Naujų transporto rūšių specialusis planas su visokiais modeliais
15a brėžinys. Baisusis scenarijus su asmeninio transporto srautais, kurį bene naudoja įsivaizduojant intensyvumą.
Kalbant apie Pavilnionių gatvės įtaką aplinkinių gatvių intensyvumui, tai perspektyvoje turėtų labai suintensyvėti Liudo Giros g. (4 eismo juostų teoriškai, 2 eismo + abipusis parkavimas realiai).
Tačiau pagal dabartinius projekto etapus visas šis krūvis kol kas persimestų į Salomėjos Neries g. bei visokias jungiamąsias gatveles.
Potencialiai krūvis būtų nuimamas nuo šiaurinės Ukmergės g. dalies bei Laisvės pr. Tačiau Vakariniame aplinkkelyje nuvažiavimas į Pavilnionių g. reguliuojant dabartiniam šviesoforui tokių krūvių niekaip sklandžiai nepraleistų.
15a brėžinys. Baisusis scenarijus su asmeninio transporto srautais, kurį bene naudoja įsivaizduojant intensyvumą.
Kalbant apie Pavilnionių gatvės įtaką aplinkinių gatvių intensyvumui, tai perspektyvoje turėtų labai suintensyvėti Liudo Giros g. (4 eismo juostų teoriškai, 2 eismo + abipusis parkavimas realiai).
Tačiau pagal dabartinius projekto etapus visas šis krūvis kol kas persimestų į Salomėjos Neries g. bei visokias jungiamąsias gatveles.
Potencialiai krūvis būtų nuimamas nuo šiaurinės Ukmergės g. dalies bei Laisvės pr. Tačiau Vakariniame aplinkkelyje nuvažiavimas į Pavilnionių g. reguliuojant dabartiniam šviesoforui tokių krūvių niekaip sklandžiai nepraleistų.
Comment