Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
2 tuneliai po Ukmergės gatve 0,5 km atstumu Fantastika kitame skyriuje/lėšų švaistymas...
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąGeras pastebėjimas, manau tikrai užtenka vieno.
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Tie Avižienių gyventojai, kuriems dabar netoli iki 87 stotelės, labai "apsidžiaugtų" tokiu sprendimu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kažkodėl galvojau, kad 87as būtent į Avižienius ir važiuoja. Tada galima į miestą palikt per A2. Stotelė prie Avižienių ir dabar saugioje vietoje. Reiktų tik Bukiškių stotelę atitraukt nuo A2 į privažiuojamąją gatvę prie Aprangos.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąĮ Avižienius laisviausiai būtų galima nukreipti 52
https://goo.gl/maps/YJ9smMmzEW62Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.15, 19:56.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Nemanau, kad jungiamųjų kelių tinklas prasitęs iki dabartinės Bukiškių stotelės. O jei ją atitraukti arčiau aplinkelio, tai jau bus nepatogumas gyventojams. Be to, prie stotelės yra požeminė perėja, leidžianti saugiai kirsti kelią. Perkėlus stotelę, reikia ir naują perėją/viaduką statyti.
Būtų gerai, bet deja. Kelias tarp Tarandės ir Avižienių iki šiol nėra asfaltuotas. Ir abejoju, ar jį asfaltuos, nes ten netgi atvirkščiai - visaip bandoma riboti tranzitinio transporto eismą. Maža to, kad žvyrkelis, tai dar ir pastatytos aukštį ribojančios konstrukcijos.
https://goo.gl/maps/YJ9smMmzEW62
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Nemanau, kad jungiamųjų kelių tinklas prasitęs iki dabartinės Bukiškių stotelės. O jei ją atitraukti arčiau aplinkelio, tai jau bus nepatogumas gyventojams. Be to, prie stotelės yra požeminė perėja, leidžianti saugiai kirsti kelią. Perkėlus stotelę, reikia ir naują perėją/viaduką statyti.
Būtų gerai, bet deja. Kelias tarp Tarandės ir Avižienių iki šiol nėra asfaltuotas. Ir abejoju, ar jį asfaltuos, nes ten netgi atvirkščiai - visaip bandoma riboti tranzitinio transporto eismą. Maža to, kad žvyrkelis, tai dar ir pastatytos aukštį ribojančios konstrukcijos.
https://goo.gl/maps/YJ9smMmzEW62
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Minimas kelias tarp Tarandės ir Avižienių jau yra asfaltuotas. O aukštį ribojančios konstrukcijos yra daugiau dėl sunkiosios statybės technikos, o ne dėl tranzito.
Dėl tų konstrukcijų - bent jau vizualiai akivaizdu, kad autobusas po jom nepralys.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Šaunu, kad išasfaltavo, bet ar pakankamas išasfaltuoto kelio plotis autobusui?
Dėl tų konstrukcijų - bent jau vizualiai akivaizdu, kad autobusas po jom nepralys.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Jeigu egzistuoja tokios problemos, maršrutą galima nukreipti Kelpių gatve
P.S. čia jau labiau į VT temą manau tinka.
Comment
-
Šiuo metu prie APRANGOS žemės darbai vyksta atkarpoje nuo statybų metu veikainčio įvažiavimo įteritoriją iki veikainčios požeminės perėjo prie stotelės (raudona linija). Taip pat Bukiškių pusėje įrengta statybinės technikos "bazė" (raudonas apskritimas). Kaip tik toje vietoje yra vietinės reikšmės žvyrkelis, kurį išasfaltavus pagerėtų situacija ir Senąjame Ukmergės kelyje nes visas srautas keliaujantis į Bajorus ir Santariškes keliautų per ten.
Comment
-
Labai norėčiau atkreipti dėmesį į šią sankryžą (nuoroda - https://www.google.lt/maps/dir/54.72...9,17.25z?hl=lt)
Jei kam reik ant draudimo daužyt senus triperius, tai puiki vieta!
Kultūra pas mus tokia, kad iškart už sankryžos (nu tikrai 5 metrų nebūna) stovi pirmoj juostoj priparkuotos mašinos. Važiuodamas pirma juosta (kuria gali važiuoti tiesiai) persirikiuoti turi dar sankryžoje, juolab dėl to, kad kita juosta yra skirta sukti tik į kairę. Tačiau itin dažnai, vos ne kaskart pro ten važiuodamas matau moliūgų, kurie iš juostos sukti į kairę šauna tiesiai ir jau ne vieną kartą esu matęs kaip tokie manevrai baigiasi snukdaužiu.
