Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paskelbtas konkursas Tarandės sankryžos rekonstrukcijai A2 kelyje - Tunelinio pravažiavimo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys 10,127 km nauja statyba.
    Keliu čia, nes skamba, kaip labiau Vilniaus infrastruktūros projektas, ne A2 kelio, nors jau esantis techniškai už Vilniaus ribos.
    Bus vykdomi tunelinio viaduko valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius – Panevėžys 10,127 kilometre statybos darbai ir kelio A2 Vilnius – Panevėžys rekonstravimo, įrengiant trečią eismo juostą nuo 9,276 km iki 9,912 km, darbai.
    Daugiau info: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-684989 . Konkurso terminas 2021-02-12

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
      Paskelbtas konkursas Tarandės sankryžos rekonstrukcijai A2 kelyje - Tunelinio pravažiavimo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys 10,127 km nauja statyba.
      Keliu čia, nes skamba, kaip labiau Vilniaus infrastruktūros projektas, ne A2 kelio, nors jau esantis techniškai už Vilniaus ribos.
      Bus vykdomi tunelinio viaduko valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius – Panevėžys 10,127 kilometre statybos darbai ir kelio A2 Vilnius – Panevėžys rekonstravimo, įrengiant trečią eismo juostą nuo 9,276 km iki 9,912 km, darbai.
      Daugiau info: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-684989 . Konkurso terminas 2021-02-12
      Bet čia tolimesnis tunelinis pravažiavimas, kuris numatytas prie "Aprangos" ofisų ir sandėlių. Žinoma ir tai labai gerai.

      Comment


        Ties Tarande planuojamas dar vienas tunelis

        Po Ukmergės gatve, ties „Aprangos” grupės centrine būstine, planuojama įrengti automobilių ir pėsčiųjų tunelį. Lietuvos automobilių kelių direkcijos paskelbtame viešajame pirkime nurodoma, jog šis tunelis būtų ties magistralinio kelio Vilnius – Panevėžys (A2) 10-ojo kilometro žyma. Šio tunelio įrengimas leis apsisukti ir patogiai kirsti šią greito eismo gatvę. Darbai bus pradėti, kai tik bus išrinktas darbus atliksiantis rangovas.

        Priminsime, jog po Ukmergės gatve, ties Tarandės ir Nesvyžiaus gatvių sankirta, planuojamas dar vienas tunelis, kuris leis saugiau pasiekti Tarandę..
        Paspaudus didesnis:
        https://i1.wp.com/madeinvilnius.lt/w...9.47.jpg?ssl=1



        Tai ką? Bus du tuneliai???

        Comment


          Tai jau prieš kelis metus buvo aišku, kad bus du tuneliai pasiekti Tarandę. Tik nebuvo planų, kuris atsiras pirmas.
          Gyventojai turėtų džiaugtis.

          Comment


            Šitas tunelis, panašu, niekaip nepadės Tarandei, nes nebus sujungimų.

            Comment


              Ar tai yra optimalus lėšų panaudojimas? Du tuneliai? O Šiaurinės gatvei ir n kitų projektų tai pinigų nėra
              Paskutinis taisė liootas; 2021.01.13, 18:37.

              Comment


                Taigi yra net ženklas Tarandė. Čia tik išvažiavimas ı užmiestį jiems nenumatytas
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Taigi yra net ženklas Tarandė. Čia tik išvažiavimas ı užmiestį jiems nenumatytas
                  Bet kad ten nėra jungčių. Ar jau dabar yra? Projekte irgi lyg ir neplanuojama pajungt prie Tarandės gatvių...

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-13 194452.jpg
Views:	1744
Size:	665,2 kB
ID:	1854299

                  Comment


                    Kaip suprantu, tai čia su mintim nuo miesto atvažiuoti, apsisukti ties Apranga (per tunelį) ir išvažiuot į plentą vėl (esama jungtim) tada važiuoti iki Tarandės gatvės. (Įdomu ar uždarys esamą apsisukimą pastatę tunelį).

                    Jungties visiems ten nėra su Glaubico g. Didžiulė tvora ir šlagbaumas.

