Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Deja neturiu tiek pinigų, kad užsakyčiau reprezentatyvią apklausą pas p. Gaidį. O forumo ir visuomenės nuomonės turbūt gerokai išsiskirtų, žiūrint kaip sparčiai auga priemiesčiai.
    Forume bent pradžiai, nemanau, kad kardinaliai skirtųsi.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą

      Forume bent pradžiai, nemanau, kad kardinaliai skirtųsi.
      Pačiam forume tai taip, turbūt būtų 90% į vienus vartus. Bet forumo ir visuomenės nuomonė tarpusavyje skirtųsi gerokai.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        O kur tavo statistika? Kaip diskutuoji, taip ir atsakinėju. Sunku argumentuotai atsakinėti kai nepateiki jokių argumentų.

        Miestas turi teisę prioretizuoti kokias tik nori sritis. Kaip ir gyventojai įtakoti miesto raidą per rinkimus ar kitais būdais, jei tie prioritetai ryškiai gyventojų daliai atrodo neteisingi.

        Nuo minimalkės sumokama €3 pajamų mokesčio. Mauricas tikėkimės uždirba solidžiai ir nuo €3k susimoka €450 pajamų mokesčio. Turėtų būti nemažas daugiabutis studentų, kasininkių ir statybininkų su patentais, kad aplenktų Mauricą.
        As tik priminsiu, kad komentarus su savo paties paskaiciavimais "O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai." pradejai tu, taip kad pasikartosiu - nerasinek to, kas paciam nuo pirmu zodziu gali but pritaikoma.
        As net neabejoju, kad Mauricas (ar kita maza dalis periferijos gyventoju) uzdirba tikrai daugiau nei 3k, bet nepamenu, kad butu kazkur istatymiskai reglamentuota, kad daugiabuciuose gyvenant galima uzdirbt tik minimuma..

        anyway, palieku kai ka pamastymui:
        Click image for larger version

Name:	WoU9cn.png
Views:	104
Size:	225,3 kB
ID:	1683518

        Comment


          cia karts nuo karto apsireikia MadeInVilnius adminai. Tai gal jie gali sukurt apklausa, ten auditorija platesne butu (galbut labiau atspindinti Vilniaus gyventojus)

          Comment


            Bet kokia internetinė apklausa yra pieno riebumas. Tiek dėl sukčiavimo, tiek dėl iškreiptos auditorijos. Tas pats kaip analizuoti delfių komentarus ir pagal tai apskaičiuoti visuomenės požiūrį į tam tikrą klausimą.

            Comment


              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

              As tik priminsiu, kad komentarus su savo paties paskaiciavimais "O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai." pradejai tu, taip kad pasikartosiu - nerasinek to, kas paciam nuo pirmu zodziu gali but pritaikoma.
              As net neabejoju, kad Mauricas (ar kita maza dalis periferijos gyventoju) uzdirba tikrai daugiau nei 3k, bet nepamenu, kad butu kazkur istatymiskai reglamentuota, kad daugiabuciuose gyvenant galima uzdirbt tik minimuma..

              anyway, palieku kai ka pamastymui:
              Click image for larger version

Name:	WoU9cn.png
Views:	104
Size:	225,3 kB
ID:	1683518
              Turėjau omenyje, kad bendrai daroma kas patrauklu didesnei visuomenės dalei. Šiuo klausimu nežinau kas būtų patrauklu didesnei visuomenės daliai. Bet gal reiktų tai išsiaiškinti prieš norint daryti pakeitimus. Nes turiu įtarimą, kad tokie pakeitimai patiktų tik nedidelei visuomenės daliai, kuri šiaip ar taip gyvena centre ir net Šiaurinę gatvę laiko einančia per periferiją, o ne miestą

              P.S. Dedant grafikus būtų gerai, jei juos būtų galima įskaityti...

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Gal kam nors centre gyvenančiaim ir dirbančiam atrodo, kad panacėja nuo visų transporto problemų yra dviračių takai, viešasis transportas ir panašūs dalykai. Prašom tą papasakoti Tarandės, Perkūnkiemio ar Klevinės gyventojams ir juos įtikinti.
                Kalbant faktais: ne kartą buvo pasirodžiusi savivaldybės bei žiniasklaidos informacija, kad piko metu nuo Perkūnkiemio iki centro VVT greičiau nei automobiliu. Tarandiečiai gali per porą min. atvažiuoti mašina ar dviračiu iki būsimos P+R ir sėst į VT. Klevinė išvis net ne Vilniuj.

