Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu, kodėl jūs rūpinatės pėsčiaisiais? Jei vairuojate, jums teturėtų rūpėti jūsų vairavimas, kad visuomet artėdami prie perėjos numestumėte greitį (kaip tai parašyta KET), o jei matomumas prastas, tiesiog sustotumėte prie perėjos, kol neįsitikinsite, kad prie jos nieko nėra. O jei matote artėjantį pėstįjį, automatiškai turite sustoti ir jį praleisti. Man atrodo čia labai paprastos taisyklės. O pėsčiojo savisauga jau yra pėsčiojo reikalas, ne vairuotojo.
    Argumentai jau baigėsi? Kuom noriu, tuom rūpinuosi. Ar pagal patį tie kurie vairuoja, vairuoja 100% ir pėsti nevaikšto? Ir atvirkščiai?

    Yra labai daug žmonių, kurie įsikalę į galvą, kad vairuotojai juos turi praleisti, ir jie bus teisūs, net jei juos nutrenks ant perėjos. Klausiu dar kartą: kokiu savižudžiu reikia būti, kad lysti prieš atvažiuojančią mašiną, net jei ji negalvoja sustoti. Nes gal tam vairuotojui px ant viso pasaulio, px kad jį nubaus, px, kad jis kažką užmuš?

    Liksti teisus, jei liksi gyvas...

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Na čia jau kas kaip nori gali semantiškai nagrinėti... "elgiuosi naglai", "neskubinti žingsnio einant per perėją" skamba dviprasmiškai. Perėjoje naglumo nereik demonstruoti.
      Skamba visiškai vienprasmiškai:
      1) elgiuosi naglai - t.y. ne pagal priimtas normas, kad per perėją reikia bėgti.
      2) neskubinti žingsnio einant per perėją - t.y. eiti tokiu pačiu žingsniu, kaip ir ėjai iki perėjos.

      Kas, pagal jau aptartas eismo kultūros normas Lietuvoje, yra buduliškas, nepagarbus elgesys vairuotojų atžvilgiu.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Tai pagal panašią logiką žmonės kurie žuvo Rygoje Akropolio stogui ant galvų užkritus irgi savižudžiai? Nes nu kokiu savižudžiu reikia būti, kad eitum į pastatą su stogu - taigi gali užgriūti. Taip, statytojas bus kaltas, kad nesilaikė statybos taisyklių, bet ar pasekmės to vertos?
        Žiūrėti postą aukščiau...

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          Žiūrėti postą aukščiau...
          Kaip jau supratau, savižudis nesi, į aukštesnius kaip 1 aukšto pastatus nevaikštai?
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Skamba visiškai vienprasmiškai:
            1) elgiuosi naglai - t.y. ne pagal priimtas normas, kad per perėją reikia bėgti.
            2) neskubinti žingsnio einant per perėją - t.y. eiti tokiu pačiu žingsniu, kaip ir ėjai iki perėjos.

            Kas, pagal jau aptartas eismo kultūros normas Lietuvoje, yra buduliškas, nepagarbus elgesys vairuotojų atžvilgiu.
            tikrai labai vienprasmiškai... papasakok kaip eini per kai kurias šviesoforu valdomas perėjas, kur nepaskubinus žingsnio pereiti neįmanoma?

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Argumentai jau baigėsi? Kuom noriu, tuom rūpinuosi. Ar pagal patį tie kurie vairuoja, vairuoja 100% ir pėsti nevaikšto? Ir atvirkščiai?

              Yra labai daug žmonių, kurie įsikalę į galvą, kad vairuotojai juos turi praleisti, ir jie bus teisūs, net jei juos nutrenks ant perėjos. Klausiu dar kartą: kokiu savižudžiu reikia būti, kad lysti prieš atvažiuojančią mašiną, net jei ji negalvoja sustoti. Nes gal tam vairuotojui px ant viso pasaulio, px kad jį nubaus, px, kad jis kažką užmuš?

              Liksti teisus, jei liksi gyvas...
              Tai čia ir yra problema, kad pas mus daugelis vairuotojų vadovaujasi nuostata, kad pėsčiajam lengviau sustoti ir vairuotojas jau tikrai nestabdys, jei per vėlai pamatys pėstįjį. O jei tas pėstysis vis tiek eis - tai jis yra savižudis, kaip ir sakote. Ne tai, kad vairuotojas potencialus žudikas, bet pėstysis savižudis

              Comment


                Užkalnis. Jei pasirūpintume kontracepcija, trikojų radarų nereikėtų
                Neseniai publikuotas DELFI straipsnis sako, kad vairuotojai piktinasi, esą policija (arba tiesiog „valdžia“) trikojų matuoklių pagalba „pinigaujasi“. Kad matuoklius stato ne ten, kur reikia. Kad siekia vairuotojus prigauti. Kad ne taip viską reikia daryti.

