Parašė Knope
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Hmmm. Kad KIA jau turi autocentrą už (patikrinu google) 1,3 km toje pačioje gatvėje.
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Sutvarkys turbūt kai KIA autocentrą pastatys: https://citify.eu/kia-autocentras/
Comment
-
Tarandės posūkio problemos
15min.lt 2020.05.24
Institucijos nesugeba susitarti, o Tarandės gyventojai kasdien rizikuoja kelyje Vilnius–Panevėžys
Kasdien į namus grįžtantys Tarandės gyventojai priversti rizikuoti sukdami į kairę ir kirsdami dvi intensyvaus eismo kelio Panevėžys-Vilnius juostas. Dėl saugumo posūkį žadama naikinti, o eismą nukreipti po viaduku šalia Avižienių, nors jau ne vienerius metus po magistrale žadėtas tunelis. Tačiau jo dar teks laukti ilgai, nes valstybinės institucijos nesugeba susitarti tarpusavyje.
Planai dabartinį posūkį panaikinti, eismą nukreipiant per Avižienių žiedą, gyventojų nedžiugina, ypač kai girdi kaimynų iš tų pačių Avižienių, Bukiškių, Riešės kalbas, kad ten ir po kelio pertvarkos spūstys formuojasi nuolat.
Įsipareigojimus išdėstys sutartyje
Vilniaus rajono savivaldybės taryba praeitą savaitę pritarė ketinimams kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir Vilniaus miesto savivaldybe pasirašyti bendradarbiavimo sutartį „Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruože nuo 9,276 km iki 10,238 km tunelinio pravažiavimo, jungiamųjų kelių bei pėsčiųjų viaduko projektavimo ir statybos įgyvendinimo“. Pagal šią sutartį visos trys šalys turi savų įsipareigojimų. Kelių direkcija įsipareigoja pastatyti tunelį dešimtajame magistralinio kelio Vilnius-Panevėžys kilometre ir rekonstruoti šio kelio atkarpą nuo Nesvyžiaus g. iki tunelinio viaduko. Taip pat šioje vietoje atsiras ir pėsčiųjų viadukas.
Vilniaus miesto savivaldybė įrengs jungiamąjį kelią šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km. Vilniaus rajono savivaldybė ketina įsipareigoti rekonstruoti Nesvyžiaus g. Avižienių sen. Bukiškio k.
Tačiau procesas bent jau Vilniaus mieste nėra lengvas, nes reikia išpirkti privačius sklypus, todėl tai užtruks. Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas tikina, kad LKAD galėtų jau dabar įgyvendinti savą projekto dalį – įrengti tunelį po keliu ir taip gerokai palengvinti Tarandės gyventojų kasdienybę, ypač jeigu dabartinis apsisukimas bus panaikintas. (...)
„Prie „Aprangos Group“ dalis gatvės jau nutiesta, o direkcija to ruožo pabaigoje ir turėtų įrengti požeminį tunelį. Mes turime nutiesti dubliuojančią gatvę link Tarandės gatvės, ji turėtų eiti per suformuotus sklypus. Miesto savivaldybė inicijavo detaliojo plano parengimą, kad būtų galima paimti tuos sklypus, reikalingus gatvei nutiesti, visuomenės poreikiams. Tik poėmio procedūrų terminas ilgas, po to reikėtų gatvę suprojektuoti, gauti statybos leidimą, paskelbti viešuosius pirkimus ir projektą įgyvendinti“, – sakė A.Visockas. Jo teigimu, savivaldybė LAKD siūlė nelaukti, esą ir nutiesus gatvės dalį išvažiavimas bus ties ta pačia vieta, kaip jau dabar išvažiuojama iš esamos gatvės palei „Apranga Group“.
LAKD vis dėlto nelinkusi tokio projekto įgyvendinti dalimis, nors Vilniaus savivaldybė ir sako siūliusi nedelsti. (...)
