Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man atrodo žymiai geriau nutiesti Avižienių gatvę nuo Tarandės iki Pavilnionių gatvės, Pavilnionių gatvę baigti tiesti iki Ukmergės su ja suformuojant keturšalę sankryžą. Tokiu būdu nebereikėtų, man atrodo, ir tunelio/viaduko, o ir nauda būtų keleriopai didesnė.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	317,9 kB ID:	2097058
    Paskutinis taisė spekas; 2023.12.16, 17:50.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Man atrodo žymiai geriau nutiesti Avižienių gatvę nuo Tarandės iki Pavilnionių gatvės, Pavilnionių gatvę baigti teisti iki Ukmergės su ja suformuojant keturšalę sankryžą. Tokiu būdu nebereikėtų, man atrodo, ir tunelio/viaduko, o ir nauda būtų keleriopai didesnė.
      Koks tikslas važinėti tokiais lankais ir dar pro tankiai apgyvendintus kvartalus? Pavilnionių gatvė turėtų būti vietiniam susisiekimui, o ne tranzitui.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Koks tikslas važinėti tokiais lankais ir dar pro tankiai apgyvendintus kvartalus? Pavilnionių gatvė turėtų būti vietiniam susisiekimui, o ne tranzitui.
        Minėtos gatvės ir jų atkarpos ar taip ar taip kažkada turės būti ir vyks tranzitas. Kažkokios gatvės taip ar taip turi aptarnauti kvartalus.

        Juolab, kad jos galėtų tapti ir visuomeninio transporto tinklo dalis

        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1282
Size:	105,5 kB
ID:	2097062
        Paskutinis taisė spekas; 2023.12.16, 17:54.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Koks tikslas važinėti tokiais lankais ir dar pro tankiai apgyvendintus kvartalus? Pavilnionių gatvė turėtų būti vietiniam susisiekimui, o ne tranzitui.
          Pavilnionių gatvė nuo pat pradžių buvo planuojama tranzitinė ir tokia dabar faktiškai yra.

          Comment


            Kad sandėliai ir eilė visokių dirbtuvių yra Avižieniuose - ne Tarandėje.

            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Kiek tiksliai važiuoja nežinau, bet tarandėje šiaip yra gana nemaži pramoniniai sandėliai kur kiek tenka matyti darbo metu fūros ištisai važiuoja ir ne po vieną. Gyventojai net susidėję vienoje pusėje ženklus draudžiaučius fūroms važiuoti.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Kad sandėliai ir eilė visokių dirbtuvių yra Avižieniuose - ne Tarandėje.


              Pažiūrėjau administracines ribas, tai taip, techniškai Avižienai, bet realiai su sunkvežimių eismu kovoja tarandė.
              Parašė spekas Rodyti pranešimą

              Esmė, kad čia yra aplinkkelių, greitkelių trasų sistemos dalis ir dar tokie objektai ties sankryža:
              Tai aš suprantu svarbą yra Vilniui, todlė ir keistos aliuzijos į Minską.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Pažiūrėjau administracines ribas, tai taip, techniškai Avižienai, bet realiai su sunkvežimių eismu kovoja tarandė.
                Tai kad toje Tarandėje jokių sunkvežimių nėra. Ką jiems ten veikti? Gal supainiojote su Galine?
                Tegu geriau normaliai pro Gineitiškes gatvę padaro. Kam vietinį eismą leisti per A2?

                Comment


                  Tai padarius viaduka ten to sunkvežimių eismo ir kovų tik padaugės - kam juos kankinti?

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Pažiūrėjau administracines ribas, tai taip, techniškai Avižienai, bet realiai su sunkvežimių eismu kovoja tarandė.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Tai padarius viaduka ten to sunkvežimių eismo ir kovų tik padaugės - kam juos kankinti?


                    Argumentas buvo, kad apsisukimas saugus nes sunkiasvorio transporto nėra. Tai ne, sunkiasvoris transportas yra.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Argumentas buvo, kad apsisukimas saugus nes sunkiasvorio transporto nėra. Tai ne, sunkiasvoris transportas yra.
                      ne, argumentas toks nebuvo, čia jau suinterpretavot kaip pačiam patogu.