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                nemokamai gavę butus dabar iš vis turėtų tyliai sėdėti kamputyje, realybė tokia, kad koks bendorėlių gyventojas mauricas išlaiko kokį 10 šeškinės pensininkų per sodros įmokas ir dar iš jo gpm savivaldybė dabar tvarko tų pensininkų daugiabučių kiemus, įrenginėja skverus, parkingus, važinėja lengvatinis VT ir t.t., kai tuo tarpu individualių namų kvartaluose visa aplinka įrengiama ir prižiūrima tik pačių savininkų lėšomis. Ir jūs dar sakot, kad mauricas asmeninės atsakokymės neturi. O kokia tada asmeninė atsakomybė tų pensininkų?
                Šiaip būtent tie 10 pensininkų užautino Mauricą. Įdomu kas, jei ne tie pensininkai jam ligoninėje nupjovė virkštelę, valė snarglius darželyje, reguliavimo eismą su policininko lazdele, kad saugiai nueitų iki mokyklos į kurią kitas pensininkas atvežė puspriekabę maisto ir profesorius, kuris suteikė išsilavinimą, kurio dėka dabar ir užkala tiek kiek užkala Mauricas.

                Dar yra klausimų ar priekaištų pensininkams? Mauricas bagotas – puiku, dabar tegul tiems visiems pensininkams stato parką ir kloja plyteles, kad per silpnus sąnarius kojos nelūžtų dėl išbyrėjusių trinkelių.

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Žingsnis link sovietmečio yra siūlymas visus dar tankiau kišti į šeškinės bendrabučius ir troleibusus.
                Gaila man Tokijaus, visiškame sovietmetyje, gerai, kad ne visi automobiliuose, nes reiktų buldozerių divizijos pravalyt gatvėm:

                Click image for larger version

Name:	hqdefault.jpg
Views:	99
Size:	16,4 kB
ID:	1683524
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Kalbant faktais: ne kartą buvo pasirodžiusi savivaldybės bei žiniasklaidos informacija, kad piko metu nuo Perkūnkiemio iki centro VVT greičiau nei automobiliu. Tarandiečiai gali per porą min. atvažiuoti mašina ar dviračiu iki būsimos P+R ir sėst į VT. Klevinė išvis net ne Vilniuj.

                  Gaila man Tokijaus, visiškame sovietmetyje, gerai, kad ne visi automobiliuose, nes reiktų buldozerių divizijos pravalyt gatvėm:
                  Man irgi gaila, nenorėčiau taip gyventi, o jūs apie tokį gyvenimą svajojate? Skirtumas tas, kad Japonija viena tankiausiai apgyvendintų pasaulio šalių, ypač dar atmetus kalnus, o mes Europoje viena rečiausių, Vilnius irgi retai apgyvendintas miestas, tad koks tikslas tankinti šeškinę ir siaurinti Ukmergės g.?
                  P.S. važiavau prieš kelias dienas iš Riešės iki centro, keliolika min. automobiliu, su autobusu apsimoka važiuoti nebent per rytinį piką, ir tai tik jei reikia konkrečiai į patį centrą.
                  Flickr

                  Comment


                    Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt atliktos apklausos rezultatai rodo, kad daugiau nei pusė (51 proc.) respondentų, jei neribotų finansai, norėtų gyventi name arba kotedže,
                    Uzbegdamas ivykiams uz akiu: prasau negalvokit, kad pasalinus finansinius apribojimus, visi pradeda galvot apie namus uz Pilaites, bendoreliuose ar dar kokiam uzkampy. Nes gi nera tokiu rajonu kaip Zverynas, Valakampiai ar kazkiek toliau esantys Baltupiai.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Kalbant faktais: ne kartą buvo pasirodžiusi savivaldybės bei žiniasklaidos informacija, kad piko metu nuo Perkūnkiemio iki centro VVT greičiau nei automobiliu. Tarandiečiai gali per porą min. atvažiuoti mašina ar dviračiu iki būsimos P+R ir sėst į VT. Klevinė išvis net ne Vilniuj.
                      Dėl P+R ir ištisinės A juostos nuo Perkūnkaimio P+R iki centro niekas ir nesiginčija. Šnekama apie norą siaurinimas Ukmergės gatvę ir ją paversti jaukia gatvele su parkeliais ir žaidmų aikštelėmis.

                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Šiaip būtent tie 10 pensininkų užautino Mauricą. Įdomu kas, jei ne tie pensininkai jam ligoninėje nupjovė virkštelę, valė snarglius darželyje, reguliavimo eismą su policininko lazdele, kad saugiai nueitų iki mokyklos į kurią kitas pensininkas atvežė puspriekabę maisto ir profesorius, kuris suteikė išsilavinimą, kurio dėka dabar ir užkala tiek kiek užkala Mauricas.

