Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Parašė Luka5 Rodyti pranešimą
ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžos
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Luka5 Rodyti pranešimą
ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžos
- 5 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Šis planas neturi jokios įtakos galios. Jis daugmaž tokio paties lygio kaip ir tie “Ukmergės gatvės humanizavimo iki 2030m.” papaišymai. Gal bus, o gal ir nebus
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKitų metų miesto biudžeto pristatyme taip parašyta apie infrastruktūrą:
https://vilnius.lt/lt/2023/12/13/sva...urai-kulturai/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąJokios naudos iš to keliuko be tunelių ir greitį dar sumažino iki 50 km/h. Realiai Lidlui tas keliukas.
Comment
-
Jungtis su kuo? Tuneliukas ties Apranga turės jungtį su Ukmergės gatve, o tuneliukas ties Mototoja, su Tarande. Iš Ukmergės g. yra jungtis su Tarande. Čia nesikabinėju, o tiesiog įdomūs VMS ir Kelių direkcijos prioritetai. Turint bent vieną tuneliuką, gali apsieiti be tos gatvės atkarpos, bet ne atvirkščiai, nes ta gatvelė nesprendžia Avižienių ir Tarandės problemų.
- 2 patinka
Comment
-
Dabar projektuojama jungtis leis Aprangos tunelį prijungti prie Tarandės g. Ši jungtis leis išvengti važiavimo Ukmergės g., t.y. beprasmių rikiavimusi. Tarandės problemas tai spręs lygiai taip pat, kaip spręstų tunelis prie Mototojos. Tik tiek, kad reikės papildomai pavažiuot ~1,5 km (į abi puses), kas automobiliu yra praktiškai niekas.
- 3 patinka
Comment
-
Delfi.lt 2023.12.15
Pokyčiai Vilniuje: Tarandėje tunelio nebus, šalia įrengs žiedinę sankryžą
Viešajame susirinkime su visuomene bus aptariami naujo jungiamojo kelio Tarandėje projektiniai siūlymai. Minėtas jungiamas kelias projektuojamas Tarandėje, greta magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys, ruože nuo 9,9282 km iki 9,856 km. Planuojamas naujos jungiamojo kelio ilgis – 567 metrai, būtų įrengiami nuotekų šalinimo tinklai, susisiekimo komunikacijos. Projektiniuose siūlymuose nurodoma, jog šioje dalyje tunelis po magistrale nebus projektuojamas, jis numatomas kiek tolėliau, greta Bukiškių viešojo transporto stotelės.
https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...kryza-95387475
- 1 patinka
Comment
-
Viešas aptarimas - sausio 2 d.
Jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km, Vilniuje, statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas
Nuoroda į viešo susirinkimo transliaciją (viešas susirinkimas vyks nuotoliniu būdu) https://tinyurl.com/Jungiamasis-kelias
Data ir laikas 2024.01.02 17:00
1 priedas Projektiniai pasiūlymai https://vilnius.lt/wp-content/upload...12/PP_byla.pdf
2 priedas Brėžinys https://vilnius.lt/wp-content/upload...nz_tinklai.pdf
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Svarstymui pateikiama mažytė projekto dalis, o kaip bus išspręstas pasukimas iš miesto į Tarandę ar iš Nesvyžiaus gatvės į miestą palikta neapibrėžtai ateičiai.
Vedant anlogiją su politinėmis aktulijomis, tartum Vilniaus m. Savivaldybei ir / ar Kelių direkcijai trukdytų koks nors Grinčas ar blogietis Orbanas, kad negalima iškart pradėti viso projekto, o jį spausti kažkokiomis dalimis.Paskutinis taisė Romas; 2023.12.15, 14:36.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar projektuojama jungtis leis Aprangos tunelį prijungti prie Tarandės g. Ši jungtis leis išvengti važiavimo Ukmergės g., t.y. beprasmių rikiavimusi. Tarandės problemas tai spręs lygiai taip pat, kaip spręstų tunelis prie Mototojos. Tik tiek, kad reikės papildomai pavažiuot ~1,5 km (į abi puses), kas automobiliu yra praktiškai niekas.
Rikiavimasis Ukmergės g. bus iš Bajorų pusės atvažiuojant nuo Nesvyžiaus g. Aš sakyčiau, kad prie Aprangos tunelio nereikia, o užtektų ir logiškesnis būtų prie Mototojos, ypač kai dabar numatoma paralelinė g. Nereikėtų 1,5 km sukiotis.Paskutinis taisė Robyla; 2023.12.15, 14:06.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąTada klausimas kodėl Minsko plente visi stovi ir laukia eilėje posūkiui į Kalnėnus ir niekas nevažiuoja iki Nemėžio apsisukt? Kur ta riba "automobiliu praktiškai nieko"? Teoriškai turėtų būti žymiai greičiau, nei laukti 10-20 min. eilėje.
Rikiavimasis Ukmergės g. bus iš Bajorų pusės atvažiuojant nuo Nesvyžiaus g. Aš sakyčiau, kad prie Aprangos tunelio nereikia, o užtektų ir logiškesnis būtų prie Mototojos, ypač kai dabar numatoma paralelinė g. Nereikėtų 1,5 km sukiotis.
Kada bus pastatytas tunelis "tik" už 1,5 km, lieka neaišku.
Kol bus laikinas sprendimas, tai visai Tarandei teks važiuoti 2,0 km iki nuolat užkimšto Bukiškių / Avižienių mazgo ir grįžti 2 km atgal..
Jot...klmn, sunku suprasti kas čia per projektas. Darniau, t.y. durniau ir nesugalvosi.
Keli tūkstančiai Tarandės gyventojų mašinų papildomai važiuos kas vakarą 4 km ir papildomai užkimš Avižienių mazgą bei 2 km kelio A2 atkarpą.Paskutinis taisė Romas; 2023.12.15, 15:06.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBP numato dviejų lygių sankryžas, o palikti nesuprivatizuotos žemės viaduko statybai nesugeba. Po to projektuoja visokius apsisukimus ir privažiuojamuosius kelius. Klounai
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
bp keis nes ten naujai sankryžos įrenginėti negalima, per arti ukmergės-vakarinio aplinkėlio mazgo. Įrengs prie aprangos, per patį vidurį ukmergės-vakarinio ir avižienių mazgų.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
Comment