Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip tai neatsisako? Kai atsiranda finansu jie labai smagiai ikisa viena kita autostrada po zeme, jei srauta reikia leisti per tankiai apgyvendintus rajonus. Kitas stabdys tai didesni tiltai ir fjordai, kurie itakoja keliu tinkla. Kartais pigiau palikti ta greitkeli per miesta ten kur jis yra nei statyti kruva tuneliu aplink. Bet jau musu Ukmerges g. nieko bendro neturi su tuo - visas tranzitas gali ja aplenkt. Kauno ir Traku ar net Oro uosto ar Minsko kryptys pasiekiamos Panevezieciams per Vakarini aplinkkeli. Tuo tarpu skandinavu miestu atveju pvz Stockholmo kur Lettered giria autostradas mieste, vienintelis kelias patekti i kai kurias salas arciau juros yra isskirtinai TIK per tas kelias gatves.
    Nemanau kad svedai taip jau labai dziaugiasi kad ju miesta sukapojo i dalis greitkeliai, bet jie nelabai turi kitos iseities kazka pakeist del reljefo. O Ukmerges g. yra paprasta miesto gatve.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Kaip tai neatsisako? Kai atsiranda finansu jie labai smagiai ikisa viena kita autostrada po zeme, jei srauta reikia leisti per tankiai apgyvendintus rajonus. Kitas stabdys tai didesni tiltai ir fjordai, kurie itakoja keliu tinkla. Kartais pigiau palikti ta greitkeli per miesta ten kur jis yra nei statyti kruva tuneliu aplink. Bet jau musu Ukmerges g. nieko bendro neturi su tuo - visas tranzitas gali ja aplenkt. Kauno ir Traku ar net Oro uosto ar Minsko kryptys pasiekiamos Panevezieciams per Vakarini aplinkkeli. Tuo tarpu skandinavu miestu atveju pvz Stockholmo kur Lettered giria autostradas mieste, vienintelis kelias patekti i kai kurias salas arciau juros yra isskirtinai TIK per tas kelias gatves.
      Nemanau kad svedai taip jau labai dziaugiasi kad ju miesta sukapojo i dalis greitkeliai, bet jie nelabai turi kitos iseities kazka pakeist del reljefo. O Ukmerges g. yra paprasta miesto gatve.
      Jei kiša po žeme tai čia neatsisakymas. Nelabai supratau ką norėjot tuom pasakyti, jie juk irgi gali tuos greitkelius lėtinti, prismaigstyti šviesoforų, siaurinti ir pan., bet kažkodėl to nedaro. Ukmergės g. irgi vienintelė tranzitinė gatvė šiaurės kryptimi, į A2 važiuojant iš miesto centro, aplinkkelis skirtas važiuoti aplink miestą ir kitomis kryptimis, o ne į centrą ar kokį akropolį. Ukmergės g. net neina šalia daugiabučių ir net nėra tos problemos kaip pas švedus, bet jūs siūlot padaryti problemą lygioje vietoje, lėtinti Ukmergės g. ir šalia pristatyti daugiabučių ir taip tankioje šeškinėje ir fabuose. Paprasta miesto gatvė yra pvz. Fabijoniškių g., tai čia reiktų įrenginėti plačius šaligatvius, dviračių takus, o Ukmergės g. palikti kaip greito eismo gatvę.
      Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.19, 15:07.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Jei kiša po žeme tai čia neatsisakymas. Nelabai supratau ką norėjot tuom pasakyti, jie juk irgi gali tuos greitkelius lėtinti, prismaigstyti šviesoforų, siaurinti ir pan., bet kažkodėl to nedaro. Ukmergės g. irgi vienintelė tranzitinė gatvė šiaurės kryptimi, į A2 važiuojant iš miesto centro, aplinkkelis skirtas važiuoti aplink miestą ir kitomis kryptimis, o ne į centrą ar kokį akropolį. Ukmergės g. net neina šalia daugiabučių ir net nėra tos problemos kaip pas švedus, bet jūs siūlot padaryti problemą lygioje vietoje, lėtinti Ukmergės g. ir šalia pristatyti daugiabučių ir taip tankioje šeškinėje ir fabuose. Paprasta miesto gatvė yra pvz. Fabijoniškių g., tai čia reiktų įrenginėti plačius šaligatvius, dviračių takus, o Ukmergės g. palikti kaip greito eismo gatvę.
        norejau pasakyti kad tos gatves pas juos veikia vietoj aplinkkeliu. Todel ten nera sviesoforu.
        O tranzitine gatve nereiskia kad ji turi buti be ju. Savanoriu pr. nuo Tukstantmecio ziedo link Kauno irgi yra tranzitine gatve be gyvenamuju namu salia ir su sviesoforais. Bet niekas is to problemos nedaro, nes ji is tukruju tranzitine, beveik visas srautas niekur is jos nenusuka. Tuo tarpu Ukmerges yra tokia gatve, kuri sugeria kaip kempine viska is aplinkiniu gyvenamuju namu ir prekybos centru nuo pat seskines iki tarandes. Todel yra poreikis daznu nusukimu, jei jie bus retai - bus visi uzsikise, kaip uzkistas nusukimas i Tukstantmecio g. nuo migracijos dep. Padare Ukmerges g. greita gatve be sviesoforu jus galbus is tikruju padidinsite joje greiti, bet ta pagreitejima niveliuos stovejimas prie ivaziavimu i ja. Plius brangi zeme, kuri galetu buti parduota verslui bus panaudota viadukams.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Plius brangi zeme, kuri galetu buti parduota verslui bus panaudota viadukams.
          Tokiu atveju žemės kainą reiktų pridėti prie infrastruktūros įrengimo vertės. Spėju, kad niekas taip neskaičiuoja, nors turėtų.