                Ginčytis su šiuo įsitikinimu taip paprasta, kad čia net diskusijos nesigaus. Jei važiuoji leistinu greičiu, tavęs joks matuoklis neprigaus, ir tai yra labai paprasta: taip pat paprasta, kaip sakyti, kad parduotuvės samdo apsaugos tarnybas ir seka pirkėjus kameromis tam, kad pralobtų. Parduotuvėms labiausiai patiktų neišlaidauti apsaugai ir neturėti bjaurių ginčų ir konfrontacijos su apsivogusiais pirkėjais. Tiesiog nereikia nieko iš parduotuvės nešti nesumokėjus, ir nebus jokių bėdų.

                Taip pat ir su automobiliu: neviršyti leistino greičio, nepaisant jūsų asmeninės nuomonės apie tai, koks greitis viename ar kitame ruože turėtų būti leistinas.

                Tačiau mes kalbame apie visuomenės dalį, kuri yra iš esmės asociali, ir įsitikinusi, kad bendrojo naudojimo keliuose jie gali važinėti, kaip nori, jeigu tik jų nepagauna, o policija juos turi gaudyti pagal taisykles. Iš esmės, jiems tai nėra saugaus eismo klausimas ir tikrai niekaip nesusiję su rūpesčiu dėl savo ar kitų gyvybės ar sveikatos.

                Tai lyg sportas, kur į jų konstitucinę ir prigimtinę teisę važiuoti kokiu tik nori greičiu kėsinasi teisėsauga, kuriai per kažkokią klaidą ar sąmokslą buvo suteikta teisė tą teisę apriboti, ir kas geriau išsisuka nuo to ribojimo, tas kietesnis.

                Jei paskaitysite komentarus iš vieškelių erelių ir trikojų priešų, įsitikinsite, kad daugelis jų save laiko savotiškais disidentais, maištininkais, laisvės fronto kariais. Tas paveikslas, kaip jie mato save, yra toli gražu nėra neigiamas ar gėdingas: atvirkščiai, toji visuomenės dalis vertina save, kaip nesavanaudiškus kovotojus, kurie visas jėgas deda, vaduodamiesi iš pavergėjų pančių. „Jei ne dabar, tai kada, jei ne mes, tai kas?“
                Įdomu ir žavu yra tai, kad tie patys žmonės staigiai prisimena kelių eismo taisykles, kai kalbama apie vaivorykštines sankryžas. Tada jiems staigiai prireikia bendrojo naudojimo taisyklių, susitarimo ir socialinio kontrakto. Kovotojai su valstybės diktatu staigiai užsimano to paties diktato, kai diktatas būtų jų naudai: pavyzdžiui, priverskime restoranus visiems lankytojams tiekti privaloma tvarka lankytojams nemokamą stalo vandenį. Kai priespauda yra kitiems nukreipta, žinoma, prašom jos kuo daugiau.

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  Tai čia ir yra problema, kad pas mus daugelis vairuotojų vadovaujasi nuostata, kad pėsčiajam lengviau sustoti ir vairuotojas jau tikrai nestabdys, jei per vėlai pamatys pėstįjį. O jei tas pėstysis vis tiek eis - tai jis yra savižudis, kaip ir sakote. Ne tai, kad vairuotojas potencialus žudikas, bet pėstysis savižudis
                  Tai tą ir sakau, vairuotojas liks žudiku, o pėstysis... na pėsčiojo gali ir nelikti.

                  ...Kam nuo to geriau?

