Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tiltas nuo Vingio parko iki „Litexpo“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Naujo tilto per Nerį pasiūlymai:

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-973-1102836

    6, 7, 12 ir 13 atrodo labai neblogai.
    Paskutinis taisė Robyla; 2019.02.14, 15:48.

    Comment


      #42
      Wow nr.6!

      Comment


        #43
        Architektų sąjungos puslapyje yra daugiau vizualizacijų, plius brėžiniai ir aiškinamieji raštai: http://www.architektusajunga.lt/konk...nkurso-darbai/

        Comment


          #44
          13. Gerai atrodo + krantinė, o ne uodų veisykla prie upės

          Comment


            #45
            V 700

            Comment


              #46
              Kad ne bebūtų beprasmiai komentarai, tai numerius rašykite iš Arch. sąjungos puslapio arba pavadinimais.

              Manau, šansų turi tik šie: 04_Vingio arka, 05_Tiltas X2, 06_V700, 11_Vingis, 14_Teka Takas.

              13_Rožinis – tai visiška šizofrenija, aprašymas tai tikrai "Valentinkei" puikiai tiko: "Sujungia žmones, gal net jų likimus. Juk tiltai – įsimylėjėlių pamėgtos susitikimo vietos, ten duodami meilės ir ištikimybės įžadai, kaip to ženklas kabinamos spynelės, nešamos nuotakos, etc. <...> Paprastas, aiškus, lakoniškas, tarsi brūkšnys, „Rožinis“ brūkšnys." Vizulkės nedėsiu, nes gausis N–18 turinys su tokiu aprašu.

              Įdomios vietos
              • 03_Antra pusė: tilto bendras plotas įskaitant atramas yra 5,2 m, nors konkurso sąlygose aiškiai duotas 8,5 m pločio reikalavimas. Įdomiai rizikuoja.;
              • 05_Tiltas X2: "Formuojant tilto pakloto nuolydį įvertintas maksimalus leistinas išilginis nuolydis, taikomas pėsčiųjų takams, pritaikytiems saugiam ir patogiam žmonių su negalia judėjimui. STR2.03.01:2001 nurodomas nuolydis negali viršyti 1:20 (5proc.), tilto projekte taikomas ne didesnis nei 1:21 nuolydis.", – 4,76% gausis. Tuo tarpu 12_Neries arka: "Tilto išilginis nuolydis - 4%. Dėl didelio Neries krantų aukščių skirtumo tiltas projektuojamas su maksimaliu išilginiu nuolydžiu, kurį nustato STR 2.06.02:2001 „TILTAI IR TUNELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“.";
              • 11_Vingis: "Parinktos tilto konstrukcijos, kelių pločiai pritaikyti specialiųjų tarnybų – greitosios, policijos eismui.";
              • 16_Šakelė: "Vidus tilto medinis – ipė, išorė – anoduoto alumino plokštės. Pasirinkus tilto viduje tokią medžiagą matome daugiau privalumų, dviratininkai primažins greitį važiuodami tiltu taip jausis pėstieji saugiau, sustoti tilto atkarpoje įrengtose regyklose." Vadovaujantis tokia logika, tai gal tada reiktų visą Laisvės pr. išgrįst akmenimis automobilių kelio dalį...

              Kadangi nugalėtojas bus tik vienas, imčiau 05_Tiltas X2. Turbūt, vieninteliai nepatingėjo paskaičiuot mynimo lengvumo / sunkumo, bet su savo tuo, galimai, pagal STR viršytu nuolydžiu projektuoja tiltą sportininkams, kas yra labai negerai. Įdomu jei laimėtų, galėtų savivaldybė prašyti keisti sprendinius?
              "Kadangi tiltas turi sujungti skirtingo aukščio krantus, vertinamas ir skaičiuojamas pagal formulę tilto patogumo (sunkumo įveikti dviračiu) koeficientas Z = (H/L)2 x L = H2/L, Kur H – tilto galų aukščio skirtumas, L – tilto ilgis, Z – sunkumo įveikti dviračiu koeficientas. Vertinant vidutinio amžiaus ir treniruotumo dviratininko fizines galimybes esant normaliom oro sąlygom, ideali Z reikšmė turėtų būti 0,075.