          Comment


            Ukmergės gatvė (ir ne tik ji) yra chaotiškos plėtros pavyzdys. Vien degalinių joje nuo sankryžos su Geležinio v. gatve iki aplinkkelio yra 5 (neskaitant dar 3, esančių šalia Geležinio v. ir Ukmergės g. sankryžos). Kam tiek daug? Kad gyventojai galėtų patogiai prisipilti degalų prie savo namų? Panašiai yra ir su prekybos centrais. Neblogai savo požiūrį į gatvę yra pademonstravę Fabijoniškėse esančio privačių namų kvartalo gyventojai tuo dirbtiniu pylimu. Nes kas ką nori, tas tą daro. Gal reikėtų pratęsti pylimą tolyn abiem kryptimis?
            https://www.google.com/maps/@54.7253...7i13312!8i6656
            Paskutinis taisė senasnamas; 2018.11.19, 16:34.

            Comment


              Realiai ukmergės gatvei geriausias scenarijus ir būtų - įleisti gylyn ir gal net dalinai uždengti. Tada ir parkeliai šalia jos ne taip graudžiai atrodytų. Aišku kainuotų tiek, kad neverta net svajot. Galima nebent pasižiūrėti filmukus apie panašią rekonstrukciją Hamburge.

              Comment


                Realiai ukmergės gatvei geriausias scenarijus ir būtų - įleisti gylyn ir gal net dalinai uždengti.
                Ukmergės g. pradžia (kylant į kalną) tokia ir yra, tik neuždengta

                Comment


                  Skaitau visą šitą diskusiją apie Ukmergės gatvės transformavimo viziją ir man regis kai kurie neįsigilino į siūlomus sprendinius. Dabar gatvė praktiškai yra visa iki 6 juostų įskaitant A juostas, siūlymas yra susiaurinti juostas nuo 3,75 m. iki 3,25 m. paliekant po dvi juostas abejomis kryptimis + 2 ištisinės A juostos bei atsisakyti kairiųjų posūkių, kas sutaupytų asfalto ploto. Kaip važiavot taip ir važiuosit iš kaimo į miesto centrą, tik vaizdas daug geresnis ir miestietiškesnis bus ir daugeliui kitų gyventojų bus patogiau keliauti dviračiais ar viešuoju transportu. Ir iš kur ištrauktas faktas, kad pristatys daugiabučių atlaisvintuose plotuose? niekur vizijoje apie daugiabučius nerašoma, o ir kažkuriame straipsnyje buvo paminėta, kad nenorima, kad būtų daugiabučiai ten pastatyti. Viskas gerai su ta vizija, o detales išdiskutuoti reikia kai rengiami konkretūs planavimo dokumentai bei projektai.

