Manau vėkas šitai norėjo parodyti:
Gyvenamieji pastatai ir katilinė suplanuoti maps.vilnius.lt
P.s.: norint nukopijuoti nuordą iš maps.vilnius.lt su konkrečiu vaizdu, viršuje, dešinėje pusėje, yra pasirinkimas raudonam fone "dalintis" su dalinimos simboliu.
Bet čia ne į infrastruktūros temą reikėtų rašyti.
Šioje temoje jau buvo projektinių pasiūlymų brėžiniai
15min.lt 2020.01.17 Kaip atrodys atnaujinta sankryža prie Nacionalinio stadiono Vilniuje
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Vyriausiojo miesto architekto skyrius pradeda visuomenės informavimą apie parengtus Ozo, Ukmergės ir Siesikų gatvių Vilniaus mieste rekonstravimo projekto projektinius pasiūlymus
Pagrindinis planuojamos pertvarkos tikslas – užtikrinti sklandžias ir saugias transporto priemonių ir pėsčiųjų susisiekimo sąlygas Ukmergės g., Ozo g., Siesikų g., įrengti trūkstamas dobilo tipo jungtis Ukmergės g. ir Ozo g. sankryžoje.
Savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“ parengtame projekte numatyta
naikinti Ozo g. ir jungiamojo kelio su Ukmergės g. esamą šviesoforinę sankryžą;
naikinti nereguliuojamą kairį posūkį iš Ozo g. į Ukmergės g. jungiamąjį kelią; panaikinti esamas viešojo transporto stoteles Ukmergės g. – Ozo g. sankryžoje;
rekonstruoti Ozo g. – Ukmergės g. sankryžą įrengiant trūkstamas dobilo tipo atlankas;
įrengti žiedines sankryžas Ukmergės – Ozo g. atlankose,
įrengti požeminę pėsčiųjų perėją Ukmergės g. ties viešojo transporto stotelėmis,
įrengti naujas viešojo transporto stoteles Ukmergės g. ties projektuojamu pėsčiųjų viaduku, Ozo g. (ties pastatu Ukmergės g. 184),
Ozo – Ukmergės g. nuovažoje ties esama automobilių saugojimo aikštele.
Taip pat numatyta rekonstruoti Siesikų g. atkarpą tarp namų Nr. 1–11, numatant vienpusį eismą gyvenamoje zonoje
Gerai, kad atsisakė požeminės perėjos prie Akropolio, bus tolimoje ateityje galimybė padaryti tunelinį pravažiavimą kaip Liepkalnio mazge. Visgi po Šiaurinės g. downgrade'o Ozo gatvė pagal kategoriją ir BP liks pagrindine miesto magistrale tarp Nemenčinės pl ir Vakarinio aplinkkelio.
Šioje temoje jau buvo projektinių pasiūlymų brėžiniai
15min.lt 2020.01.17 Kaip atrodys atnaujinta sankryža prie Nacionalinio stadiono Vilniuje
Mano ilgokas laiškas, kurį nusiunčiau projektuotojui, infra@vilnius.lt, Poderskiui ir Šimašiui:
Sveiki,
Siunčiu savo pastabas dėl viešinamų Ozo - Ukmergės - Siesikų - Gelvonų g. projektinių pasiūlymų.
1. Projektiniuose pasiūlymuose nepateikiami jokie srautų srautų skaičiavimai ar analizės. Todėl prašau nutraukti svarstymo viešinimą, koreguoti PP papildant PRIVALOMA medžiaga ir viešinti iš naujo.
2. Neaišku kokia fantazija paremtas sprendimas atsisakyti šviesoforinės sankryžos (ir pėsčiųjų perėjos) ties jungiamuoju keliu su Ukmergės g. (prie parduotuvės Maxima). Ta sankryža naudojasi Siesikų g. gyventojai, eidami į minėtą parduotuvę. Atsisakius šios sankryžos (juk galima palikti vien tik reguliuojamą perėją), pėstiesiems papildomai reikės daryt 500 metrų lankstą (į abi pusės - 1 km). Tai niekaip nesiderina su Darnaus judumo siekiais ir Susisiekimo pėsčiomis rekomendacijomis (punktas - infrastruktūra pirmiausia projektuojama pėstiesiems ir dviratininkams, tada viešajam transportui ir tik tada automobiliams).
