Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užžėlus vejai, iš kur bus purvas? Fūros nesiparkuos ir grunto neardys.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Ten ta veja "želia" kiek atsimenu, t.y. jau 20 metų +
      Kai po remonto ją bandė atsodinti, tai tiesiog pabarstė truputi sėklų kurias lietus nuplovė ir liko purvynas.

      Comment


        Tu programuotojas? Šiaip įdomu.

        Atsirado bortai, ant kurių fūra nebevažiuos. Kai neužvažiuos, tai ir be sėklų ataugs pati natūrali veja ir nebus sauso purvo, nes ant jo bus veja. Atrodys, kaip Justiniškių g. ar Laisvės pr.
        Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	1 Size:	1,46 MB ID:	2135406
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Tu programuotojas? Šiaip įdomu.

          Atsirado bortai, ant kurių fūra nebevažiuos. Kai neužvažiuos, tai ir be sėklų ataugs pati natūrali veja ir nebus sauso purvo, nes ant jo bus veja. Atrodys, kaip Justiniškių g. ar Laisvės pr.
          Čia nėra šlaito kuriame po kiekvieno lietuas teka purvo upeliai.

          Programavimas yra darbo dalis, bet gal labiau duomenų analitikas.

          Comment


            Vilniaus m. savivaldybė 2024.06.17
            Netrukus prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcija
            Artimiausiu metu Vilniuje prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbai. Pagal patvirtintą projektą abiejose gatvės pusėse bus pakloti šaligatviai, atnaujintos viešojo transporto stotelės, nutiestas dviračių takas, įrengtas apšvietimas. (...)
            Projektą 2018 metais inicijavo Tarandės bendruomenė, kuri nuolat aktyviai dalyvauja tvarkant rajono infrastruktūrą.

            Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbus atliks viešąjį pirkimą laimėjusi UAB „Kerista“. Darbams numatyta 12,6 mln. eurų, jie finansuojami Vilniaus miesto savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

            Šiame etape dar nebus pertvarkoma Ukmergės ir Tarandės gatvių sankryža. Šiuo metu rengiamas jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km statybos projektas, kuris bus įgyvendinamas kartu su UAB „Via Lietuva“ planuojamo tunelio po magistraliniu keliu projektu.

            https://vilnius.lt/lt/2024/06/17/net...ekonstrukcija/

            Comment


              Grigalaukio g.
              Click image for larger version

Name:	P40711-171644.jpg
Views:	1228
Size:	1,90 MB
ID:	2140888 Click image for larger version

Name:	P40711-171734.jpg
Views:	1248
Size:	2,03 MB
ID:	2140886 Click image for larger version

Name:	P40711-171746.jpg
Views:	1215
Size:	1,45 MB
ID:	2140885 Click image for larger version

Name:	P40711-171757.jpg
Views:	1246
Size:	2,18 MB
ID:	2140889 Click image for larger version

Name:	P40711-171805.jpg
Views:	1218
Size:	1,77 MB
ID:	2140887 Click image for larger version

Name:	P40711-171814.jpg
Views:	1236
Size:	1,49 MB
ID:	2140884

              Comment


                Visai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.

                Comment


                  Atskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?

                  Comment


                    Nes augalų prisodino prieš perėją, tai nesimatys savižudžių pėsčiųjų. Pvz. prie naujo žieduko ties Gariūnais (poroje vietų krūmai net priešpriešinėje dviračių eismo juostoj kabo, o kertant žiedą akių lygis blokuojamas augalų iki pat važiuojamųjų kelio dalių susikirtimo):
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20240715_072000.jpg
Views:	1052
Size:	1,04 MB
ID:	2140967
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                      Grigalaukio g.
                      Deja, lėtai, bet naikina akligatvius.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Visai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.
                        Nes kai kurie 0 grupės ženklai net neturi pagrindo egzistencijai. Gyvenamosiose zonose neturi būti nei pagrindinių kelių, nei pėsčiųjų perėjų, tad ir toks dydis jiems nenumatytas

                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Atskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?
                        30 vistik ne gyvenamosios zonos, o tik miesto centrinės dalies greitis
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2024.07.16, 22:14.

                        Comment


                          „Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio statybos darbų

                          Šią savaitę „Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio, esančio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, statybos darbų atlikimo. Inicijuoti šio projekto įgyvendinimą nuspręsta tuomet, kai Susisiekimo ministerija, pritarus Finansų ministerijai, atsižvelgdama į eismo saugos ir patogaus susisiekimo šioje atkarpoje užtikrinimo svarbą, tunelio statybų projektui skyrė dalinį finansavimą.