                      Comment


                        Šeškinės stadiono temoje yra diskusijų ne tik apie lošimo kazino ypatumus, bet ir visai įdomus apsikeitimas nuomonėmis apie Ukmergės - Ozo g. rajono infrastruktūrą
                        Būtų gerai atkelti / nukopijuoti į šią temą jei ne visą diskusiją, tai bent kelis pranešimus

                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Ir dar, kas čia per absurdas, kad neplanuojama iš esmės spręsti susisiekimo klausimo? Akropolis 2 naikina vieno lygio sankryžą, o čia kai bus tokių objektų tokia virtinė paliekama vieno lygio sankryža... Ir dar trasoje, kuri yra bene vienintelė pagrindinė susisiekimo rytai-vakarai kryptymi šiaurinėje miesto dalyje arterija. Idiotų ir miesto niokotojų gauja.

                        https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

                        Click image for larger version Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	158,3 kB ID:	2109313

                        Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	146,3 kB ID:	2109312
                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                        Kur tie projektai? Stadionas turėjo būti atidaromas kitais metais, pagal projektą turėto būti įrengiama tokia infrastruktūra:

                        Kertiniai transporto infrastuktūros sprendiniai numatomi greta planuojamos teritorijos esančiose sankryžose yra tokie:
                        • Įrengiamos žiedinės sankryžos Ukmergės ir Šeškinės gatvių jungiamuosiuose ruožuose;
                        • Įrengiama požeminė perėja Ozo-Gelvonų sankryžoje
                        • Įrengiamos pėsčiųjų perėjos reguliuojamos šviesoforais ties Ozo-Ukmergės gatvės jungiamaisiais ruožais;
                        • Rekonstruojama Ozo-Ukmergės sankryža įrengiant visas dobilo tipo atlankas;
                        • Įrengiamas pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę ties planuojamu DC.

                        Ukmergės-Ozo projektas matomas, kaip kiti? Toks įspūdis, kad parašyta tam, kad būtų parašyta, o mieste kuriame 1/3 požeminės perėjos rekonstrukcijai reikia daugiau nei metų švelniai tariant, neįkvepia pasitiėjimu.
                        Taip pat reikėtų pakalbėti apie bendrą judėjimą, o ne tik 200 metrų prie stadiono kurios nebus tvarkomos ar perdaromos. Tie patys Akropolio laiptukai. Taip pat turime tokias vietas: https://www.google.com/maps/@54.7031...er=0&entry=ttu
                        Projektuotojai taip pat pabraižė linijyčių einančių Ukmergės g. kaip fainai žmonės vaikščios pesčiomis. Tai arba turės bėgti per 3 viaduko juostas arba eiti per tokią subinę ir galiausiai išlįsti į Ukmergės g. per tokį takelį. https://www.google.com/maps/@54.7024...er=0&entry=ttu
                        Išties nacionalinio lygio subinė. Gal čia iš dalies spręs problemą mamutų parkas, jei toks išvis bus, ir tai nebent 29 metais. Bent mano suvokimu UX (kas iš esmės tai ir yra) dalykai sprendžiami keliant tikslus, ir tikrinant visą naudotojo kelią. Jei yra iškeltas tikslas pvz, nuo Šnipiškių pasiekti stadioną, tai infrastruktūra turi būti pritaikyta iki pat tos vietos atsižvelgiant į tai, kad tie keliai turi būti idiot proof, o ne žinantiems, kad jei pralįsti pro tam tikrus krūmus, surasi taką vedantį link taško B. Nebent VMS klierikai įsivaizduoja, kad tokius srautus patemps oro gondolos (kurių greičiausiai nebus).
                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                        Pirma padaroma infrastruktūra, tada planuojami objektai, kurių srautus gali patenkinti ta įrengta infrastruktūra. O ne pirma įrengiamas objektas, o po to žiūrima, kad norimai infrastruktūrai (pvz., šaligatviams, stotelėms, dviračių juostoms) neliko vietos, nes nu žinot, pastatų juk negriausim, nes koks viadukas ar požeminė perėja nebetelpa. Tokios vat nebesutaisomos vietos pavyzdys yra Kalvarijų - Kareivių/Ozo sankryža, kur tiesiog stotelėje nėra vietos keleiviams, dviratininkai turi važiuoti į griovį iš VT pasipylus žmonėms, o ir VT stotelės įvažoje netelpa (troleibusai išvis net nestoja ir reikia išlipti stotele anksčiau, jei norisi persėsti į 1G), nes stotelės įvažos ilgio išplėsti irgi nebeįmanoma. Bet juk svarbu, kad Lidl pastatė! Kuri dar ir atskirą šviesoforą sau įsirengė!
                        Pirma padarykit patogų susisiekimą, tada statykit stadioną. Bet pasirodys, kad VT hubo įrengt šalia stadiono ir didžiausio prekybos ir pramogų centro Baltijos šalyse ir patogaus atvykimo VT užtikrinti nesugebat. Mission impossible.

