Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    O kodėl jūs transportą suprantat tik taip siaurai - tik lengvuosius automobilius ? Dar yra viešasis transportas, dviračiai, keliavimas pėsčiomis ir t.t.
    Dar nepaminėti vaikiški triratukai, kūdikių vaikštynės ir t.t.

    Kolegos, prašom paskaityti temos pavadinimą. Ką tai turi bendro su šviesofotais?
    Bendrai pasamprotauti galima kitur, negadinant temos.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.25, 18:36.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      O kodėl jūs transportą suprantat tik taip siaurai - tik lengvuosius automobilius ? Dar yra viešasis transportas, dviračiai, keliavimas pėsčiomis ir t.t.
      Va tai gražiausia, dar net siauru supratimu apkaltino. Būtent, yra skirtingi būdai keliauti, jie turi skirtingus ir kelionės tikslus, todėl turi būti atitinkamai išvystyta infrastruktūra, kad vieni kitiems sukeltų kuo mažiau nepatogumų. Kai visa tai ignoruojama ir šokama pagal verslininkų dūdelę, tuomet gaunasi tai, ką turime šiai dienai. O tuomet kažkas bliauna, kad saloje nėra kas veikti, ir kad jam labiau patiktų pagrindinėje arterijoje kvėpuoti dūmais iš prie šviesoforų stovinčių automobilių. Galėčiau daug puslapių prirašyti, kodėl miegamuosiuose rajonuose nėra kas veikti ir kas juose netaip. Prireikė net kelių metų diskusijų, kol klerkams dašuto, kad dviračių takai nebūtinai turi eiti išilgai pagrindinių gatvių.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Nauja Vilniaus ambicija: kaip ateityje atrodys ilgiausia sostinės gatvė

        Click image for larger version Name:	ukmg2-5bebeaa010a11.jpg Views:	1 Size:	471,9 kB ID:	1682568
        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059526


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Blogai, kad projektuoja ir vargu ar patys tikisi įgyvendinti. Laiką/resursus galėtų skirti jau priprojektuotų projektų įgyvendinimui. Aišku lošt SimCity smagiau nei dirbt
        Nebūtų tokios audringos diskusijos apie SimCity Ukmergės g. versiją jei būtų pažiūrėta į skypų ribas iš Regia.lt.


        Vizualizacijoje pateikta atkarpa ties Fabijoniškių Iki ir ex Statoilu (Fabijoniškės - dešinėje, Pašilaičiai - kairėje).
        Ten nėra jokių suformuotų sklypų į Ukmergės gatvės pusę. Jei per 10 metų dėl žemės klausimų nesugebama užbaigti Ateities - Ukmergės g. mazgo, tai labai abejotina, ar jie ten sugebės suformuoti sklypus, kurie didins apkrovimą esamai socialinei ir transporto infrastruktūrai.
        Visos tos pseudo vizualizacijos - tik beprasmis laiko gaišimas už savivaldybės pinigus, paišant "iš lempos" tai, ko niekada nebus.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Kur čia kas mato greitkelį? Ukmergės g. jokiais parametrais ir nei vienoje gatvės atkarpoje nėra net panaši į greitkelį.
          Ukmergės gatvė nuo Pedagoginio žiedo iki Senukų/Statoilo/Iki/Rimi sankryžos net labai panaši į greitkelį. Mazgas su ateities gatve irgi labai panašus į greitkelį. Jei egzistuotų planuoti Šiaurinės ir Pavilninių mazgai vietoj Senukų/Statoilo/Rimi/Iki ir Bigo-Perkūnkaimio sankryžų, būtų labai panašu į greitkelį. Kaip Laisvės prospektas per Lazdynus ir Karoliniškes ar GV.

          SimCity konversijai Laisvės prospektas daug labiau tinkamas. Po VA atidarymo ten iš tiesų tranzitinio eismo liko minimaliai. Nutiesus Mykolo Lietuvio gatvę, visą Ateities-Laisvės būtų galima lėtinti. Bet Ukmergės gatvė vistiek liks magistraline ašimi iš A2 pasiekti centrą....

          Gal dar reiktų konvertuoti Oslo, GV, Narbuto, Batoro, Minsko plentą ir po to Vakarinį aplinkelį perdaryt į eilinę gatvę

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Gal dar reiktų konvertuoti Oslo, GV, Narbuto, Batoro, Minsko plentą ir po to Vakarinį aplinkelį perdaryt į eilinę gatvę
            Anksčiau reiktų konvertuoti Savanorių pr., Justiniškių, Ozo g. ir pan.
            Ir gal galų gale Stoties rajoną, ar irgi lauksime iki 2100 metų?