3. Neaišku kokia fantazija paremtas sprendimas Gelvonų g. platinti iki neįtikėtinų 7 (!) eismo juostų. Gatvė yra C kategorijos.
4. Neaišku kokia fantazija paremtas sprendimas Ozo g. platinti iki išvis sunkiai suvokiamų 9 (!) eismo juostų.
5. Neaišku kokia fantazija paremtas sprendimas prie 15 tūkst. vietų stadiono ir Daugiafunkcio centro įrenginėti minimalaus 2 metrų pločio pėsčiųjų takus palei Ozo g. ir Gelvonų g. Prašau šaligatvius platinti tiek, kad atitiktų planuojamus srautus.
6. Savivaldybei liepus atsisakyti požeminės perėjos Gelvonų - Ozo g. sankryžoje buvo nurodyta rasti alternatyvių sprendimų. PP jokių alternatyvių sprendimų nėra, tiesiog elementariai ištrinta požeminė perėja ir tiek. Kaip projektuotojams atrodo turėtų vykti pėsčiųjų eismas po renginio stadione? Kaip vyks pėsčiųjų eismas 3 metrų pločio perėja. Kiek pėsčiųjų tilps į 6 m2 plotą prie perėjos (Ozo g. ir Gelvonų g. dešinys kampas)? Reikalauju atsisakyti sankryžos platinimo visose gatvėse, o sutaupytą erdvę maksimaliai skirti srautams pritaikytų šaligatvių pločiui.
7. Kodėl Ozo g. viešojo transporto stotelės projektuojamos su įvaža, jeigu yra numatomos A juostos? Stotelėse stoja visi maršrutai, o vietos jose yra itin mažai. 15 tūkst. žmonių niekaip netilps numatytose vietose. Siūlau naikint įvažas. Tas pats galioje ir kitose Ozo g. stotelėse, kur įvažos yra nereikalingos (nebent stotelėse nestoja visi maršrutai).
8. Ozo - Gelvonų g. sankryža atrodo absoliučiai neišspręsta. Viešojo transporto persėdimas išlieka toliau komplikuotas, keleiviai turi bent po 2 kartus kirsti gatves po 7 juostas, kęsti milžinišką taršą. Todėl siūlau apskritai kardinaliai permąstyt visą sankryžą, galbūt tam rengti dirbtuves su transporto specialistais, kurie turi patirties. Juk čia numatomi ženkliai išaugsiantys pėsčiųjų srautai, potencialiai didėsiantis viešojo transporto eismas. Todėl mano siūlymas yra Daugiafunkcio komplekso pusėje (tarp komplekso ir Akropolio) projektuoti viešojo transporto terminalą - su keletu kelių, viešojo transporto stoginėmis, plačiais šaligatviais. Taip būtų kardinaliai sumažintas pėsčiųjų srautas per sankryžą, todėl galima būtų organizuoti efektyvesnį kito transporto judėjimą.
Pavyzdys, nors ir ne pats geriausias, iš Varšuvos:
Vienas iš variantų:
9. Pasiūlymuose visiškai nesprendžiamas pėsčiųjų ir dviračių judėjimas pietine Ozo g. dalimi nuo Siesikų g. iki Gelvonų g. Ar dabar jau ir šaligatvius projektuojame vienoje gatvės pusėje? Reikalauju keisti PP ir numatyti perėjas, pervažas sklandžiam pėsčiųjų eismui. Esant reikalui turi būti platinamas viadukas virš Ukmergės g., kad tilptų takai. Arba atsisakoma papildomos eismo juostos (kaip yra kitoje Ozo g. pusėje).