                        Stotelių žemėlapio (kas kur stoja) ir jokio VT hubo jūsų pateiktose nuorodose neradau:
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-09 122912.png Views:	323 Size:	2,47 MB ID:	2109952

                        Darnus judumas, vadinasi

                        Comment



                          Lietaus nuotekų tinklo statyba ir Tarandės gatvės nuo Ukmergės g. iki Putiniškių g. kapitalinis remontas
                          Techninių specifikacijų projektas
                          Perkančioji organizacija Vilniaus miesto savivaldybės administracija
                          Paskelbimo data 2024.02.06.
                          Terminas pastaboms ir pasiūlymams teikti 2024.02.13

                          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-600224
                          Lietaus nuotekų tinklo statybos ir Tarandės gatvės nuo Ukmergės g. iki Putiniškių g., Vilniaus m., kapitalinio remonto projektas
                          Susisiekimo dalis
                          5.1. Geografinė vieta
                          Tarandės gatvė yra Vilniaus miesto šiaurinėje dalyje ir jungia Tarandės mažaaukščių namų gyvenamąjį kvartalą su Ukmergės gatve.
                          1 pav. pavaizduota statinio geografinė vieta su trasos pradžios ir pabaigos piketais.


                          6. Esamos susisiekimo komunikacijų būklės įvertinimas
                          Gatvė kapitališkai remontuojama siekiant užtikrinti motorizuoto transporto srautų, dviratininkų bei pėsčiųjų eismo poreikius.
                          Šiuo metu gatvėje nėra dviračių takų, šaligatvių, lietaus nuotekų tinklų ir apšvietimo. Gatvė nėra pritaikyta pėsčiųjų ar dviračių eismui, dėl didelio transporto priemonių greičio ir gatvės vingiuotumo neužtikrinamos saugaus eismo sąlygos. Šiuo metu gatvė yra dviejų eismo juostų, kurių plotis kinta nuo 2,5 iki 3,0 m. Esama asfalto danga yra vidutinės būklės, kai kurie
                          gatvės ruožai yra geros kokybės, kiti su tam tikromis dangos pažaidomis. (...)

                          8.1. Transporto priemonių srautai
                          Šiuo metu transporto srautas Tarandės gatvėje svyruoja nuo 275 iki 620 aut. piko valandą, o tai sudaro nuo ~3638 iki 8201 aut./parą. Vidutinis transporto srauto greitis Tarandės gatvėje yra apie 40-47 km/h visos dienos laikotarpiu. (...)


                          Po kapitalinio remonto, 2030 m. bei priėmus sąlygą, kad bus realizuotas pilnas aplinkinių rajonų užstatymas su numatytomis gatvėmis, prognozuojama, kad transporto srautas piko valandomis svyruos nuo 700 aut. iki 1400 aut. piko valandą, o tai sudarys nuo 9259 iki 17196 aut./parą. (...)

                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...ase/749213/0/0

                          Comment


                            Lietaus nuotekų tinklo statybos ir Tarandės gatvės nuo Ukmergės g. iki Putiniškių g., Vilniaus m., kapitalinio remonto projektas
                            Susisiekimo dalis
                            8.2. Trumpas projektinių sprendinių aprašymas
                            Gatvė remontuojama siekiant užtikrinti motorizuoto transporto srautų, dviratininkų bei pėsčiųjų eismo poreikius. Šaligatviai įrengiami iš abiejų gatvės pusių, dviračių takai – iš šiaurinės pusės. Greta gatvės esantys privatūs sklypai, patenkantys į gatvės raudonųjų linijų ribas, neleidžia suformuoti Tarandės gatvės su aukštais techniniais parametrais. Dėl šios priežasties buvo nuspręsta Tarandės gatvę kapitališkai remontuoti numatant įrengti dvi eismo juostas po 3,25 m.
                            Visose sankryžose numatoma eismą reguliuoti kelio ženklais ir horizontaliuoju ženklinimu šviesoforų įrengti nenumatoma.