            Comment


              Poilsio zonos vartotojui paruošta ekstremali rungtis plaučiams.Vos keli medeliai oro stebūklingai neperfiltruos. Atrodo kaip pavogti tie, net vizualizacijoj nususę retai kur subakstyti stagarėliai, tarp poilsio zonos (kur įžiūriu krepšinio aikšteles, riedučių kalnelius) ir išmetamų dujų generatoriaus - Ukmergės g.
              Reikia arba didesnės ir tankesnės augmenijos arba įrenginių sugeriančių nuo gatvės ateinantį smoga (pvz vos ne vakar išrastas kažkoks lenkiškas betonas ar pan.)
              Bet dar trečias variantas , kuris man labai nepatinka yra galbūt realiausias.Lengviausiai realizuojamas. Tereikia tik sulaukt mero rinkimų

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                Poilsio zonos vartotojui paruošta ekstremali rungtis plaučiams.Vos keli medeliai oro stebūklingai neperfiltruos. Atrodo kaip pavogti tie, net vizualizacijoj nususę retai kur subakstyti stagarėliai, tarp poilsio zonos (kur įžiūriu krepšinio aikšteles, riedučių kalnelius) ir išmetamų dujų generatoriaus - Ukmergės g.
                Reikia arba didesnės ir tankesnės augmenijos arba įrenginių sugeriančių nuo gatvės ateinantį smoga (pvz vos ne vakar išrastas kažkoks lenkiškas betonas ar pan.)
                Bet dar trečias variantas , kuris man labai nepatinka yra galbūt realiausias.Lengviausiai realizuojamas. Tereikia tik sulaukt mero rinkimų
                Na visų pirma, 2035 metais, kada bus realizuotas projektas, daugiau nei pusė autotransporto jau bus varoma elektra. Be to, planuojama, kad individualaus autotransporto sumažės bent trečdaliu. Naujuose pastatuose bus sumontuotos elektrą generuojančios ir CO2 maitinamos dumblių panelės.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059526




                  Nebūtų tokios audringos diskusijos apie SimCity Ukmergės g. versiją jei būtų pažiūrėta į skypų ribas iš Regia.lt.


                  Vizualizacijoje pateikta atkarpa ties Fabijoniškių Iki ir ex Statoilu (Fabijoniškės - dešinėje, Pašilaičiai - kairėje).
                  Ten nėra jokių suformuotų sklypų į Ukmergės gatvės pusę. Jei per 10 metų dėl žemės klausimų nesugebama užbaigti Ateities - Ukmergės g. mazgo, tai labai abejotina, ar jie ten sugebės suformuoti sklypus, kurie didins apkrovimą esamai socialinei ir transporto infrastruktūrai.
                  Visos tos pseudo vizualizacijos - tik beprasmis laiko gaišimas už savivaldybės pinigus, paišant "iš lempos" tai, ko niekada nebus.
                  Jokių sklypų formuoti ir nereikės. Vizualizacijoje parodytas perspektyvinis užstatymas yra vietoje dabar esančių visokių prekybos centrų su didžiuliais parkingais. O pastarųjų didelė dalis stovi valstybinėje žemėje (greičiausiai be jokios nuomos, turbūt įforminta kaip "infrastruktūra miestui").

                  Ukmergės/Ateities sankryžai vyksta sklypo paėmimas.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Ukmergės gatvė nuo Pedagoginio žiedo iki Senukų/Statoilo/Iki/Rimi sankryžos net labai panaši į greitkelį. Mazgas su ateities gatve irgi labai panašus į greitkelį. Jei egzistuotų planuoti Šiaurinės ir Pavilninių mazgai vietoj Senukų/Statoilo/Rimi/Iki ir Bigo-Perkūnkaimio sankryžų, būtų labai panašu į greitkelį. Kaip Laisvės prospektas per Lazdynus ir Karoliniškes ar GV.
                    Nė per kur. Kad pernelyg nenukrypti paimsiu pavyzdį iš Vilniaus.
                    Čia panašu į greitkelį.

                    Čia visai nepanašu.

                    Čia truputi panašiau, bet ne visai tai.

                    Irgi kažkaip nepanašu.

                    O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
                    https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Nė per kur. Kad pernelyg nenukrypti paimsiu pavyzdį iš Vilniaus.
                      Čia panašu į greitkelį.