„Kelių direkcija mano, kad Vilniaus miesto savivaldybės pasiūlymas įgyvendinti tunelinio pravažiavimo įrengimą ir laikinas priemones neužtikrins esamų problemų sprendimo ir racionalaus valstybės lėšų panaudojimo."
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ys-221-1147620
Lrytas.lt 2020.09.24
Šiame kelio ruože automobiliai dūžta vienas po kito
Viena avarija po kitos – sostinėje esantis Tarandės posūkis reikalauja ne tik didelio atidumo, bet ir kantrybės, mat piko metu čia susidaro milžiniška automobilių spūstis. Tarandės gyventojai, patekę į skaudžias avarijas, negali suprasti, kodėl ši sankryža iki šiol nesulaukė jokių pertvarkų.
Tarandės gyventoja Ilona pasakojo, kaip kiekvieną kartą laukia prie Tarandės posūkio apie 15–25 min. „Apsisukimas į Tarandę – tai lyg žaidimas su mirtimi. Kai ateina laikas apsisukti, sulaikai kvėpavimą, mėgini tilpti į tarpą tarp lekiančių mašinų ir meldiesi, kad kas nors tavęs neužkabintų.
Ji pastebi, kad prie automobilių salono „Mototoja“ apsisukimo vairuotojai mėgina kirsti net tris juostas ir įsibrauti į laukiančių apsisukimo eilę. Tokiu būdu jie užblokuoja kelią ir žmonėms sukelia pavojų, kurie važiuoja likusiomis juostomis.
Dažnai į Tarandę užsukantis Jonas teigė, kad važiuojant piko metu tenka prie Tarandės posūkio stovėti bent pusvalandį.
„Susidaro spūstis visame Ukmergės plente, nes visos mašinos netelpa į apsisukimui skirtą juostą. Spūstis prasideda ties aplinkkeliu. Ilgai išstovėjus spūstyje, tenka rizikingai išsukti tarp atvažiuojančių automobilių, o srautas iš kitos pusės būna tikrai didelis. Manau, kad problemą išspręstų viadukas, kuris būtų pakankamai aukštas ir netrukdytų eismui miesto link“
(...)
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovas teigė, kad direkcijai ši situacija yra žinoma bei šiuo klausimu išties sulaukė gyventojų skundų.
„Dabartines eismo sąlygas suformavo augantis bendras eismo intensyvumas ir šalia esančių gyvenviečių apgyvendinimo plėtra. (....)
Valstybinės reikšmės keliuose turi būti užtikrintas atitinkamas eismo kokybės lygis pagal kelio kategoriją. Vadinamasis Tarandės apsisukimas yra magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys 9,46 km, pro kurį pravažiuoja apie 43 tūkst. automobilių per parą. Tokio intensyvumo keliuose būtina užtikrinti nepertraukiamo saugaus eismo sąlygas, o įrengus šviesoforą bus stabdomas visas iš automagistralės ir aplinkinių gyvenviečių atvažiuojančių automobilių srautas, o tai gali lemti dideles transporto spūstis, kurios gali nusidriekti netgi iki automagistralės“,
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...timi-16362531/
- 1 patinka
Comment
-
BNS / Lrytas 2020.10.14
Tarandėje – protesto akcija: neiškentę valdžios neveiksnumo, vairuotojai užkimšo sostinės gatves
Vilniaus Tarandės bendruomenė prašo valstybės institucijų ir Vilniaus miesto bei rajono savivaldybių skubiai spręsti jų susisiekimo problemas, kylančias jau kelerius metus po sostinės vakarinio aplinkkelio atidarymo.
Tunelį automobiliams ir tiltą pėstiesiems per ketverius metus įrengti įsipareigojusi Lietuvos automobilių kelių direkcija teigia, kad norint išspręsti gyventojų problemas, Vilniaus savivaldybei teks įrengti ir gretimą kelią šalia magistralės, tačiau savivaldybė sako susidurianti su problemomis dėl žemės paėmimo.
