Va, pati geriausia priemonė priversti sumažinti greitį - ne iškila perėja, o išfrezuotas status įdubimas
Labiau eismą stabdo ne išfrezuotas įdubimas atkarpos pabaigoje, o visiškai ištrupėjęs asfaltas antroje juostoje tarp sankryžos ir viaduko. Jau mačiau kai vienas ten prakirtęs padangą keitė ratą.
Mano pasakymas buvo labiau apibendrintas ir pašiepiantis pačią madą be jokio saiko dėlioti iškilasias perėjas. Ukmergės g. gal ir kiti veiksniai stabdo, tačiau faktas, kad dauguma prilėtina prie nufrezuotų atkarpų galų.
Lietus ar ne lietus, turi būti reikalavimas, per kiek turi sutvarkyt kelią, o ne išraust ir palikt belenkiek. Čia jau sutartinis neveiksnumas iš užsakovų pusės, kad tokių sąlygų nenumato. O tada jau vykdytojai pasiskaičiuotų, į kokias technologijas investuot (pvz asfaltavimas po mobilia palapine) ir kaip organizuot visą veiksmų seką
Kodėl išgraužia gatvę ir palieka?Negi negalima nuimt asfalto tik tada kai planuoja iškart kloti ? Turiu omenyje Ukmergės gatvę.
Tai aišku galima, šia vasarą su GV taip ir dirbo, nuėmė sluoksnį ir iš karto dėjo naują, bet to reikia reikalauti kai nereikalauja tai padarys kai jiems bus patogu.
Avižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
Avižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
Gal galite pateikti nuorodą į šaltinį, kuris patvirtintų informaciją apie MG Valdos investicijas į "dviejų lygių sankryžą"? Kiek pamenu sandėliavimo objekto ("Apranga") brėžiniuose nebuvo tokios sankryžos, bet nebūtinai matyti brėžiniai buvo galutiniai.
Avižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
Gal galima būtų platesnio komentaro dėl Šventeliškių g. poveikio Avižienių kamščio problemos sprendimui?
Bei galbūt yra daugiau informacijos apie "Tarandės dviejų lygių sankryžą"?
Ir kaip dėl planų sujungiant Tarandę su Pavilnionių g.?
„Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.
Gal galima būtų platesnio komentaro dėl Šventeliškių g. poveikio Avižienių kamščio problemos sprendimui?
Bei galbūt yra daugiau informacijos apie "Tarandės dviejų lygių sankryžą"?
Šiuo metu Ukmergės gatvėje ties nusukimu į Bukiškį bei Avižieniuw susidaro spūstis, nes per tą sankryža važiuojama net trijomis kryptimis - į Avižienius, į Bendorius/Orange office bei tranzitu per Bajorus į Santariškes bei A14 kelią Molėtų link. Išasfaltavus Šventeliškių g., arkristų bent jau pastarieji. Aprangos grupė yra įsipareigojusi kartu su savo nauju, jau statomu biurų ir sandėlių pastatu pastatyti ir pravažiavimą po Ukmergės gatve (brėžinių neturiu, bet, manau, su išvažiavimais į Ukmergės g. tiek centro, tiek Panevėžio link). Manau, logiška, jei į tą mazgą būtų integruota ir Šventeliškių gatvė. Išasfaltuoti reikėtų apie 800m.
Šiuo metu Ukmergės gatvėje ties nusukimu į Bukiškį bei Avižieniuw susidaro spūstis, nes per tą sankryža važiuojama net trijomis kryptimis - į Avižienius, į Bendorius/Orange office bei tranzitu per Bajorus į Santariškes bei A14 kelią Molėtų link. Išasfaltavus Šventeliškių g., arkristų bent jau pastarieji. Aprangos grupė yra įsipareigojusi kartu su savo nauju, jau statomu biurų ir sandėlių pastatu pastatyti ir pravažiavimą po Ukmergės gatve (brėžinių neturiu, bet, manau, su išvažiavimais į Ukmergės g. tiek centro, tiek Panevėžio link). Manau, logiška, jei į tą mazgą būtų integruota ir Šventeliškių gatvė. Išasfaltuoti reikėtų apie 800m.