              Tilto trasa susideda iš keturių, skirtingų atkarpų. Dviratininkai teikia pirmenybę besikeičiančio sunkumo įkalnėms, kuomet pradedant kilti (tuo metu dviratininko greitis būna didžiausias) įkalnė yra stačiausia, o važiuojant tolyn (mažėjant judėjimo greičiui) įkalnė lėkštėja. Šiuo principu remtasi projektuojant tilto dalių nuolydžius.

              Projektuojamas tiltas konstruojamas iš keturių atkarpų. Pirmoji atkarpa (arčiausiai Litexpo) skirta pristabdyti (sulėtinant greitį) besileidžiančius dviratininkus ir leisti papildomai įsibėgėti dviratininkams, kurie ruošiasi kilti. Antroji atkarpa yra nepatogiausia tačiau judėjimo greitis būna didžiausias, taip kompensuojant fizinių jėgų poreikį (šios dalies Z = 0,15). Trečioji atkarpa (dalis virš upės), mažėjant judėjimo greičiui, patogesnė (šios dalies Z = 0,11). Ketvirtąja tilto atkarpą įveikti patogiausia (šios dalies Z = 0,09). Įvertinant skirtingas kiekvieno žmogaus fizines galimybes tarp kiekvienos tilto dalies įrengtos horizontalios poilsio aikštelės, tuo pačiu leidžiančios atlikti saugius manevrus."
              Ar gerai suprantu, kad kuo didesnis "Z" – tuo sunkiau mint?
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                #47
                Mano topas, iš eilės: 11_Vingis, 04_Vingio arka ir 06_V700. Visi trys atrodo gražiai tiek žiūrint iš šalies, tiek ir einant tiltu. O 11_Vingis išsiskiria tuo, kad labiausiai įtikinamai atrodo kaip savarankiškas traukos taškas - tokiu tiltu norėtųsi pasivaikščioti ir šiaip sau, be poreikio patekti iš vieno kranto į kitą. Tuo tarpu 05_Tiltas X2 nors iš pirmo žvilgsnio atrodo įspūdingai, bet įsižiūrėjus tiesiog nėra gražus - manyčiau, kad tokia tilto forma pasiteisintų tik esant didesniam masteliui, o šiuo atveju atrodo kažkaip neproporcingai.

                Comment


                  #48
                  Kadangi niekas nesunumeravo ir nesurašė pavadinimų, tai tingiu aiškintis, kuris kaip vadinasi, bet gerų projektų yra.

                  Labiausiai užkliuvo šitas. Dengtas tiltas be galimybės matyti ką nors aplinkui? Really? Koks durnius galėjo kažką tokio projektuoti?

                  Comment


                    #49
                    "Tiltas sukonstruotas iš plieninių erdvinių strypinių ir santvarinių konstrukcijų sistemų, sujungtų į vieną visumą. <...> Dalinis tilto stiklinimas apsaugo nuo kritulių ir vėjo, bet netrukdo gėrėtis aplinka ir stebėti upės tėkmę. Einantiems nuo pėsčiųjų alėjos link vingio parko ažūriniu stiklo koridoriumi susidarytų jaukios alėjos tęsinio įspūdis."

                    Šis projektas išsiskiria dar tuo, kad nepradeda žemėti iškarto ties Vingio parku, o eina lygiagreti plokštuma ir tada dar staigiau sminga link "Litexpo". Turbūt neatitiks leistino nuolydžio, jo neradau aprašyme visai.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      #50
                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      "Tiltas sukonstruotas iš plieninių erdvinių strypinių ir santvarinių konstrukcijų sistemų, sujungtų į vieną visumą. <...> Dalinis tilto stiklinimas apsaugo nuo kritulių ir vėjo, bet netrukdo gėrėtis aplinka ir stebėti upės tėkmę. Einantiems nuo pėsčiųjų alėjos link vingio parko ažūriniu stiklo koridoriumi susidarytų jaukios alėjos tęsinio įspūdis."

