Parašė auris88
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimą
Tai gal tada autobusų juostos nereikia, nors jos irgi reikia... 2 nusukimų i akropoli tikrai reikia ir dabar, o dar sporto kompleksas atsiras. jei bus viena, autobusu juosta praras prasme, nes pastoviai bus uzkista sukanciais i akropoli. nuovaza is ukmerges irgi i ozo , mano nuomone, yra reikalinga dvieju juostu, jei siandien nevaziuoja autobusai, neaisku kaip bus rytoj... kitas dalykas vykstant didesniam renginiui kamstis nusidriegs net ukmerges g, apie apvaziavimo galimybes nutikus avarijai - ner net ka kalbet. Ir kas kad 6 juostos, konstitucijos pr. 5 berods. Lyg kokioj varsuvoj nebuvot ar osle. Del pesciuju isvis manau nuo siesiku g reikia atskiro viaduko i stadiona ir akropoli, ten eiti ir dabar ner saugu, o panaikinus autobusu stoteles ukmerges g prie ozo viaduko ir poreikio neliktu
- 3 patinka
Comment
-
Prie stadiono projekto aiškinamajame rašte buvo pateikti prognozuojami srautai su panašiu, o gal identišku eismo organizavimu. Jei nekystu tą reikalą ir tvirtino (su mintim kad gal tai teisiškai laikoma kad buvo viešinta)Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.20, 10:16.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPrie stadiono projekto aiškinamajame rašte buvo pateikti prognozuojami srautai su panašiu, o gal identišku eismo organizavimu. Jei nekystu tą reikalą ir tvirtino (su mintim kad gal tai teisiškai laikoma kad buvo viešinta)
Įdomesnis faktorius, kad pirmame variante buvo požeminė perėja. Tada savivaldybė nusprendė, kad jos nereikia ir liepė rasti kitą sprendimą. Kokį kitą sprendimą matome? Tiesiog papaišytos tos pačios esančios perėjos, tik pridėtos dviračių pervažos (taigi perėjos tik susiaurėjo, o dėl papildomų juostų ir pailgėjo).
Kitas dalykas, jau kartojuosi, kodėl prie 15 tūkst. vietų stadiono projektuojami 2 metrų pločio šaligatviai?
- 1 patinka
Comment
-
Tačiau jei pats stadionas bus atviro koncepto, be perimetrinės tvoros ir siaurų praėjimų (nežinau kiek vizualizacija pasikliauti), tai tas šaligatvis pietrytinėje pusėje bus skirtas tik apeiti stadiono teritoriją pėsčiomis ne per žmonių spūstį renginio pradžios/pabaigos metu?
Stotelės po viaduku naikinamos, takelis link esamo viaduko nenumatytas - ar tikrai manote, kad reikalinga ta atkarpa (platesnis šaligatvis) jei praėjimas "kiaurai" link naujojo pėsčiųjų viaduko potencialiai bus adekvatus ir platus. Nesiginčiju dėl sankryžos/perėjos - gal ten kiek ankštoka nusimato.
Pasitikslinau, šaligatvius minėjote kitur. Tiesa - jei bus srautai, tai principe vaikščios ir dviračių takais dėl siaurumo.Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.20, 11:46.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTačiau jei pats stadionas bus atviro koncepto, be perimetrinės tvoros ir siaurų praėjimų (nežinau kiek vizualizacija pasikliauti), tai tas šaligatvis pietrytinėje pusėje bus skirtas tik apeiti stadiono teritoriją pėsčiomis ne per žmonių spūstį renginio pradžios/pabaigos metu?
Stotelės po viaduku naikinamos, takelis link esamo viaduko nenumatytas - ar tikrai manote, kad reikalinga ta atkarpa (platesnis šaligatvis) jei praėjimas "kiaurai" link naujojo pėsčiųjų viaduko potencialiai bus adekvatus ir platus. Nesiginčiju dėl sankryžos/perėjos - gal ten kiek ankštoka nusimato.
