tarp šitos ryškios mašinos ir neaišku kaip pažymėtos smėlio krūvos, tada gal baikim tą diskusiją.

                    p.s. skandinavus išskyriau, nes kažkaip labiau teko jas matyti Švedijoj, Vokietijoj nepasitaikė. Tai nieko nekeičia, mes šnekam apie remonto ruožų žymėjimą.

                    Jei fūros sugeba išvažiuoti į priešpriešį eismą (-os, ne -a), tai beveik garantuotai reiškia problemą žymėjime, o ne fūrose.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Lėtėjimo juostas tikrai būtų galima panaikinti, retas lietuvis moka jomis naudotis. Tiek daug iššvaistyto asfalto!
                      Kad greitėjimo juostomis nemoka naudotis tai sutinku 100%, nes vieni tik įvažiavę į greitėjimo juostą iškart lenda į pirmą juostą "nesusirinkę" pakankamo greičio, kiti važiuoja iki galo greitėjimo juostos ir ten sustoje laukia kol atsiras tarpas įvažiuoti, važiuojantys pirma juosta neįleis greitėjančio, nes gi jis važiuoja pagrindiniu, nors laisva ir antra juosta...

                      Su lėtėjimo juostomis mažai kada matau nesklandumų

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                        Jei fūros sugeba išvažiuoti į priešpriešį eismą (-os, ne -a), tai beveik garantuotai reiškia problemą žymėjime, o ne fūrose.
                        Nebūtinai. Pasitaiko, kad fūristai privažiuoja užtvarą, išlipa, nutempia užtvarą ir važiuoja, kol užklimpsta, nes navigacija rodė važiuoti tiesiai. True story.

                        Comment


                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                          Bla bla bla....
                          tik tiek iš tavęs ir išgirsi

                          Argumentų 0, ta smėlio krūva kiek laiko supilta, tą pačia dieną į ją įvažiavo? Manau ne, tūkstančiai automobilių pro ją pravažiavo, manau ir toliau pravažiuoja. Tos krūvos, ryškūs sunkvežimiai padaryti tam, kad išgaudytų tuos vienetus kurie nesilaiko KET, nepadės nei ryškus sunkvežimis jeigu tu naršai telefone, ar važiuoji paskui didesnį automobilį nesilaikydamas atstumo. Yra ir Lietuvoje atvejų, kai tie patys vienetai įlekia ir į lemputėmis išmargintas priekabas, bet tau jos bus gal per mažai ryškios, nes jei būtų ryškesnės, didesnės ar dar kokios tada jau tikrai neatsitrenktų.

                          ​​​​​​​https://reidasofficial.lt/naujienos/eismo-ivykiai/tragiska-avarija-vievyje-vilkikui-atsitrenkus-i-kelininku-automobili-zuvo-zmogus/

                          https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...totas-n1271364

                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...ka-ir-porsche/

                          https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...zmogu-22003858


                          Aš tau galiu šimtus foto įkelti iš darbų vakarų Europoje kur darbai trunka ilgiau nei parą ir nestovi ten tokie sunkvežimiai, juos dažniausiai naudoja trumpalaikiams remontams.
                          Click image for larger version

Name:	71123248-German-Autobahn-A-7-motorway-maintenance-roadworks-repair-safety-measures-freeway-speed-speed-limit-traffic.jpg
Views:	365
Size:	202,3 kB
ID:	2098637 Click image for larger version

Name:	transport_roadworks_autobahn_germany_road_highway_street_construction-873035.jpg
Views:	346
Size:	166,3 kB
ID:	2098638

                          Argumentas, kad keli fūristai nuvažiavo iš tūkstančių ir ne koks, turint omenį kad ten vairuotojai dažnu atveju ne aukšto IQ, dažni KET pažeidėjai, vairuojantys neišsipagirioję ar nepailsėję.


                          Pabaigiant šitą diskusija, tai taip dažnu atveju žymėjimas yra prastokas (priežastys mano manymu, kad laimi konkursus pateikia mažiausią kainą), bet kad ir koks jis būtų, tau niekas nesuteikia teisės viršyti greičio, važiuoti už/ant geltonų linijų ir t.t. (žurnalistas Žilvinas Pekarskas darė reportažą apie tai)

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                            tai taip dažnu atveju žymėjimas yra prastokas (priežastys mano manymu, kad laimi konkursus pateikia mažiausią kainą),
                            Žymėjimas toks, kokius reikalavimus nustato konkurso rengėjas. Apie tai ir yra ši diskusija.

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Žymėjimas toks, kokius reikalavimus nustato konkurso rengėjas. Apie tai ir yra ši diskusija.
                              o konkurso rengėjas gali nustatyti reikalavimus kuris neatitiktų reglamento?

                              Gali nurodyti, kad prisipirkit "ryškesnių fūrų" su lemputėmis ir pastatykite jas ant remontuojamų ruožų po pusę metų ir daugiau?

                              Padarys super duper žymėjimą ir ką vairuotojai neviršys greičio? Nelips ant linijų? Nenaršys telefonuose? Laikysis atstumo? Neatsitrenks į tą mirgančią fūrą?

