Įkalinti kamščiuose: įtaria, kad sankryžos formuojamos tik parduotuvių patogumui
Į DELFI kreipėsi skaitytojas Povilas. Jis pasakoja, kad Ukmergės gatvėje net dvi sankryžos buvo pakoreguotos taip, kad palengvintų įvažiavimą prie naujai pastatytų parduotuvių, tačiau taip pablogintos eismo sąlygos tų, kurie suka į kitas gatves.
„Atidarė „Depo“ ir pakoregavo Perkūnkiemio ir Ukmergės gatvių sankryžą. Patrumpino nusukimo į kairę juostą iš Ukmergės gatvės į Perkūnkiemio gatvę, dėl to susidaro didelis kamštis pasidaro. O didžiausia problema ta, kad panaikintos žalios nusukimo rodyklės. Dėl to praktiškai visa Perkūnkiemio gatvė piko metu būna užkimšta, nes niekas negali nusukti į dešinę. Manau, kad judėjimo juostas perbraižė, kad būtų papildomas įvažiavimas į „Depo“, nes ten anksčiau būdavo stotelė, kur dabar nusukimas. Kita sankryža buvo dėl „Lidl“ rekonstruota. Irgi panaikintos rodyklės žalios. Tai didžiausia problema, kad panaikino papildomas rodykles“, – teigė jis.
Savivaldybė: sankryža rekonstruota ne dėl parduotuvių
Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič DELFI komentuoja, kad Ukmergės – Perkūnkiemio – A. Vienažindžio gatvių sankryža rekonstruota dėl įsipareigojimo iki 2020 metų panaikinti žalias pridėtines rodykles.
„Sankryža rekonstruota iš trišalės į keturšalę, įrengiant reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tai buvo padaryta atsižvelgiant į Kelių eismo taisyklių nuostatas, kuriose sakoma, kad nuo 2020–ųjų metų pridėtinių žalių šviesoforų rodyklių, kurios šiuo metu vairuotojams suteikia galimybę pasukti į dešinę net ir degant raudonam šviesoforo signalui, niekur nebeliks. Tuo tikslu sankryžoje buvo panaikintos minėtos lentelės ir parinktas eismo organizavimas atitinkantis keliamus reikalavimus“, – nurodo A. Apanovič.
Tačiau pridedama, kad situacija šioje gatvėje gali keistis: statytojas yra įsipareigojęs 3 mėnesius po sankryžos įrengimo vertinti visų transporto eismo krypčių, pėsčiųjų bei dviratininkų srautus, kad būtų suprogramuota efektyviausią eismo organizavimo variantą.
„Atidarė „Depo“ ir pakoregavo Perkūnkiemio ir Ukmergės gatvių sankryžą. Patrumpino nusukimo į kairę juostą iš Ukmergės gatvės į Perkūnkiemio gatvę, dėl to susidaro didelis kamštis pasidaro. O didžiausia problema ta, kad panaikintos žalios nusukimo rodyklės. Dėl to praktiškai visa Perkūnkiemio gatvė piko metu būna užkimšta, nes niekas negali nusukti į dešinę. Manau, kad judėjimo juostas perbraižė, kad būtų papildomas įvažiavimas į „Depo“, nes ten anksčiau būdavo stotelė, kur dabar nusukimas. Kita sankryža buvo dėl „Lidl“ rekonstruota. Irgi panaikintos rodyklės žalios. Tai didžiausia problema, kad panaikino papildomas rodykles“, – teigė jis.
Savivaldybė: sankryža rekonstruota ne dėl parduotuvių
Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič DELFI komentuoja, kad Ukmergės – Perkūnkiemio – A. Vienažindžio gatvių sankryža rekonstruota dėl įsipareigojimo iki 2020 metų panaikinti žalias pridėtines rodykles.
„Sankryža rekonstruota iš trišalės į keturšalę, įrengiant reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tai buvo padaryta atsižvelgiant į Kelių eismo taisyklių nuostatas, kuriose sakoma, kad nuo 2020–ųjų metų pridėtinių žalių šviesoforų rodyklių, kurios šiuo metu vairuotojams suteikia galimybę pasukti į dešinę net ir degant raudonam šviesoforo signalui, niekur nebeliks. Tuo tikslu sankryžoje buvo panaikintos minėtos lentelės ir parinktas eismo organizavimas atitinkantis keliamus reikalavimus“, – nurodo A. Apanovič.
Tačiau pridedama, kad situacija šioje gatvėje gali keistis: statytojas yra įsipareigojęs 3 mėnesius po sankryžos įrengimo vertinti visų transporto eismo krypčių, pėsčiųjų bei dviratininkų srautus, kad būtų suprogramuota efektyviausią eismo organizavimo variantą.
Comment