                  Comment


                    Parašė AudriusV
                    Matyt, tai iš visa ko žinovo Ž.Maurico , jam pažiūrėjus į namus šalia gatvės ir suabejojus, ką sakė Šimašius.


                    Pvz. Rinktinės gatvę išplatino nuo 4 iki 6 juostų ir nebeliko jokių žadėtų žalių erdvių ir apšvietimo viduryje, kas tokioje gatvėje centre būtų tikrai gražu ir reikalinga, Ukmergės g. nematau tam didelio poreikio, geriau liktų greito eismo tranzitine gatve, ją netgi reiktų praplatinti nuo 6 iki 8 juostų, o ne siaurinti esamas juostas. Kaune, Klaipėdoje, net Alytuje tokios magistralinės gatvės yra 6-8 juostų, o čia nieko neplatins, tik nori siaurinti pačias juostas.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė AudriusV
                      Matyt, tai iš visa ko žinovo Ž.Maurico , jam pažiūrėjus į namus šalia gatvės ir suabejojus, ką sakė Šimašius.
                      Suklydo, ne daugiabučiai, Šimašius sako: "kur yra dykrai palei gatves, būtent ten yra vieta, kur gali tankiau stovėti aukštesni pastatai."

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą


                        Stichinė nelaimė, kai miesto meras yra iš nedidelio miesto ir dar gyvena Vilniaus centre.
                        Tuomet galvojama ne apie eismo pralaidumą, o apie posūkius į kairę ir net į dešinę su sekcijomis, sekcijas pėstisiems, sekcijų sekcijas ir ilgiausias fazes tarp fazių. Kad didės kamščiai, kam čia rūpi...
                        Gal savivladybei reikėtų susiorganizuoti ekskursiją į kokią Rygą, kur jau seniai stengiamasi uždrausti posūkius į kairę.
                        Reikia pripažinti, kad ir tamstos požiūris į miesto eismų organizavimą nėra pats geriausias ir moderniausias. Vis dar daugumoje atvejų siūlot platinti gatves, didinti jose greitį (Ukmergės g. atvejis) ir pan.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Koks skirtumas, kas finansuos naujus kamščius. Tai yra visų gyventojų gyvenimo kokybės bloginimas projektų vystytojų naudai.
                          Gražu būtų visus nepagrįstus kairius posūkius panaikinti, o naujų daryti neleisti. Jei nori kas nors nori statyti objektą,.tegu numato, kad posųkia bus itik iš dešinės pusės.

                          Dėl kiekvieno objekto ir pristatytą šviesoforų į kairę visiška sugadinta Ukmergės gatvė. Prekybcentrių (Norfos prie Ukmergės g., Lidl Žemaitės g, Ateities, Mxima Naugardukio / Kauno g.) rekonstravo sankryžas kur pristačius "apsaugotų posūkių į kairę" ne tik padaromi kamščiai lygioje vietoje, bet ir suskriamso avarinės situacijos (LIDL Kalvarijų / Lukšio g.)
                          Dabar atėjo eilė kairiems posūkiams su sekcijomis sekcijoms ir Šeimyniškių gatvei.
                          Na apsaugoti kairieji posūkiai turi ir pliusų - kiek kartų teko strigti už į kairę sukančių ir niekaip nepasukančių automobilių? Taip pat tai padeda išvengti avarijų priekiu į šoną, kurios yra vienos pavojingiausių. Man tik keisti prioritetai kai pirmiausiai rekonstruojamos sankryžos su visokiomis ketvirtos eilės gatvelėmis, kur sukančiųjų yra 100 per dieną.

                          Eismas be kairiųjų posūkių būtų smagu, bet pasiteisina tik kai kuriose vietose. Pvz. kokioje Ukmergės gatvėje tai veikia puikiai, o Švitrigailos gatvėje sudegini bereikalingai degalų ir dar įsimali į kitus kamščius.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Koks skirtumas, kas finansuos naujus kamščius. Tai yra visų gyventojų gyvenimo kokybės bloginimas projektų vystytojų naudai.
                            Gražu būtų visus nepagrįstus kairius posūkius panaikinti, o naujų daryti neleisti. Jei nori kas nors nori statyti objektą,.tegu numato, kad posūkiai bus tik iš dešinės pusės.