                      Čia visai nepanašu.

                      Čia truputi panašiau, bet ne visai tai.

                      Irgi kažkaip nepanašu.

                      O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
                      https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
                      Briuselis

                      https://www.google.lt/maps/@50.85715...7i13312!8i6656

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Nė per kur. Kad pernelyg nenukrypti paimsiu pavyzdį iš Vilniaus.
                        Čia panašu į greitkelį.

                        Čia visai nepanašu.

                        Čia truputi panašiau, bet ne visai tai.

                        Irgi kažkaip nepanašu.

                        O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
                        https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
                        3 juostų į vieną pusę su žalia skiriamąja juosta ir dviejų lygių sankryžomis nepanašu į greitkelį?

                        Kokioj Baltarusijoj ar Lenkijoje (kur dar neperdaryta nuo 2000ųjų) net užmiesčio autostrados prasčiau atrodo... Mūsų autostrados su dar likusiomis autobusų stotelėm, kėglių perbėgimo vietomis bei vieno lygio sankryžomis tamstai matyt irgi nepanašios į greitkelius.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
                          https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
                          Tai čia visų mūsų svajonė tokia gatvė. Tik kažkodėl čia nesimato šviesoforų į kiekvieno prekybcentrio parkingą, ir čia yra nemažai dviejų lygių sankryžų.
                          O su greitkelio sąvoka tai tamsta grynai tik kabinėjiesi prie žodžių. Puikiai žinai, kad turime omeny ne gatvės skerspjūvį su skiriamąja juosta, o pačią funkciją ir galimybę turėti skirtingų lygių sankryžas.
                          Panašu, kad nesusikalbam paprasčiausiai.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.27, 07:10.

                          Comment


                            Parašė AudriusV
                            Nesuprantu, koks gali būti greitkelis su tokiu kiekiu sankryžų, šviesoforų, reguliuojamų pėsčiųjų perėjų , nusukimais link parduotuvių ir vidinių gatvių ? Jau nekalbu apie sąvoką (jei kas neprisimena, tai greitkelyje greitis ribojamas iki 120) . Ukmergės gatvė tokia nebuvo ir nebus, jos funkcija ne aplinkkelio - leisti kuo greičiau išvažiuoti iš miesto.
                            Kažkadaise gatvė buvo projektuota būtent be šviesoforų, pėsčiųjų perėjų ir nusukimų link parduotuvių. Vėliau buvo pristatyta ko nereikia ir nepastatyta tai, kas planuota. Bet nuo to gatvės reikšmė nepasikeitė - šiaip ar taip tai yra vienas pagrindinių išvažiavimų iš miesto su milžinišku srautu, kurio jokie aplinkeliai nenuims.

                            Kabinėjantis prie sąvokų galima naudoti "greito eismo gatvė". Juk ir VA, Gariūnų gatvė, A1 iki už Grigiškių ar per Kauną techniškai nėra greitkelis

                            Comment


                              Parašė AudriusV
                              Ukmergės gatvė tokia nebuvo ir nebus, jos funkcija ne aplinkkelio - leisti kuo greičiau išvažiuoti iš miesto.
                              Aplinkkelio funkcija yra nukreipti tranzintinį ar vietinį srautą nuo centro, o įvažiavimui/išvažiavimui iš to centro Ukmergės g. kaip buvo, taip ir liko nepaisant, kiek atlinkkelių atidaryta.
                              Dabar gatvė sugadinta (tiksliau, tik jos naujoji dalis nuo senukų iki perkūnkiemio), bet nereikia jos dar labiau gadinti ar bandyti daryti lėtą jaukią centrinės dalies gatvę, ne ta paskirtis ir srautai.
                              Flickr

                              Comment


                                Toks vaizdas, kad jūs visi po truputį teisūs. Visgi, kaip visada problema buvo nenormalus planavimas nuo pat pradžių. Visokie senukai, iki avitelos, cash and carry, maxima ir dar kito objektai planuoti kaip Amerikos priemiesčiuose, su didelėm aikštelėm prieš pastatą, smarkiai atitraukiant juos nuo gatvės. Kaip jūsų atsiųstuose pavyzdžiuose iš užienio matosi, kad pritraukus pastatus arti pagrindinės gatvės, atsiranda visai kito lygio judėjimas. Pirmuose aukštuose atsiranda daug smulgaus verslo, nuo kepyklų iki žvejybos parduotuvių. Ir nereikia ten jaukių centro gatvių. Atsiranda ir prie internsyvių tranzitinių gatvių daug verslo.
                                Akivaizdu, kad Vilniaus gatvės neturėjo koncepcijos nuo pat pradžių. Pvz. visokios maximos ir senukai, iki galėjo būti iš kart statomi prie gatvės su pirmu aukštu smulkiesiems, gatvės tonusas būtų raliai kitoks. NMC koncepciją su kalvos įdėja galima buvo turėt, o didžiosioms gatvėms taip ir nereikėjo. Tai ir turim tokį bardaką architektūroje.

