Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Nežinau kaip pasakyti pačio nenuliūdinant, bet vakarai yra niekuom negeresni nei mes. Ten lygiai taip pat pažeidinėja eismo taisykles, naudoja appsus, kuriuose žymi kameras ir trikojus ir pan. Jei taip nebūtų, nereiktų ten nei radarų, nei kelių policijos.

    O atsakant į paryškintą citatą: visų pirmą reikėtų rašyti vienaskaita "kaip laikomasi taisyklės", nes kontroliuoja beveik išimtinai tik greitį. O greičio režimo laikymasis nėra tolygu eismo taisykllaikymuisi. Jį lengviausia kontroliuoti automatiniu būdu, todėl taip ir daroma. Greitį gali viršyti kiek nori kartų, tol, kol mokėsi baudas (susimokėsi už pravažiavimą), nieko tau nebus. Čia pažeidimų prevencija, ar kažkoks iškreiptas abonentinis mokestis už važiavimą?
    Automatiškai kontroliuoja draudimus, tech.apžiūras, kai kur važiavimą per raudoną, daug kur fotografuoja iš nežymėtų ir žymėtų auto diržus, telefonus ir t.t.
    Pats parašei beveik tai pats ir atsakai kad tinka daugiskaita.
    Neviršyk greičio ir kitų neskatink ir nereikės mokėti "abonimentinio mokesčio".
    Kad baudos per mažos, sutinku šimtu procentų.
    Kad per maža kontrolė, sutinku šimtu procentų.

    Comment


      Šį kartą remontuojame kelio ruože įvažiavimas ir susidūrimas su žvyro krūva pareikalavo žmogaus gyvybės...neapsaugoti jokiomis priemonėmis darbų vietos ir teigti,kad kalti tik vairuotojai, būtų keista...

      https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=95426959

      Comment


        Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
        Šį kartą remontuojame kelio ruože įvažiavimas ir susidūrimas su žvyro krūva pareikalavo žmogaus gyvybės...neapsaugoti jokiomis priemonėmis darbų vietos ir teigti,kad kalti tik vairuotojai, būtų keista...

        https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=95426959
        Ten ta žvyro krūva būtent ir buvo darbo vietos apsauga. Pagal visus geriausius LAKD standartus matyt.

        Comment


          Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
          Šį kartą remontuojame kelio ruože įvažiavimas ir susidūrimas su žvyro krūva pareikalavo žmogaus gyvybės...neapsaugoti jokiomis priemonėmis darbų vietos ir teigti,kad kalti tik vairuotojai, būtų keista...

          https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=95426959
          iš įvykio aprašymo matyti kad kaltas greitis ir ar saugaus atstumo nesilaikymas. o juk zvyro krūva matyti nuotraukoje buvo ne važiuojamojoje dalyje, o šalia kelio..

          Comment


            Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
            Šį kartą remontuojame kelio ruože įvažiavimas ir susidūrimas su žvyro krūva pareikalavo žmogaus gyvybės...neapsaugoti jokiomis priemonėmis darbų vietos ir teigti,kad kalti tik vairuotojai, būtų keista...

            https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=95426959
            Komentaras parašytas net nepaskaičius straipsnio.
            Žvyro krūva jokios gyvybės nepareikalavo, o kaip tik apsaugojo. Nes po pirmo eismo įvykio visi buvo sveiki ir apgadintas tik automobilis. Tai apsaugojo, kad nenulėktų į kokį griovį ar iškasą statybvietėje. Visa problema, kad kažkodėl išlipusi keleivė stovėjo pavojingoje zonoje, eismo įvykio vietoje. Jei žmonės išmoktų išlipę iškart pasišalinti nuo važiuojamosios dalies į šoną, tai tokiuose įvykiuose nukentėjusių turbūt sumažėtų bent 50 proc. Nes pastoviai įvyksta tokie dalykai: tai aplinkkelyje vidurinėje juostoje keičiantį ratą partrenkia, tai prispaudžia stovinti prie automobilio važiuojamojoje dalyje, tai vėlgi prispaudžią atsidariusį kapotą ir besikrapštantį, kai įvažiuoja į galą.