                      Šis projektas išsiskiria dar tuo, kad nepradeda žemėti iškarto ties Vingio parku, o eina lygiagreti plokštuma ir tada dar staigiau sminga link "Litexpo". Turbūt neatitiks leistino nuolydžio, jo neradau aprašyme visai.
                      No shit. Jau matau, kaip realybėje bus tiksliai taip, kaip jie rašo.



                      Šaltinis: https://urbantraipsing.wordpress.com...ges-shadyside/

                      Comment


                        #51
                        /\
                        Kolektyvinio sodo tvora. Skirtumas tik tas, kad pralija pro tokį.

                        Comment


                          #52
                          O tiltas neturėjo būti skirtas ir viešajam transportui? Ar aš kažką painioju?

                          Comment


                            #53
                            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                            O tiltas neturėjo būti skirtas ir viešajam transportui? Ar aš kažką painioju?
                            Taip ir bus, tik tas VT- oranžiniai dviračiai Lietuviškos komunikacijos perlai
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              #54
                              Tai realiai normalus VT neplanuojamas tiltu?

                              Comment


                                #55
                                Ne.

                                Comment


                                  #56
                                  Kuo blogas Lazdynų tiltas VT?

                                  Comment


                                    #57
                                    Buvo aiškinta, kad aukščiausios kategorijos gatvėje neturėtų būti VT dėl didelio greičių skirtumo. Na, trulikai išties velkasi dar ir VT įvažos. Jei naujuoju tiltu leistų VT, tai daugumai susitaupytų atstumas ir laikas bei būtų aplenkiamas didelis mazgas su kamščiais, nes į Panerius, turbūt, žymiai mažiau važiuojančiųjų, nei į Naujamiestį ir toliau.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Buvo aiškinta, kad aukščiausios kategorijos gatvėje neturėtų būti VT dėl didelio greičių skirtumo. Na, trulikai išties velkasi dar ir VT įvažos. Jei naujuoju tiltu leistų VT, tai daugumai susitaupytų atstumas ir laikas bei būtų aplenkiamas didelis mazgas su kamščiais, nes į Panerius, turbūt, žymiai mažiau važiuojančiųjų, nei į Naujamiestį ir toliau.
                                      butu aplenkiamas vienas mazgas, bet tektu padaryti kita nesamoninga mazga - sukist VT i Gerosios vilties / Gelezinio vilko sankryza. Reiketu tiesti kontaktini tinkla troleibusams Gerosios Vilties bei naujoje gatveje. Pati zieda dabar VT iveikia maksimaliai greitai, cia neblogai veikia A juostos. Be to dalis VT vistiek vaziuotu esamu Lazdynu tiltu, pvz visi autobusai is Oslo g. puses, nes tektu daryt nesamoninga skaiciu apsisukimu kad ivaziuot i naujaji tilta. Zodziu gautusi kazkokia fignia. Nuo kurios laimetu vienintelis dalyvis - Akropolis.

                                      Mano nuomone pesciuju tiltas su arch konkursu yra geriausia kas galejo siai vietai atsitikt.
                                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.15, 12:58.

                                      Comment


                                        #59
                                        Realiai, tai taip. Kažkokio didelio naudingumo su VT nebūtų. Lazdynų tiltą VT pritaikyti geriau turbūt net geresnė įdėja. O čia gamtos apsuptyje, be transporto aplinkui su gera architektūra tiesiog puikus naujas traukos taškas būtų.

                                        Comment


                                          #60
                                          Butu labai keista paleisti autobusus pro parka ir per ta tilta. Na nebent koki tylu trama, bet kad nera jam porekio Vilniuje ir tektu trulus naikint

                                          Comment

                                          Working...
                                          X