                          Tarandės tunelio statybos yra numatytos 300 metrų nuo šiuo metu šiame kelyje esančios „EMSI“ degalinės, važiuojant magistraliniu Vilnius-Panevėžys keliu link Ukmergės. Magistralinis kelias Vilnius-Panevėžys priklauso svarbiausių Europos kelių jungčių tinklui (TEN-T, Transeuropinis transporto tinklas), kurio atitikimas Europos Sąjungos standartams yra ypatingai aktualus visoms šio tinklo valstybėms narėms.

                          Planuojama, jog sėkmingai įvykus viešojo pirkimo procedūroms, tunelio statybos darbai galėtų prasidėti jau 2025 m. pradžioje. Vykstant viešojo pirkimo procedūroms ir siekiant išlaikyti rinkos konkurencingumą, kol kas preliminari šio projekto įgyvendinimo darbų kaina – neskelbiama.
                          https://vialietuva.lt/naujienos/via-...statybos-darbu

                          Comment


                            Manyčiau, nutiesus šias trūkstamas gatvių atkarpas ir nebeliktų dviejų lygių sankryžos poreikio. Taip pat būtų trys laimėjimai vienu darbu: ir trūkstamos gatvių atkarpos nutiestos, ir sutaupyta pinigų tuneliui, ir galbūt VT galima būtų paleisti jei poreikis yra... Yra mano manymu pilna vietų kur du lygiai reikalingesni, ypač turint mintyje, kad nematau tose vietose alternatyvų dviems lygiams.

                            Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	884
Size:	100,6 kB
ID:	2150389

                            Comment


                              Galima ir toliau pratęsti trūkstamų jungčių tiesimą - tuomet bus jungtis ir su aukščiau esančiu viaduku:

                              Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	882
Size:	81,3 kB
ID:	2150391

                              Comment


                                Savivladybė išplatino pranešimą spaudai apie 567 metrų ilgio jungiamąjį kelią ties Tarande.

                                VMS pranešimas spaudai 2024.09.16
                                Vilnius ruošiasi Tarandės tunelio statybai: projektuojamas jungiamasis kelias
                                2019 m. buvo pasirašyta trišalė sutartis tarp Vilniaus miesto savivaldybės, AB „Via Lietuva“ ir Vilniaus rajono savivaldybės. Vilniaus miesto savivaldybė įsipareigojo įrengti jungiamąjį kelią šalia magistralės, rajono savivaldybė rekonstruoti už Bukiškio kaime esančios Nesvyžiaus gatvę, o „Via Lietuva“ – atsakinga už dešiniojo posūkio su tuneliniu pravažiavimu po automagistrale ir gretima gatve prie magistralės įrengimą.

                                Vilniaus miesto savivaldybė parengė ir patvirtino apie 7,9 ha teritorijos prie Ukmergės gatvės detalųjį planą ir pradės privačių žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, kad galėtų įrengti jungiamąjį kelią nuo tunelinio pravažiavimo iki Tarandės gatvės. Sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūras planuojama užbaigti iki ateinančių metų sausio pabaigos.
                                Tuo pačiu rengiamas jungiamojo kelio projektas. Jungiamasis kelias bus įrengiamas Vilnius–Panevėžys kelio ruože nuo 9,9282 km iki 9,856 km. Jungiamojo kelio ilgis – 567 m. Numatoma, kad jungiamojo kelio atkarpa bus dviejų-trijų eismo juostų su viešojo transporto sustojimo įvaža. Jungiamojo kelio sankirtoje su Tarandės ir Edinburgo gatvėmis projektuojama žiedinė sankryža. (...)

                                Techninis projektas bus baigtas iki kitų metų kovo mėnesio, tuomet siekiama gauti statybą leidžiantį dokumentą. Gatvės įrengimo darbai turėtų prasidėti ateinantį pavasarį.

                                https://diena.lt/naujienos/vilnius/m...kelias-1191723

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  2019 m. buvo pasirašyta trišalė sutartis tarp Vilniaus miesto savivaldybės, AB „Via Lietuva“ ir Vilniaus rajono savivaldybės. Vilniaus miesto savivaldybė įsipareigojo įrengti jungiamąjį kelią šalia magistralės, rajono savivaldybė rekonstruoti už Bukiškio kaime esančios Nesvyžiaus gatvę, o „Via Lietuva“ – atsakinga už dešiniojo posūkio su tuneliniu pravažiavimu po automagistrale ir gretima gatve prie magistralės įrengimą.
                                  OK, tai VMS ir Via Lietuva jau kaip suprantu paskelbė pirkimus bei juda į priekį dėl darbų, o kaip dėl rajono savivaldybės? Nesvyžiaus gatvėj vis dar tylu - miestas gal būtų jau ir išasfaltavęs.