Spėju, kad jūs rašote apie Nesvyžiaus g. - būtent ji jungia Šaulio g. su A2. Pagal maps.lt Šventeliškių g. jungia M. Lietuvio g. ir J.K. Chodkevičiaus - tikrai neaišku, kaip ši atkarpa galėtų pasitarnauti minėtam tranzitui
Spėju, kad jūs rašote apie Nesvyžiaus g. - būtent ji jungia Šaulio g. su A2. Pagal maps.lt Šventeliškių g. jungia M. Lietuvio g. ir J.K. Chodkevičiaus - tikrai neaišku, kaip ši atkarpa galėtų pasitarnauti minėtam tranzitui
Taip, ačiū už pataisymą. Tikrai, eilinį kartą užmiršau, kad duomenys Google Maps toli gražu neatitinka tikrovės.
Taip, ačiū už pataisymą. Tikrai, eilinį kartą užmiršau, kad duomenys Google Maps toli gražu neatitinka tikrovės.
Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur
Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
Tikrai taip, reiktų geriau daryti praviažiavimą po Ukmergės plentu ties Tarandės gatve, o kur dabar suplanuotas tuneliukas daryti nuvažiavimus arba geriau dar toliau nuo Vakarinio aplinkkelio
Paskutinis taisė Romas; 2017.11.14, 18:44.
Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur
Įrengiant sankryžą, visos pilkai pažymėtos gatvės būtų įrengiamos/atnaujinamos?
Atsirastų galimybė padidinti greitį kelyje iki Vilniaus miesto ribos Atnaujinti ir taip neišsivysčiusį gatvių tinklą. Perkelti VT maršrutą iš magistralės.
Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur
2 tuneliai po Ukmergės gatve 0,5 km atstumu Fantastika kitame skyriuje/lėšų švaistymas...
Įrengiant sankryžą, visos pilkai pažymėtos gatvės būtų įrengiamos/atnaujinamos?
Atsirastų galimybė padidinti greitį kelyje iki Vilniaus miesto ribos Atnaujinti ir taip neišsivysčiusį gatvių tinklą. Perkelti VT maršrutą iš magistralės.
Visų stotelių iš Ukmergės g. atkarpos tarp aplinkelio ir Avižienių sankryžos tikrai neišeis perkelti, nes ten važiuoja ir 87 autobusas, kurio Bukiškių stotelė yra pagrindinė šiai gyvenvietei.
Visų stotelių iš Ukmergės g. atkarpos tarp aplinkelio ir Avižienių sankryžos tikrai neišeis perkelti, nes ten važiuoja ir 87 autobusas, kurio Bukiškių stotelė yra pagrindinė šiai gyvenvietei.
Jei išasfaltuotų visas gatves esančias paveiksliuke - autobusas nuo miesto galėtų važiuoti privažiuojamąja gatve virš A2, tada pro pačias Bukiškes Draugystės ir Mokyklos gatvėmis. Grįžtant atgal galėtų važiuoti taip pat, prasukti pro Aprangos pastatą ir tik tada išvažiuoti į A2.
Jei išasfaltuotų visas gatves esančias paveiksliuke - autobusas nuo miesto galėtų važiuoti privažiuojamąja gatve virš A2, tada pro pačias Bukiškes Draugystės ir Mokyklos gatvėmis. Grįžtant atgal galėtų važiuoti taip pat, prasukti pro Aprangos pastatą ir tik tada išvažiuoti į A2.
Tie Avižienių gyventojai, kuriems dabar netoli iki 87 stotelės, labai "apsidžiaugtų" tokiu sprendimu.
Comment