Pasitikslinau, šaligatvius minėjote kitur. Tiesa - jei bus srautai, tai principe vaikščios ir dviračių takais dėl siaurumo.Paskutinis taisė Creatium; 2020.01.20, 12:46.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad nenumato šaligatvio pietinėje viadukų pusėje tai dar didesnė nesąmonė. Užtenka jau, kad dviračių takai tik vienoje pusėje, dabar jau ir pėsčiųjų takai tik vienoje gatvės pusėje? Dėl to mano ir ilgas laiškas buvo. Jeigu nenori daryt perėjų per nuovažas, tai tada turi spręsti kažkaip kitaip tuos praėjimus. Nes dabar gi toks jausmas, kad visi nuo stadiono tiesiog išsiteleportuos. Gatvės platinamos, nors parkingo vietų ypatingai daugiau nebus...
- 1 patinka
Comment
-
Infraplanas 2019.08
Apie 81,8 ha teritorijos tarp Tarandės, Vaivadiškių, Augustų, Vidautiškių gatvių, Pašilaičių seniūnijoje, detalusis planas
(Gineitiškių rajonas). Triukšmo ir oro taršos vertinimas
https://vilnius.lt/wp-content/upload...3ataskaita.pdf
Comment
-
Infraplanas 2019.10
Apie 84,9 ha teritorijos tarp Ukmergės, Vilniaus miesto vakarinės greito eismo gatvės, Avižienių ir Tarandės gatvių, Pašilaičių seniūnijoje (Pavilionių rajonas). Triukšmo ir oro taršos vertinimas
https://vilnius.lt/wp-content/upload...tra%C5%A1a.pdf
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kol visiems viskas tinka, tol ribos nekeičiamos.
Žiūrint į šiuos projektus, labai keistai atrodo rajono žemės tarytum neegzistuojančios. Kita vertus, kiek žinau, rajono valdžia kažkada blokavo normalių kelių-gatvių projektus tiek link Smalinės, Helsinkio g., Pavilnionių g. (gal todėl ten iš esmės akligatviai), tiek Pilaitės jungtis į vakarus (Čekoniškių g. jau akivaizdžiai tampa nesaugi).
Comment
-
Pagal detalųjį planą pažymėtose vietose numatoma:
- Kažkokia Pavilnionių jungtis su Perkūnkiemiu virš Vakarinio aplinkkelio (gal pėsčiųjų tiltas).
- Jungtis su Vakariniu aplinkkeliu pačiame mazge. Labai keista, kad supainiojami vietiniai ir magistraliniai strautai. Ar tai atitinka projektavimo reglamentus.
Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio mazgas ir taip komplikuotas, nes kažkada teks spręsti dviejų ar trijų lygių jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Mykolo Lietuvio gatvės
https://vilnius.lt/wp-content/upload...tra%C5%A1a.pdf
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą- Jungtis su Vakariniu aplinkkeliu pačiame mazge. Labai keista, kad supainiojami vietiniai ir magistraliniai strautai. Ar tai atitinka projektavimo reglamentus.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPagal detalųjį planą pažymėtose vietose numatoma:
- Kažkokia Pavilnionių jungtis su Perkūnkiemiu virš Vakarinio aplinkkelio (gal pėsčiųjų tiltas).
- Jungtis su Vakariniu aplinkkeliu pačiame mazge. Labai keista, kad supainiojami vietiniai ir magistraliniai strautai. Ar tai atitinka projektavimo reglamentus.
Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio mazgas ir taip komplikuotas, nes kažkada teks spręsti dviejų ar trijų lygių jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Mykolo Lietuvio gatvės
Dėl jungties su aplinkeliu pritariu, - visiška nesąmonė atrodo ir taip neturėtu būti.