                                  Comment


                                    O kokią įtaką tuneliui turi Nesvyžiaus g.? Ji atrodo gui niekaip nesijungs su pačiu tuneliu.

                                    Comment


                                      „Via Lietuva“ pasirašė sutartį dėl Tarandės tunelio statybos darbų: startas – pavasarį

                                      „Via Lietuva“ šiandien pasirašė sutartį dėl Tarandės tunelio, esančio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, statybos darbų. Bendrovė inicijuoti šio projekto įgyvendinimą nusprendė tuomet, kai Susisiekimo ministerija, pritarus Finansų ministerijai, atsižvelgdama į eismo saugos ir patogaus susisiekimo šioje atkarpoje užtikrinimo svarbą, tunelio statybų projektui skyrė dalinį finansavimą.

                                      „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį darbų atlikimo konkursą laimėjo UAB „YIT Lietuva“. Darbų kaina – 6,2 mln. Eur su PVM. Tunelio statybos darbai Vilnius–Panevėžys atkarpoje prasidės jau ateinantį pavasarį, darbams numatytas vos 11 mėn. terminas.

                                      Didelės spūstys ties posūkiu į Tarandę kasdien piko metu formuojasi jau nuo 2017 metų, kai buvo atidarytas Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Planuojama, kad įrengus tunelį, spūsčių neliks arba jos reikšmingai sumažės, o eismo įvykių rizika taps minimali. Artimiausiu metu bus pradėti paruošiamieji darbai, o pagrindiniai tunelio statybos darbai prasidės 2025 metų pradžioje. Tunelį atidaryti eismui planuojama iki 2026 metų birželio mėnesio.

                                      Tarandės tunelis bus įrengtas maždaug 300 metrų nuo „EMSI“ degalinės, Vilniaus–Panevėžio magistralėje, važiuojant Ukmergės kryptimi. Įvažiavimas į pastaraisiais dešimtmečiais sparčiai augusią Tarandę yra būtinas, siekiant užtikrinti eismo saugumą ir tinkama transporto priemonių pralaidumą Vilniaus regione. Be to, šis kelias priklauso ir transeuropiniam TEN-T transporto tinklui, todėl jo modernizacija reikšminga ne tik Lietuvai, bet ir kitoms ES šalims.

                                      „Tarandės tunelio projektas yra puikus tarpinstitucinio bendradarbiavimo pavyzdys. Projektą inicijavo Susisiekimo ministerija kartu su „Via Lietuva“ ir, pritarus Finansų ministerijai, jam buvo skirtas papildomas finansavimas. Apie Tarandės tunelio poreikį buvo kalbama jau kelerius metus, jo statybų pradžios ypatingai laukia vietos bendruomenė. Tarandės tunelio statybos stipriai prisidės prie saugesnio ir efektyvesnio susisiekimo sąlygų pagerinimo Vilniaus regione, padidins verslo plėtros galimybes,“ – sako „Via Lietuva“ vadovas Marius Švaikauskas.
                                      https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vi...rtas-pavasari/

                                      Comment


                                        Tik gaila, kad projektuojant ir statant tokius statinius nežiūrima į perspektyvą. Virš tunelio suprojektuota, kad tilptų kiekviena kryptimi tik po 2 eismo juostas + sustojimo juosta. Nors jau seniai yra poreikis atkarpą tarp Avižienių ir Vakarinio aplinkkelio pradžios padaryti 3+3.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Tik gaila, kad projektuojant ir statant tokius statinius nežiūrima į perspektyvą. Virš tunelio suprojektuota, kad tilptų kiekviena kryptimi tik po 2 eismo juostas + sustojimo juosta. Nors jau seniai yra poreikis atkarpą tarp Avižienių ir Vakarinio aplinkkelio pradžios padaryti 3+3.
                                          Kokios dar perspektyvos, kai ir taip nuvažiavimą įrėmins tarp sienučių, nes kitaip netelpa tarp sklypų. Ne autostradą platint reikia, o normaliai sujungt gatvių tinklą šalia jos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X