Kokios dar perspektyvos, kai ir taip nuvažiavimą įrėmins tarp sienučių, nes kitaip netelpa tarp sklypų. Ne autostradą platint reikia, o normaliai sujungt gatvių tinklą šalia jos
Ten matyt irgi visur privatūs sklypai.
Esamas tinklas padrikas ir neadekvatus.
Šiaurinėje pusėje ten iš bėdos galima viską sugrūsti į tai kas yra dabar. Iki pačio tunelio ir numatytos trys juostos, tai tas įrėminimas tarp atraminių iš bėdos kaip ir "sueitų". Aišku gal ir pietinėje pusėje vietoje sustojimo juostos būtų galima įterpti trečią juostą, nes padarius atkarpoje leistiną greitį 80/90 galima be tų sustojimo juostų apsieiti. Tik tokiu atveju nuovažą reikėtų įrengti ten, kur būtų vietos ant žemės lėtėjimo juostai. Aš nesuprantu kodėl pas mus viską bandomą sugrūsti į vieną tašką ir visokius nuvažiavimus įrengti mažame ribotame plote.
Dabar pagal šį projektą bus įrengiama nuovaža šalia tunelio, o pagal VMS projektą, kur daroma gatvė -dar viena už 460 metrų. Kam čia tiek reikia? Gal geriau padaryti vieną, su normalaus ilgio lėtėjimo ir greitėjimo juostomis...
Čia vakarinė arba pietvakarinė pusė pagal mane (jei čia apie žaliai pažymėtus stačiakampius).
Realybėje taip. Bet brėžinyje šiaurėje (viršuje) Bukiškis, o pietuose (apačioje)- Tarandė Todėl taip ir parašiau, bet tikiuosi visi suprato.
O pažymėtos nuovažos mano taip pavadintoje pietinėje pusėje. Jos bus dvi, neaišku kam.
Na jei Ukmergė yra šiaurėje nuo Vilniaus, tai Bukiškis yra rytuose arba šiaurės rytuose, o ne šiaurėje, ir atitinkamai Tarandė yra vakaruose arba pietvakariuose, bet ne pietuose.
Šiaip jau žemėlapy pasižiūrėjus kryptis viskas matosi.
Tikrai taip: Bukiškis kelio atžvilgiu - šiaurės rytai, o Tarandė - pietvakariai
Tiesiog kaip ir sakiau, rašiau žiūrėdamas į brėžinį, o kadangi brėžiniuose kelias nubrėžtas ne įstrižai pagal tikslias kryptis, o horizontaliai, tai taip ir gavosi.
Mano paminėtos nuovažos bus Tarandės pusėje, o Ginthus minėtas tarp sienučių įremintas nuvažiavimas Bukiškio pusėje.
Ukmergės gatvės pralaidumas ir taip
blogas, ar normalu kad ties statomu naujųmu kia salonu įrengs dar vieną reguliuojamą perėją?
100m iki jos yra jau ir 300m už yra šviesoforai
Keisčiausia, kad bus prieš pat salona įrengta nauja posūkio į kairę eismo juosta iš Ukmergės g. Nors dėl lygiagretaus pravažiavimo, galima būtų iki naujo salono privažiuoti ir nuo esančio posūkio ties Kemi. Ir aišku, pagal miesto transporto planuotojus, yra visiškai saugu ir patogu yra pasukti į kairę, kertant tris eismo juostas.
Nors vat čia suorganizuoti posūkį į kairę kažkodėl atrodo nesaugu ir viską čia reikia atitverti tvoromis ir barikadomis:
Ir dėl čia trūkstamo posūkio, norint atvažiuoti link Sostenos ar to pačio naujo Kia salono nuo Laisvės pr. ir Baltrušaičio g. sankryžos pusės, reikia daryti vat tokį garbės ratą per ir taip jau apkrautas gatves, sankryžas.
Šis Sleader pavyzdys gerai iiustruoja vieną iš, sakyčiau, rimtų priežasčių dėl ko Vilniuje daug kur generuojasi kamščiai. Jie dalinai generuojasi, nes nėra užbaigtas net projektinis pagrindinių gatvių tinklas. Todėl gatvių tinklo užbaigimui sakyti, kad ,,papildomų gatvių tiesimas nieko nepadės'' arba ,,papildomų gatvių tiesimas didins automobilizaciją'' yra neteisinga kuomet net infra, kuri turi būti pilnai užbaigta, kad atliktų savo funkcijas, nėra nutiesta.
Comment