Kaip atkreipti mūsų valstybės tarnų dėmesį į šią problemikę? Aiškumo problemą išspręstų elementari ištisinė linija. Tada avarijos atveju su visais įrodymais kaltas būtų vairuotojas nepaisęs kelio ženklų bei ženklinimo, o dabar užsirovus ant kokio dėdės su dideliu juodu džipu kitąsyk gali ir pats kaltas pasilikt )Paskutinis taisė Griunvaldas; 2017.12.08, 21:28.
Comment
-
Reikia tą moliūgą švelniai pastumti iš dešinės, tai gražiai eis ant salelės stulpan. Ir aišku sustoti su pretenzijomis, kad jis kaltas, kas tikrai taip yra, nes važiavo pažeisdamas taisykles. Linksmybės.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąReikia tą moliūgą švelniai pastumti iš dešinės, tai gražiai eis ant salelės stulpan. Ir aišku sustoti su pretenzijomis, kad jis kaltas, kas tikrai taip yra, nes važiavo pažeisdamas taisykles. Linksmybės.
Comment
-
Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimąLabai norėčiau atkreipti dėmesį į šią sankryžą (nuoroda - https://www.google.lt/maps/dir/54.72...9,17.25z?hl=lt)
Jei kam reik ant draudimo daužyt senus triperius, tai puiki vieta!
Kultūra pas mus tokia, kad iškart už sankryžos (nu tikrai 5 metrų nebūna) stovi pirmoj juostoj priparkuotos mašinos. Važiuodamas pirma juosta (kuria gali važiuoti tiesiai) persirikiuoti turi dar sankryžoje, juolab dėl to, kad kita juosta yra skirta sukti tik į kairę. Tačiau itin dažnai, vos ne kaskart pro ten važiuodamas matau moliūgų, kurie iš juostos sukti į kairę šauna tiesiai ir jau ne vieną kartą esu matęs kaip tokie manevrai baigiasi snukdaužiu.
Kaip atkreipti mūsų valstybės tarnų dėmesį į šią problemikę? Aiškumo problemą išspręstų elementari ištisinė linija. Tada avarijos atveju su visais įrodymais kaltas būtų vairuotojas nepaisęs kelio ženklų bei ženklinimo, o dabar užsirovus ant kokio dėdės su dideliu juodu džipu kitąsyk gali ir pats kaltas pasilikt )
Comment
-
Susitikime su Pašilaičių gyventojais sostinės meras aptarė rajono perspektyvas http://www.vilnius.lt/index.php?984912965
Šiuo metu projektuojama Pavilnionių gatvė, kuri sujungs Vakarinį aplinkkelį ir Ukmergės gatvę. Daugiau kaip kilometro ilgio, 23 metrų pločio, 4 eismo juostų, Pavilnionių gatvės statybos darbus ketinama pradėti jau kitąmet. Taip pat šioje gatvėje bus nutiestas ir tokio pat ilgio dviračių takas.
Šiemet gyventojai jau galės džiaugtis pabaigtu dviračių taku ir naujais šaligatviais palei Laisvės prospektą nuo Sodros iki Ateities g. - pernai pradėti darbai didžiąja dalimi baigti ir liko sutvarkyti vos keletą trumpų atkarpų. Jau vasarą planuojama pradėti tvarkyti takus palei Justiniškių gatvę. Be to, šiemet taip pat bus suprojektuoti dviračių takai palei Ukmergės gatvę nuo Vakarinio aplinkkelio iki Konstitucijos prospekto, o darbai prasidės kitąmet.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Ukmergės gatvėje naikinamas pavojingas kairysis posūkis
Vilniaus miesto savivaldybė tobulindama eismo organizavimą sostinėje bei siekdama užtikrinti eismo saugumą mieste, nuo balandžio 3 d. panaikina dar vieną kairįjį nereguliuojamą posūkį Ukmergės gatvėje. Šį kartą naikinamas posūkis Ukmergės gatvėje, ties parduotuve „Berry baldai“ (Ukmergės g. 256). Panaikinus posūkį transporto priemonės patekti į J. Baltrušaičio gatvę ar Laisvės pr. galės per Ukmergės ir Ateities gatvių sankryžą.
Nuo balandžio 3 d. bus pradedami įrenginėti kelio atitvarai bei panaikintas kairysis posūkis.
https://www.madeinvilnius.lt/naujien...rysis-posukis/Paskutinis taisė Romas; 2018.03.28, 09:49. Priežastis: Pridėta citata, kad būtų aišku, kur bus pasikeitimai
- 1 patinka
Comment
Comment