Kokios dar perspektyvos, kai ir taip nuvažiavimą įrėmins tarp sienučių, nes kitaip netelpa tarp sklypų. Ne autostradą platint reikia, o normaliai sujungt gatvių tinklą šalia jos
Ten matyt irgi visur privatūs sklypai.
Esamas tinklas padrikas ir neadekvatus.
Šiaurinėje pusėje ten iš bėdos galima viską sugrūsti į tai kas yra dabar. Iki pačio tunelio ir numatytos trys juostos, tai tas įrėminimas tarp atraminių iš bėdos kaip ir "sueitų". Aišku gal ir pietinėje pusėje vietoje sustojimo juostos būtų galima įterpti trečią juostą, nes padarius atkarpoje leistiną greitį 80/90 galima be tų sustojimo juostų apsieiti. Tik tokiu atveju nuovažą reikėtų įrengti ten, kur būtų vietos ant žemės lėtėjimo juostai. Aš nesuprantu kodėl pas mus viską bandomą sugrūsti į vieną tašką ir visokius nuvažiavimus įrengti mažame ribotame plote.
Dabar pagal šį projektą bus įrengiama nuovaža šalia tunelio, o pagal VMS projektą, kur daroma gatvė -dar viena už 460 metrų. Kam čia tiek reikia? Gal geriau padaryti vieną, su normalaus ilgio lėtėjimo ir greitėjimo juostomis...
Čia vakarinė arba pietvakarinė pusė pagal mane (jei čia apie žaliai pažymėtus stačiakampius).
Realybėje taip. Bet brėžinyje šiaurėje (viršuje) Bukiškis, o pietuose (apačioje)- Tarandė Todėl taip ir parašiau, bet tikiuosi visi suprato.
O pažymėtos nuovažos mano taip pavadintoje pietinėje pusėje. Jos bus dvi, neaišku kam.
Na jei Ukmergė yra šiaurėje nuo Vilniaus, tai Bukiškis yra rytuose arba šiaurės rytuose, o ne šiaurėje, ir atitinkamai Tarandė yra vakaruose arba pietvakariuose, bet ne pietuose.
Šiaip jau žemėlapy pasižiūrėjus kryptis viskas matosi.
Tikrai taip: Bukiškis kelio atžvilgiu - šiaurės rytai, o Tarandė - pietvakariai
Tiesiog kaip ir sakiau, rašiau žiūrėdamas į brėžinį, o kadangi brėžiniuose kelias nubrėžtas ne įstrižai pagal tikslias kryptis, o horizontaliai, tai taip ir gavosi.
Mano paminėtos nuovažos bus Tarandės pusėje, o Ginthus minėtas tarp sienučių įremintas nuvažiavimas Bukiškio pusėje.
Ukmergės gatvės pralaidumas ir taip
blogas, ar normalu kad ties statomu naujųmu kia salonu įrengs dar vieną reguliuojamą perėją?
100m iki jos yra jau ir 300m už yra šviesoforai
Keisčiausia, kad bus prieš pat salona įrengta nauja posūkio į kairę eismo juosta iš Ukmergės g. Nors dėl lygiagretaus pravažiavimo, galima būtų iki naujo salono privažiuoti ir nuo esančio posūkio ties Kemi. Ir aišku, pagal miesto transporto planuotojus, yra visiškai saugu ir patogu yra pasukti į kairę, kertant tris eismo juostas.
Nors vat čia suorganizuoti posūkį į kairę kažkodėl atrodo nesaugu ir viską čia reikia atitverti tvoromis ir barikadomis:
Ir dėl čia trūkstamo posūkio, norint atvažiuoti link Sostenos ar to pačio naujo Kia salono nuo Laisvės pr. ir Baltrušaičio g. sankryžos pusės, reikia daryti vat tokį garbės ratą per ir taip jau apkrautas gatves, sankryžas.
Šis Sleader pavyzdys gerai iiustruoja vieną iš, sakyčiau, rimtų priežasčių dėl ko Vilniuje daug kur generuojasi kamščiai. Jie dalinai generuojasi, nes nėra užbaigtas net projektinis pagrindinių gatvių tinklas. Todėl gatvių tinklo užbaigimui sakyti, kad ,,papildomų gatvių tiesimas nieko nepadės'' arba ,,papildomų gatvių tiesimas didins automobilizaciją'' yra neteisinga kuomet net infra, kuri turi būti pilnai užbaigta, kad atliktų savo funkcijas, nėra nutiesta.
Pašilaičiuose Dociškių/Sviliškių g. kvartale vietoj daug metų kabojusio ženklo 'Gyvenamoji zona', dėl nesuprantamų priežasčių dabar įkalė Zona 30.
Bandyta kovoti per tvarkau Vilnių, bet nesėkmingai. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/395290
Mano argumentai: gatvės visiškai vietinės reikšmės, viena juosta apstatyta automobiliais, gausiai gyvename kvartale, daug tenka kirsti, nešant šiukšles į kitoje pusėje esančius konteinerius, dviračiais saugiai negali važiuot nes lipa ant galvos avtomobilistai, vaikai gali išlėkt. Yra jau buvę partrenkę. Fūra viena kita yra buvus įsukus (matyt per klaidą), ir tada jau labanakt išvažiuot...
Jų argumentas "Minėtose gatvėse yra įrengti šaligatviai, kuriais pėstieji ir turėtų eiti. Nereikia skatinti pėsčiųjų eismo važiuojamąja kelio dalimi, kai tai nėra neišvengiama. "
Kažkodėl jie bl sugeba įkalti Gyvenama zona ir sektorinį greičio matuoklį B. Krivicko vienpusiame, o ir planuose Pašilaičių kiaušinius padaryt lėto eismo, suprask, iš dabar esančio 30, į turbūt 20 km/h, o čia bl gaili Gyvenama zona ženklo. Bent kiek apraminti lakstūnus. Kodėl taip? Paaiškinkit man ar aš kažko nesuprantu?
Fun fact: vis tik nevisose vietose pakeitė, dar liko prie vienos gatvelės per kurią į visą zoną patenkama. Gaunasi prieštaraujantys ženklai.
Sakyčiau protingiau yra numatyti Zona 30, nei gyvenamąją zoną.
Šiose gatvėse Gyvenamosios zonos principas neveikia ir neveiks dėl įrengtos infrastruktūros, nes gatvė nėra viename lygyje, yra atskiras takas, atskirtas 15 cm bortu, asfalto danga, nėra iškreivinimų. Kad apramintų vairuotojus - gyvenamosios zonos ženklo neužtenka.
Ar gyvenamoji zona, ar zona 30, pėstieji gali kirsti gatvę, bet kurioje vietoje, nes tose gatvėse nėra perėjų.
Prasmingiau būtų prašyti įvesti vienpusį eismą, tam tikrose atkarpose, nes prasilenkimai ypač sudėtingi dėl užparkuotos vienos eismo juostos ir būtų išvengta aprašytos situacijos su sunkvežimiais.
Taip pat, jei būtų įvestas vienpusis eismas, galima būtų parkavimo pagalba iškreivinti gatvę, t. y. suženklinus parkavimo vietas, kurios kas kažkiek persimestų į kitą gatvės pusę.
Arba gal reikia tiesiog islaukti, kuomet bus nutiesta likusi Grigalaukio g. dalis, ir tie visi shortcutu ieskotojai nebetures intereso tranzitu pralekti sias gatves.
taigi galimai vienpusis eismas nebebus aktualus uz kokiu 2 metu.
Comment