                            Dėl kiekvieno objekto ir pristatytą šviesoforų į kairę visiška sugadinta Ukmergės gatvė. Prekybcentrių (Norfos prie Ukmergės g., Lidl Žemaitės g, Ateities, Mxima Naugardukio / Kauno g.) rekonstravo sankryžas kur pristačius "apsaugotų posūkių į kairę" ne tik padaromi kamščiai lygioje vietoje, bet ir suskriamso avarinės situacijos (LIDL Kalvarijų / Lukšio g.)
                            Dabar atėjo eilė kairiems posūkiams su sekcijomis sekcijoms ir Šeimyniškių gatvei.
                            Teisingai. Ten kur man nereikia pasukti, tai neturi būti jokių posūkių ir sankryžų, tie kuriems ta sankryža reikalinga, tai tegu kraustosi į kaimą ir negadina kitiems gyvenimo kokybės. Mieste reikia važiuoti tik tiesiai, kuo platesnėmis gatvėmis ir neįrengti jokių reguliuojamų sankryžų, kad netyčia tam, kuriam reikia piko metu pasukti iš šalutinės gatvėlės, turėtų laukti po penkias minutes progos tą padaryti.
                            Čia manau nukryptume į lankas, bet niekaip nesuprantu ką pablogino reguliuojama sankryža Ukmergės g. ties Norfa? Nes man ten du kart per dieną nebereikia per intensyvią Ukmergės g. bandyti perbėgti draudžiamoje vietoje, o ir nuo namų galima į Ukmergės g. išvažiuoti, o ne sukti ratais kvadratais per aplinkui. Gatvė ir infrastruktūra visiems, o ne tik Tarandės gyventojams, kuriems reikia kuo greičiau nulėkti nesustojant į Centrą.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Teisingai. Ten kur man nereikia pasukti, tai neturi būti jokių posūkių ir sankryžų, tie kuriems ta sankryža reikalinga, tai tegu kraustosi į kaimą ir negadina kitiems gyvenimo kokybės. Mieste reikia važiuoti tik tiesiai, kuo platesnėmis gatvėmis ir neįrengti jokių reguliuojamų sankryžų, kad netyčia tam, kuriam reikia piko metu pasukti iš šalutinės gatvėlės, turėtų laukti po penkias minutes progos tą padaryti.
                              Čia manau nukryptume į lankas, bet niekaip nesuprantu ką pablogino reguliuojama sankryža Ukmergės g. ties Norfa? Nes man ten du kart per dieną nebereikia per intensyvią Ukmergės g. bandyti perbėgti draudžiamoje vietoje, o ir nuo namų galima į Ukmergės g. išvažiuoti, o ne sukti ratais kvadratais per aplinkui. Gatvė ir infrastruktūra visiems, o ne tik Tarandės gyventojams, kuriems reikia kuo greičiau nulėkti nesustojant į Centrą.
                              Ties norfa nuo seno buvo planuotas dobilas, tai galėtum sau bėgioti legaliai. Bet po to pareiškė, kad tai nebėra tranzitinė gatvė ir prismaigstė šviesoforų. Dabar išvis užsimanė alėjos su žaidimų aikštelėmis. Ši gatvė buvo projektuota, kaip tranzitinė. Reikėjo ją taip ir eksploatuoti ir nesudarinėti dirbtinai poreikio ją pereidinėti. Bet dėl nekompetencijos ar nenoro neišlaikė jos numatytos funkcijos, tad dabar bando perdarinėt į vietinės reikšmės kvartalinę gatvę. Tik ar ne per tankiai trys lygiagrečios vienodos reikšmės gatvės gausis kas 50 metrų?
                              O dėl Rinktinės gatvės tai pritariu, kad gausis kamščiai. Šviesoforų fazių bus daug, laukti ilgai, nors sukančių gali ir išvis nebūti. Nebent padarys su kokiais davikliais, kad fazės jungtųsi, tik kai yra laukiančių.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.24, 11:33.

                              Comment


                                Gal Fabuose negyvenantys apskritai nežinos apie tokią problemą, bet šitoj sankryžoj žiauriai reikalingas šviesaforas ir rekonstrukcija.