            Comment


              Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
              Šį kartą remontuojame kelio ruože įvažiavimas ir susidūrimas su žvyro krūva pareikalavo žmogaus gyvybės...neapsaugoti jokiomis priemonėmis darbų vietos ir teigti,kad kalti tik vairuotojai, būtų keista...

              https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=95426959
              Nissan Qashqai“ vairuotojas (gim. 1972 m.) būdamas blaivus, nepasirinko saugaus greičio ir taip pat nuvažiavo į supiltą žvyro krūvą

              Tyrimas dar nebaigtas, o avarijos priežastis jau aiški ir standartinė - nepasirinktas saugus greitis. Policija, jūs šaunuoliai, kad fizikos žinių reikalaujančius faktus kremtat kaip lazdyno riešutus!

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                45 A9 – „Google“ žemėlapiai arba Panevėžyje nebaudžia už šias linijas arba visi jau be teisių, nes jau baigia nutrinti
                Taigi jau ne kartą sakiau, lietuvoje veši nebaudžiamumas.
                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                tai reiškia esi:

                1. egoistas
                2. sistemos vergas.

                panašią situaciją kaip tik vakar mačiau: JAV rusė lesbietė fūros vairuotoja kirto ištisinę, nes nenorėjo stabdyti eismo ir sulaukusi tarpo persirikiavo tik prieš pat šviesoforą, kur jau buvo ištisinė. Gavo baudą. Apskundė bausmę teismui. Teisėjas suprato kad pažeidimas pavojaus niekam nesukėlė ir buvo padarytas iš gerų paskatų. Bausmė buvo panaikinta.
                Moralas: yra "šventa ištisinė" ir yra sveikas protas. Yra vergai ir yra laisvi žmonės.
                Tik primenu, kad JAV pagal saugumą kelyje yra prastesnė nei Rusija.

                Comment


                  Ten kažkoks kelio vingis toje vietoje? Jeigu dvi mašinos nuvažiavo nuo kelio ant to pačio vingio, tai gal iš tikrųjų per greit važiavo ir paslydo? Važiavo per greitai slidžiam keliui.

                  Comment


                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                    Nissan Qashqai“ vairuotojas (gim. 1972 m.) būdamas blaivus, nepasirinko saugaus greičio ir taip pat nuvažiavo į supiltą žvyro krūvą

                    Tyrimas dar nebaigtas, o avarijos priežastis jau aiški ir standartinė - nepasirinktas saugus greitis. Policija, jūs šaunuoliai, kad fizikos žinių reikalaujančius faktus kremtat kaip lazdyno riešutus!
                    Nebūtina visais atvejais laukti kažkokio tyrimo pabaigos, kad nustatytum akivaizdų dalyką. Pvz. gal iš įvykio deklaracijos, pasirašytos vairuotojo aišku, kad kažkokių pašalinių veiksnių nebuvo, tai kas dar gali būti kaltas dėl nesuvaldyto automobilio? Smėlio krūva?

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                      Ten kažkoks kelio vingis toje vietoje? Jeigu dvi mašinos nuvažiavo nuo kelio ant to pačio vingio, tai gal iš tikrųjų per greit važiavo ir paslydo? Važiavo per greitai slidžiam keliui.
                      Ten kelio darbuose pervažiavimas į kitą būsimos autostrados pusę. Smėlio krūva, kad nenuskristų tiesiai į statybas.

                      Comment


                        Kai kurie matyt ižmiršo vairavimo kursą, kad prieš posūkį galima stabdį paspausti.

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          Nebūtina visais atvejais laukti kažkokio tyrimo pabaigos, kad nustatytum akivaizdų dalyką. Pvz. gal iš įvykio deklaracijos, pasirašytos vairuotojo aišku, kad kažkokių pašalinių veiksnių nebuvo, tai kas dar gali būti kaltas dėl nesuvaldyto automobilio? Smėlio krūva?
                          Jei smėlio krūva supilta ir ji tinkamai pažymėta, tada OK. Jei tinkamai nepažymėta - tada tai yra yra kliūtis kelyje.

                          Comment


                            Žvyro krūva nepasirinko saugaus greičio ir nespėjo pasitraukti iš trajektorijos automobiliui.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                              Žvyro krūva nepasirinko saugaus greičio ir nespėjo pasitraukti iš trajektorijos automobiliui.
                              Vakar puikiai žinomoj sankryžoj prie Kauno (A5/Kalvarijos g.) susikalė 3 mašinos. LAKD atsakymas: nepaisant to, kad mes esam lochai ir 3 metus nesugebam ten įrengti greitėjimo/lėtėjimo juostų, vairuotojai turi laikytis taisyklių, ir važiuoti saugiai. Viskas teisinga? 100% taip. Kam nuo to geriau? Tie žmonės kurie papuolė į įvykį toliau kaip niekur dirba, kuria vidaus produktą. Ar vis tik laksto, aiškinasi kaip susiremontuoti mašinas, blogesniu atveju gydosi sužeidimus (tam valstybė naudoja biudžeto pinigus).