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                Kad greitėjimo juostomis nemoka naudotis tai sutinku 100%, nes vieni tik įvažiavę į greitėjimo juostą iškart lenda į pirmą juostą "nesusirinkę" pakankamo greičio, kiti važiuoja iki galo greitėjimo juostos ir ten sustoje laukia kol atsiras tarpas įvažiuoti, važiuojantys pirma juosta neįleis greitėjančio, nes gi jis važiuoja pagrindiniu, nors laisva ir antra juosta...

                                Su lėtėjimo juostomis mažai kada matau nesklandumų
                                Taip, tiesa, būna ir su greitėjimo juostom taip, bet čia jau sudėtingiau, nes reikia, kad ir pirmoj juostoj, ir greitėjimo juostoj važiuojantys suprastų, kaip reikia elgtis. Tai dėl to esu linkęs atleisti. O lėtėjimo juostoj vairuotojas yra vienas. Ir dažniausiai jis daro taip – dar važiuodamas pirmoj juostoj pradeda stabdyti, tada, apžergęs brūkšninę liniją, iš lėto juda dešiniau vis labiau ir labiau stabdydamas, kol galiausiai privažiuoja patį posūkį dešinėn ir suka. Tai tokį chebrantą automagistralėj prisivijęs realiai turi nuo 130 numesti iki 30, nes kitaip nudauši jam kairįjį užpakalinį sparną. Žiauriai tokie nervina, negaliu. Dažnai ir užpypinu tokius, nors iš to naudos jokios, jie patys nesupranta, ką blogai daro.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  o konkurso rengėjas gali nustatyti reikalavimus kuris neatitiktų reglamento?
                                  O kas rengia reglamentus? Ir kas rengia konkursus???

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Taip, tiesa, būna ir su greitėjimo juostom taip, bet čia jau sudėtingiau, nes reikia, kad ir pirmoj juostoj, ir greitėjimo juostoj važiuojantys suprastų, kaip reikia elgtis. Tai dėl to esu linkęs atleisti. O lėtėjimo juostoj vairuotojas yra vienas. Ir dažniausiai jis daro taip – dar važiuodamas pirmoj juostoj pradeda stabdyti, tada, apžergęs brūkšninę liniją, iš lėto juda dešiniau vis labiau ir labiau stabdydamas, kol galiausiai privažiuoja patį posūkį dešinėn ir suka. Tai tokį chebrantą automagistralėj prisivijęs realiai turi nuo 130 numesti iki 30, nes kitaip nudauši jam kairįjį užpakalinį sparną. Žiauriai tokie nervina, negaliu. Dažnai ir užpypinu tokius, nors iš to naudos jokios, jie patys nesupranta, ką blogai daro.
                                    na tavo aprašyto varianto, tikriausiai nei karto neteko patirti, kad autostradoje dėl nusukančio tektų numesti greitį bent iki 70, o čia variantai iki 30 km/h? Na bet jeigu taip teigi, tai tikrai tikriausiai dažni tokie variantai

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Normaliu atveju būna toks žymėjimas, kad iš tolo matai posūkį ir nepamiršti paspaust stabdį net jei esi išsiblaškęs pienius. Bet durnių gelbėjimasis pačių durnių reikalas pagal LAKD.
                                      Tai matyt Lietuvoje yra labau daug kvailesnių nei "išsiblaškęs pienius" nes žymėjimas buvo, ir kiaurai jį važiavo.
                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Turi būti pažymėta taip, kad nesvarbu kiek viršytum - visvien nepavyktų nepastebėti.
                                      Tiesa čia galėjo būti ir atstumo nesilaikymas. Mėgstama važiuoti prilipus prie subinės ir nebematyti kelio, o po to uždanga staiga dingsta šonan
                                      Taip pažymėti neįmanoma. Na nebent ženklai užsimerkusiam į smegenis vaizdą siūsti pradės.
                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      Bla bla bla. Jei nematai skirtumo, tarp šitos ryškios mašinos ir neaišku kaip pažymėtos smėlio krūvos, tada gal baikim tą diskusiją.
                                      Jeigu važiuodamas nematai atšvaitais ir lempomis pažymėtos žvyro kruvos tai teises karpyk ir niekada nesėsk prie vairo. Nesuprantu, kaip galima išvisandyti pateisinti tokius atsilupusius vairuotojus.


                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Tai matyt Lietuvoje yra labau daug kvailesnių nei "išsiblaškęs pienius" nes žymėjimas buvo, ir kiaurai jį važiavo.
                                        Žymėjimas buvo nepakankamas išsiblaškiusiems pieniams. Nepamirškime, kad pas mus vidutinis IQ mažesnis nei 100. Vidutinis.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Žymėjimas buvo nepakankamas išsiblaškiusiems pieniams. Nepamirškime, kad pas mus vidutinis IQ mažesnis nei 100. Vidutinis.
                                          Jeigu atšvaitai ir lempos yra nepakankamas žymėjimas, tai reikėtu tokiam neduoti teisių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X