                                Būna toks laikas, kai turi žiūrėt į kairę ar neatvažiuoja mašinos, tada į dešinę, kur nieko nesimato, nes pristatyta mašinų palei kelią, važiuodamas nuo Gedvydžių gatvės. Anyways, tada jeigu randi tarpą, greit šokį į kairę pusę link S.Nėries gatvės ir tau tiesiai prieš akis perėja, į kurią tu visiškai nekreipi dėmesio. Absurdas su perėjom Vilniuj apskritai, bet čia šviesaforas, tikiu daug ką išspręstų.
                                Ten netgi galima platint gatvę ir daryt dvi eismo juostas sukantiems link BIG'o į dešinę ir važiuojantiems į kairę.

                                Attached Files

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Ties norfa nuo seno buvo planuotas dobilas, tai galėtum sau bėgioti legaliai. Bet po to pareiškė, kad tai nebėra tranzitinė gatvė ir prismaigstė šviesoforų. Dabar išvis užsimanė alėjos su žaidimų aikštelėmis. Ši gatvė buvo projektuota, kaip tranzitinė. Reikėjo ją taip ir eksploatuoti ir nesudarinėti dirbtinai poreikio ją pereidinėti. Bet dėl nekompetencijos ar nenoro neišlaikė jos numatytos funkcijos, tad dabar bando perdarinėt į vietinės reikšmės kvartalinę gatvę. Tik ar ne per tankiai trys lygiagrečios vienodos reikšmės gatvės gausis kas 50 metrų?
                                  O dėl Rinktinės gatvės tai pritariu, kad gausis kamščiai. Šviesoforų fazių bus daug, laukti ilgai, nors sukančių gali ir išvis nebūti. Nebent padarys su kokiais davikliais, kad fazės jungtųsi, tik kai yra laukiančių.
                                  Čia apie dobilą kai kirsti gatvę būtų galima Pavilnionių g. viaduku virš Ukmergės g.? Tikrai būtų visiems pėstiesiems žymiai patogiau sukarti papildomus 400 metrų Reikia šiek tiek pakeisti požiūri ir į miestų infrastruktūrą žiūrėti ne pirmiausia iš automobilio vairuotojo perspektyvos, bet iš pėsčiojo/dviratininko, o tik vėliau automobilio vairuotojo. Tik dabar šioje miesto vietoje atsiranda seniai reikalingi šaligatviai, kad net nedidelius atstumus ~500-800 metrų iki parduotuvių ar kt. gali nueiti pėsčiomis. Anksčiau visur reikėjo važiuoti automobiliu, nes kitaip tektų klampoti per purvynę ar bristi per pievas. Tai ir sukuria problemas, kad daug transporto judančio aplink (iš/į parduotuves ir pan.) ir trikdančio pagrindinio srauto judėjimą.
                                  Dėl Pavilnionių g. sankryžos su Ukmergės g. aš lygiai taip pat nepritariu ir tai turėtų būti viadukas, bet tai nepakeistų dabar esančių sankryžų. Tiesiog pagrindinė problema, kad iš šalutinių gatvių srautas yra labai didelis ir jam praleisti reikalingas ilgą laiko tarpą sustabdytas eismas pagrindine gatve. Pralaidumo problemą galima išspręsti ir nedarant Ukmergės g. greitkeliu, bei paliekant šviesoforinį reguliavimą joje esančiose sankryžose.

                                  Ir šiaip, jeigu atkreipti dėmesį kodėl kyla problemos prie kai kurių sankryžų Ukmergės g., tai didele problema, kad atliekančių kairiuosius posūkius labai daug, jie netelpa į "kišenes" ir blokuoją po vieną juostą skirtą važiavimui tiesiai. Ir didžioji dauguma ne į prekybcentrius važiuojantys, o važiuojantys namo. Jiems turbūt link namų važiuoti nereikia sudaryti sąlygų? Svarbiausiai, kad greitai į Tarandę ir Avižienius būtų galima nulekt.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Čia apie dobilą kai kirsti gatvę būtų galima Pavilnionių g. viaduku virš Ukmergės g.? Tikrai būtų visiems pėstiesiems žymiai patogiau sukarti papildomus 400 metrų Reikia šiek tiek pakeisti požiūri ir į miestų infrastruktūrą žiūrėti ne pirmiausia iš automobilio vairuotojo perspektyvos, bet iš pėsčiojo/dviratininko, o tik vėliau automobilio vairuotojo. Tik dabar šioje miesto vietoje atsiranda seniai reikalingi šaligatviai, kad net nedidelius atstumus ~500-800 metrų iki parduotuvių ar kt. gali nueiti pėsčiomis. Anksčiau visur reikėjo važiuoti automobiliu, nes kitaip tektų klampoti per purvynę ar bristi per pievas. Tai ir sukuria problemas, kad daug transporto judančio aplink (iš/į parduotuves ir pan.) ir trikdančio pagrindinio srauto judėjimą.
                                    Dėl Pavilnionių g. sankryžos su Ukmergės g. aš lygiai taip pat nepritariu ir tai turėtų būti viadukas, bet tai nepakeistų dabar esančių sankryžų. Tiesiog pagrindinė problema, kad iš šalutinių gatvių srautas yra labai didelis ir jam praleisti reikalingas ilgą laiko tarpą sustabdytas eismas pagrindine gatve. Pralaidumo problemą galima išspręsti ir nedarant Ukmergės g. greitkeliu, bei paliekant šviesoforinį reguliavimą joje esančiose sankryžose.