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Klausiu dar kartą: kokiu savižudžiu reikia būti, kad lysti prieš atvažiuojančią mašiną, net jei ji negalvoja sustoti.
                    Nebūtinai agresyvus ėjimas reikštų didesnę riziką pėsčiajam. Aš darau taip, kaip ėjau greitai, taip ir priartėju prie pat pat perėjos, periferiniu matymu įvertinu ar lėtėja mašina ar ne. Negaudyt kontakto akim dar net geriau, nes mašinai greitai judant ji gali tikėtis, jog pagavęs tavo žvilgsnį bijosi įžengti, nes jis greitai važiuoja. Kai kontakto nemato, tai nežino ar stosi ar ne, tai tada jis jau staigiau stabdo. Nesavižudiškumas tame, kad nesustojus mašinai pasilieki dar galimybę visiškai prieš pat staigiai sustoti, o vairuotojas nežino ar tu sustosi, tai taip tarsi "jėga" priverti jį stabdyti prieš savo valią judant didesniu, nepatogiu stabdymui greičiu. Jei neadekvatuolis pravažiuotų, tai kitoj perėjoj jau tikrai susimąstytų ir būtų "labiau pasiruošęs stabdyti".

                    Viskas daug paprasčiau: visi kovoja už save, o jei kas pravažiavo "naglai", tai dar irgi nereiškia, jog budulis-marozas, gal šiaip užsižiopsojo. Atsipalaiduokit.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      tikrai labai vienprasmiškai... papasakok kaip eini per kai kurias šviesoforu valdomas perėjas, kur nepaskubinus žingsnio pereiti neįmanoma?
                      Kaip ir automobiliams, taip ir pėstiesiems - kiti eismo dalyviai privalo leisti užbaigti manevrą, net jei ir užsidegė raudona. KET 161.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Kaip jau supratau, savižudis nesi, į aukštesnius kaip 1 aukšto pastatus nevaikštai?
                        Savižudis būtum, jei žinotum, kad Rygos maksima tave užgrius, bet vistiek eitum, nes "statytojas liks kaltas". Arba liptum į lėktuvą žinodamas, kad jis nukris, nes "pilotas liks kaltas".

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Kaip ir automobiliams, taip ir pėstiesiems - kiti eismo dalyviai privalo leisti užbaigti manevrą, net jei ir užsidegė raudona. KET 161.
                          Atsakymas į pievą. Paskaityk, ko klausė PredatorGTR...

                          Comment


                            Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                            Nesakau, kad puiku. Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva.
                            Lyginant su kuo? Nes mano patirtimi tai Prancūzijoje ir Ispanijoje kultūra prastesnė, o lyginant su JAV išvis šventieji mūsų vairuotojai.
                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Gal tau problemos su semantika? Žmogus rašo - elgiuosi naglai - i.e. ne pagal visuomenėje priimtas, nusistovėjusias normas - nebėgu per perėją, o einu savo įprastu greičiu. Iš karto kilo voditeliu pasipiktinimas, ir tokio elgesio išvadinimas budulišku.
                            Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Atsakymas į pievą. Paskaityk, ko klausė PredatorGTR...
                              kaip tu manai kaip aš einu, jeigu parodau punką kuris man leidžia nebėgti kaip išdurnėjusiam?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Lyginant su kuo? Nes mano patirtimi tai Prancūzijoje ir Ispanijoje kultūra prastesnė, o lyginant su JAV išvis šventieji mūsų vairuotojai.


                                Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
                                Lyginant su UK, Švedija, lietuviški vairuotojai yra visiški barbarai ir neandartalai.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Lyginant su UK, Švedija, lietuviški vairuotojai yra visiški barbarai ir neandartalai.
                                  Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
                                    UK eismo kultūra, kartu su Švedija, turbūt yra geriausia pasaulyje, kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau, nei Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose. Jeigu tai kažkam atrodo, kad tai "tragiška", vertėtų persišviesti galvą.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      UK eismo kultūra, kartu su Švedija, turbūt yra geriausia pasaulyje, kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau, nei Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose. Jeigu tai kažkam atrodo, kad tai "tragiška", vertėtų persišviesti galvą.
                                      Ar galvos peršvietimas kaip nors įtakos eismo saugumą? "kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau" Taip tik yra vienas "bet" - pagarba nebūna vienpusė. Tik abipusis supratingumas veda link to.

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Savižudis būtum, jei žinotum, kad Rygos maksima tave užgrius, bet vistiek eitum, nes "statytojas liks kaltas". Arba liptum į lėktuvą žinodamas, kad jis nukris, nes "pilotas liks kaltas".
                                        O tai tu eidamas per per perėją visada žinai, kad vairuotojas tave užmuš?
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
                                          Rekomenduoju. Buvau šoke, kad vairuotojai atsisako pajudėti iš vietos, kol nekirtai važiuojamosios dalies

                                          Comment

                                          Working...
                                          X