                      Dar yra klausimų ar priekaištų pensininkams? Mauricas bagotas – puiku, dabar tegul tiems visiems pensininkams stato parką ir kloja plyteles, kad per silpnus sąnarius kojos nelūžtų dėl išbyrėjusių trinkelių.
                      Niekas ir nestumia ant pensininkų. Bet ar tiems pensininkam reikia dviračių takų ir žaidimo aikštelių palei Ukmergės gatvę? Ar jie labiau norėtų, kad jų mauricai atvažiuotų jų aplankyt iš priemiesčių? Ir dar turbūt (pagal Aruodo duomenis) slapčia pasvajoja persikelt už miesto.

                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Gaila man Tokijaus, visiškame sovietmetyje, gerai, kad ne visi automobiliuose, nes reiktų buldozerių divizijos pravalyt gatvėm:
                      Tokijus ir yra gana depresyvus miestas. Beje, taip pat su nesibaigiančiais priemiesčiais su individualiais ir sublokuotais namais. Dar depresyviau yra nykstantys miestukai ir kaimukai kalnų slėniuose, palyginus su kuriais net mūsų provincija turi labai daug galimybių.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Turėjau omenyje, kad bendrai daroma kas patrauklu didesnei visuomenės dalei. Šiuo klausimu nežinau kas būtų patrauklu didesnei visuomenės daliai. Bet gal reiktų tai išsiaiškinti prieš norint daryti pakeitimus. Nes turiu įtarimą, kad tokie pakeitimai patiktų tik nedidelei visuomenės daliai, kuri šiaip ar taip gyvena centre ir net Šiaurinę gatvę laiko einančia per periferiją, o ne miestą

                        P.S. Dedant grafikus būtų gerai, jei juos būtų galima įskaityti...
                        radau siek tiek didesni. Cia is Simasiaus FB post'o.
                        Click image for larger version

Name:	31254020451_7c3bac4a03_b.jpg
Views:	108
Size:	155,9 kB
ID:	1683533

                        Comment


                          Parašė Lettered

                          Radau apklausą aruode (vienas populiariausių portalų Lietuvoje, pro kurį sukasi turbūt beveik visas NT):

                          Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt atliktos apklausos rezultatai rodo, kad daugiau nei pusė (51 proc.) respondentų, jei neribotų finansai, norėtų gyventi name arba kotedže, dar 24 proc. – sodyboje arba sode užmiestyje.
                          Ir dar prie kiekvieno namo po VT stotelę su 5 min dažnumu. Autobusai pageidautina važiuotų greitkeliu minimum 100km/h. Taip pat atvesti dujas ir kanalizaciją.

                          Comment


                            Tai tankinsime ten, kur tankiausia?

                            Comment


                              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                              radau siek tiek didesni. Cia is Simasiaus FB post'o.
                              Click image for larger version

Name:	31254020451_7c3bac4a03_b.jpg
Views:	108
Size:	155,9 kB
ID:	1683533
                              Ir...? Jei daug žmonių gyvena Šeškinėje ar Fabijoniškėse, ar tai reiškia, kad jiems patiktų mintis siaurinti Ukmergės gatvę ir parkelių su vaikų žaidimų aikštelėmis palei ją?

                              Tikėjausi, kad čia bus diagrama apie pajamas skirtingose teritorijose. Kažkada ir tokia buvo.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Ir...? Jei daug žmonių gyvena Šeškinėje ar Fabijoniškėse, ar tai reiškia, kad jiems patiktų mintis siaurinti Ukmergės gatvę ir parkelių su vaikų žaidimų aikštelėmis palei ją?
                                Kiekvieną rytą, to rajono tikslas yra centras, kiek susidariau įspūdį. Jeigu gatvės pralaidumas mažėja, visas rajonas lieka nepatenkintas. Bėda ta, kad tos gatvės pralaidumas mažėja natūraliai besiplečiant miestui į šiaurę. Pralaidumą reiktų didinti, o ne mažinti, norinti išlaikyti bent dabartinį pralaidumą.

                                Comment


                                  cia buvo faktinis argumentas i tavo teiginius, kad labai nesvietiskai daug zmoniu gyvena periferijoj.

