Parašė AwkwardEd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVa, pati geriausia priemonė priversti sumažinti greitį - ne iškila perėja, o išfrezuotas status įdubimas
Comment
-
Lietus ar ne lietus, turi būti reikalavimas, per kiek turi sutvarkyt kelią, o ne išraust ir palikt belenkiek. Čia jau sutartinis neveiksnumas iš užsakovų pusės, kad tokių sąlygų nenumato. O tada jau vykdytojai pasiskaičiuotų, į kokias technologijas investuot (pvz asfaltavimas po mobilia palapine) ir kaip organizuot visą veiksmų seką
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąKodėl išgraužia gatvę ir palieka?Negi negalima nuimt asfalto tik tada kai planuoja iškart kloti ? Turiu omenyje Ukmergės gatvę.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAvižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAvižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
Bei galbūt yra daugiau informacijos apie "Tarandės dviejų lygių sankryžą"?
Ir kaip dėl planų sujungiant Tarandę su Pavilnionių g.?
„Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.
Paskutinis taisė M1gdas; 2017.12.06, 14:12.
Comment
-
Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
Gal galima būtų platesnio komentaro dėl Šventeliškių g. poveikio Avižienių kamščio problemos sprendimui?
Bei galbūt yra daugiau informacijos apie "Tarandės dviejų lygių sankryžą"?
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.12, 23:00.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Šiuo metu Ukmergės gatvėje ties nusukimu į Bukiškį bei Avižieniuw susidaro spūstis, nes per tą sankryža važiuojama net trijomis kryptimis - į Avižienius, į Bendorius/Orange office bei tranzitu per Bajorus į Santariškes bei A14 kelią Molėtų link. Išasfaltavus Šventeliškių g., arkristų bent jau pastarieji. Aprangos grupė yra įsipareigojusi kartu su savo nauju, jau statomu biurų ir sandėlių pastatu pastatyti ir pravažiavimą po Ukmergės gatve (brėžinių neturiu, bet, manau, su išvažiavimais į Ukmergės g. tiek centro, tiek Panevėžio link). Manau, logiška, jei į tą mazgą būtų integruota ir Šventeliškių gatvė. Išasfaltuoti reikėtų apie 800m.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Spėju, kad jūs rašote apie Nesvyžiaus g. - būtent ji jungia Šaulio g. su A2. Pagal maps.lt Šventeliškių g. jungia M. Lietuvio g. ir J.K. Chodkevičiaus - tikrai neaišku, kaip ši atkarpa galėtų pasitarnauti minėtam tranzitui
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Taip, ačiū už pataisymą. Tikrai, eilinį kartą užmiršau, kad duomenys Google Maps toli gražu neatitinka tikrovės.
Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.Paskutinis taisė Romas; 2017.11.14, 18:44. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur
Atsirastų galimybė padidinti greitį kelyje iki Vilniaus miesto ribos Atnaujinti ir taip neišsivysčiusį gatvių tinklą. Perkelti VT maršrutą iš magistralės.
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Įrengiant sankryžą, visos pilkai pažymėtos gatvės būtų įrengiamos/atnaujinamos?
Atsirastų galimybė padidinti greitį kelyje iki Vilniaus miesto ribos Atnaujinti ir taip neišsivysčiusį gatvių tinklą. Perkelti VT maršrutą iš magistralės.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Visų stotelių iš Ukmergės g. atkarpos tarp aplinkelio ir Avižienių sankryžos tikrai neišeis perkelti, nes ten važiuoja ir 87 autobusas, kurio Bukiškių stotelė yra pagrindinė šiai gyvenvietei.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei išasfaltuotų visas gatves esančias paveiksliuke - autobusas nuo miesto galėtų važiuoti privažiuojamąja gatve virš A2, tada pro pačias Bukiškes Draugystės ir Mokyklos gatvėmis. Grįžtant atgal galėtų važiuoti taip pat, prasukti pro Aprangos pastatą ir tik tada išvažiuoti į A2.
Comment
Comment