                                    Ir šiaip, jeigu atkreipti dėmesį kodėl kyla problemos prie kai kurių sankryžų Ukmergės g., tai didele problema, kad atliekančių kairiuosius posūkius labai daug, jie netelpa į "kišenes" ir blokuoją po vieną juostą skirtą važiavimui tiesiai. Ir didžioji dauguma ne į prekybcentrius važiuojantys, o važiuojantys namo. Jiems turbūt link namų važiuoti nereikia sudaryti sąlygų? Svarbiausiai, kad greitai į Tarandę ir Avižienius būtų galima nulekt.
                                    Na bet įsiklausyk į savo paties žodžius. "Nereikia daryti infrastruktūros tarandiečiams, nes man čia reikia pereiti greitkelį į visai kitame mikrorajone esančią stotekę ar parduotuvę." Let it sink in, whats wrong with this picture... Kodėl tamsta nesinaudojate savo mikrorajono infrastruktūra, o norite būtinai į gretimą? Ten žolė žalesnė? Tame ir esmė, kad pagrindiniai amerikonizmo puoselėtojai čia prekybos centrai, kurie net nesistengia aptarnauti vietinių, o bando prisitraukti dalį tranzitinio srauto, todėl prireikia ir šviesoforų. Susidarė toks Pašilaičių-Fabijoniškių konglomeratas be aiškių ribų ir struktūros. Visi jie turėtų būti priverstinai apsukti fasadais į kitas puses, o Ukmergės gatvė uždengta akustinėmis sienelėmis. Aišku čia tik svajonėse, nes šviesoforų ten nieks nesiruošia naikinti.
                                    Aš irgi sutinku, kad reikia atidavinėti prioritetus ne automobiliams. Kai kur vakaruose net perimetrinio užstatymo kvartalai apjungiami į stabesnius, kai kurias gatves paveršiant pėsčiųjų zonomis. Bet taip elgiamasi su nereikšmingomis dubliuojančiomis gatvėmis, o ne pagrindinėmis miesto arterijomis.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.25, 11:08.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Na bet įsiklausyk į savo paties žodžius. "Nereikia daryti infrastruktūros tarandiečiams, nes man čia reikia pereiti greitkelį į visai kitame mikrorajone esančią stotekę ar parduotuvę." Let it sink in, whats wrong with this picture...
                                      Kabutėse pateiktų žodžių aš niekada nesakiau, tai prašome nesakyti, kad tai mano žodžiai Nebent rastumėte citatą.
                                      Kur čia kas mato greitkelį? Ukmergės g. jokiais parametrais ir nei vienoje gatvės atkarpoje nėra net panaši į greitkelį. Ir tai nėra jokia tranzitinė gatvė kaip kai kas norėtų "nupiešti", nes tranzitu ja niekas nevažiuoja. Tiesiog ja miestiečiai ir priemiesčių gyventojai važiuoja centro link ir tai nėra joks tranzitinis eismas.