                                  Comment


                                    O "nesvietiškai" čia nuo kokio skaičiaus skaitytųsi? Ar nėra skirtumo tarp "ne tiek ir mažai" ir "nesvietiškai"? Be to, didelė dalis periferijos išvis neįskaičiuota. Ar čia su mintim, kad miestas turėtų atsiriboti nuo rajono ir pvz perkasti kokią gatvę, kad iš rajono būtų sudėtingiau atvažiuoti? Dar galėtų įvažiuojant tikrinti registraciją. Miestiečiams dvi juostos, juodadarbiams iš rajono viena ir ta netaisyta n metų

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Man irgi gaila, nenorėčiau taip gyventi, o jūs apie tokį gyvenimą svajojate? Skirtumas tas, kad Japonija viena tankiausiai apgyvendintų pasaulio šalių, ypač dar atmetus kalnus, o mes Europoje viena rečiausių, Vilnius irgi retai apgyvendintas miestas, tad koks tikslas tankinti šeškinę ir siaurinti Ukmergės g.?
                                      P.S. važiavau prieš kelias dienas iš Riešės iki centro, keliolika min. automobiliu, su autobusu apsimoka važiuoti nebent per rytinį piką, ir tai tik jei reikia konkrečiai į patį centrą.
                                      Aš apie didesnį tankumą svajoju, ką ir duoda šis Ukmergės g. naujas konceptas, kai bus galima su dviračiu normaliai transportuotis ir komercinės paslaugos tolygiau po miestą išsidėstys, tai nereiks nei kamštyje nuolatos stovėt, nei grūstis VT, kad kažkur nuvažiuoti.

                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Niekas ir nestumia ant pensininkų. Bet ar tiems pensininkam reikia dviračių takų ir žaidimo aikštelių palei Ukmergės gatvę? Ar jie labiau norėtų, kad jų mauricai atvažiuotų jų aplankyt iš priemiesčių? Ir dar turbūt (pagal Aruodo duomenis) slapčia pasvajoja persikelt už miesto.
                                      Per kelis metus Lettered jau ne pirmą ir, ne antrą kartą užstūmė. Gal kaip tik Mauricai neturėdami išvystytos infrastruktūros priemiestyje, važiuodami iš darbo dažniau sustotų aplankyt giminaičių gražioje aplinkoje, kai būtų galima išeit pasivaikščiot ir pasižvalgyt maloniai bei prisėst lauko kavinėje ir miegamuosiuose rajonuose. Va dabar nėra ko važiuot į svečius, ką ten daryt, virtuvėj arbatą gert ir pro langą žiūrėt?
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Per kelis metus Lettered jau ne pirmą ir, ne antrą kartą užstūmė. Gal kaip tik Mauricai neturėdami išvystytos infrastruktūros priemiestyje, važiuodami iš darbo dažniau sustotų aplankyt giminaičių gražioje aplinkoje, kai būtų galima išeit pasivaikščiot ir pasižvalgyt maloniai bei prisėst lauko kavinėje ir miegamuosiuose rajonuose. Va dabar nėra ko važiuot į svečius, ką ten daryt, virtuvėj arbatą gert ir pro langą žiūrėt?
                                        Paprastai žmonės važiuoja į svečius, kad pabendraut.. Nežinau kiek turėtų būti užknisantys giminaičiai, kad būtų smagiau gert arbatą šalia 6 eismo juostų gatvės. Aišku jei jau taip užknisa, gal tik į naudą - per transportą nesigirdi apie ką šneka. Be to, ir tie giminaičiai gyventų ne gražioje Ukmegės gatvėje, o tolėliau sovietiniuose daugiabučiuose.

                                        Gal daugiau prasmės būtų tvarkyti tas gatves (Rygos, Stanevičiaus, Fabijoniškių...). Tada ir žaidimų aikštelės turėtų prasmės, ir kavinaitės ne prie atseit nebemagistralinės gatvės, ir mauricų giminaičiai gyventų gražioje aplinkoje, o ne šalia jos. Bet tada tektų klausytis tetos Adelės geriant arbatą tiek virtuvėj, tiek cukrainėj malonioje aplinkoje

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Aš apie didesnį tankumą svajoju, ką ir duoda šis Ukmergės g. naujas konceptas, kai bus galima su dviračiu normaliai transportuotis ir komercinės paslaugos tolygiau po miestą išsidėstys, tai nereiks nei kamštyje nuolatos stovėt, nei grūstis VT, kad kažkur nuvažiuoti.
                                          Tai gerai, galite svajoti, bet aš nesvajoju, Mauricas irgi nesvajoja, ir dar likusių 99% Vilniaus gyventojų nesvajoja, taip pat nesvajoja švedai, suomiai, norvegai ir savo autostradų per miestą neatsisako, nes tai reikštų blogesnę gyvenimo kokybę. Dviračių ir pėsčiųjų takus galima nutiesti ir nesiaurinant gatvės, tai šitie dalykai vienas kitam netrukdo, vietos ten sočiai viskam. Komercinių paslaugų per visą Ukmergės g. pilna visur nuo prekūnkiemio iki centro ir dar n tuščių sklypų, tai vėl kokia logika siaurinimo ir parkingų naikinimo?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X