                    O atsakant liootas, tai tas kitas tunelis šalia Tarandės g. tai panašu eis kartu su projektų vystymu jungiamosiose gatvėse, manau jį statys kur kas vėliau. Jei neklystu, jo kol kas tik detalusis planas patvirtintas / tvirtinamas. Čia gal LAKD pinigai?
                    Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.13, 20:38.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Gautas leidimas statyti verslo ir prekybos kompleksą greta Ukmergės gatvės ir Vakarinio aplinkkelio https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...o-aplinkkelio/ .
                      Šią savaitę Vilniaus miesto savivaldybės administracija išdavė leidimą statyti verslo ir prekybos kompleksą Ukmergės gatvės, Vakarinio Vilniaus aplinkkelio ir M. Lietuvio gatvių sankryžoje. Visas statybas numatoma įgyvendinti dviems etapais: pirmuoju bus statomas prekybinės paskirties pastatas su su papildomomis automobilių saugojimo vietomis tarp pastato ir Mykolo Lietuvio gatvės, o antruoju – administracinės paskirties pastato pietinėje teritorijos dalyje su automobilių saugykla pirmuose aukštuose.
                      įdomiausias klausimas tai dėl M.Lietuvio sąnkryžos su VA, Panevėžio keliu. Turbūt liko kaip https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...gatvei-tiesti/
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2021.03.28, 18:11.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Buivydiškių g. nuo Dūkštų iki Ozo g

                        https://citify.eu/buivydiskiu-g-nuo-dukstu-iki-ozo-g/



                        Projektas Buivydiškių g. nuo Dūkštų iki Ozo g (infrastruktūra) šiuo metu yra planuojamas, statytojas Vilniaus miesto savivaldybė. Investicijų dydis: -. Statybų data: - - -

                        Comment


                          Įdomu, ar sujungs kada nors ten 100 m kelio likusius nuo "Nutrūkusios stygos" iki SOS kaimo?

                          Comment


                            Užtruko, kol supratau kaip ten tilps papildomos 2 juostos ir želdynai asfaltuojant tik 1. Pasirodo panaikins nepilnai išnaudojamą juostos dalį ties sankryža link Laisvės pr, įrengs stotelės įvažą ir panaikins nereguliuojamą posūkį į daugiabučius (vietiniai bus "laimingi", kad reiks stovėt prie šviesoforo grįžtant). O likusioje dalyje tik gan siaurą asfalto gabaliuką prilipdys (panašiai kaip Pilaitės pr.), matyt juostos smarkiai per plačios dabar.
                            Nežinau ar čia Ozo g. projekto sprendiniai nesutampa ar siaurina dvirtakį iki 2.5m?

                            Click image for larger version  Name:	Ozo-Buivydiškių.jpg Views:	0 Size:	355,8 kB ID:	1880744
                            Paskutinis taisė Riedis; 2021.04.26, 13:06.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Buivydiškių g. nuo Dūkštų iki Ozo g

                              https://citify.eu/buivydiskiu-g-nuo-dukstu-iki-ozo-g/
                              Ačiū už nuorodą.
                              Kur nuo Ozo g. sankryžos ties "Impulsu" eis Buivydiškių gatvės tęsinys?

                              Comment


                                Ten Viršuliškių g. tęsinys bus, nebe Buivydiškių g.:

                                Comment


                                  O iš Viršuliškių g nebus leidžiama sukti į kairę?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Ko daugiau nereikia, tai dar daugiau įvažiavimų į aplinkkelį. Ir juo labiau iš kažkokių garažų. Ne tam aplinkkeliai skirti.
                                    Tą patį galite pasakyti ir apie Avižienių - Senojo Ukmergės pl. variantą. Aišku, kam reikia tų papildomų išvažiavimų, stovėkim kamščiuose po kilometrą.

                                    Comment


                                      J. Baltrušaičio g. humanizavimo projektas

                                      1.

                                      2. Kokiais 3 metrais susiaurinta važiuojamoji dalis (iš vienos pusės)

                                      3. Matosi kiek susiaurinta

                                      4.

                                      5.

                                      Comment


                                        Grubiai per vieną buvusią juostą susiaurėja.

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          J. Baltrušaičio g. humanizavimo projektas
                                          Panaikino parkavimo vietas ir paliko vietos tik pravažiuoti automobiliams. Kaži kiek ilgai kol bus užstatytai stovinčiais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X