- 3 patinka
Comment
-
PRITARTA: Pavilnionių gatvė sujungs trūkinėjantį gatvių tinklą
Vilnius vienu etapu priartėjo prie itin reikšmingos miesto susisiekimo sistemai magistralinės gatvės statybos – vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis pritarė Pavilnionių gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir Ukmergės – L. Zamenhofo gatvių sankryžos rekonstravimo projektiniams pasiūlymams...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 4 patinka
Comment
-
15min.lt 20020.02.07
Pavilnionių gatvė sujungs trūkinėjantį gatvių tinklą
Vilnius vienu etapu priartėjo prie itin reikšmingos miesto susisiekimo sistemai magistralinės gatvės statybos – vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis pritarė Pavilnionių gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir Ukmergės – L.Zamenhofo gatvių sankryžos rekonstravimo projektiniams pasiūlymams, rašoma pranešime.
SĮ „Vilniaus planas“ parengti Pavilnionių gatvės projektiniai sprendiniai pirmą kartą buvo viešinami 2016 m. spalį. Tuomet po diskusijų su bendruomene pagal tuo metu galiojusias normas buvo susiaurintos eismo juostos. Pakartotinai gatvės projektiniai pasiūlymai viešai buvo pristatyti 2019 m. lapkritį ir po to koreguoti dar kartą. Atsižvelgus į gyventojų pastabas buvo sumažintas važiuojamųjų juostų plotis. Suplanuotoje 4 eismo juostų gatvėje numatytos A juostos abiem kryptimis. Mažinant kietųjų dangų plotą, panaikinta skiriamoji juosta.(...)
Bendras suprojektuotų Pavilnionių, Justiniškių ir L.Zamenhofo gatvių ilgis – 1660 m. Darbai suplanuoti etapais: pirmajame numatyta Pavilnionių gatvę sujungti su Justiniškių gatve (troleibusų žiedas Justiniškių gatvės gale taip pat bus rekonstruojamas); antrajame – Pavilnionių gatvę sujungti su Ukmergės gatve; trečiajame etape numatyta L.Zamenhofo gatvės statyba nuo Ukmergės gatvės iki S. Neries gatvės ir abiejų sankryžų rekonstravimas. (...)
Gyventojų pageidavimą dėl siauresnės – dviejų eismo juostų – gatvės įrengimo projektuotojams teko atmesti dėl planuojamų transporto srautų. Gatvės eismo juostų skaičius nustatomas pagal Statybos techninio reglamento reikalavimus, įvertinant jos kategoriją, planuojamą eismo intensyvumą ir viešojo transporto maršrutinio tinklo plėtrą.
„Pagal patvirtintą „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano“ lengvojo transporto srautų modeliavimą piko valandomis 2040 m. skaičiavimus, laukiamas transporto eismas Pavilnionių gatvėje siektų 1800–1900 abiem kryptinis (1100–1300 viena kryptimi). Esant šviesoforiniam reguliavimui vienos juostos vidutinis pralaidumas siekia 500–700 aut./h priklausomai nuo manevrų skaičiaus ir dydžio sankryžose. Pagal tai minimalus eismo juostų skaičius viena kryptimi rytinio ir vakarinio piko valandomis turi būti ne mažiau kaip 2, todėl bendras juostų skaičius – ne mažiau 4-ių. Esamoje gatvės atkarpoje šiuo metu transporto srautas piko val. jau siekia 1300–1500 aut./h abiem kryptimis.
Jei srautas ir būtų mažesnis, ir užtektų tiesiojoje įrengti po vieną eismo juostą, vis viena būtų daromos 4 eismo juostos, nes C kategorijos gatvėse, esant tarp sankryžų 200 m atstumui, papildomos eismo juostos ilgis prieš sankryžą siektų 80–150 metrų ir taptų nauja eismo juosta. Pavilnionių gatvės atkarpa tarp Vakarinio aplinkkelio ir Perkūnkiemio gatvės yra suprojektuota 5 eismo juostų“, – aiškino SĮ „Vilniaus planas“ inžinierius S.Valeika.
Pasak vyriausiojo miesto architekto M.Pakalnio, šiandien Pavilnionių gatvės įrengimas miesto prioritetų sąraše yra trečioje ar ketvirtoje vietoje – po Šiaurinės ir Mykolo Lietuvio gatvių, „varžosi“ su Kernavės gatve.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...la-221-1272902
- 4 patinka
Comment
Comment