                                Comment


                                  Nuo pat pradžių sovietiniais laikais projektuojant Ukmergės gatvę buvo ir koncepcija, ir visa kita. Nenoriu nuskambėt kaip CCCP-1, bet pagrindinės planavimo klaidos buvo padarytos toli gražu ne nuo pat pradžių ir palyginus neseniai. Visas tas parduotuvėles pirmuose aukštuose reiktų orientuoti į gretimas šalutines gatves. Kurios ir taip yra vaikštomos, yra ir pavienės parduotuvėlės ir t.t. O pačią Ukmergės gatvę būtų galima izoliuoti (įkasti gylyn, garso sienelės ir t.t.), kad skleistų kuo mažiau triukšmo ir taršos aplink.

                                  O verslo juk ir dabar yra. Ukmergės gatvė nuo Senukų iki pat A2 nusėta mažesniais ar didesniais komerciniais objektais. Ar ten per stambus verslas?

                                  Comment


                                    Visas tas parduotuvėles pirmuose aukštuose reiktų orientuoti į gretimas šalutines gatves.
                                    Yra Fabijoniškėse servisiukų, Ukmergės gatvei atsukusių nugarą . Čia daugelis užsifiksavo ties tuo, kad Mauricui svarbu iš Tarandės (kažin ar jis išvis ten gyvena) greitai pasiekti miesto centrą, todėl ir gina greito eismo gatvės idėją. Bet galima žiūrėti plačiau - atvažiuoja juk žmonės į Vilnių ir iš Širvintų, Ukmergės, Panevėžio. Ir jei Ukmergės gatvė nebus tranzitinė, tai nereiškia, kad tokios gatvės nereikia. Miestui dar paaugus ir patankėjus, po poros dešimtmečių gal bus paišomos vizualizacijos, kaip reikia tiesti magistralinę estakadą, nes Ukmergės gatvė tapo beviltiškai užkišta, o miesto centrą vis tik reikia pasiekti (ir ne tik Tarandės gyventojams).

                                    Comment


                                      Skaitant čia kai kuriuos postus galima pagalvoti, kad didelė dalis kasdien Ukmergės g. važiuojančių važiuoja į... Ukmergę. Kasdien. Ryte ir vakare.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                                        Yra Fabijoniškėse servisiukų, Ukmergės gatvei atsukusių nugarą . Čia daugelis užsifiksavo ties tuo, kad Mauricui svarbu iš Tarandės (kažin ar jis išvis ten gyvena) greitai pasiekti miesto centrą, todėl ir gina greito eismo gatvės idėją. Bet galima žiūrėti plačiau - atvažiuoja juk žmonės į Vilnių ir iš Širvintų, Ukmergės, Panevėžio. Ir jei Ukmergės gatvė nebus tranzitinė, tai nereiškia, kad tokios gatvės nereikia. Miestui dar paaugus ir patankėjus, po poros dešimtmečių gal bus paišomos vizualizacijos, kaip reikia tiesti magistralinę estakadą, nes Ukmergės gatvė tapo beviltiškai užkišta, o miesto centrą vis tik reikia pasiekti (ir ne tik Tarandės gyventojams).
                                        Ne estakadomis kamščiai turi būti sprendžiami o apmokestinamu įvažiavimu, brangiu parkingu, geru VT ir Park & Ride aikštelėmis kur pasibaigia autostrada.

                                        Comment


                                          Skaitant čia kai kuriuos postus galima pagalvoti, kad didelė dalis kasdien Ukmergės g. važiuojančių važiuoja į... Ukmergę. Kasdien. Ryte ir vakare.
                                          Galima paimti ir Perkūnkiemio gyventojus . Jie irgi ta gatve turbūt dažniau važiuoja ne iki Pašilaičių ar Fabijoniškių, o iki centro. Nes nėra tiesesnės gatvės, jungiančios šiaurinį Vilnių su Vilniaus centru.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X