10. Jungiamajame rytų pusės kelyje tarp Ukmergės ir Ozo g. siūlau atsisakyti dviejų eismo juostų, o srautą nuo žiedo nukreipti į vieną juostą per "duoti kelią" trikampiukus. Taip bus sumažintas eismo greitis, padidintas saugumas.
11. Siūlau atsisakyti dviejų eismo juostų nuovažoje nuo Ozo g. link Ukmergės g. ir žiedo. Ten dabar nuovaža yra plati, joje pastoviai statomi automobiliai. Po tokių pakeitimų situacija nepasikeis (net sustačius ženklus). Plius nėra poreikio. Siūlau dvi juostas išskirti tik prieš pat žiedą.
12. Požeminė perėja po Ukmergės g. neatitinka jokių šiuolaikinių standartų. Laiptai, siauras praėjimas, nėra galimybės dviračiams pravažiuoti. Todėl siūlau: maksimaliai atitraukti aplinkines gatves tolyn nuo Ukmergės g., o gautą papildomą plotą skirti normalioms nuovažoms, pandusams į požeminę perėją. Pačią perėją projektuoti maksimaliai plačią ir su stoglangiu skiriamojoje juostoje, kad patektų kuo daugiau natūralios šviesos. Taip pat numatyti pravažiavimą dviračiams.
13. Esant tikram srautų poreikiui, siūlau Ozo - Gelvonų g. sankryžoje numatyti bent dviejų juostų požeminį tunelį, kuris leistų nestabdant važiuoti pagrindiniam eismui.
14. Kokia fantazija paremtas Ozo g. išplatėjimas iki 4 eismo juostų ties sankryža su Buivydiškių g.?
15. Prašau numatyti dviračių takų jungtį su Buivydiškių g. taku palei mokyklos teritoriją. Šiuo metu ten yra asfaltuotas takas, o dalyje kelio - dviračių ir pėsčiųjų takas. Reikia jį praplatint ir atnaujinti dangas. Pagrindinis eismas vyksta pro ten.
16. Prašau numatyti pėsčiųjų tako pratęsimą (laiptus) nuo Siesikų g. link tako, vedančio žemyn nuo kalno:
17. Kodėl ignoruojami pėsčiųjų praminti takai per žolę ir jų vietoje nėra numatomi įrengti normalūs šaligatviai?
Apibrendinant: projektas paruoštas labai atmestinai, nesprendžiant esminių teritorijos probleminių taškų, ignoruojant savivaldybės patvirtintus Darnaus judumo tikslus, nekreipiant dėmesio į Susisiekimo pėsčiomis komunikacijų rekomendacijas. Todėl prašau po korekcijų atlikti naują viešinimą.
Tuo pačiu prie Jūsų pasiūlymų, gal vertėtų man nusiųsti priekaištą dėl neaiškaus 2 eismo juostų jungiamojo kelio (Ukmergės - Ozo g.) ? Kuris tarp kitko panašu, kad būtų tiesiamas ne platininant senąjį, o tiesiant visiškai naują. Suprasčiau, jei VT juosta būtų, bet dabar neaiški funkcija.
Aišku siųsk. Tik prirink pirma daugiau pastabų, pakartok ir tas pačias jau rašytas. Daugiau šansų, kad atsižvelgs, jei daugiau žmonių to paties prašys.
Man vis kila klausimas, ar ten vaikai per piesiniu konkursus piesia tuos projektus Vilniaus plano? Jei ten sedi tokie nekompetetingi projektuotojai, nu kam ... kodel...
Kaip tik detaliau pasižiūrėjau į schemą, kurioje matosi numatomi gatvių platinimai ir A juostų plėtra.
Tuo pačiu prie Jūsų pasiūlymų, gal vertėtų man nusiųsti priekaištą dėl neaiškaus 2 eismo juostų jungiamojo kelio (Ukmergės - Ozo g.) ? Kuris tarp kitko panašu, kad būtų tiesiamas ne platininant senąjį, o tiesiant visiškai naują. Suprasčiau, jei VT juosta būtų, bet dabar neaiški funkcija.
