Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įkalinti kamščiuose: įtaria, kad sankryžos formuojamos tik parduotuvių patogumui
    Į DELFI kreipėsi skaitytojas Povilas. Jis pasakoja, kad Ukmergės gatvėje net dvi sankryžos buvo pakoreguotos taip, kad palengvintų įvažiavimą prie naujai pastatytų parduotuvių, tačiau taip pablogintos eismo sąlygos tų, kurie suka į kitas gatves.

    „Atidarė „Depo“ ir pakoregavo Perkūnkiemio ir Ukmergės gatvių sankryžą. Patrumpino nusukimo į kairę juostą iš Ukmergės gatvės į Perkūnkiemio gatvę, dėl to susidaro didelis kamštis pasidaro. O didžiausia problema ta, kad panaikintos žalios nusukimo rodyklės. Dėl to praktiškai visa Perkūnkiemio gatvė piko metu būna užkimšta, nes niekas negali nusukti į dešinę. Manau, kad judėjimo juostas perbraižė, kad būtų papildomas įvažiavimas į „Depo“, nes ten anksčiau būdavo stotelė, kur dabar nusukimas. Kita sankryža buvo dėl „Lidl“ rekonstruota. Irgi panaikintos rodyklės žalios. Tai didžiausia problema, kad panaikino papildomas rodykles“, – teigė jis.

    Savivaldybė: sankryža rekonstruota ne dėl parduotuvių

    Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič DELFI komentuoja, kad Ukmergės – Perkūnkiemio – A. Vienažindžio gatvių sankryža rekonstruota dėl įsipareigojimo iki 2020 metų panaikinti žalias pridėtines rodykles.

    „Sankryža rekonstruota iš trišalės į keturšalę, įrengiant reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tai buvo padaryta atsižvelgiant į Kelių eismo taisyklių nuostatas, kuriose sakoma, kad nuo 2020–ųjų metų pridėtinių žalių šviesoforų rodyklių, kurios šiuo metu vairuotojams suteikia galimybę pasukti į dešinę net ir degant raudonam šviesoforo signalui, niekur nebeliks. Tuo tikslu sankryžoje buvo panaikintos minėtos lentelės ir parinktas eismo organizavimas atitinkantis keliamus reikalavimus“, – nurodo A. Apanovič.

    Tačiau pridedama, kad situacija šioje gatvėje gali keistis: statytojas yra įsipareigojęs 3 mėnesius po sankryžos įrengimo vertinti visų transporto eismo krypčių, pėsčiųjų bei dviratininkų srautus, kad būtų suprogramuota efektyviausią eismo organizavimo variantą.
    Paskutinis taisė digital; 2018.12.03, 12:27. Priežastis: akcentuotos žalios rodyklės

    Comment


      Kartu su naujo prekybos centro Pašilaičiuose, Pavilnionių g. 22, statybomis, keisis aplinkinių gatvių konfigūracija. Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių:



      Taip pat panašu, kad Pavilnionių/Ukmėrgės/Zamenhofo sankryžos projektas dar nepamirštas. Įdomu, kaip ten sekasi su žemės paėmimu?

      Pavilnionių g.: Atsižvelgus į rengiamą techninį projektą „Pavilnionių gatvės ir Ukmergės ir L. Zamenhofo gatvių sankryžos statybos projektą“ (užsakovas - Vilniaus miesto savivaldybė, rengėjas - SĮ „Vilniaus planas“), projektuojama Pavilnionių gatvės atkarpos išplatėjimas formuojant Pavilnionių (esama gatvė) - Perkūnkiemio (esama gatvė) - Grigalaukio (projektuojama) sankryžą apjungiant su paminėto gretimo projekto sprendiniais
      Paskutinis taisė Romas; 2019.04.12, 20:31. Priežastis: Pridėtas adresas

      Comment


        Parašė kutas Rodyti pranešimą
        Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių:
        Iš esmės niekas nesikeis tik vingis perkeliamas į kitą vietą toliau nuo trulikų žiedo.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė kutas Rodyti pranešimą
          Kartu su naujo prekybos centro Pašilaičiuose statybomis, keisis aplinkinių gatvių konfigūracija. Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių:



          Taip pat panašu, kad Pavilnionių/Ukmėrgės/Zamenhofo sankryžos projektas dar nepamirštas. Įdomu, kaip ten sekasi su žemės paėmimu?
          Aplinkotvarka tai švelniai tariant nekokia. Pradėsim gal nuo smulkmenėlės, kad dviratininkai prekybos centrams nereikalingi, todėl privažiavmo jiems nedarom, nors Pavilnionų g. ir projektuojamas dviračių takas. Pėstieji, kaip matome irgi visiškai nereikalingi, nes įėjimai nuo artimiausių pėsčiųjų perėjų išvingiuoti visiškai nesuprantamais stačiais kampais, kad tik neduokdiev kas nesugalvotų čia užeiti. Na bet čia gi rajonai ne žmonėms skirti, čia getai, kur galima nebent automobiliu užsukti apsiprekinti ir greičiau važiuoti toliau... todėl ir orientacija tokia tradicinė amerikoniška, su begalinėmis parkavimo aikštelėmis priešais paradinį įėjimą.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.20, 13:33.