                                      Kodėl tamsta nesinaudojate savo mikrorajono infrastruktūra, o norite būtinai į gretimą? Ten žolė žalesnė? Tame ir esmė, kad pagrindiniai amerikonizmo puoselėtojai čia prekybos centrai, kurie net nesistengia aptarnauti vietinių, o bando prisitraukti dalį tranzitinio srauto, todėl prireikia ir šviesoforų.
                                      Net sunku kažką pakomentuoti. Mikrorajonai čia kažkokios salos ar tarp jų yra "geležinė uždanga", kad iš vieno į kitą būtų galima patekti tik per griežtai reguliuojamus sienos kirtimo punktus?
                                      Pritaikykite šį pasakymą savo numylėtai Tarandei ar Avižieniams. Galite naudotis savo rajono/gyvenvietės infrastruktūra, kam išvis kažkur važiuoti? (Ar gi tai neabsurdiška?).
                                      Prie ko čia prekybos centrai? Apkaltinkite savivaldybę, kad artimiausia stotelė ir pro ją važiuojantis maršrutas link centro yra kitame mikrorajone, kad artimiausia mokykla irgi yra už "geležinės uždangos" ir t.t.
                                      Šviesoforų prireikia, kad žmonės iš Pašilaičių galėtų pasukti į Pašilaičius, o iš Fabijoniškių į Fabijoniškes. Ukmergės g., kaip jau minėjau, skirta ne tik Tarandės gyventojams be sustojimo, jokių sankryžų, t.y. kaip greitkeliu, nulėkti nuo savo namo iki centro.

                                      Susidarė toks Pašilaičių-Fabijoniškių konglomeratas be aiškių ribų ir struktūros. Visi jie turėtų būti priverstinai apsukti fasadais į kitas puses, o Ukmergės gatvė uždengta akustinėmis sienelėmis. Aišku čia tik svajonėse, nes šviesoforų ten nieks nesiruošia naikinti.
                                      Ohoho. O čia blogai, kad mikrorajonai apsijungę, neturi aiškių ribų atskirtų plynėmis ir juose bei tarp jų verda kažkoks gyvenimas? Ar geriau turėti tokius "getus" kuriuose nebūtų nei jokių pramogų, nei jokios gyvybės, judesio ir norint bent kažką nuveikti reikėtų važiuoti iš savo mikrorajono lauk?
                                      Matau tamsta urbanistikos principus puikiai išmanote, turite daug praktinių žinių apie tinkamą miestų vystymą ir jų plėtą

                                      Aš irgi sutinku, kad reikia atidavinėti prioritetus ne automobiliams. Kai kur vakaruose net perimetrinio užstatymo kvartalai apjungiami į stabesnius, kai kurias gatves paveršiant pėsčiųjų zonomis. Bet taip elgiamasi su nereikšmingomis dubliuojančiomis gatvėmis, o ne pagrindinėmis miesto arterijomis.
                                      Kol kas negirdėjau argumentų kodėl viena iš pagrindinių miesto arterijų negali būti su šviesoforais valdomomis sankryžomis ir pėsčiųjų perėjomis. Vien dėl to, kad kažkas važiuodamas sutaupytų 5 minutes, tai gatvę ir mikrorajonus turime atskirti 3 metrų aukščio sienomis?
                                      Galime Ukmergės g. panaikinti visus šviesoforus, bet kas iš to? Ryte nesustojant visi prilėks iki ~Senukų ir stovės tame pačiame kamštyje tiek pat laiko, nes pagrindinė problema yra gatvės pabaigoje - Saltoniškių sankryža.

                                      Pas mus dalis vairuotojų neadekvačiai vertina kamščių priežastis. Pvz. daug buvo sakoma, kad dėl Pilaitės pr. ir Sietyno g. sankryžos ryte susidaro kamštis Pilaitės prospekte. Aš kiek ten važiuoju, tai sankryžoje dega žalias, o už sankryžos visi stovi ir nėra kaip važiuoti. Tai kaip ši sankryža sudaro kamštį, jeigu net fiziškai nėra kur toliau važiuoti ir kamštis prasideda visai kitur. Ir tokių pavyzdžių galima sugalvoti labai daug.

                                      Comment


                                        Žodžiu su tokiais argumentais ir transporto struktūros supratimu, tai panašu užgimsta naujas talibanas - naikinkime transportą mieste.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Žodžiu su tokiais argumentais ir transporto struktūros supratimu, tai panašu užgimsta naujas talibanas - naikinkime transportą mieste.
                                          O kodėl jūs transportą suprantat tik taip siaurai - tik lengvuosius automobilius ? Dar yra viešasis transportas, dviračiai, keliavimas pėsčiomis ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X