VT ten nevaziuoja, tai poreikio A juostai nera. Pilnai uztektu vienos juostos slipline.
Planuose lyg ir nematau - kaip su Seskines st. ? Ir po rekonstrukcijos norint patekti link Akropolio teks begti per beprotisku greiciu vaziuojancias masinas nuo Ukmerges g. sukancias i Ozo g.? Ar padarys galu gale civilizuotas perejas?
cia bent vienas projektuotojas yra? Nes net ir ne projektuotojui aisku... Tas laiskas klausimynas labiau panasus i skunda, kad gyvenu Siesiku g prie pagrindiniu miesto arteriju. ..Jungiamieji keliai perprojektuoti, nes atsiranda "dobilai"(jiems reikia vietos, jei netilpo, reiskia neuzteko radiuso, per statu ir pan.), keliai dvieju juostu, nes nutinka kamsciai, kai kazkas sugenda + siesiku puseje irgi 2 (1autobusu), o kitoje 2, bet gal ateityje ji pataps autobusu... tai gal iskart geriau pasidaryti... aisku as zmogu suprantu, jis noretu ten isvis kaimiskos idiles ir pesciuju taku kaip jam patinka, neatsizvelgiant i sklypus ir pan
aisku as zmogu suprantu, jis noretu ten isvis kaimiskos idiles ir pesciuju taku kaip jam patinka, neatsizvelgiant i sklypus ir pan
Tai žinoma, n juostų kelias automobiliams ir siaurutis praėjimas pėstiesiems yra kaimo idilė. Panašu, kad šitas Saranskas niekada nepasimoko iš savo klaidų ir niekad nebus normaliu miestu, kol bus bebrų, kurie palaiko tokį mėšlą.
Ar tikrai reikia ŠEŠIŲ juostų prieš sankryžą (dabar yra 5)? Aš suprantu, kad ten yra/bus daug srauto, bet tokio skaičiaus juostų neteko matyti turbūt niekur, įskaitant 20+ milijonų dydžio miestus.
Ar tikrai reikia ŠEŠIŲ juostų prieš sankryžą (dabar yra 5)? Aš suprantu, kad ten yra/bus daug srauto, bet tokio skaičiaus juostų neteko matyti turbūt niekur, įskaitant 20+ milijonų dydžio miestus.
VT ten nevaziuoja, tai poreikio A juostai nera. Pilnai uztektu vienos juostos slipline.
Aš galvoju gal dvi juostos naudinga, jeigu būtų įvažiavimas atvažiuojantiems nuo centro link stadiono teritorijos dar prieš šviesoforą, bet tuomet tas įvažiavimas matyt būtų įtrauktas į ir šį projektą . Nesuprasi.
Ar tikrai reikia ŠEŠIŲ juostų prieš sankryžą (dabar yra 5)? Aš suprantu, kad ten yra/bus daug srauto, bet tokio skaičiaus juostų neteko matyti turbūt niekur, įskaitant 20+ milijonų dydžio miestus.
Tai gal tada autobusų juostos nereikia, nors jos irgi reikia... 2 nusukimų i akropoli tikrai reikia ir dabar, o dar sporto kompleksas atsiras. jei bus viena, autobusu juosta praras prasme, nes pastoviai bus uzkista sukanciais i akropoli. nuovaza is ukmerges irgi i ozo , mano nuomone, yra reikalinga dvieju juostu, jei siandien nevaziuoja autobusai, neaisku kaip bus rytoj... kitas dalykas vykstant didesniam renginiui kamstis nusidriegs net ukmerges g, apie apvaziavimo galimybes nutikus avarijai - ner net ka kalbet. Ir kas kad 6 juostos, konstitucijos pr. 5 berods. Lyg kokioj varsuvoj nebuvot ar osle. Del pesciuju isvis manau nuo siesiku g reikia atskiro viaduko i stadiona ir akropoli, ten eiti ir dabar ner saugu, o panaikinus autobusu stoteles ukmerges g prie ozo viaduko ir poreikio neliktu
Comment