                              O priežastis ta pati: kažkas nepasirinko saugaus greičio.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Kai kurie matyt ižmiršo vairavimo kursą, kad prieš posūkį galima stabdį paspausti.
                                Normaliu atveju būna toks žymėjimas, kad iš tolo matai posūkį ir nepamiršti paspaust stabdį net jei esi išsiblaškęs pienius. Bet durnių gelbėjimasis pačių durnių reikalas pagal LAKD.

                                Comment


                                  Gi nuotrauką įkelta. Matos stulpeliai su mirksiukais kurie nukreipią į šoną, matos ir kurie nutrenkti. Abu tiesiog nežiurėjo kur važiuoja ir tiek.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    Nebūtina visais atvejais laukti kažkokio tyrimo pabaigos, kad nustatytum akivaizdų dalyką. Pvz. gal iš įvykio deklaracijos, pasirašytos vairuotojo aišku, kad kažkokių pašalinių veiksnių nebuvo, tai kas dar gali būti kaltas dėl nesuvaldyto automobilio? Smėlio krūva?
                                    Čia nieko akivaizdaus nėra. Ir greitis čia visiškai nesusijęs, nes automobiliai ne kokiame posūkyje nuvažiavo nuo kelio (neišsuko), o tiesiog ten, kur reikia persirikiuoti į kitą kelio pusę - nuvažiavo tiesiai. Akivaizdu, kad net nebuvo bandoma išsukti, nes susukus vairą automobilis tiesiai nebevažiuoja. Vadinasi kaltas visiškai ne greitis ir lieka du variantai: dėl kažkokių priežasčių vairuotojai nepamatė kliūties (užmigo, nežiūrėjo į kelią, nebuvo tinkamai pažymėta ar pan.), arba įvyko koks techninis gedimas, kuris nebeleido valdyti automobilio.
                                    Tačiau kaip visada, pas mus formaliai įrašoma "nepasirinko saugaus greičio" ir tada pagal lenteles sprendžiama jog visas bėda išspręs daugiau greičio matuoklių.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                      Žvyro krūva nepasirinko saugaus greičio ir nespėjo pasitraukti iš trajektorijos automobiliui.
                                      Jeigu už vairo užsiimama pašaliniais veiksmais, laiku nespaudžiama stabdžio ir nepasukama vairo, tai į tokią krūvą galima įvažiuoti ir ant 90km/h ir ant 50 ir ant 20... Pagal logiką, jei posūkyje nesuksi vairo, tai saugus greitis yra lygus 0km/h. Praktiškai "nepasirinko saugaus greičio" galima teigti tik jei posūkyje skersas išslydo. Kitais atvejais priežastis yra konkretūs vairuotojo veiksmai arba barankos nepasuko, kai reikėjo, arba laiku nestabdė, arba žioplinėjo.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
                                        Gi nuotrauką įkelta. Matos stulpeliai su mirksiukais kurie nukreipią į šoną, matos ir kurie nutrenkti. Abu tiesiog nežiurėjo kur važiuoja ir tiek.
                                        Prieš kokį mėnesį ten važiavau tai mirksinčių ženkliukų jūroje galėjo susidaryt vaizdas, kad reikia važiuoti tarp jų. Viena didelė nukreipianti rodyklė būtų aiškiau.

                                        Antram išvis galėjo pasirodyti, kad reikia važiuot paskui jau stovintį jei kaip įprasta neįsijungė iškart avarinių ir liko su paprastom šviesom.

                                        Comment


                                          Dieve, dieve, kiek čia eSpertų... Duotų jiems kas žymėti ir kurti KET tai būtų tvarka ir keliai lygūs kaip stygos ir nx tos taisyklės apskritai gi jas gali kiekvienas interpretuoti kaip nori, nepamačiau kliūties (vienas iš keliolikos tūkstančių ) reiškiasi kažkas kaltas kitas bet tik ne aš ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X