Nors ir nesu Zuoko fanas, tačiau man atrodo logiška sutapdinti tą tiltą, bent jau ateičiai.
Taip, dėl tilto sutrumpėtų kelionė VT, beto ateityje kai ten bus Akropolis 2, biurai, daugiabučiai, VT stotelė bus labai naudinga. Gal VT net paskatintų greičiau visą teritoriją sutvarkyti.
Taip, dėl tilto sutrumpėtų kelionė VT, beto ateityje kai ten bus Akropolis 2, biurai, daugiabučiai, VT stotelė bus labai naudinga. Gal VT net paskatintų greičiau visą teritoriją sutvarkyti.
Nelabai įsivaizduoju kaip NRT galėtų normaliai kirsti Savanorių žiedą. O čia būtų kaip opcija ateičiai.
Aišku, kad pasirinko "įkandamą" variantą. Aišku visad galit eit balsuoti už Zuoką. Anas žadėjo padaryti geresnį, tai manau nesunkiai galėtų dar pažadėti kelerius metus, kad vat bus šitaip ir va kaip ir daug saliutų...
Buvo užklausa „Facebok”, bet nei kas atsakė, nei atsakys iš Architektų sąjungos. Šitam forume turėtų būt žinančių: esmė – viršytas nuolydis.
Iš laimėtojo aiškinamojo rašto:
Išilginiai ir skersiniai einamosios dalies nuolydžiai numatomi atitinkamai 4-5 % ir 1-2 %.
Tuo tarpu projekto „12_Neries arka” aiškinamajame rašte rašoma:
Tilto išilginis nuolydis - 4%. Dėl didelio Neries krantų aukščių skirtumo tiltas projektuojamas su maksimaliu išilginiu nuolydžiu, kurį nustato STR 2.06.02:2001 „TILTAI IR TUNELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“.
Kaip galėjo nugalėti projektas konkurse, kai jo sprendiniuose iš anksto numatomas STR pažeidimas? Ar tokiais sprendimais nėra pažeista kitų konkurso dalyvių konkurencinės galimybės? Laimėtojai pritaikė trumpiausią įmanomą konstrukciją, taip smarkiai atpigindami būsimas statybas, kai tuo tarpu dauguma kitų projektų raitė tuos tiltus bei numatė ištęstas estakadas dėl būsimų potvynių. Netgi konkurso sąlygose buvo rekomenduojama trasa tilto konstrukciją pradėti kur kas piečiau nei nugalėtojai pasiūlė savaip atitraukdami tiltą stipriai į šiaurę. Nuo to tik pablogės susisiekimas dviračiu važinėjant kvadratais.
„Facebook” kažkas pakomentavo, kad tokią bėda išspręs tech. projekto rengimo metu, bet tada juk tilto kompozicija visoje erdvėje stipriai skirsis jį stipriai ilginant? Kitu atveju turės smarkiai nukasinėti parko šlaitą – ar tas bus leista daryti?
Parašyta 4-5%, tai aš nematau čia pažeidimo. Jeigu riba yra 4%, tai 4-5% telpa į tą ribą. Pakoreguos. Kaip ir dviračių trasą galima bus pakoreguoti, tikrai nėra prasmės jos daryt tokios per aplinkui, kai pagrindinis srautas bus nuo viršaus.
Tai netelpa. Aš suprantu, kad tai rėžis. Vietomis 4, kitur 5 proc. Kaip ir projekte „Tiltas X2” variavo nuolydis. Na pagal regia, tai nepanašu, kad norės jie ten lyst į tuos jau įrengtus parkingus, taip pat norėsis dvirtakio trasa pasiekti jau piečiau esančius ir būsimus biurus. Dubliuojančių dviračių takų nieks neties.
Atsitraukiant nuo šalutinių niuansų, pagrindinis klausimas buvo ar tokie konkurso rezultatai aplamai yra teisėti ir ar nereikia diskvalifikuoti tokio nugalėtojo, kuris nesilaiko teisės normų, kai kiti dalyviai, natūralu vadovavosi standartiniais ir dėl to ženkliai brangesniais sprendimais.
Comment