          Comment


            Parašė kutas Rodyti pranešimą
            Kartu su naujo prekybos centro Pašilaičiuose statybomis, keisis aplinkinių gatvių konfigūracija. Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių
            Tikiuosi Pavilnionių g. - Perkūnkiemio g. sankryžoje iš karto įrengs šviesoforą, jeigu ten daro tokią keturšalę sankryžą. Jau dabar piko metu ten sudėtinga išsukti iš šalutinių gatvių (Perkūnkiemio g. ir Pavilnionių g. akligatvis) nors sankryžos tik trišalės, tai esant keturšalei nereguliuojamai iš šalutinių gatvių tą padaryti bus praktiškai neįmanoma.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Galima paimti ir Perkūnkiemio gyventojus . Jie irgi ta gatve turbūt dažniau važiuoja ne iki Pašilaičių ar Fabijoniškių, o iki centro. Nes nėra tiesesnės gatvės, jungiančios šiaurinį Vilnių su Vilniaus centru.
              Gyvenu perkunkiemyje. Atidarius aplinkelį dauguma juo važiuja iki Pilaitės ir ten per narbuto gatvę iki pedagoginio žiedo ir seimo tuneliuko. Nors atstumas didesnis, dėl didelio greičio aplinkelyje ir didesnio pralaidumo žmonėms gaunasi greičiau.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Iš esmės niekas nesikeis tik vingis perkeliamas į kitą vietą toliau nuo trulikų žiedo.
                Pravažiujantiems gal ir nesikeis, bet sukantiems iš perkunkiemio - keisis. Dabar vietoj posukio į kairę važiuos tiesiai. Jei nebus reguliavimo avaringumas tikrai padidės, nes pralekiančių ir nematančių kad važiuja iš šalutinės gatvės bus, ypač kai ta šalutinė platesnė nei pagrindinė.

                Comment


                  Naujas ziedas i Bukiski / Avizienius
                  Click image for larger version  Name:	9BD25E3B-62CC-4038-88F1-C5D18A729804.jpeg Views:	1 Size:	266,0 kB ID:	1713868Click image for larger version  Name:	DADDB59B-F7D1-4A62-A454-61AB39164A0F.jpeg Views:	1 Size:	268,6 kB ID:	1713869Click image for larger version  Name:	48AA7D48-53EF-480E-8897-18C5CF357380.jpeg Views:	1 Size:	253,4 kB ID:	1713870Click image for larger version  Name:	DCA00C8F-7736-4FAD-B044-335E9E733C4F.jpeg Views:	1 Size:	286,4 kB ID:	1713871
                  Paskutinis taisė Romas; 2019.04.12, 20:29. Priežastis: Pataisyta vietos nuoroda

                  Comment


                    O pėstiesiems jokio takelio?

                    Comment


                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                      O pėstiesiems jokio takelio?
                      Yra takelis. Tik trečioj foto nėra takelio, nes čia nuvažiavimas nuo autostrados.

                      Comment


                        Naujuose kvartaluose asfaltas baigiasi ties paskutiniuoju namu: toliau – darykite, ką norite
                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...rite-10302398/
                        Paklaustas, kada bus baigta tiesti Pavilnionių gatvė, ją sujungiant su vakariniu aplinkkeliu ir Ukmergės gatve, A.Visockas aiškino, kad šiuo metu rengiamas šios gatvės techninis projektas. „Pavilnionių gatvės jungtis yra būtina, nes ši gatvė sujungs Justiniškių ir Ukmergės gatves, todėl transporto priemonių srautas judės pagrindinėmis gatvėmis, bus sumažintas eismo srautas Medeinos, Žemynos, Gabijos bei Pašilaičių gatvėmis. Tiesti daugiau kaip kilometro ilgio, 23 metrų pločio, keturių eismo juostų Pavilnionių gatvę planuojama pradėti 2019–2020 metais. Taip pat šioje gatvėje bus nutiesti patogūs pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtos miesto transporto stotelės, saugios šviesoforais reguliuojamos perėjos bei sankryžos“, – žadėjo valdininkas.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          ^^ nuo kada 23 metru plocio gatve yra 4 eismo juostu?? Kas cia per gatves plotis?