                            Gatvės trasą numatoma koreguoti taip, kad ji atitiktų jos kategorijai keliamus horizontaliųjų ir vertikaliųjų kreivių reikalavimus, t. y. dalis trasos bus įrengiama ant naujai rengiamos kelio sankasos.Siekiant užtikrinti saugias eismo sąlygas visiems eismo dalyviams numatoma įrengi 2,5 m pločio raudonos spalvos asfaltuotą dviračių taką, bei pėsčiųjų šaligatvius. Pėsčiųjų šaligatvis pietinėje gatvės pusėje projektuojamas 2,25 m pločio, šiaurinėje pusėje – 1,80 m pločio. (...)
                            Dėl per mažo atstumo tarp privačių sklypų dviejose gatvės atkarpose, kurių bendras ilgis apie 500 m, dviračių takas neprojektuojamas. Jis bus suprojektuotas tuomet, kai bus atliktas šių sklypų dalies išpirkimas. Pėsčiųjų ir dviračių takai atskiriami nuo gatvės važiuojamosios dalies 15 cm aukščio gatvės bordiūrais.
                            Kartu su gatvės bortų įrengimu numatoma įrengti ir paviršinių lietaus nuotėkų surinkimo sistemą.

                            Pėsčiųjų perėjos įrengiamos visuose Tarandės gatvės sankryžose, ne mažiau kaip iš vienos gatvės pusės. Siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą įrengiamos 10 cm aukščio iškiliosios sankryžos arba iškiliosios pėsčiųjų perėjos. Šios perėjos taip pat užtikrina leistino greičio režimo gatvėje – 40 km/h palaikymą.
                            Tvarkomą teritoriją numatoma pritaikyti žmonių su negalia reikmėms sankryžų ir viešojo transporto stotelių zonose įrengiant vedimo ir įspėjamuosius paviršius. Visi važiuojamosios dalies susikirtimai su pėsčių ir dviračių takais numatomi viename lygyje. Dviračių takai įrengiami sklandūs, be staigių aukščių pokyčių. Projekto apimtyje numatoma kapitališkai remontuoti ar įrengti naujas 10 viešojo transporto stotelių (....)








                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...213&LID=872203

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Šeškinės stadiono temoje yra diskusijų ne tik apie lošimo kazino ypatumus, bet ir visai įdomus apsikeitimas nuomonėmis apie Ukmergės - Ozo g. rajono infrastruktūrą
                              Būtų gerai atkelti / nukopijuoti į šią temą jei ne visą diskusiją, tai bent kelis pranešimus
                              Mano nuomone, Ozo – Gelvonų g. sankryža turėtų grįžti į pirminę T formos sankryžos būklę. Tai sumažintų šviesoforų fazių (ir nereiktų tiek daug juostų), būtų patogiau pėstiesiems ir dviratininkams, nereiktų tiek ilgai laukti. Patekimas į Akropolio/Stadionio kvartalą būtų nuo Akropolio viaduko (šiaurinė Ozo g. pusė) ir užvažiavimu/nuvažiavimu kažkur nuo dabartinės požeminės perėjos priešais Akropolį (pietinė Ozo g. pusė), kur dabar jau yra nuvažiavimas link centro. Šitie du užvažiavimai nuo šiaurinės ir pietinės Ozo g. pusių turėtų būti sujungti gatve per dabartinę Akropolio parkofkę/Ermitažą ir taip kartu sudarytų pilnavertę dviejų lygių sankryžą su Ozo gatve. Tokiu būdu būtų patogu tiek automobiliams (per lėtėjimo/greitėjimo juostas Ozo g.), tiek VT ir pėstiesiems (daug paprastesnė ir pralaidesnė Ozo - Gelvonų g. sankryža. Pralaidumas išliktų nepakitęs (ar net didesnis), nes nereiktų tiek ilgai stovėti prie šviesoforų norint patekti į kitą Ozo g. pusę.