Trečiadienio vakarą Tarandės bendruomenė, siekdama atkreipti institucijų dėmesį, važiavo kolona Ukmergės plentu nuo vakarinio aplinkkelio pabaigos iki kairiojo posūkio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, dėl kurio jau nuo 2017-ųjų pradžios piko metu susidaro didžiulės spūstys.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tves-16701775/
BNS / 15min.lt 2020.10.14
Sostinės Tarandės gyventojai atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje: kenčia nuo 2016 m.
Tarandės bendruomenės pirmininkė Renata Gelažauskienė BNS teigė, kad 2016-ųjų gruodį užbaigus Vilniaus vakarinį aplinkkelį, nebuvo išspręstas įvažiavimo į Tarandę klausimas ir pėsčiųjų srauto judėjimas, o eismo įvykiuose ties šiuo posūkiu per tą laiką jau žuvo keli žmonės. (...)
Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas BNS teigė, kad LAKD sutiko savo darbus atlikti greičiau ir tai leidžia tikėtis, kad tunelis bus įrengtas „anksčiau nei numatyti 2024 metai“. Jis sako, kad procesas pagreitėtų, jei LAKD atsisakytų idėjos įrengti Tarandės pusėje dubliuojantį kelią, nes būtent šioje vietoje žemės paėmimo klausimai stringa. (...)
LAKD informavo, kad pagal susitarimą direkcija planuoja įrengti ne tik tunelinį nuvažiavimą, bet ir pėsčiųjų viaduką, o už gretimą kelią būtų atsakinga savivaldybė. „Atkreipiame dėmesį, kad 2020 metų rugsėjo 2 dieną Kelių direkcijoje vyko posėdis, kurio metu Kelių direkcija ir Vilniaus miesto savivaldybė susitarė ieškoti būdų, kaip paspartinti projektų įgyvendinimą, kad jis būtų įgyvendintas anksčiau nei numatyta bendradarbiavimo sutartyje. Atsižvelgusi į situaciją, Lietuvos automobilių kelių direkcija iki šių metų pabaigos inicijuos pirkimą dėl tunelinio pravažiavimo“, – BNS informavo direkcija.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...s-221-1391952#
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBNS / Lrytas 2020.10.14
Tarandėje – protesto akcija: neiškentę valdžios neveiksnumo, vairuotojai užkimšo sostinės gatves
BNS / 15min.lt 2020.10.14
Sostinės Tarandės gyventojai atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje: kenčia nuo 2016 m.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kažkoks genijus forume aiškino, kad Ukmergės gatvėje link Tarandės pusės reikia panaikinti posūkius į kairę. Su ta pačia logika galima panaikinti ir pošūkį ir į pačią Tarandę, galėtų be problemų apsisukti ties Avižieniais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kuo blogai normalus apsisukimai ties Avižieniais?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManyčiau dėl 4 km kilpos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManyčiau dėl 4 km kilpos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTokia pati situacija su Giraite prie Kauno. Ten bandys vartytis su viaduku. Čia su tuneliu. Atrodo gana skirtingi sprendimai. Net įdomu kodėl.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kuo blogai normalus apsisukimai ties Avižieniais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir šiaip dažnas maršrutas Vilniuje nėra tiesus, kaip styga. Kilometras šen ar ten tikrai nėra pasaulio pabaiga. Ypač tiems, kurie gyvena Tarandėje, kas jau kaip ir savaime reiškia, kad ilgesnių atstumų vengimas ar laiko taupymas tiems gyventojams nėra prioritetų sąrašo viršuje. Tai pavbažiuoti iki Avižienių apsisukimo nėra jokios problemos. O tą beprotišką apsisukimą ties Tarande reikia kuo greičiau uždaryti, kaip nesaugų. Arba įrengti šviesoforą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGerai būtų pamatyti Tarandės tunelio brėžinius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąWow, pirmas VMS projektas Vilniuje prie kurio neturiu prie ko prikibti. Pazanga
Ramaus eismo gatvė prie Vilniaus rajono centrinės poliklinikos
https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve...-poliklinikos/
- 1 patinka
Comment
Comment