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                            ^^ nuo kada 23 metru plocio gatve yra 4 eismo juostu?? Kas cia per gatves plotis?
                            Čia ko gero įskaičiavo visus želdynus, dviračių takus ir pan. 4 eismo juostos po tarkim 3 metrus (o spėju bus ir daugiau), tai jau 12 metrų. Želdynų juosta kokie 3 metrai (po 1,5 metro), gal kokie 4. Dviračių takas bent 3 metrai, o gal ir iš abiejų pusių, tai tada 6 metrai. Pėsčiųjų takai bent po 2,5 metro - 5 metrai. Ir gaunasi.

                            Comment


                              Prie Leiciu namu kloja danga



                              Comment


                                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                Prie Leiciu namu kloja danga
                                Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvės
                                Paskutinis taisė Romas; 2019.05.29, 13:09. Priežastis: Citavimas

                                Comment


                                  Parašė kinderis Rodyti pranešimą

                                  Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvės
                                  Uz to kalniuko prasideda uzparkuota Kalahario dykuma, kuri galbut, kada nors virs vaiku darzeliu/mokykla. Bet kol kas tai pravaziavimo ten nei kvapo.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    Naujas ziedas i Bukiski / Avizienius
                                    Click image for larger version Name:	DCA00C8F-7736-4FAD-B044-335E9E733C4F.jpeg Views:	1 Size:	286,4 kB ID:	1713871
                                    Click image for larger version Name:	DADDB59B-F7D1-4A62-A454-61AB39164A0F.jpeg Views:	1 Size:	268,6 kB ID:	1713869
                                    Po rekonstrukcijos keliskart pravažiavus šią vietą (nuotraukose), kilo klausimas: kodėl nebuvo galima iškart padaryti šioje atkarpoje dviejų juostų - vienos važiuoti per žiedą i kairę (link Bukiškio / Bajorų / Santariškių), o kitos - dešiniajam posūkiui, skirtos važiuoti į Avižienius / Sudervės (atvažiavusiems nuo Vilniaus) ir Vilnių (Ukmergės plentu, atvažiavusiems nuo Bendorėlių / Riešės)? O patį žiedą padaryti "turbo" žiedu (pavyzdžiui, kaip Trakuose, šalia autobusų stoties)? Ar bent iš dalies "turbo" (tik aukščiau minėtam dešiniajam posūkiui), nes vietos tarp žiedo ir Ukmergės plento viaduko išties nelabai daug.

                                    Idealiu atveju, "turbo" žiedas būtų gerai ir šioje vietoje:
                                    Click image for larger version Name:	9BD25E3B-62CC-4038-88F1-C5D18A729804.jpeg Views:	1 Size:	266,0 kB ID:	1713868
                                    Būtų galima dar pasvajoti, kad praplatinus pravažiavimą po Ukmergės plento viaduku (be perstatymo turbūt neišeitų to padaryti), ir po juo pridėjus papildomą juostą iki kitoje pusėje esančio žiedo (o dar ir jį rekonstravus į "turbo"... ), apie didesnes eismo problemas šiame transporto mazge būtų galima pamiršti ilgesniam laikui
                                    Paskutinis taisė aRa; 2019.05.30, 14:27.

                                    Comment


                                      Parašė kinderis Rodyti pranešimą

                                      Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvės
                                      Ten iš gabijos pusės iki tų namų asfaltuoja, o iki perkūnkiemio gatvės kai ir po senovei bus purvyno gatvė, kuria važiuodavo tik drasiausi. Tik dabar dar bus statybinėm mašinom išvažinėta.

                                      Comment


                                        Leidimas tarsi iki pat Perkūnkiemio g. išduotas. Gal tą dalį planuoja vėliau pabaigt?

                                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-05-30 172847.jpg
Views:	108
Size:	286,2 kB
ID:	1725774

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Leidimas tarsi iki pat Perkūnkiemio g. išduotas. Gal tą dalį planuoja vėliau pabaigt?
                                          Na leidimo nežinau, bet nutiesta toje dalyje kolkas nėra nieko. Gerai būtų, kad padarytų iki galo, gal nuims dalį srauto nuo pavilnionių gatvės.
                                          Su pabaigimu vėliau tai sunkiai Anrekai su tokiais dalykais. Va jau vieną parkingą gyventojam numuilino šiek tiek tolėliau, pastatė namą ir "pamiršo" parkingą. Aišku čia ir savivaldybę kaltinti galima kaip priėmė objektą.

                                          O kur tokį žemėlapį galima pamatyti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X