                              Problema yra ta, kad Maximai reiktų visiškai pertvarkyti savo parkofkes prie Akropolio ir Ermitažo, kas veikiausiai ir yra pagrindinė kliūtis.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                /\ Būtų gerai papaišyti, kas yra siūloma. Nes ištisinį tekstą be pastraipų sunku konvertuoti į vaizdą.

                                Comment


                                  Atsiprašau už savo prastus Painto įgūdžius. Greit pabraižiau kaip, mano nuomone, viskas turėtų atrodyti.

                                  Raudona – nauji privažiavimai; punktyrinėmis linijomis pažymėtos atkarpos galėtų būti po žeme, prie jų jungtųsi įvažiavimai į parkingus.
                                  Geltona – pėsčiųjų jungtys (virš žemės).

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2024-02-10 12-57-03.png Views:	58 Size:	1,71 MB ID:	2110085
                                  Paskutinis taisė abruo; 2024.02.10, 17:34. Priežastis: Patikslinta, kad pėsčiųjų jungtys eina ant žemės.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    abruo, geros idėjos gera linkme. Man tik kyla klausimas (gal ko nesuprantu) - jei punktyrai vaizduoja požeminius ryšius, tai reiškia, kad požeminis pėsčiųjų srautas ir požeminis auto srautas turėtų prasilenkti keliais lygiais po žeme?

                                    Kyla klausimas - ar siūlomi ryšiai neperdaug suvalgytų papildomos aplinkinės teritorijos? Gal tada jau geriau matomą parkofkę pvz užstatyti, o esamą vieno lygio sankryžą versti į pilnavertę dviejų lygių tai išsprendžiant ne tik esamą susisiekimo disfunkciją, bet ir ateities objektų sukuriamus papildomus srautus? Sankryžos konversijai galėtų susimesti visi minimų užstatymų vystytojai ir potencialiai svivaldybė?
                                    Paskutinis taisė spekas; 2024.02.10, 18:01.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      abruo, geros id4jos gera linkme. Man tik kyla klausimas (gal ko nesuprantu) - jei punktyrai vaizduoja požeminius ryšius, tai reiškia, kad požeminis pėsčiųjų srautas ir požeminis auto srautas turėtų prasilenkti keliais lygiais po žeme?
                                      Atsiprašau, ne taip pažymėjau pėsčiųjų takus. Visos pėsčiųjų/dviračių jungtys turėtų būti ant žemės – jokių požemių. Požeminis turėtų būti tik automobilių parkavimas, kaip Panoramoj, išskyrus gal tą pagrindinę komplekso gatvę, jungiančią Stadioną, jungtį su Ozo g. ir Akropolio viaduką. Dabartinę parkofkę būtų galima užstatyti panašiu principu kaip Akropolis 2.

                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Kyla klausimas - ar siūlomi ryšiai neperdaug suvalgytų papildomos aplinkinės teritorijos? Gal tada jau geriau matomą parkofkę pvz užstatyti, o esamą vieno lygio sankryžą versti į pilnavertę dviejų lygių tai išsprendžiant ne tik esamą susisiekimo disfunkciją, bet ir ateities objektų sukuriamus papildomus srautus? Sankryžos konversijai galėtų susimesti visi minimų užstatymų vystytojai ir potencialiai svivaldybė?
                                      Siūlomi ryšiai kaip tik sueikvotų mažiau teritorijos, nes nebereikėtų tiek daug juostų ties Gelvonų gatve ir tokio plataus įvažiavimo/išvažavimo į Akropolio/stadiono teritoriją.. O dėl dviejų lygių sankryžos – mano siūlymas yra apie jau esamos dviejų lygių sankryžos (ties Akropolio viaduku) užbaigimą ir padarymą pilnaverte – antro viaduko šitai vietai, manau, tikrai nereikia, nebent žūtbūt norim panaikinti šviesoforą Gelvonų/Ozo g. sankryžoj.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Labiau galvoju apie požeminį sprendimą nei viaduko. Viaduko aš ten irgi nenorėčiau.

                                        Comment


                                          Gal kas žinote kas planuojama Ukmergės g. dalyje nuo Pašilaičių iki Šeškinės? Abejose gatvės pusėse jau paruoštos plastikinės nukreipiamosios gairės ir kelio remonto ženklai.
                                          Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	930
Size:	54,0 kB
ID:	2122171

                                          Comment

                                          Working...
                                          X